Τρίτη 24 Μαΐου 2022

ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ

Με λένε Ράνια και είμαι μια παντρεμένη γυναίκα 36 χρόνων. Ο λόγος που κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή μου και γράφω αυτές τις γραμμές θα μου ήταν αδιανόητος πριν μερικούς μήνες. Γραφώ για να βγάλω από μέσα μου εμπειρίες και εντυπώσεις από κόσμους άγνωστους σε μένα. Γράφω για να μοιραστώ. Γράφω για να ψυχογραφηθώ, γράφω για να βεβαιωθώ κι εγώ ότι τίποτα από όσα βίωσα δεν είναι ένα παρδαλό δημιούργημα  της φαντασίας μου. 
Τα τελευταία χρόνια βρισκόμουνα σε ένα περιβάλλον που όλο πιο συχνά, όλο και πιο έντονα οι άνθρωποι γύρω μου συζητούσαν και ασχολιότανε μόνο με ένα θέμα, το σεξ. Στην αρχή το πράγμα ήταν μπορεί να ήταν διασκεδαστικό μέχρι αδιάφορο αλλά στην συνέχεια άρχισε να χοντραίνει. Δεν μπορούσα να βρεθώ, στο γραφείο, με φίλους, στο σπίτι που η συζήτηση φανερά ή ψιθυριστά και συνωμοτικά να μην περιστραφεί γύρω από το σεξ. Είτε ενημερωτικά, είτε πληροφοριακά, είτε κουτσομπολίστικα η κουβέντα πήγαινε στο σεξ. «Έμαθες τι έκανε η τάδε», «Με ποιον πήγε η δείνα», «Τα κατορθώματα της άλλης» ήταν στην ημερησία διάταξη.
Δούλευες στο γραφείο, έμπαινε μια συνάδελφος και τσουπ σου πετούσε την ‘είδηση’ ή το ‘σχόλιο’. Έβλεπες μια συστάδα συναδέλφους να συνομιλούν ψιθυριστά ή χαχανίζοντες και στην ερώτηση «τι συμβαίνει» το θέμα ήταν μια ‘είδηση’ γύρω από το σεξ. Μιλούσες στο τηλέφωνο με φίλη και σου πετούσε ξαφνικά στο ξέφωτο μια ατάκα η ‘σχολιάκι’ για το σεξ. 
Οι γυναίκες ήταν πρωταγωνίστριες σ’ αυτή την κατάσταση, σ’ αυτή τη μανία που δεν είχε όρια. Ούτε λίγο, ούτε πολύ οι πολλαπλοί εραστές, οι παρτούζες, τα σάντουιτς, οι πολλαπλές και ταυτόχρονες διεισδύσεις, οι πίπες ξεπέτες στα own night stand, το σεξ με άγνωστο εραστή σε δημόσιους χώρους ή στα σκοτεινά καταγώγια του πάθους, δεν ήταν φαντασιακές εκδηλώσεις ενός ερωτικού παροξυσμού που αναζητά την κορύφωση για να ολοκληρωθεί, αλλά μια ολοζώντανη πραγματικότητα που η γυναίκα βίωνε ή έπρεπε να βιώσει οπωσδήποτε για να ολοκληρωθεί.  
Εκνευριζόμουν ιδιαίτερα μ’ αυτή την αντίληψη και συμπεριφορά που ανήγαγε την κάθε μια από μας σε μια μικρή πορνοστάρ. Δεν μπορούσαν αυτά που κάνουν επαγγελματίες του σεξ να αποτελούν μέρος της καθημερινότητας της κάθε γυναίκας. Αμφέβαλα ανοιχτά και με φανατισμό σε όποια συζήτηση βρισκόμουνα ότι δεν μπορεί η κάθε γυναίκα να παίρνει μέσα της δυο ή και τρεις άντρες ταυτόχρονα και να ‘χορεύει’. Υποστήριζα ότι είναι μοντάζ ή εφέ ή τέλος πάντων κατασκεύασμα της εικόνας. 
Από προσωπική πείρα ήξερα ότι ό άντρας μου για να μπει μέσα μου πονούσα αν δεν είχα υγρανθεί ικανοποιητικά κι ότι ειδικά από πίσω τα πράγματα ήταν ιδιαίτερα δύσκολα. Κάναμε ελάχιστα παρότι επέμενε και σχεδόν πάντα πονούσα και δεν το απολαύανα. Δυο μόνο φορές το απόλαυσα πραγματικά και τις δύο ήμουνα πιωμένη και ιδιαίτερα καυλωμένη ενώ ήταν κι οι μοναδικές φορές δεν πόνεσα. Πως λοιπόν οι πορνοστάρ αλλά ιδιαίτερα οι καθημερινές γυναίκες μπορούν να πάρουν δυο και τρείς ανδρικούς δαυλούς με τέτοιους τρόπους. 
Τα έπαιρνα στο κρανίο μάλιστα ότι σε αυτή την έξαρση του σεξ οι άνδρες ήταν πρόθυμοι να μοιραστούν τις γυναίκες τους, να τις δουν να πηδιούνται με άλλους. Τι βίτσιο κι αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Από την απόλυτη ιδιοκτησία και την τιμή,  στην παρτούζα και τα σάντουιτς. Δε λέω σε φαντασιακό επίπεδο η παρουσία του άλλου ατόμου είναι διεγερτική και ακραία καυλωτική κι εμένα με ερεθίζει και τον άντρα μου ακόμα περισσότερο.  Άλλο όμως στον ξέφραγο χώρο της φαντασίας κι άλλο στην καθημερινή βιωματική πραγματικότητα. Όταν κατάλαβα ότι ο άντρας μου μιλούσε σοβαρά και ήθελε να με πάρει παρτούζα με άλλο άτομο τον έβρισα και το έπαιξα Λυσσιστράτη για κανένα μήνα μέχρι η αποχή να μαλακώσει και τους δυο μας. Του εξηγήθηκα, στην φαντασία παίρνω και τάγμα αλλά στην πραγματικότητα αν το ξαναεπιχειρήσει  θα πάρει τις κουβέρτες και θα πάει μόνιμα στον καναπέ να παίρνει παρτούζα την ψωλή του με την χούφτα του. Τόσο απόλυτη ήμουνα.
Προϊσταμένη τομεάρχης πια στην δουλειά μου, με δικό μου γραφείο δεν συμμετείχα στις καθημερινές συζητήσεις των συναδέλφων, έβλεπα όμως τις συναθροίσεις τους από τα γυάλινα διαχωριστικά και υποπτευόμουν τις κουβέντες τους. Νεύριαζα συνεχώς ίσως γιατί δεν μπορούσα να τους την πω. Πάνω από όλα όμως με νεύριαζε η Λία η καινούργια συνάδελφος. Αυτή ήταν υπεράνω, τα έκανε όλα με τέτοια άνεση που σ’ έκανε να μοιάζεις ότι βρίσκεσαι στην λίθινη εποχή. Να νοιώθεις χωριάτα και άξεστη και δια βίου ανέραστη. Τις κομπλεξάριζε όλες δίπλα της. Κάθε μέρα και ειδικά μετά από Σαββατοκύριακο της περίμεναν όλες για να τους διηγηθεί τις περιπέτειες και τις περιπτύξεις της η τριπίθαμη. Φορούσε 10 πόντους τακούνι, έλεγε ότι ήταν 1.68 m μ’ αυτά και χωρίς 1.62 m. Ούτε με τα χέρια στην ανάταση δεν έφτανε αυτό το ύψος η ζουμπού, η Γαρουφαλλιά, που έγινε Λία, αλλά οι άλλες την πιστεύανε και την παραδεχότανε. Όσο αυτές την παραδεχότανε τόσο εγώ σκύλιαζα. Εντάξει όμορφη ήτανε. Σωματάκι τέλειο έχει. Κωλαράκι τουρλωτό έχει. Βυζιά και μπούστο φοβερό έχει. Προσωπάκι γλυκό και έκφυλο μαζί έχει. Αλλά τρεις άντρες μαζί που τους βάζει αυτό το μιαρό; 
Έτσι πορευόμουνα κι επιζούσα όταν ήρθε το τελειωτικό χτύπημα. Πως δεν μου ήρθε νταμπλάς, δεν το ξέρω, αλλά όταν μπήκε μέσα στο γραφείο η φίλη μου από το πανεπιστήμιο, η κολλητή μου στην δουλειά, η γυναίκα που είχαμε ιδέες και απόψεις όμοιες, η Βάλια, αναψοκοκκινισμένη, ταραγμένη κι φανερά χαρούμενη και μου είπε
-«Το έκανα, του πήρα πίπα στο ασανσέρ»
Άναυδη όπως ήμουνα εγώ μου εξήγησε πως πήρε πίπα στον 22χρονο νεαρό της αποθήκης στο ασανσέρ υπηρεσίας και πως σκόπευε να πηδηχτεί μαζί του στο σχόλασμα. Ήταν η πρώτη φορά που ξεπερνούσε τα διλλήματα και ξεχνούσε για λίγο τον άντρα και το σπίτι της. Η αξιοπρέπεια, η ιδιοσυγκρασία μου αλλά κι ότι τα είχα χαμένα παντελώς με φύλαξαν για να μη πω, να μη κάνω και να μην πάθω τίποτα. Η Βάλια τελικά πηδήχτηκε με τον νεαρό, πίσω από τόνους χαρτιού και κιβώτια. 
Εγώ ένοιωθα αδύναμη πια να αντιπαρατεθώ μ’ αυτή την μανία του σεξ, τα παράτησα κι αφοσιώθηκα στην δουλειά με μανία. Έγινα υπερβολικά υπηρεσιακή. Οι σχέσεις μου με τους συναδέλφους πάγωσαν αλλά δεν με πείραζε είχα την έγκριση των προϊσταμένων μου και ιδιαίτερα της διευθύντριας προσωπικού αντιπροέδρου της εταιρίας, της κυρίας Λουΐζας. Κυρία με τα όλα της. Γύρω στα 45 χρόνια, όμορφη, κορμάρα, στιλάτη, μα πάνω από όλα σοβαρή και επαγγελματίας. Την θαύμαζα και δεν το κρύβω πως αποτελεί πρότυπο που θέλω να μοιάσω. Θεωρούσα τυχερό τον εαυτό μου που θαύμαζα την Λουΐζα κι όχι αυτό το πουτανί την Λία που το μόνο που είχε να επιδείξει ήταν οι επιδόσεις της στο σεξ. Το ανώμαλο σεξ. 
Έτσι περνούσε ο καιρός. Με δουλειά και δουλειά. Το σεξ με τον άντρα μου είχε όρια και όρους. Με την Βάλια είχαμε αραιώσει τις οικογενειακές συναναστροφές και στην δουλεία είχαμε κάτι περισσότερο από τυπικές σχέσεις. Είχε καταλάβει ότι δεν συμφωνούσα με τα ξενοπηδήματα της. 
Ήταν τον περασμένο Οκτώβρη μια μέρα που η βροχή έπεφτε με το τουλούμι. Είχα πάρει το μαύρο WV Touareg, του άντρα μου, για να πάω στην δουλειά γιατί αυτός χρειαζόταν το δικό μου Smart γιατί είχε δουλειά στο κέντρο. Αισθανόμουνα άβολα. Πώς να το κάνουμε, από το μικροσκοπικό μου Smartino να οδηγώ τέτοια γκουμούτσα τζιπάρα, είναι κομμάτι δύσκολο. Έφτασα στην δουλειά και πάρκαρα στο τέλος του τελευταίου υπογείου παρκινγκ εκεί που παρκάρουν τα βαν. Στη δουλεία έμεινα στο γραφείο ως αργά. Είχε έρθει η βραδινή καθαρίστρια όταν αποφάσισα να φύγω. Πρέπει να ήταν γύρω στις 6 μμ και δεν υπήρχε ψυχή στο οίκημα. Πήρα το ασανσέρ και κατέβηκα στην είσοδο. Έκανα λάθος γιατί δεν είχα το Smartino μου που πάρκαρα μπροστά-μπροστά κι έπρεπε να πάρω το ασανσέρ της πίσω πλευράς για να κατέβω στο δεύτερο υπόγειο. Στην είσοδο ο θυρωρός είχε κλείσει τις πόρτες και ο νυχτερινός φύλακας ασφαλείας ξεκινούσε τον έλεγχο στους ορόφους. Πήρα το διάδρομο που πήγαινε κατά μήκος της πρόσοψης ενώ έξω η βροχή είχε δυναμώσει. Έστριψα δεξιά στον μεγάλο διάδρομο που στο βάθος είχε το ασανσέρ που οδηγούσε στο παρκινγκ. Κατέβηκα. Υπήρχε ησυχία και λίγα αμάξια. Κυρίως τα επαγγελματικά βαν. Μπήκα στο αμάξι κι έβαλα το κλειδί. Το γύρισα, τίποτα. Επέμεινα τίποτα. Δεν έπαιρνε μπροστά. Τότε θυμήθηκα τον άντρα μου που έλεγε ότι είχε πρόβλημα μπαταρίας. Τον έψαξα στο κινητό αλλά δεν απαντούσε. Τον έβρισα από μέσα μου για την τσαπατσουλιά του. Ευτυχώς βρήκα το τηλέφωνο της οδικής βοήθειας και πήρα. Μια κοπέλα μου έκανε κάποιες τυπικές διαπιστωτικές ερωτήσεις και μου ζήτησε να εντοπίσω το σημείο που ήμουνα. Δεν καταλάβαινε και με συνέδεσε με κάποιον τεχνικό που ήταν κοντά μου. Μια ευγενική αντρική φωνή μου ζήτησε διευκρινήσεις. Του είπα πως θα κατέβει στο δεύτερο υπόγειο, πως θα στρίψει και πως θα με βρει εδώ χωμένη που ήμουνα. Του έδωσα τον κωδικό εισόδου στο παρκινγκ, άναψα τσιγάρο και περίμενα.
Έκλεισα τα μάτια κι ακούμπησα το κεφάλι μου πίσω για να διώξω την ένταση της δουλειάς και της αναποδιάς που μου έτυχε. Θα περίμενα πάνω από μισή ώρα αφού όπως μου είπε ο τεχνικός λόγω της βροχής είχε πολύ κίνηση. Δεν ξέρω πόση ώρα έμεινα έτσι αλλά όταν άνοιξα τα μάτια μου βρέθηκα μπροστά σ’ ένα απρόσμενο θέαμα. Στο βαν που ήταν απέναντι μου 4 με 5 μέτρα οι πόρτες ήταν ανοιχτές και μια γυναίκα καθόταν με τα πόδια έξω ενώ μπροστά της δυο άντρες όρθιοι με ανοιχτά τα καβάλα των παντελονιών τους τις δίνανε τις πούτσες τους πίπα. Τσιμπήθηκα μήπως είναι όνειρο αλλά δεν ήταν. Ανοιγόκλεισα τα μάτια μπας και έβλεπα όραμα, δεν ήταν. Ο ένας άντρας μου φάνηκε γνωστός ήταν σεκιουρητάς στην εταιρία τουλάχιστον ένα χρόνο. Τον είχα προσέξει γιατί οι γκόμενες στο γραφείο τεκνό τον ανέβαζαν, τεκνό τον κατέβαζαν. Τον άλλο δεν τον γνώριζα και η γυναίκα κρυβόταν από τα σώματα τους. 
Εγώ άρχισα να υγραίνομαι βλέποντας live τσόντα από προνομιακή, θεωριακή θα έλεγα, θέση. Είχα μαζευτεί στο κάθισμα για να μη με δουν αν και δεν υπήρχε τέτοιο θέμα αφού τα τζάμια ήταν φυμέ και οι εξωτερικοί δεν έβλεπαν μέσα. 
Εν τω μεταξύ η γυναίκα είχε ξαπλώσει προς τα μέσα του βαν. Τα πόδια ήταν πεσμένα έξω κι ο σεκιουρητάς είχε μπει μέσα και της τον έδινε τσιμπούκι κι άλλος είχε γονατίσει ανάμεσα στα πόδια της κι είχε χώσει τη μούρη του στο μουνί της. Τους είχα φάτσα σα να τους έβλεπα από τα πόδια ενός κρεβατιού. Δεν άκουγα γιατί το αμάξι μου είχε τέλεια ηχομόνωση αλλά από την κίνηση των ποδίων της καταλάβαινα ότι καρακαύλωνε. 
Ούτε κι εγώ πήγαινα πίσω. Είχα την περιέργεια να δω ποια ήταν η γκόμενα αλά με το θέαμα είχα αρχίσει να χαϊδεύομαι. Ο γονατιστός που ήταν φαλακρός ή είχε ξυρισμένο κεφάλι, σηκώθηκε αλλά πήρε και τα πόδια της στον ώμο του ενώ συνέχιζε να της γλύφει το μουνί με μανία. Αυτή είχε ρίξει το σώμα της ελεύθερο προς τα κάτω ενώ κρατούσε την πούτσα του σεκιουρητά και την πίπωνε. Ο σεκιουρητάς πρέπει να την είχε μεγάλη γιατί ένα κομμάτι ήταν στο στόμα της, με την χούφτα της κρατούσε ένα άλλο κομμάτι και περίσσευε κι άλλη. Τα βυζιά της ήταν υπέροχα όπως και το κορμί της ενώ το φουστάνι της είχε γίνει ζώνη στην μέση της. Δεν έβλεπα αν φορούσε στρινγκ αλλά το καλτσόν της είχε σκιστεί και χωριστεί στα δυο. Ωραία πούτσα είχε κι ο ξυρισμένος γιατί η γκόμενα του την κρατούσε και την μάλασε ενώ τσιμπούκωνε τον άλλο. 
Σε μια φάση ο ξυρισμένος την ακούμπησε στο δάπεδο του βαν και ξάπλωσε ανάσκελα δίπλα της. Η τύπισσα με μια κίνηση αεράτη τον καβάλησε και τον πήρε μέσα της. Τον έπαιρνε με ρυθμό ενώ εγώ έβλεπα την πλάτη της. Τα πόδια του ξυρισμένου κρεμότανε έξω από το ρείθρο του βαν. Ο σεκιουρητάς όρθιος με όλο το μήκος του πούτσου του φάτσα μου, την πλησίασε, της σάλιωσε την πίσω τρύπα και της τον έβαλε σιγά-σιγά ΟΛΟ!!!! Μόλις οι πούτσες πήρανε τις θέσεις μέσα της άρχισε ο χορός. 
Είχα μπροστά μου αυτό που δεν παραδεχόμουνα με τίποτα. Η γκόμενα χόρευε σαν γαζέλα με δυο πούτσους μέσα της. Είχα χάσει κάθε έλεγχο από την καύλα. Είχα καβαλήσει κι είχα πάρει όλο τον λεβιέ μέσα μου ενώ είχα πετάξει έξω τα βυζιά μου και έτριβα τις ρώγες μου. Τότε ήρθε η μοτοσυκλέτα της οδικής βοήθειας με ένα 30άρη παιδαρά και πάρκαρε μπροστά μου. 
Ο τύπος χαλβάδιασε την φάση ενώ οι τρείς στο βαν δεν χαμπαριάζανε τίποτα. Κάτι είπανε που δεν άκουσα κι ο τεχνικός πήγε προς το μέρος τους. Κατέβασε το μπροστινό μέρος της φόρμας του, ο σεκιουρητάς βγήκε από τον κώλο της γκόμενας που γύρισε το σώμα της για να τσιμπουκώσει και τον τεχνικό.  Τότε την είδα κι έμεινα κάγκελο. Η Λουΐζα!!!!
Άρχισε να πιπώνει τον τεχνικό ενώ ο σεκιουρητάς ξαναμπήκε στον κώλο της. Τώρα έπαιρνε τρεις άντρες χωρίς καμιά δυσκολία. Έχυνα. Ο λεβιες μου γαμούσε τον πάτο του μουνιού μου. Ήθελα να ακούσω τι λένε και πάτησα το κουμπί για να κατέβει το παράθυρο του συνοδηγού. 
Γκραπ! Γκραπ! Γκράπ! Το τζαπι κατέβηκε μηχανικά αφού ο ηλεκτρισμός έλειπε από το αμάξι. Το σύμπλεγμα διαλύθηκε. Εγώ το μόνο που πρόλαβα ήταν να βγάλω τον λεβιέ από μέσα μου και να κάτσω στο κάθισμα του συνοδηγού. Οι πόρτες άνοιξαν κι εγώ το μόνο που βρήκα να πω ήταν
-«Περίμενα την οδική βοήθεια»
Η Λουΐζα από την πόρτα του συνοδηγού κοίταξε την γύμνια που μόλις κρυβόταν και χωρίς να πει κουβέντα άρχισε να μου χαϊδεύει το μπούτι και να ανεβαίνει προς τα επάνω. Έφτασε στο μουνί μου και το χάιδεψε πριν χώσει το δάχτυλο μέσα μου. Βόγκηξα. Έριξα το σώμα προς την άλλη πόρτα κι άνοιξα τα μπούτια μου. Ένοιωσα τα χείλη της να μου γλύφουν το μουνάκι μου. Δεν είχα ξανανοιώσει γυναικεία χείλη. Μια ψωλή ακούμπησε στο στόμα μου κι άνοιξα για να την ρουφήξω. 
-«Θες να το ζήσεις κούκλα μου;» ψιθύρισε στο αυτί η Λουΐζα.
Κούνησα το κεφάλι καταφατικά. Με μεταφέρανε σηκωτή στο βαν και τα δοκίμασα όλα. Πίπωσα τρεις ψωλές. Τις πήρα μία-μία στην κάθε μου τρύπα κι όλες μαζί κι ήταν υπέροχο. Έγλυψα μουνί με έγλειψε μουνί. Έκανα πλακομούνι, 69 με γυναίκα και χύθηκα τουλάχιστον έξι φορές από τους γαμιάδες μας. Το πόσες φορές έχυσα δεν ξέρω. Το πως μου έφτιαξε ο τεχνικός το αυτοκίνητο μετά που με γάμησε δεν ξέρω. Ούτε ξέρω πως έφτασα το σπίτι γύρω στα μεσάνυχτα. Δεν έδωσα πολλές εξηγήσεις στον άντρα μου. Τον έβρισα κιόλας για την ‘ταλαιπωρία’ με το αμάξι και κοιμήθηκα.
Το πρωί είχα αναθεωρήσει όλες τις απόψεις μου. Αυτό που μου φαινόταν βουνό το είχα κατακτήσει τόσο απλά. Τότε κατάλαβα γιατί δεν είχα πονέσει δυο φορές από πίσω. Απλά το ήθελα, κι όταν θέλεις κάτι ο οργανισμός σου, το κορμί σου προσαρμόζονται στις απαιτήσεις της ψυχής σου. Με την Λουίζα κρατήσαμε το μυστικό μας αλλά φρεθήκαμε άλλες τρεις φορές με άντρες. Μια φορά ήταν τρεις, τις άλλες περισσότεροι. Ο σεκιουρητάς ήταν πάντα μέσα στις παρτούζες. Βρέθηκα και μια φορά μαζί του, έφερε και δυο φίλους του αλλά δεν είχα πρόβλημα να τους πάρω. Αυτό που με στεναχωρούσε δεν ήταν που κεράτωνα τον άντρα μου αλλά ότι έκανα κάτι που θα ήθελε πάρα πολύ κι έγω τον είχα απέξω. 
Σήμερα που γράφω αυτές τις γραμμές στον υπολογιστή μου είναι πρωί. Φοράω κατάσαρκα την ρόμπα μου και πίνω καφέ. Στο κρεβάτι δυο ανδρικά κορμιά κοιμούνται μετά από ένα βράδυ καυτό μαζί μου. Ο άντρας μου κι ο μαύρος εργάτης της εταιρίας του με πηδούσανε ασταμάτητα για ώρες. Το γυναικείο μου μυαλό με έφερε σ’ αυτή την θέση χωρίς να αποκαλύψω τις επιθυμίες μου. Ο άντρας μου νομίζει πως του ικανοποίησα την φαντασίωση ενώ εγώ τον έφερα σ’ αυτή την κατάσταση χωρίς να το καταλάβει. Απλά έβαλα ένα στοίχημα με διακύβευμα μια βραδιά με τους δυο τους. Έχασα και ‘πλήρωσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου