Κυριακή 22 Μαΐου 2022

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥΤΑΝΑ

Συντάχθηκε απο τον/την Κώστα

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι παντρεμένος δέκα χρόνια με την Ελένη. Από την πρώτη στιγμή, μεταξύ μας υπάρχει φοβερή χημεία και έπειτα από τόσα χρόνια συνεχίζουμε να κάνουμε σεξ καθημερινά με πολύ πάθος.
Η Ελένη είναι ξανθιά με δυο υπέροχα και μεγάλα μαύρα μάτια. Έχει ένα υπέροχο πεταχτό κωλαράκι που οπότε θέλω μου το δίνει πρόθυμα. Έχει δυο πραγματικά τεράστιες βυζάρες που μέσα τους εξαφανίζεται ο πούτσος μου, όμως αυτό που με τρελαίνει, είναι το μουνί της. Έχει το πιο όμορφο, γλυκό μουνί που έχω δει και το πιο ζουμερό. Χύνει κυριολεκτικά ποτάμια. Αφού ξεσκιζόμαστε με κάθε πιθανό τρόπο, πάντα καταλήγω να πίνω το καυτό της μουνόχυμα.
Πριν από λίγο καιρό, της έκανα δώρο έναν δονητή. Την έβαζα να γαμάει το μουνάκι της και της έβαζα τον πούτσο μου στόμα της. Με έκπληξη διαπίστωσα πως όταν είχε τον δονητή μέσα της, μου έκανε τα καλύτερα τσιμπούκια από ποτέ. Αυτό μου έδωσε θάρρος και κάθε φορά που κάναμε σεξ της έλεγα να φαντάζεται πως στην θέση του δονητή είναι ένας άλλος άντρας (μια φαντασίωση που είχα πάντα). Στα λόγια μου και μόνο την έβλεπα να τρελαίνεται. Αυτό συνεχιζόταν για αρκετό καιρό.
Το επόμενο στάδιο άργησε αλλά ήταν πολύ πιο συναρπαστικό. Άρχισε να μου λέει αυτή πάνω στο σεξ με πρόστυχο τρόπο τι θέλει. Με έβαζε να την παίρνω στα τέσσερα με τον δονητή στην μια τρύπα και μου φώναζε ότι θέλει κι άλλη μια πούτσα στο στόμα της, να την γαμάμε άγρια και μετά να χύνουμε μαζί στα βυζιά της. Όλα όσα μου έλεγε, με καύλωναν πολύ, αλλά πίστευα ότι τα λέει πάνω στην κάβλα.
Εδώ κι λίγο καιρό όμως μου το ζητάει απεγνωσμένα σε κάθε ευκαιρία. Μου ζητάει να βρω έναν ή και δύο γαμιάδες και να την παρτουζώσουμε αλύπητα. Θέλει να την κάνουμε να νιώσει σαν την τελευταία πουτάνα. Και μόνο που σκέφτομαι το μουνί της να χύνει ασταμάτητα αν της δώσω αυτό που μου ζητάει, είναι αρκετό για να μην της το αρνηθώ. Το πρόβλημα μου είναι το εξής: Πως βρίσκεις κάποιον ή κάποιους για να κάνετε παρτούζα τη γυναίκα σου; Να μην είναι γνωστοί κι εκτεθούμε, να είναι καθαροί  και εχέμυθοι; Προσπάθησα γιατί μου είχε γίνει έμμονη ιδέα αλλά δεν βρήκα. Αυτή δεν ήθελε να κάνει καμάκι γιατί ούτε ήξερε, ούτε και μπορούσε ακόμη και σε άλλη πόλη ή χώρα όπως της πρότεινα. Έπρεπε να λύσω εγώ το πρόβλημα.
Εντωμεταξύ αυτή όλο και πιο πολύ καύλωνε όλο και πιο προκλητική ήταν. Πήραμε και δεύτερο δονητή 20άρη φυσική απομίμηση πραγματικού πούτσου. Τον έφτυνε η καργιόλα, τον βεντούζωνε στο πάτωμα και του καθότανε μέχρι τ’ αρχίδια. Παράλληλα έπαιρνε τον άλλο στο στόμα και μόνο που δεν τον κατάπινε ενώ όταν πια είχε κορυφωθεί η καύλα της μου ζητούσε να μπω κι εγώ μαζί στην ελεύθερη τρύπα όποια κι αν ήταν αυτή. Είχαμε ξεφύγει και με απειλούσε ότι αν δεν κάνω γρήγορα, αν δεν βρω γαμιά ή γαμιάδες θα μου γαμηθεί με τον πρώτο τυχόντα. Θα με κερατώσει με τους μπρατσομένους αγρότες που κατέβαιναν στην λαϊκή και στα αρχίδια της αν σχολιαστεί και στο μουνί της με εκθέσει. Είχε θολώσει ενώ εγώ είχα πανικοβληθεί γιατί δεν ήξερα που να τους βρω. Έψαξα στο διαδίκτυο αλλά η μούφα και η ψευτιά που υπάρχει με απογοήτευσε. Έψαξα σε αγγελίες το ίδιο. Έψαξα σε στέκια και μπαρ που γίνεται νταλαβέρι τίποτα. Μέχρι και σε τσοντοσίνεμα πήγα και με περάσανε για πούστη. 
Από την ένταση μας έβγαλε ένα τηλέφωνο από την Τζένη την κουμπάρα μας που ζούσε στον Πειραιά κι ήταν παντρεμένη με ναυτικό. Είχε την μητέρα της χειρουργημένη στο νοσοκομείο και την ειδοποίησαν ότι ο άντρας της είχε ένα ατύχημα στο πλοίο κι έπρεπε να πάει στο Χιούστον να δει τι γίνεται. Μας παρακάλεσε να κατέβουμε να προσέχουμε για μερικές μέρες την ανάρρωση της μάνας της. Δεχτήκαμε χωρίς δεύτερη κουβέντα και φύγαμε άρον-άρον για Πειραιά. Ίσα που προλάβαμε την Τζένη πριν πετάξει μέσω Φρανκφούρτης, Νέας Υόρκης για Χιούστον. Μας έδωσε οδηγίες πως θα ρυθμίζουμε τις αποκλειστικές, πως θα πηγαίνουμε στο νοσοκομείο, πότε είναι το επισκεπτήριο κλπ και μας έδωσε τα κλειδιά του σπιτιού της κι έφυγε. Δεν βρήκαμε δυσκολία σε τίποτα και την δεύτερη μέρα είχαμε προσαρμοστεί σε όλα. Η μητέρα της πήγαινε καλά κι εμείς είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε να προσφέρουμε στην ανάγκη της φίλης μας. Το τρίτο βράδυ είχαμε γυρίσει από το νοσοκομείο, είχαμε φάει κι η Ελένη είπε να δούμε καμιά ταινία στην τηλεόραση. Το πρόγραμμα ήταν μάπα κι έτσι είπε να δούμε μπας κι έχει κάτι το βίντεο. Είχε μέσα μια ταινία και πάτησε play. Αυτό ήταν μείναμε κεραυνοβολημένοι. Στην οθόνη η Τζένη στα τέσσερα καβαλούσε έναν μελαμψό τύπο κι από πίσω ένας αράπης την έπαιρνε από τον κώλο. Αυτός που την τραβούσε βίντεο της τον έδινε τσιμπούκι και συνομιλούσε μαζί της. Την προκαλούσε και τον προκαλούσε πρόστυχα. Την ρωτούσε τι της κάνουνε οι άλλοι δυο, αν της αρέσει, αν καυλώνει κ.ά. Δεν καταλαβαίναμε ποιος είναι μέχρι που είχαν το εξής διάλογο
-«Σε μπουκώνουνε μωρό μου καλά οι αράπηδες;»
-«Πολύ…μ’ έχουνε γεμίσει όλη…»
-«Δηλαδή ο κώλος σου δεν χωράει άλλο;»
-«Πάντα χωράει κάτι παραπάνω άμα θες εσύ καυλιάρη μου…»
-«Γαμάνε καλά δηλαδή;»
-«Πολύ…θα το διαπιστώσεις και μόνος σου όταν θα σε γαμήσουνε μετά..»
-«Θα δούμε…»
-«Όχι θα δούμε, μου το υποσχέθηκες…»
Καταλάβαμε πως ήταν ο καπετάνιος ο άντρας της που την έπαιρνε παρτούζα με δυο αράπηδες. Είχε σηκωθεί κι έπαιρνε γκρο πλαν τον κώλο της που της τον γαμούσανε μαζί κι οι δυο αράπηδες. Εκεί ζούμαρε και κόπηκε το βίντεο. 
Μείναμε άφωνοι, κοιταχτήκαμε κι όρμησε ο ένας πάνω στον άλλο λυσσασμένα. Γαμηθήκαμε με πρωτόγνωρη ένταση και πάθος. Σαν ο ένας να θέλει να φάει την σάρκα του άλλου, να την γευτεί ολοκληρωτικά. Μετά από ένα κρεσέντο που χάσαμε χώρο και χρόνο εγώ έχυσα δυο φορές πατητά κι η Ελένη 5-6. Όταν ηρεμήσαμε σχολιάσαμε το βίντεο και δεν μπορούσαμε να το ξεχάσουμε. 
Γώ είπα πως ο κουμπάρος είναι πούστης αλλά η Ελένη μου χίμηξε και μου είπε ότι είναι κοσμοπολίτης, μοντέρνος κι απελευθερωμένος άνθρωπος κι ότι εγώ καλά θα έκανα να της βρω κανένα γαμιά γιατί δεν αντέχει πια. Δεν είχαμε φέρει ούτε τους δονητές κι εξαιτίας του βίντεο οι καύλες μας είχαν χτυπήσει κόκκινο.
Τις επόμενες δυο μέρες γαμιόμασταν σαν τα κουνέλια. Πήραμε και δυο νέους δονητές και κάναμε απίθανα πράγματα. Οι τρύπες της Ελένης ήταν μονίμως γεμάτες. Μάλιστα σαν γνήσιο θηλυκό που το χαρακτηρίζει  η ζήλια κι απληστία να ζήσουν η κάθε μια ότι είχε ζήσει και γευτεί η άλλη, γέμισε τις τρύπες της με τους δονητές το στόμα της με αγγούρι κι εμένα μ’ εβαλε να της πηδάω τις τρύπες παρέα με τον δονητή που είχαν μέσα. Λυσσούσε κι ήθελε γαμιά εδώ και τώρα. Βλέπαμε το βίντεο και γαμιόμαστε. Το βίντεο είχε κι ένα πρώτο μέρος όπου η Τζένη έκανε 69 και πλακομούνι με μια αστυνομικό. Στην αρχή νομίζαμε ότι ήταν ντυμένη αστυνομικός αλλά όταν την είδαμε να ρυθμίζει την κυκλοφορία σε μια διασταύρωση πάθαμε πλάκα. Ήταν μια κοπέλα γύρω στα 25-28 χρόνια, καστανή, με μακρύ μέχρι την μέση μαλλί και πολύ όμορφη και γλυκιά. Αλλά με την στολή δεν φαινόταν το σώμα κόλαση που είχε ούτε και το πάθος που έβγαζε στο γαμήσι. Καλά το πλακομούνι σήκωνε και πέτρες. Η Ελένη μου είπε ότι μετά που θα γαμηθεί με τους γαμιάδες που θα της βρω θέλει να το κάνει με γυναίκα και ειδικά με την αστυνομικό που την καύλωνε πολύ. 
Αυτή ήθελα αλλά πως θα βρω γαμιάδες δεν ήξερα. Είχαν περάσει πια 10 μέρες κι η Τζένη μας ειδοποίησε ότι ο καπετάνιος ήταν κάθε μέρα και καλύτερα, το ίδιο κι η μάνα της, και σε λίγες μέρες θα τον βγάζανε από το νοσοκομείο και θα ερχόταν στην Ελλάδα για να περάσει τον χρόνο της ανάρρωσης.  
Γυρίζαμε ένα βράδυ που έβρεχε από το νοσοκομείο κι είχαμε αργήσει εκεί ενώ δεν βρίσκαμε ταξί κι αναγκαστήκαμε να πάρουμε τον ηλεκτρικό αλλά από λάθος φτάσαμε στο λιμάνι. Το σπίτι από εκεί ήταν μακριά κι έβρεχε κιόλας. Είπαμε να φάμε τίποτα, να περιμένουμε να περάσει η βροχή και να πάρουμε ταξί για το σπίτι. Στο δρόμο μας βρήκαμε ένα ουζερί-ψαροταβέρνα και μπήκαμε μέσα. Ήταν δυο παρέες μόνο η μια από τέσσερα άτομα άνδρες κι άλλη δυο γυναίκες κι ένας άντρας. Παραγγείλαμε και περιμέναμε. Η συζήτηση γύρισε που αλλού στο πως θα βρούμε τους γαμιάδες που διακαώς ήθελε η Ελένη. Ψιλοτσακωνόμαστε αλλά διακόψαμε γιατί ήρθαν τα φαγητά και πεινούσαμε σαν λύκοι. Ήπιαμε και λίγο κρασί όταν καταλάβαμε ότι είχαν μείνει μόνο η παρέα με τους άντρες κι εμείς. Προσέξαμε ότι ήταν ένας μεσήλικας, δυο 45άρηδες κι ένας νεαρός νέγρος. Ο ένας, 45άρης μιλούσε σπαστά ελληνικά γιατί παράγγελνε οι άλλοι δεν καταλάβαμε τι γλώσσα μιλούσαν. Δεν δώσαμε άλλη σημασία κι αυτή η προσοχή που ανάφερα έγινε γιατί μας ζήτησαν το αλάτι. Μετά μας ζήτησαν φωτιά κι έτσι ανταλλάξαμε ένα χαμόγελο. Μας κέρασαν μια ρετσίνα και κάναμε εβίβα. Τους κεράσαμε κι εμείς κι έτσι πιάσαμε κουβέντα. Ήταν ναυτικοί ο ένας Νιγηριανός, ο άλλος Ιρακινός που μιλούσε ελληνικά, ο άλλος Τούρκος (αυτόν τον είχε πιάσει επειδή βλέπει μετά μανίας Τούρκικα) κι ο ηλικιωμένος Έλληνας από αρχίσανε κι οι χοροί ζεμπεκιές καρσιλαμάδες και τσιφτετέλια κι η Ελένη βρέθηκε να χορεύει τσιφτετέλι πάνω στο τραπέζι. Είχαμε φτιαχτεί όλοι. Οι τύποι πρότειναν να συνεχίσουμε σε μπαρ κι ύστερα θα μας πετούσαν στο σπίτι. Ο ταβερνιάρης είπε πως έχει σκληρά ποτά βότκες, τεκίλα και ουίσκι κλείνει και το μαγαζί πάμε και στο πίσω μέρος και γίνεται μπαρ δικό μας. Έτσι έγινε κι αρχίσαμε τα σφηνάκια. Είχε κι ένα καναπέ το μαγαζί κι η Ελένη ξαπλάρωσε ενώ από δίπλα την πέσανε ο Τούρκος κι ο Ιρακινός και την παλαμουτιάζανε. Η Ελένη έγειρε προς το μέρος και μου ψιθύρισε στ’ αυτί
-«Θα  με γαμήσουνε..»
-«Θες;» ρώτησα
-«Ούου….»
-«Θα κοιμηθείς με τόσο που έχεις πιεί» της είπα
-«Με το πρώτο χύσιμο θα τσιτωθώ…» απάντησε
-«Είμαστε έξι γιατί κι ο ταβερνιάρης θα πάρει μεζέ. Θα τα καταφέρεις;» ρώτησα
-«Μη στενοχωριέσαι θα σας σκίσω όλους» είπε, γύρισε στο πλάι και πέταξε την πρώτη ψωλή έξω κι άρχισε να την τσιμπουκώνει. 
Το σύνθημα είχε δοθεί. Όλοι πέσαμε επάνω να πάρουμε μεζέ. Άλλος την έγλειφε, άλλος την μάλαζε, άλλος την γαμούσε. Αυτή πάντως είχε ξυπνήσει και τα ζούσε όλα απόλυτα. Αυτά που είδαμε στο βίντεο ήταν πολύ λίγα μπρος σ’ αυτά που έγιναν. Μας πήρε όλους και μας έβγαλε νοκαουτ. Μουνί, κώλος, στόμα, όλες οι τρύπες ανοίξανε και μας φιλοξένησαν πλουσιοπάροχα. Αυτή ήταν σε έκσταση από την καύλα και το γαμήσι που έτρωγε. Έφαε πούτσο κι ήπιε χύσι που ήταν άλλο πράγμα. Πίπα-κώλο, πίπα-μουνί, πίπα-μουνί και κώλο, δυο από μουνί, δυο από κώλο όλα τα έκανε σαν την πιο έμπειρη πουτάνα. Σε μια φάση μας  πήρε και τους έξι μαζί. Δυο από κώλο, δυο από μουνί και δυο από στόμα. Μας ρούφηξε και τον νωτιαίο μυελό. Γαμιόμαστε πάνω από τέσσερις ώρες κι όταν τελειώσαμε όλοι από δυο και τρεις φορές ο μαγαζάτορας μας πήγε με το αυτοκινητό του σπίτι. Στο πίσω κάθισμα που την βάλαμε έγειρε στον ώμο μου και μου ψιθύρισε στ’ αυτί
-«Έγινα το πουτανάκι που ήθελα και σας ξέσκισα κουφάλες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου