Δευτέρα 23 Μαΐου 2022

ΈΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΓΙΑ ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ (Οι νταλικέρηδες ξέσκισαν την γυναίκα του)

Δεν ήταν καθαρά ένα  ταξίδι τουρισμού αλλά ένας συνδυασμός αναψυχής και εργασίας. Έγινε εξ ανάγκης αλλά εξελίχθηκε σε απρόβλεπτη ιστορία. Έπρεπε να πάω στην Γερμανία για επαγγελματικούς λόγους. Η γυναίκα μου είχε την μητέρα της και άλλους συγγενείς στην Στουτγάρδη που ήθελε πολύ να τους δει. Εκείνο το διάστημα δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει το αεροπλάνο λόγω μιας πάθησης στο αυτί κι έτσι αποφασίσαμε να φύγουμε οδικώς Παρασκευή μέσω Ηγουμενίτσας, Ιταλίας, Αυστρίας να  φτάσουμε στην Γερμανία. Δευτέρα θα ήμουνα στην δουλειά μου και θα γυρίζαμε το άλλο Σαββατοκύριακο με τον ίδιο τρόπο. 
Πράγματι την τελευταία Παρασκευή του περασμένου Σεπτέμβρη φύγαμε με Superfast Ferries στις 11:30 μμ για Αγκόνα. Ήταν το πρώτο ταξίδι μας με πλοίο μετά από 7 χρόνια γάμου. Πάντα στις μετακινήσεις μας στις διακοπές ή όπου αλλού χρησιμοποιούσαμε το αεροπλάνο πριν το τελευταίο διάστημα με την πάθηση, ευτυχώς παροδική, της Μάρας. Η Μάρα είναι η γυναίκα μου κι είναι 29 ετών με μακριά μαύρα μαλλιά 1.72 μέτρα και 65 κιλά. 
Πρωί Σαββάτου, θα φτάναμε Αγκόνα στις 2μμ τοπική ώρα κι η Μάρα ακουμπούσε στην κουπαστή αγναντεύοντας τις Ιταλικές ακτές. Καθόμουν από πίσω της, έκανα πως διάβαζα μια ξένη εφημερίδα αλλά στην πραγματικότητα πίσω από τα γυαλιά ηλίου θαύμαζα τον όμορφο και πεταχτό κώλο της. 
Φορούσε ένα μίνι φόρεμα και μπορούσα άνετα να δω το στρινγκ που διαγραφόταν από μέσα. Σίγουρα όσοι άνδρες περνούσαν πίσω της κάρφωναν τα ματιά τους για λίγο σε αυτό το ωραίο θέαμα. Η Μάρα είχε όμορφο σώμα αρκετά μεγάλο στήθος και φοβερό κώλο. Χθες στην καμπίνα της τον είχα πάρει άγρια. 
Πλησίαζε πια μεσημέρι. Τρεις τοπική ώρα θα πιάναμε λιμάνι. Πέρασα το χέρι μου γύρω απ την μέση της και της πρότεινα να πάμε για λίγο στην καμπίνα. Είχα πονηρό σκοπό. 
-"Καυλίτσες έχει το αγόρι μου;" είπε ειρωνικά η Μάρα "πως τολμά; Του το επέτρεψα εγώ; Να περιμένει. Εγώ θα πω πότε και που. Προς το παρόν θα πάμε για φαγητό στο εστιατόριο του πλοίου, γιατί εγώ πεινάω".
Θα πρέπει να σας πω ότι η Μάρα στο τομέα του σεξ έχει τον απόλυτο πρώτο ρόλο. Εγώ έχω παθητικό ρόλο. Όχι, ομοφυλοφιλικά και τέτοια, όχι, ούτε σαδομαζοχιστικά, μαστίγια και άλλα συναφή. Απλά η Μάρα είχε τον πάνω χέρι. Εγώ δουλεύω, είμαι ανώτατο διοικητικό στέλεχος μεγάλης πολυεθνικής, manager πολλών ανθρώπων που εξασκώ εξουσία. Στο σεξ λοιπόν αφήνομαι να εξουσιαστώ ολοκληρωτικά, χαλαρώνω και δίνω στην Μάρα ευκαιρία να με εξουσιάζει. Σπάνια παίρνω το πάνω χέρι. Θυμάμαι μια φορά που επιχείρησε να βάλει στο ερωτικό μας παιχνίδι την μάνα μου, αντέδρασα. Δεν έδειξα ότι με πείραξε το γύρισα κι έβαλα στο ερωτικό μας παιχνίδι την κατά 3 χρόνια μεγαλύτερη αδελφή της. Μια πουτάνα αγριογκόμενα που τα φορούσε κανονικά στον μπατζανάκη μου. Αρνήθηκε να παίξει αλλά εγώ επέμενα κι άρχισα να την γαμάω άγρια. Σε κάποια φάση έσπασε κι άρχισε να χύνει, να συμμετέχει και να χύνει ασύστολα κι από τα αυτιά που λένε.  Κατά βάση όμως η γυναίκα μου έχει τον πρώτο λόγο και σ’ αυτό τον ρόλο η Μάρα έχει αριστεύσει. 
Το εστιατόριο είχε πολλή κόσμο και αφού πήραμε το φαγητό μας αναγκαστήκαμε να καθίσουμε σε ένα τραπέζι οπού κάθονταν ήδη δυο νέοι άνδρες. Τρώγοντας η Μάρα άρχισε να συζητά με τους δυο νέους άντρες, οι όποιοι ήταν οδηγοί νταλίκας και πήγαιναν Σκανδιναβία για φόρτωμα από το ΙΚΕΑ. Εγώ δεν είπα τίποτα απλά έφαγα και πήγα στην καμπίνα να ετοιμάσω τα πράγματα και να πάω στο μηχανοστάσιο γιατί φτάναμε Αγκόνα. Η Μάρα καθυστέρησε να έλθει στην καμπίνα, αλλά δεν έδωσα σημασία και δώσαμε ραντεβού στην έξοδο. Ακριβώς 3 μμ τοπική ώρα, πιάσαμε Αγκόνα. Μετά τα διαδικαστικά βρεθήκαμε γύρω στον αυτοκινητόδρομο για Στουτγάρδη μέσω 
Μπολόνιας, Βερόνας, Τρέντο, Μπολτσάνο, Ιμπρένερο, Ίνσμπουργκ και Μονάχου. Είχαμε να κάνουμε 1100 χιλιόμετρα. Βέβαια θα κάναμε στάση στο δρόμο για ύπνο λίγο πριν ή λίγο μετά τα Αυστριακά σύνορα. Δεν βιαζόμασταν να φτάσουμε είχαμε μπροστά μας 30 ώρες κι απόσταση θα μας έτρωγε 13-15 ώρες με cool οδήγηση. Είχαμε μπει κανένα μισάωρο στον αυτοκινητόδρομο όταν η Μάρα άρχισε τα πονηρά πειράγματα.
-"Τι έγινε, σου πέρασαν οι καυλίτσες;" είπε και το πόδι της προσγειώθηκε στο καβάλο μου.
-"Τι κάνεις, θα σκοτωθούμε" είπα έντρομος
-"Εσύ δεν είσαι ο οδηγός; Πρόσεχε" απάντησε
-"Οι νταλικέρηδες σε καύλωσαν" ρώτησα κι απόρησα με τον εαυτό μου που το είπα
-"Ο Αλέκος με τον Θέμη είναι μια χαρά άντρες…."
-"Α!!!!μάθαμε και ονόματα; Καλά τους έπιασα εγώ να σε κοιτούν συχνά και να σε γδύνουν με τα μάτια τους…"
-"Ναι είναι σίγουρο πως αν είχαν την ευκαιρία θα με ξέσκιζαν. Αυτούς τους δυο θα τους πήδαγα ευχαρίστως απόψε" είπε και με μια απότομη κίνηση μπήκε στα σκέλια μου, πέταξε τον πούτσο μου και τον πήρε πίπα"
Την έδιωχνα, την παρακαλούσα να σταματήσει αλλά αυτή εκεί. Έπαιξε, με έφτανε στο παρά ένα να χύσω, με άφηνε, τριβότανε, μου την ξανάπεφτε κι ένοιωθα να αιωρούμαι ανάμεσα στην φαντασία και την πραγματικότητα. Ευτυχώς σταματήσαμε για βενζίνη, ήπιαμε και καφέ, ηρεμήσαμε και συνεχίσαμε. Συνεχίσαμε ήρεμα πια. Οδηγούσα ήδη 5 ώρες, είχαμε περάσει το Μπολτσάνο και φτάναμε σε καμιά ώρα στα Αυστριακά σύνορα. Η Μάρα έψαχνε στο GPS και στο laptop της για ώρα. 
-"Σε λίγο, περίπου 5 χιλιόμετρα θα βρούμε ένα μοτέλ. Εκεί θα διανυκτερεύσουμε γιατί κουράστηκα. Θέλω να κάνω ένα μπάνιο, να φάω και να κοιμηθώ" είπε μη σηκώνοντας αντιρρήσεις. 
Δεν είχα λόγο να εναντιωθώ. Πράγματι βρήκα το μοτέλ, πιάσαμε δωμάτιο κι η Μάρα μπήκε να κάνει μπάνιο ενώ εγώ πήγα στην τραπεζαρία να την περιμένω για φαγητό. Ήρθε ντυμένη με ένα κόκκινο μίνι που μου έκοψε την ανάσα. 
Καθίσαμε παραγγείλαμε κι ενώ τρώγαμε είδα την Μάρα να κουνάει τα χέρια της.
-"Ο  Αλέκος με τον Θέμη" μου είπε με χαρά
Οι νταλικέρηδες, τώρα τι ήθελαν εδώ σκέφτηκα. Μας πλησίασαν και κάθισαν μαζί μας. Η Μάρα τους μιλούσε λες και τους ήξερε από καιρό. Εγώ μιλούσα για το ταξίδι και τους δρόμους που τους ήξεραν καλά μιας και ταξίδευαν συχνά. Αφού φάγαμε και ξεκινήσαμε να φύγουμε μας προσκάλεσαν για ένα ποτό στο μπαρ του μοτέλ, ένα χώρο χαμηλόφωτο με μουσική και η Μάρα δέχτηκε αμέσως. Καθώς προχωρούσαμε η Μάρα έσκυψε και μου είπε στο αυτί 
-"Θα σε χορτάσω έρωτα απόψε". 
Ταράχτηκα, θυμήθηκα τι μου είπε στον δρόμο…. "Αυτούς τους δυο θα τους πήδαγα ευχαρίστως". Φοβήθηκα ήξερα πως η φαντασίωση της ήταν να γαμιόταν με πολλούς μαζί γιατί κάθε φορά που την γαμούσα μου έλεγε πόσο πολύ θα ήθελε έναν ακόμα πούτσο στο στόμα της αλλά δεν πίστευα ποτέ ότι το εννοούσε.
Αφού παραγγέλλαμε τα ποτά μας πιάσαμε την κουβέντα και μετά από λίγο διέκρινα εκεί στα σκοτεινά το χέρι του Αλέκου να χαϊδεύει τα ποδιά της γυναικάς μου. Βλέποντας κάποιον άλλον να της βάζει χέρι καύλωσα πολύ αλλά συνέχυσα να μιλώ με το Θέμη. Το χέρι του Αλέκος πρέπει να είχε φτάσει στο μουνακι της γυναικάς μου γιατί την είδα να της φεύγει ένας αναστεναγμός ενώ το δικό της χέρι άρχισε να χαϊδεύει πάνω από το παντελόνι τον ήδη καυλωμένο πουτσο του Αλέκου. Η καυλα μου ήταν μεγάλη αλλά κατάλαβα πως σύντομα θα έχανα τον Έλενο και έτσι σηκώθηκα και της ζήτησα να φύγουμε για το δωμάτιο μας, σκεφτόμενος πως με τέτοιες καύλες που είχαμε και οι δυο θα ξεσκιζόμασταν στο γαμήσι ως το πρωί. 
Η Μάρα σηκώθηκε και αφού καληνύχτισε τα παιδιά προχώρησε εμπρός μου κουνώντας προκλητικά των όμορφο κωλο της. Σταματήσαμε για λίγο αγοράσαμε ένα μπουκάλι νερό και μερικές τσίχλες και συνεχίσαμε προς το δωμάτιο μας. Φτάνοντας με μεγάλη έκπληξη μου είδα το Θέμη και τον Αλέκο να μας περιμένουν έξω απ την πόρτα του δωματίου μας ( η Μάρα τους είχε πει τον αριθμό) και τον Αλέκος να με πλησιάζει και να μου λέει
-"Θα το ξεσκίσουμε το μωρό σου απόψε". 
Η Μάρα άνοιξε την πόρτα και τα χεριά των δυο ανδρών χάιδευαν ήδη το καυλωμένο κορμί της γυναικάς μου, αφού μπήκαμε την ξάπλωσαν στο κρεβάτι και τα χεριά τους την χάιδευαν παντού ενώ παράλληλα της έβγαζαν τα ρούχα αφήνοντας την μόνο με το στρινγκ και το σουτιέν. Εγώ καθισμένος σε μια πολυθρόνα τους κοιτούσα ενώ ο πουτσος μου είχε πρηστεί από την καυλα.
Ξαφνικά ο Αλέκος της έβγαλε το στρινκ και μου είπε
-"Έλα να γλείψεις το μουνακι της γυναικάς σου και να το υγράνεις καλά γιατί θα το ξεσκίσω απόψε".
Υπάκουσα. Έσκυψα και άρχισα να την γλύφω με λυσσά ενώ τα υγρά της έτρεχαν στο σαγόνι μου. Η Μάρα στο μεταξύ είχε βγάλει έξω τον πουτσο του Θέμη και τον ρουφάτε με μανία ενώ με το χέρι της έτριβε τον πουτσο του Αλέκος. Αφού τέλειωσα με το μουνακι της κάθισα ξανά στην πολυθρόνα και την κοιτούσα να ρουφήξει ποτέ τον έναν πουτσο και ποτέ τον άλλον. Ο Αλέκος με κοίταξε και μου είπε
-"Κοιτά πως ρουφήξει τον πουτσο μου η ξεκωλιαρα η γυναικά σου" και με μια απότομη κίνηση της τον έχωσε όλο μέσα στο στόμα.
Η Μάρα είχε τρελαθεί από καυλα και παρακαλούσε να την γαμησουν έτσι την έβαλαν στα τέσσερα και ενώ συνέχιζε να τσιμπουκωνει τον Αλέκος ο Θέμης ήρθε πίσω της και ακούμπησε τον πουτσο του επάνω στο υγρό μουνακι της.
-"Θα την ξεσκίσω την πουτανα την γυναικά σου μου" είπε και με μια δυνατή κίνηση έχωσε τον πουτσο του μέσα στο μουνακι της μέχρι τα αρχιδια του να χτυπήσουν πάνω της.
Η Μάρα ήταν στον παράδεισο με έναν πουτσο στο στόμα και έναν στο μουνι της, χτυπιόταν με δύναμη πάνω στον πουτσο του Θέμη και φώναζε από καυλα. Ο Αλέκος ήρθε κοντά μου και μου είπε
-"Κοιτά πως σου ξεμουνιαζει την γυναικά ο Θέμης…..τωρα θα πάω και εγώ να την ξεκολιάσω την σκύλα. ".
Τον είχα βγάλει έξω και τον έπαιζα δυνατά βλέποντας την γυναικά μου να γαμιετε αλλά ...θα ήταν η πρώτη φορά που κάποιος θα την έπαιρνε  απ τον κωλο .... Έτσι οπως ήταν στα τέσσερα ο Θέμης πηγε από μπρος και της τον εδωσε στο στόμα ενώ ο Αλέκος της εγλειφε την κωλοτριπιδα ετοιμάζοντας την για τον μεγάλο πουτσο του. Η Μάρα ήταν τόσο καυλωμένη που είχε αρχίσει να παρακαλάει τον Αλέκος να της ξεσκίσει τον κωλο. Μετά από λίγο το μεγάλο καυλι του Αλέκος ακουμπούσε τον κωλο της γυναικάς μου..με μια αργή κίνηση έπραξε τον πουτσο του μέσα της ενώ η Μάρα άρχισε να φωνάζει και να ουρλιάζει από πόνο και ηδονή.. 
-"Με ξέσκισε ο πουστης αγόρι μου με έχει ξεκολιάσει" μου φώναζε ενώ ο πουτσος του Αλέκος έμπαινε όλο και πιο βαθιά. 
Αφού την γάμησε για 5 λεπτά απ το κωλο πήγε από μπροστά και είπε του Θέμη
-"Έλα να την χύσουμε την πουτανα".
Άρχισαν να χώνουν τους πουτσους τους βαθιά μέσα στο στόμα της γυναικά μου μια ο ένας και μια ο άλλος και σε λίγο ο Θέμης πρώτος άρχισε να χύνει στο πρόσωπο της. Η Μάρα άνοιξε το στόμα της διάπλατα προσπαθώντας να τα πιει όλα και τότε άρχισε να χύνει και ο Αλέκος. Τα χύσια του έφευγαν με τρομερή δύναμη απ τον πουτσο του και χτυπούσαν στην γλωσσά της γυναικάς μου και μετά έτρεχαν γεμίζοντας το σαγόνι της και το στήθος της.
-"Κοιτά πως τα ρουφήξει η πουτανα σου" μου είπε ο Θέμης. 
Αφού τους έγλειψε και τους δυο μέχρι και τελευταίας σταγόνας σηκώθηκε και ήρθε διπλά μου.
-"Σου άρεσε όπως με ξέσκισαν οι γαμιαδες μου απόψε μωρό μου;" με ρώτησε ενώ έσκυψε και πήρε τον πουτσο μου στο στόμα της.
Δεν κρατιόμουνα από την πίπα αλλά δεν με άφησε να χύσω. Μου έκατσε και με το μουνί και με τον κώλο για να δω πόσο έχουν ανοίξει. Ταυτόχρονα τους έπαιρνε πίπα για να ξανακαυλώσουν. Δεν κρατήθηκα κι έχυσα στο βάθος της σούφρας της. Δεν τελειώσαμε εκεί. Γαμιόμαστε ασταμάτητα ώρες. Ξυπνήσαμε αργά το μεσημέρι. Οι νταλικέρηδες είχαν φύγει. Φύγαμε κι εμείς γρήγορα. 
-"Σου άρεσε μωρό; Εγώ το ευχαριστήθηκα πολύ"
-"Καλή πουτάνα ήσουνα" της είπα και χαμογέλασα προδίδοντας την ευχαρίστηση μου. 
Πότε δεν περίμενα να νοιώσω τέτοια καύλα. Διάβαζα διάφορα site τις παρτούζες συζύγων και την επιθυμία των ανδρών να δουν τις γυναίκες τους να γαμιούνται στα μούτρα τους αλλά και τις επιθυμίες και την καύλα που νοιώθουν οι γυναίκες να παίρνονται στα μάτια των ανδρών τους. Δεν περίμενα ούτε την καύλα, ούτε την ένταση ούτε και την ευχαρίστηση που νοιώθεις μετά που έχεις περάσει από όλη την διαδικασία. Απελευθερώνεσαι αντί να ενοχοποιείσαι.   
-"Θα ξαναβρεθούμε στην επιστροφή, έχεις αντίρρηση;"
Τι αντίρρηση να είχα. Βρεθήκαμε την άλλη Παρασκευή και ξεσκιστήκαμε για ένα διήμερο ανεπανάληπτα. Τελικά εγώ έφυγα με το αεροπλάνο για να βρεθώ στην δουλειά μου την Δευτέρα αλλά η Μάρα τους ακολούθησε οδικώς μέχρι την Θεσσαλονίκη που ήταν η έδρα τους και μετά με τραίνο μέχρι την Αθήνα. Μου την γαμούσανε συνέχεια όπως μου αφηγήθηκε για καιρό με κάθε λεπτομέρεια η Μάρα. Την είχανε στη πίσω κουκέτα και την πηδούσε πότε ο ένας, πότε ο άλλος και πότε κι οι δυο μαζί σ’ όλη την διαδρομή. Την κάνανε λιώμα πριν μου την φορτώσουν στο τραίνο και να μου την στείλουνε. Έχουμε επαφή αλλά δεν ξαναβρεθήκαμε. Είναι παντρεμένοι και στην Ελλάδα είναι δύσκολο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου