Τρίτη 24 Μαΐου 2022

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΟΒΑ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!

Πριν την ιστορία λίγα λόγια για μας. Εγώ είμαι 32 και η γυναίκα μου Ελένη 27 χρονών. Η Ελένη είναι ολύ όμορφη γυναίκα όπως άλλωστε έχετε δει σε φωτογραφίες που έχω βάλει στο facebook μου αλλά σας βάζω και μερικές από τις τελευταίες. Οι φωτογραφίες είναι το άλλο μου χόμπι. Μου αρέσει να την φωτογραφίζω γυμνή κι έτσι να την θαυμάζουν κι άλλοι εκτός από εμένα. Αυτό το ξέρεται όσοι επισκέπτεστε το facebook μου. Έχω ένα φίλο κολλητάρι από την δουλειά, τον Κώστα που κάποτε του είχα δείξει τις φωτογραφίες κι είχε πάθει την πλάκα του. Μου είχε δείξει κι αυτός κάποιες της δικιά του γυναίκας, της Μαρίας. 
Εδώ αρχίζει η ιστορία. Πριν από μερικές μέρες πήγα με την Ελένη μια εκδρομή στον Παρνασσό για Σαββατοκύριακο. Είχα κανονίσει να πάμε στην Αράχοβα σε κάποια ωραία δωμάτια που πήγαινα από παλιά. 
Όταν φτάσαμε πήγαμε τακτοποιήσαμε τα πράγματα μας και βγήκαμε στα μπαράκια. Τότε με πήρε τηλέφωνο ο Κώστας ο οποίος μου είπε ότι τσακώθηκε άσχημα με την Μαρία. Τον παρηγόρησα και του είπα να έρθει κι αυτός στον Παρνασσό για να ξεσκάσει λιγάκι. Έτσι λοιπόν μετά από 2 ώρες περίπου ήρθε και αυτός και κάθισε στο μπαράκι που ήμασταν κι εμείς. Μας έλεγε για τον καβγά που είχε την γυναίκα του κι εμείς τον παρηγορήσαμε και του είπαμε ότι όλα θα πάνε καλά. Την Ελένη την ήξερε αλλά παρέα είχαμε κάνει δυο φορές σαν ζευγάρια. Εγώ την Μαρία την ήξερα αρκετά καλά γιατί ερχότανε να πάρει τον άντρα της από τη δουλειά και πιάναμε που και που την κουβέντα.
Στον Παρνασσό λοιπόν βρήκαμε κι άλλους φίλους και περάσαμε τέλεια. Κατά τις 3 το πρωί με την Ελένη αποφασίσαμε να πάμε για ύπνο. Ο Κώστας καθότι και μπακουρι είπε ότι θα συνέχιζε στο μπαράκι και ότι θα τα λέγαμε το πρωί. 
Όταν φτάσαμε στο δωμάτιο αρκετά φτιαγμένοι από τα ποτά κάναμε ένα ντουζακι και ξαπλώσαμε στο κρεβάτι. Η Ελένη καυλωμένη από την όλη ατμόσφαιρα άρχισε να μου χαϊδεύει τον πούτσο. άλλο που δεν ήθελα εγώ. 
-«Τι έγινε μωρό μου καβλιτσες;» της λέω.
Οι ρώγες της είχαν πεταχτεί όρθιες και τις έβαλα στο στόμα μου. Με το χέρι μου της χάιδευα το μουνάκι που ήταν μουσκεμένο. Σκύβει κι αρχίζει να μου γλύφει τον πούτσο και μετά να τον εξαφανίζει μέσα στο στόμα της. Με μια κίνηση γυρίζει σε 69 και τρίβει το μουνάκι της στο στόμα μου. Αυτή είναι και η αγαπημένη μας στάση. Δεν άργησε να χύσει και όταν έφτανα και εγώ πήγα να τραβηχτώ από το στόμα της γιατί ξέρω ότι δεν της αρέσει πολύ αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη δεν τον άφηνε μέχρι που πετάχτηκαν τα χυσια μου βαθιά μέσα στο λαρύγγι της. Μετά χαλαρώσαμε συνεχίσαμε τα φιλιά και μας πήρε ο ύπνος έτσι όπως ήμασταν γυμνοί. 
Κατά της 6 το πρωί χτυπάει το κινητό μου κι ήταν ο Κώστας. Ήταν αρκετά λιώμα από το ποτό και μου είπε ότι δεν υπήρχε ούτε ένα ελεύθερο κρεβάτι σε όλη την Αράχοβα κι έφευγε για Αθήνα. 
-«Μην είσαι χαζός» του λέω «έχεις πιει τα ποδια σου. Πως θα οδηγήσεις; Έλα εδώ να ξεκουραστείς λίγο και το πρωί φεύγεις». 
Με όλα αυτά είπα να μην ξυπνήσω την Ελένη και της χαλάσω τον ύπνο. Έτσι σηκώθηκα έβαλα ένα μποξερακι και πήγα και τον περίμενα στην πόρτα. Μετά από λίγο φτάνει στο δωμάτιο ο Κώστας ο οποίος ήταν πολύ πιο λιώμα απ’ ότι περίμενα. Μπαίνει στο δωμάτιο και του είπα να μην κάνει φασαρία γιατί η Ελένη κοιμάται. Να σας θυμίσω ότι η Ελένη κάτω από την κουβέρτα ήταν γυμνή. Η θέρμανση ήταν στο φουλ και δεν είχα προσέξει ότι είχε ζεσταθεί και το πόδι της είχε βγει από τα σκεπάσματα και φαινόταν μέχρι ψηλά σχεδόν στο κωλαρακι της. 
Ο Κώστας χαμογελούσε σαν χαζός κι άρχισε να του σηκώνετε. Τότε αντιλήφθηκα τι γίνεται αλλά τι να του πω αφού ήταν λιώμα. Μου άρεσε όμως η φάση ότι κάποιος μαλακίζεται για το μουνί που γαμάω εγώ.
-«Άντε μπες κάνε ένα μπάνιο γιατί βρωμάς» του είπα. 
Αυτός ξεντύθηκε αλλά αντί να πάει στο μπάνιο πήγε προς το κρεβάτι και πριν τον προλάβω τράβηξε λίγο ακόμα την κουβέρτα μέχρι που αποκαλύφτηκε όλο το κωλαρακι της Ελένης και ανάμεσα από τα ποδια της το μουνάκι της. Αυτός άρχισε τα παίζει το πούτσο του σαν τρελός. 
-«Φύγε ρε μαλάκα από εκεί» του λέω. 
-«Γιατί;» μου λέει «αφού την έχω ξαναδεί γυμνή σε φωτογραφίες. Τι πρόβλημα έχεις;»
-«Ρε άμα ξυπνήσει θα γίνει χαμός. Και φυσικά το ξέρεις ότι δεν έχει ιδέα ότι έχεις δει τις φωτογραφίες». 
Για καλή μου τύχη τον έβαλα στο μπάνιο και μπήκε στο ντους. Ήταν όντως πολύ λιώμα γιατί έκανε όλο βλακείες. Με την φασαρία ξύπνησε η Ελένη έβαλε μια πετσέτα γύρω από την μέση της και μπήκε στο μπάνιο να δει τι γίνετε. Μας είδε εγώ να κρατάω το ντους και να τον βρέχω ενώ αυτός ήταν με την πλάτη γυρισμένη. 
-«Τι γίνετε εδώ;» με ρωτάει
-«Άστα είναι λιώμα δεν βρήκε πουθενά να μείνει και ήθελε να γυρίσει Αθήνα σε αυτή την κατάσταση». 
-«Καλά είναι τρελός;» λέει η Ελένη «Κάτσε να σε βοηθήσω» και πήρε το ντους από τα χέρια μου και άρχισε να τον βρέχει. «Πάρε το σφουγγάρι εσύ» μου λέει «και τριψτον λίγο με σαπούνι γιατί βρωμάει». 
Έτσι και έκανα. Ο Κώστας γύρισε προς το μέρος μας με το καυλί του που ακόμα και πεσμένο ήταν αρκετά μεγάλο και χοντρό. Η Ελένη ξαφνιάστηκε και γούρλωσε τα μάτια της. Η κατασταση ήταν περίεργη. Εμένα μου άρεσε να βλέπουν την γυναίκα μου γυμνή αλλά να βλέπει άντρες γυμνούς δεν το είχα φανταστει ποτέ. Ούτε παρτούζες και τριο είχα φανταστεί, ή φαντασιωθεί ή συζητήσει ποτέ μαζί της
-«Γεια σου Ελένη τι κάνεις;» λέει ο Κώστας κι η Ελένη χαμογέλασε 
-«Καλά, καλά» του είπε και συνέχισε την δουλειά της. 
-«Γιατί δεν βγάζεις την πετσέτα μην την βρέξεις;» της λέει και με μια γρήγορη κίνηση πριν τον προλάβουμε τεντώνει το χέρι του και της λύνει την πετσέτα που όπως αυτή είχε βραχεί από το βάρος έπεσε κατευθείαν. 
Για μερικά δευτερόλεπτα που μου φάνηκαν σαν χρόνος ήταν η Ελένη γυμνή με το καλά ξυρισμένο μουνάκι της που μόνο μια τουφιτσα φαινόταν μπροστά και τα βυζάκια της με τις ορθωμένες ρογιτσες να στέκετε μπροστά μας και να μην ξέρει τι να κάνει. Για να σπάσω τον πάγο και την αμηχανία της στιγμής της χαμογέλασα και της είπα πως όντως ήταν πιο δίκαιο αφού και ο Κώστας ήταν γυμνός. Αυτή χαμογέλασε και γύρισε το ντους προς εμένα κάνοντας με μούσκεμα και μου λέει να βγάλω και εγώ το δικό μου μποξερακι για να είναι πιο δίκαιο. Γελάσαμε και οι 3 μαζί και με μια κίνηση έβγαλα και εγώ το μποξερακι μου. Ήταν πολύ δύσκολο να κρύψουμε την καύλα μας. Και εμένα και του Κώστα τα καυλιά μας είχαν σηκωθεί σαν κοντάρια. 
-«Είσαι πολύ μουναρα» λέει ο Κώστας και παραπατώντας πέφτει μέσα στην μπανίερα από την τύφλα του, μισοκοιμισμένος.
-«Τελείωνε να πάμε για ύπνο» του λέει η Ελένη. 
Όπως ο Κώστας ήταν στη μπανιέρα και εμείς από έξω το καυλί του ήταν χιλιοστά από το πρόσωπο της Ελένης. Εγώ είχα τρελαθεί από την καύλα, να βλέπω την γυναίκα μου γυμνή τόσο κοντά από το καυλί του φίλου μου. Δεν ήξερα τι μου γίνεται ή τι θέλω εκείνη την ώρα. Αφού τελειώσαμε από το μπάνιο τον πήγαμε σερνωντας στο δωμάτιο που φυσικά δεν είχε άλλο κρεβάτι και πρώτη πήγε και ξάπλωσε η Ελένη. 
-«Τι να κάνουμε λέω θα στριμωχτούμε λίγο αλλά θα τα καταφέρουμε». 
Πήγα εγώ από τη μια πλευρά του κρεβατιού και ο Κώστας από την άλλη και μπήκαμε και εμείς κάτω από τα σκεπάσματα. Μετά από μερικά γελάκια και κουβεντούλα σβήσαμε το φως για να κοιμηθούμε. Πράγματι μετά από πολύ λίγο ο Κώστας κοιμήθηκε κι εγώ καυλωμένος με την ιδέα ότι είμαι στο κρεβάτι με την γυναίκα μου κι άλλον έναν γυμνοί άρχισα να χαϊδεύω την Ελένη. Η Ελένη είχε πλάτη γυρισμένη προς τον Κώστα και φιλιόμασταν με πάθος. Ήταν καυλωμένη πολύ γιατί το καταλάβαινα από το πάθος των φιλιών της και τις καυλωμένες ρώγες τις που ακουμπούσαν στο στήθος μου.
-«Καυλωμένος είσαι ακόμη μωρό μου;» ρωτάει η Ελένη.
-«Ναι καύλα μου θέλω να γαμήσω το μουνάκι σου» της λέω. 
-«Και ο Κώστας;»
-«Τι ο Κώστας;» ρωτάω.
-«Πως θα το κάνουμε με αυτόν εδώ;»
-«Αυτός κοιμάται του καλού καιρού και δεν ξυπνάει ούτε με δυναμίτη». 
-«Δεν ξέρω αν αυτός κοιμάται» λέει «αλλά αυτό το πράγμα που με ακουμπάει δεν κοιμάται καθόλου». 
Λέγοντας αυτά πιάνει το χέρι μου το φέρνει προς το κωλαρακι της και μου το ακουμπάει πάνω στο πούτσο του Κώστα που ήταν καυλωμένος και ακούμπαγε πάνω στο κωλαρακι της Ελένης. Πιάνοντας εγώ το ορθωμένο καυλί του φίλου μου τα έχασα. Τράβηξα το χέρι μου και το ακούμπησα στο κωλαρακι της Ελένης. 
-«Σου αρέσει το καυλί του μωράκι μου;» την ρωτάω.
-«Εεεεεε…ναι είναι πολύ ωραίο μωρό μου δε νομίιζεις;» λέει. 
-«Θέλεις να το χουφτώσεις όλο για να το δεις λίγο;»
-«Εσύ θέλεις να το κάνω; Δε σε πειράζει;»
-«Τι να πειράζει μωρό μου, χάιδεψε τον». 
-«Άμα ξυπνήσει;» ρώτησε.
-«Δε θα ξυπνήσει» της λέω
Αυτή φέρνει τι χέρι της πίσω και τον χουφτώνει. Εγώ σηκώνω τα σκεπάσματα και βλέπω την όλη φάση. Η Ελένη την χαϊδεύει όλη, την μετράει και θαυμάζει την στύση της
-«Θέλεις να το γλύψεις λίγο;» της πετάω ξερά
-«Εσύ θέλεις να το γλύψω;» με ρωτάει δισταχτικά αλλά και παιχνιδιάρικα.
-«Ναι μωρό μου». 
-«Και άμα ξυπνήσει» ρωτάει και με παίζει η πουτάνα.
-«Και να ξυπνήσει δεν θα θυμάται τίποτα αύριο» της λέω. 
Με αυτά και με αυτά με φίλαγε με πάθος στο στόμα κι έπαιζε με το ένα χέρι της τον πούτσο μου. Εγώ της είχα ανοίξει τα ποδια και χάιδευα το μουνάκι της που έσταζε από καύλα και βλέπω με χαρά ότι με το άλλο της χέρι δεν άφηνε με τίποτα κι έπαιζε τον πούτσο του Κώστα ενώ αυτός μισικοιμισμένος προσπαθούσε από πίσω όπως ήταν να χωθεί ανάμεσα στα ποδια της. Εκεί συναντιόντουσαν το χέρι μου το χέρι της Ελένης το καυλί του Κώστα και το μουνάκι της Ελένης. Ο Κώστας τώρα είχε χουφτώσει τα βυζιά της και την φίλαγε με πάθος στο λαιμό. 
-«Φέρε μου τον πούτσο σου στο στόμα μωρό μου», μου λέει πνιχτά από την πρωτόγνωρει καύλα η Ελένη. 
Γυρνάω σε στάση 69 της βάζω το καυλί μου στο στόμα κι αρχίζω να της γλύφω την κλειτορίδα. αυτή δεν σταμάτησε να παίζει με το χέρι της το καυλί του Κώστα που δεν απείχε πολύ από το μουνάκι της που το έγλυφα. Η Ελένη βγάζει τον πούτσο μου από το στόμα της και φιλάει με πάθος στο στόμα τον Κώστα. όπως φιλιόντουσαν το καυλί μου ήταν ανάμεσα τους και επιδέξια αυτή φίλαγε μια το πουτσοκεφαλο μου και μια την γλώσσα του Κώστα. Ααπό την άλλη όπως του έπαιζε το καυλί του το έσπρωχνε σιγά σιγά προς το μουνάκι της. Με μια κίνηση το βάζει μέσα της ενώ εγώ συνέχιζα να την γλύφω. «Πω! Πω! Τι καύλα ήταν αυτή; Να βλέπω την γυναίκα μου να την γαμάει ο φίλος μου και εγώ να της γλύφω το μουνάκι της» σκέφτηκα. 
Μέσα στα πολλά συμπλέγματα νομίζω ότι όπως φιλιόντουσαν κάποια στιγμή το καυλί μου ήταν ανάμεσα τους και μου το έγλυφαν μαζί. Μου έπαιρναν πίπα η γυναικα μου κι φίλος μου μαζί!!!!!. Δεν είχα κάνει ποτέ κάτι τέτοιο αλλά ήξερα ότι καύλωνε θανάσιμα την Ελένη. Αφού αυτή μου έκανε παιχνίδι με extreme ενέργειες γιατί να χάλαγα εγώ την τρελή της επιθυμία. Έτσι το καυλί του φίλου μου που μπαινόβγαινε στο μουνάκι της από τα πολλά υγρά γλίστρησε και μπήκε στο στόμα μου. Μου φάνηκε πολύ περίεργο, αλλά τι δεν ήταν περίεργο εκείνο το βράδυ; Τσιμπούκωνα τον γαμιά της, την έγλυφα κι αυτήν, τους έγλυφα καθώς γαμιόντουσαν. Βόγκηξε με το που το κατάλαβε και σχεδόν ταυτόχρονα άρχισαν οι σπασμοί της. Πρώτη έχυσε η Ελένη. Το μουνάκι της έκανε συσπάσεις ενώ ο πούτσος του Κώστα συνέχιζε να την γαμάει. Μετά από λίγο άρχισα να χύνω κι εγώ και τα χυσια μου τους πήραν στο πρόσωπο και τους δυο. Τώρα ήταν η σειρά του Κώστα να χύσει. όπως έγλυφα την μουναρα της Ελένης του πιάνω τα αρχίδια και νιώθω τα χυσια του να πετάγονται βαθιά στον κόλπο της. Η Ελένη άρχισε να τρίβει την κλειτορίδα της στη γλώσσα μου στο πηγούνι μου και εγώ έγλυφα τα υγρά τους μέχρι που ξαναέχυσε για άλλη μια φορά. 
Κουρασμένοι όπως ήμασταν πήρα αγκαλιτσα το μωρό μου με τον φίλο μου να μην ξεκολλάει τα χέρια του από την κωλαρα της. Έτσι μας πήρε ο ύπνος. Την άλλη μέρα το πρωί ο Κώστας φυσικά τα θυμόταν όλα γιατί όταν ξύπνησα βρήκα την Ελένη στα τέσσερα να έχει τον πούτσο του στο στόμα της. Τι θέαμα ήταν αυτό πρωί πρωί!!!! Το κωλαρακι της ανοιχτό και στο στόμα της ένα καυλί. 
-«Καλημέρα» τους είπα και χώθηκα και εγώ στο μουνάκι της. 
Πλημμύρα!!!! Της το είχε γαμήσει ή είχε χύσει από μόνο του δεν είχε σημασία. Βγήκα και χώθηκα στο κωλαράκι της που κι αυτό ήταν μελάτο. Πρέσαρα κάμποσες φορές ενώ αυτή συνέχιζε την πίπα. Φοβερό θέαμα. Τότε την πιάνω από τα μαλλιά και σαν χαλινάρι τα τραβάω για ανασηκωθεί το κεφάλι της. Έκανα νόημα στον Κώστα να της γαμήσει το στόμα. Αυτός το έπιασε και ακινητοποίσε το κεφάλι της. Αμέσως της έσπρωξε το καυλί του στο λαρύγγι. Η γυναίκα που πνίγηκε, έβηξε, της πετάχτηκαν τα μάτια έξω αλλά τον κατάπιε. Από το ζόρι της η σούφρα της έσφιγγε το καυλί μου και το πόναγε αλλά η καύλα χτυπούσε κόκκινο. Της έδινε μια ανάσα και ξανά και ξανά. Δεν μπορούσαμε να κρατηθούμε άλλο, πετάξαμε τις ψωλές μας έξω και την ‘βάψαμε’ στο χύσι. 
Μόλις συνήλθαμε λίγο πήγαμε να πλυθούμε στο μπάνιο κι οι τρεις, Στην αρχή χαριεντιζόμασταν αλλά λίγο το νερό, λίγο το σαπούνι που έπεσε, λίγο η αισθησιακή ατμόσφαιρα κι οι ψωλές πήραν την ανηφόρα. Στριμώξαμε πάλι την Ελένη αλλά αυτή μας ξέφυγε.
-«Να φάμε πρώτα πρωινό. Πεινάω σαν τον λύκο» είπε και πήγε να παραγγείλει πρωινό στο δωμάτιο. 
Εμείς μείναμε λίγο στο μπάνιο κι όταν ήρθε το πρωινό την πέσαμε σαν λιγωμένοι. Γρήγορα όμως η Ελένη έγινε μέρος του φαγητού μας, Λίγο μελάκι στον ομφαλό, λίγη μαρμελαδίτσα στις ρωγούλες, φραουλίτσες στο μουνάκι και βουτηράκι  κι η γυναικούλα μου έγινε το απόλυτο breakfast για τις ορέξεις μας. Την χαϊδεύαμε και την γλείφαμε από τα νύχια ως την κορυφή. Το μωρό μου είχε τον ένα οργασμό μετά τον άλλο. Μας παρακαλούσε να σταματήσουμε αλλά εμείς την παίρναμε παρτούζα γλώσσα μουνί και κώλο κι αυτή έχυνε, έχυνε, έχυνε. Την κάναμε λιώμα αλλά τα καυλιά μας δεν είχανε πετάξει τα σπόρια που είχανε μαζέψει από την τόση καύλα. Την πήγαμε στο μπάνιο στα χέρια κι έτσι όπως ήτανε αλοιφή κρεμάτηκε από πάνω  μας, γλίστρησε και καρφώθηκε πάνω στα καυλιά μας. Κώλο, μουνί τν παίζαμε και την πηδούσαμε. Δε την χύσαμε εκεί αλλά την πήραμε την πήγαμε στο κρεβάτι. Ξάπλωσε ο Κώστας ανάσκελα και πάνω του με την πλάτη και πήρε την πούτσα του πισωκολλητά στο μουνάκι της. Εγώ πήγα από μπροστά πήρα τα μπουτάκια της στον ώμο και της τον έχωσα κι εγώ στο μουνί. Αν και μας πήρε σφηνωτά στην αρχή δεν αντέδρασε παρά μόνο έχυνε. Ήταν ψόφια το μόνο ζωντανό πάνω της ήταν το φιλί της που έβγαζε όλη την γλύκα που ένοιωθε. Τρίβαμε τις ψωλές μας μέσα της κι από την καύλα δεν μπορέσαμε να κρατηθο΄με και της τα μπουμπουνίσαμε όλα. 
-«Καπότα» ψιθύρισε 
Αλλά ποιος την γαμούσε την καπότα τέτοια ώρα ζούσαμε μια πρωτοφανή έκσταση κι ικανοποίηση. Ότι φλόκια είχαμε τ΄αφήσαμε μέσα στο μουνάκι της που το είχαμε ανοίξει σαν τριαντάφυλλο. Πέσαμε ξεροί. Όταν μετά από λίγες ώρες ύπνου και φαγητού συνήλθαμε συνεχίσαμε  να εξερευνούμε τις μοναδικές αυτές ηδονές. Όλη την μέρα και την νύχτα που ακολούθησε μείναμε στο δωμάτιο και ξεσκιζόμασταν. Είπαμε στην Αθήνα να βοηθήσουμε τον Κώστα να τα βρει με την γυναίκα του Μαρία και να γινόμασταν 4 την επόμενη φορά.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου