Κυριακή 22 Μαΐου 2022

ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΠΟΛΗ

γράφτηκε από: loukyand

Να σας αφηγηθώ λοιπόν την δική μας ιστορία η οποία είναι πέρα ως πέρα αληθινή. Έλαβε χώρα λίγο  πριν την πανδημία, τους περιορισμούς και τους φόβους της. Ήταν Σεπτέμβρης του 2019. Είμαστε ζευγάρι, 37 ετών τότε εγώ και η 32 η γυναίκα μου. Εγώ ο Δώρης είμαι κανονικού σωματότυπου με  1.88 ύψος, και η Μάγια η γυναίκα μου είναι με 1.67 ύψος, μελαχρινή και λεπτή παρότι έχει γεννήσει. Έχουμε μια κόρη 5 χρονών σήμερα. Από την πρώτη στιγμή της γνωριμίας μας, εδώ κι 7 χρόνια μέχρι και σήμερα ζούμε τον έρωτα μας έντονα. Έχουμε κάνει πολλές φορές έρωτα σε δημόσιο χώρο όπως σε τουαλέτες, σε σινεμά αλλά και στη μέση μιας σχετικά ερημικής παραλίας στην Βουρβουρού με κίνδυνο να μας παρατηρούν από απόσταση. Εμείς πάντως δεν έχουμε αντιληφθεί κάτι τέτοιο. Η ιστορία όμως που θα σας αφηγηθώ είναι διαφορετική.
Ένα πράγμα που την εξιτάρει είναι όταν είναι από πάνω μου και κοπανιέται και της βάζω στο κωλαράκι της μια σφήνα που έχουμε. Να αναφέρω ότι την ερεθίζει απίστευτα να τον παίρνει από πίσω και παρόλο
που τον έχω χοντρό και πονάει στην αρχή, μετά από λίγο ο πόνος γλυκαίνει και χύνει ποτάμια. Όταν με καβαλάει και της χώνω την σφήνα στο κωλαράκι νιώθει ότι έχει δυο ψωλές μέσα της κι αυτό μας τρελαίνει. Το τρίο ήταν από την αρχή μια φαντασίωση μου η οποία σιγά σιγά αν και πρόβαλε αντιστάσεις άρχισε με τον χρόνο να τη χρησιμοποιεί στις συζητήσεις μας πάνω στο σεξ έστω και υποθετικά. Ας πάμε λοιπόν στη ιστορία μας.
Είχαμε κλείσει ταξίδι στην Ρώμη και μετά από τις απαραίτητες ετοιμασίες κι αφού αφήσαμε το παιδί στην πεθερά μου, μπήκαμε στο αεροπλάνο. Φτάσαμε μετά από μιάμιση ώρα και τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας το Grand Hotel de La Minerve  κοντά στο Πάνθεον, αργά το μεσημέρι. Αφού λοιπόν κάναμε από ένα μπανάκι είπαμε να ξαπλώσουμε να ανακτήσουμε δυνάμεις για να βολτάρουμε στην αιώνια πόλη. Μόλις την πήρε ο ύπνος μπήκα κάτω από το σεντόνι και άρχισα να φιλάω το μουνάκι της και να ρουφάω την κλειτορίδα της. Μετά από μερικά βογκητά απόλαυσης με έπιασε από το κεφάλι και άρχισε να κουνάει το μουνάκι της στο πρόσωπο μου με τον ρυθμό που την ερέθιζε. Της έβαλα δυο δάχτυλα ενώ ο αντίχειρας μου βρήκε την πίσω τρυπούλα της. Ενώ διαμαρτυρήθηκε στην αρχή για να μην το κάνω, σιγά σιγά ο αντίχειρας μου είχε μπει μέσα της και την οδήγησε σε ένα απίστευτα έντονο οργασμό. Αφού ηρέμησε και πήρε τις ανάσες της μου έκανε ένα απίστευτο τσιμπούκι καταπίνοντας τα όλα και μετά πέσαμε ξεροί για ύπνο. 
Το ίδιο βράδυ και αφού τελειώσαμε από την αναγνωριστική μας βόλτα γυρίσαμε στο δωμάτιο με έντονη ερωτική διάθεση και ένα λικέρ λεμόνι για το οποίο φημίζονται εκεί. Να αναφέρω ότι κανένας μας δεν πίνει, οπότε και δεν αντέχουμε το ποτό. Σήμερα όμως ήθελα να τη μεθύσω. Ξεκινήσαμε να πίνουμε και άρχισε να της τη λέει το ποτό. Αυτό με βοήθησε να την ποτίζω δίχως να γεμίζω το δικό μου. Μισή ώρα μετά ήταν έτοιμη. Άρχισα να τη γδύνω και να τη φιλάω και σε κάποια στιγμή σηκώθηκε να πάει στην άκρη του δωματίου για να σβήσει το φως να μην φαινόμαστε. Μόλις έφτασε στον διακόπτη την ακολούθησα και την έσπρωξα στα γόνατα και της τάισα το πρησμένο από καύλα πούτσο μου. 
Τότε έγινε κάτι ξαφνικό. Απέναντι από τον δρόμο και λίγο ψηλότερα είδα τη φιγούρα ενός τύπου να κοιτάει προς το μέρος μας. Το ξενοδοχείο είχε είσοδο από μια πλατεία αλλά το δωμάτιο μας έβλεπε στον πλαϊνό δρόμο που το απέναντι κτίριο είχε δεν είχε 6 μέτρα απόσταση. 
Αφού σιγουρεύτηκα ότι έχουμε την προσοχή του, τη γύρισα από πλάτη που τον είχε σε γωνία και φαινόταν η πίπα αλλά και τα βυζάκια της. Αφού απόλαυσα το υγρό τσιμπούκι της και αφού τον κατάπιε βαθιά στο λαρύγγι της κάνα δυο φορές, την ενημέρωσα για το θεατή μας. Ξαφνιάστηκε αρκετά αλλά με τη δικαιολογία ότι είναι στα γόνατα και δε φαίνεται συνέχισε να με γλείφει.
Τότε αποφάσισα να τα παίξω όλα για όλα. Τη γραπώνω από τα μαλλιά της και δίχως να της δώσω επιλογή, μιας και την πόνεσα, τη σήκωσα μπροστά στο παράθυρο και αφού το άνοιξα την κράτησα εκεί μπροστά να τη θαυμάσει ο παρατηρητής μας. Το θέαμα ήταν καυλωτικό. Αυτή με κλειστά τα μάτια της από ντροπή αλλά να βαριανασαίνει από καύλα, εγώ να χουφτώνω τα ζουμερά βυζάκια της και να τα επιδεικνύω στον άγνωστο άντρα ο οποίος είχε το ένα χέρι στο περβάζι του παραθύρου και το άλλο στο καυλί του. Διακρινόταν καθαρά ακόμη και λεπτά χαρακτηριστικά του. Ήταν ένας άντρας με γένια γύρω στα 45 λεπτός και μετρίου αναστήματος. Αφού την εξέθεσα για λίγα λεπτά στο λαίμαργο βλέμμα του, την έστησα στα όρθια στο παράθυρο, μπήκα στο μουνάκι της και άρχισα να τη σφυροκοπάω.
Της περιέγραφα πως τον παίζει ο άγνωστος για χάρη της μιας και αυτός είχε κάνει 2 βήματα πίσω και φαινόταν το καυλί του ότι ήταν έξω και το έπαιζε και την προέτρεψα να τον κοιτάξει. Αρνήθηκε και είπε ότι ντρέπεται. Ξαφνικά τη γράπωσα από τα μαλλιά και της είπα να τον κοιτάξει. Άνοιξε τα μάτια της και μόλις τον είδε άρχισε να βογκάει και να χύνει πάνω στο καυλί μου. Τη ρώτησα αν θέλει να τον φωνάξω να μας δει από κοντά και μου είπε να σκάσω και ότι αυτό δε θα γίνει. Ήμουν σίγουρος ότι μμας άκουγε αλλά δεν ξέρω αν καταλάβαινε την γλώσσα. Αφού τη σφυροκόπησα για λίγο ακόμη με έσπρωξε στο κρεβάτι και τράβηξε την διπλή κουρτίνα για να φαινόμαστε και εκεί. Γούσταρε ήταν φανερό. Με καβάλησε και κυριολεκτικά χόρευε σα δαιμονισμένη πάνω στον πούτσο μου. Τότε έκανε κάτι που δεν θα το περίμενα ποτέ. Άναψε το φως του πορτατίφ και εκεί που φαινόταν πλέον κανονικά γύρισε πλάτη σε μένα και τον κοιτούσε προκαλώντας τον χουφτώνοντας το στήθος της.
Τη ρώτησα αν θέλει να τον φωνάξουμε εδώ να μας βλέπει από κοντά και μου είπε "δεν ξέρω". Περιττό να σας πω ότι έχυσα ποτάμια μέσα της και αφού ηρεμήσαμε για λίγο ξανακοίταξε προς το μέρος του σήκωσε το χέρι της και με χαμόγελο τον αποχαιρέτησε πριν κλείσει το φως.
-Καυλάκι μου μας τρέλανες σήμερα… της είπα. Λίγο ήθελα να τον φωνάξω και να αφήσω την πόρτα ανοιχτή να μπει μέσα.
Η απάντηση της, αν και μισοκοιμισμένη από την κούραση και το ποτό ήταν "δεν το έκανες όμως".
Ευτυχώς είχαμε άλλες 4 μέρες διαμονής και οι άμυνες είχαν πέσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου