Κυριακή 22 Μαΐου 2022

ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ.....

-Μωρό μου θέλω να δοκιμάσουμε κάτι καινούργιο ; 
-Σαν τι ;
-Κάτι που έχω στο μυαλό μου αρκετό καιρό τώρα
-Έλα……….πες μου 
-Θέλω να κάνουμε ερωτά μαζί ……..με άλλον άντρα
-Τι………; 
-θέλω να σε βλέπω να κάνεις έρωτα με άλλον άντρα……ορίστε στο είπα !!
-Παρτούζα με την γυναίκα σου ;………αυτό εννοείς ;
-Κάτι τέτοιο …….ξέρεις είναι στο μυαλό μου συνέχεια ….
-Δεν το πιστεύω ότι μου ζητάς τέτοιο πράγμα…………. 
-Με αγαπάς Ρένα ;
-Μην τα μπερδεύεις άλλο αυτό και άλλο να μου ζητάς να κάνουμε παρτούζα
-Είναι ωραίο να δοκιμάζεις καινούργια πράγματα ειδικά στον ερωτά
-Δεν το πιστεύω ….έχω μείνει έκπληκτη ………..
-Θέλω να δοκιμάσουμε κάτι καινούργιο …θέλω να ανανεωθούμε ………….
-Αυτό δεν είναι ανανέωση ……..θα το διαλύσουμε εκτός αν αυτό μου ζητάς ……….θέλεις να χωρίσουμε ;
-Όχι βέβαια απλά θέλω να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό …..αν δε μας βγει το σταματάμε 
-Που να το πω και να με πιστεύουνε ………!!!!!!
Είχε μείνει άναυδη η γυναίκα μου, ήθελα να της το ζητήσω αλλά δίσταζα μέχρι που της το είπα, μπορεί να κάνω και λάθος αν θα πετύχει κάτι τέτοιο η θα χωρίσουμε μετά από ένα τέτοιο εγχείρημα 
Την αγαπάω είμαστε δεκαπέντε χρόνια μαζί και πέντε απ’ αυτά, παντρεμένοι και συνεχίζω να την ποθώ, πάντα ψάχναμε τρόπους να χαρούμε τον έρωτα είχαμε δοκιμάσει πολλά και διάφορα “καλούδια”, το αγαπημένο καινούργιο μας παιχνίδι είναι ο XXL δονητής με αυτό την έκανα να απογειώνεται και μαζί με αυτήν και εγώ. Τον φωνάζαμε Κενάν από ένα τούρκο ηθοποιό που έπαιζε σε σήριαλ που είναι η μανία της
Το τελευταίο διάστημα το ερωτικό παιχνίδι έχει χοντρύνει, αρχίσαμε να μιλάμε πρόστυχα μεταξύ μας καθώς την γαμούσα με τον δονητή, εκεί σκέφτηκα ότι αφού την γαμάω με αυτό το τεράστιο πράγμα πόσο ποιο ηδονικό θα ήταν να την ξεσκίζει μια ακόμα αληθινή πούτσα;
Έπρεπε να ξεπεράσω την οποία ζήλια με διακατείχε, να ξεπεράσω τα όρια μου στον έρωτα και να την δω να την γαμάνε γονατισμένη μπροστά μου, διακινδύνευα την σχέση μας γιατί είναι διαφορετικά να το φαντάζεσαι από το να το ζεις
Περάσαν δυο μήνες από τότε που της το είπα, η Ρένα από εκείνη την στιγμή είχε αλλάξει, είμαι σίγουρος ότι την είχε ερεθίσει η ιδέα μου αλλά έπρεπε να ξεπεράσει τα δικά της όρια.
Τα ξεπέρασε μια νύχτα που γαμιόμαστε σε ένα ξενοδοχείο, το κάναμε συχνά αυτό για να ανανεωνόμαστε, αυτή ήταν πεσμένη στα τέσσερα και εγώ καθιστός της έχωνα στο κώλο της τον Κενάν ενώ με τσιμπούκωνε το μωρό μου. Με τα μισόκλειστα μάτια μου έβλεπα τον τεράστιο καθρέφτη απέναντι μου να καθρεφτίζει την γλυκιά μου να κουνάει το σώμα της, να έχει πιάσει τα καπούλια της με τα δυο χέρια και να μπήγει τα νύχια της μέσα στο αφράτο κορμάκι της καθώς με ρούφαγε, πόσο με έφτιαχνε αυτή η γυναίκα …….Την έχυσα δεν τον έβγαλε έξω τον κράτησε μέσα στο στόμα της, είχα σηκωθεί από την καρέκλα για να σπρώξω και άλλο της τον είχα φτάσει μέχρι τα αρχίδια όταν τελείωσα.......
Σηκώθηκε μου μίλαγε με το σπέρμα μου στο στόμα δεν τα είχε καταπιεί όλα
-Θα το κανονίσεις αγάπη μου αυτό ;
-Ποιο;
-Ξέρεις εσύ” έβαλε τα δάχτυλα της μέσα στο στόμα πήρε λίγο σπέρμα και μου το έβαλε στα χείλια, μου το έστρωνε κατά μήκος,σηκώθηκα και την φίλησα έβαλα την γλώσσα μου και έπαιρνα το σπέρμα μου από το στόμα της. Το κοριτσάκι μου με κάτι τέτοια με έφτιαχνε, δεν μπορούσα να αρνηθώ άλλωστε και εγώ το ήθελα πολύ, βέβαια δεν ήξερα την αντίδραση μου μετά από αυτό αλλά ήμουνα αποφασισμένος να το δοκιμάσουμε.
Από την επόμενη κιόλας μέρα έβαλα αγγελία στο internet, ήθελα να διαλέξω κάτι που θα ταίριαζε στην φαντασίωση μου 
Μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα τον κατάλληλο άντρα που θα γαμούσε την γυναίκα μου, από την φωτογραφία που είδα πληρούσε όλα τα προσόντα, ήταν ψηλός και γεροδεμένος το χαρακτηριστικό του ήταν βεβαία η μεγάλη του πούτσα σαν του δονητή αλλά αρκετή για να ικανοποίηση την πουτάνα μου και μαζί με αυτήν και εμένα. Αυτό όμως που με έκανε να τον επιλέξω ήταν το όνομα και η καταγωγή του. Λεγόταν Οσμάν και δήλωνε Τούρκος.
Κλείσαμε ραντεβού σε ξενοδοχείο εκεί θα γινόταν, τα είχα κανονίσει όλα, της το είπα αφού όλα ήταν έτοιμα, την διαβεβαίωσα ότι αν ένιωθε άσχημα θα το σταματάγαμε αμέσως, ανυπομονούσα για το ραντεβού πήρα την Ρένα τον αγαπημένο μας δονητή και πήγαμε στο ξενοδοχείο
Η γνωριμία έγινε στο lobby, είχα πιει τρία ποτά από την αγωνιά μου ενώ η Ρένα ήταν ήρεμη δεν μιλάγαμε 
Ο τύπος ήρθε ακριβώς στις 8. Ήταν γύρω στα τριάντα με γυμνασμένο σώμα και μιλούσε φαρσί τα ελληνικά. Όπως έμαθα αργότερα ήταν γεννημένος και μεγαλωμένος στην Κομοτηνή και σπούδαζε στην Πόλη. Αλλά μετρούσε περισσότερο στην πιάτσα άμα δήλωνε την τουρκική του ιδιότητα, είχε μεγαλύτερη ζήτηση. Έκατσε μαζί μας υπήρχε μια αμηχανία από εμάς αλλά ο Οσμάν ήταν ευδιάθετος τύπος και έτσι χαλαρώσαμε λίγο,  κανονίσαμε τα διαδικαστικά, ήθελε τα χρήματα μπροστά, κανονίσαμε να του τα έδινα στο δωμάτιο, αυτός ήπιε ένα δεύτερο ποτό με κοίταξε με ένα απροσδιόριστο βλέμμα και μου είπε:. 
-Αν θέλεις να γαμήσω και εσένα χρεώνεται παραπάνω
-Όχι δεν θέλω” του απάντησα αυτό δεν το είχα σκεφτεί, ποτέ μου δεν είχα πάει με άντρα και ούτε θα το έκανα τώρα 
-Ωραίο το γυναικάκι σου φίλε” το είπε και με χτύπησε φιλικά στην πλάτη, η Ρένα δεν μίλαγε καθόλου το ίδιο και εγώ……….. 
Η συμφωνία ήταν να ανεβούμε πρώτα εμείς να παραγγείλουμε αλκοόλ να κάναμε μπάνιο και να τον περιμένουμε. Η Ρένα έκανε μπάνιο, έμεινε μόνο με τα εσώρουχα εγώ παρέμεινα ντυμένος δεν ήξερα πως θα γινόταν, μου συμβαίνει πρώτη φορά, έκατσα στην πολυθρόνα και άρχισα να πίνω, η γυναίκα μου έβλεπε από το τζάμι την φωτισμένη Αθήνα καπνίζοντας ασταμάτητα, σίγουρα είχε άγχος εγώ είχα ακόμα περισσότερο περιμένοντας να έρθει αυτός ο πουτσαράς να την γαμήσει μπροστά μου 
Και ήρθε, του άνοιξε η Ρένα, της έπιασε τον κώλο με αυτό το γεροδεμένο χέρι εγώ σφίχτηκα, είχε μεγάλη άνεση, πήγε στο μπάνιο και βγήκε γυμνός η γυναίκα μου γούρλωσε τα μάτια δεν είχε δει φωτογραφία του μου.
Το σώμα του ήταν γεμάτο μυς χωρίς ούτε ίχνος τρίχας, ακόμα και στα αρχίδια του ήταν τελείως άτριχα, με αυτό όμως που αιφνιδιάστηκε ήταν ο πούτσος του που κρεμόταν τεράστιος ανάμεσα στα ποδιά, 
Την κοίταξα να δω της αντιδράσεις της είχαμε συνεννοηθεί ότι εάν ήθελε θα το σταματάγαμε αμέσως. Δεν την είδα να κάνει κάτι τέτοιο. Ο Οσμάν έκατσε στο κρεβάτι και περίμενε 
-Έλα μωρό μου που θα βρεις τέτοια πούτσα” της είπε, η Ρένα πήγε όρθια κοντά του είχε βάλει τα χεριά της στην μέση αυτός της χάιδεψε τα μακριά της πόδια με τα βρωμόχερα του ενώ αυτή δεν μπορούσε να ξεκολλήσει τα μάτια της από το παπαρι του, δίσταζε Μια απειροελάχιστη προσμονή και ελπίδα που είχα ότι θα γύριζε και θα μου έκανε νόημα να το σταματήσουμε έσβησε ….αλλά “άναψα” εγώ όταν την είδα να σκύβει ανάμεσα στα πόδια του ενώ ο Οσμάν της άπλωσε τα μαύρα της μαλλιά πάνω στα μπούτια του, άρχισε να τον γλύφει, δεν μπορούσα να δω καλά όπως ήμουν καθισμένος ο καριόλης με κατάλαβε και σήκωσε τα μαλλιά της από το πλάι για να έχω πλήρη εικόνα, ήπια το ποτό με την μια, την έβλεπα να έχει ανοίξει το στόμα της τόσο πολύ για να χωρέσει μέσα της τον είχε πιάσει με τα δυο της χέρια και του ρούφαγε το κατακόκκινο πουτσοκέφαλο ενώ αυτός της έτριβε την πλάτη, η διάθεση μου εκείνη την στιγμή έκανε κύκλους πάνω από το δωμάτιο, μια τους έβλεπε και ζήλευε και μια καύλωνε, ήθελα και άλλο ποτό,ήπια ακούγοντας της βαθιές ανάσες του Οσμάν ανακατεμένο με τον ήχο που έκαναν τα χείλη της πάνω στο XXL παπαρι γιατί η γυναίκα μου τον ρούφαγε σαν τρελή,  γδύθηκα και άρχισα να παίζω το καυλί μου στην πολυθρόνα βλέποντας αυτήν την σκηνή 
Η Ρένα τον ρούφαγε με λύσσα είχε καυλώσει την άκουγα να πνίγει τα αγκομαχητό της με “αυτό” το στο στόμα της, αυτός είχε γύρει το κεφάλι του πίσω, τις έδινε και οδηγίες…..
-έτσι γλειφτώ μου πουτανίτσα” 
Για αυτό δεν είχαμε συνεννοηθεί αλλά μου άρεσε που το άκουγα το ίδιο και της γυναικάς μου 
-Σου αρέσει που την τσιμπουκώνω την πουτανίτσα σου ε;”
Σηκώθηκε όρθιος και πήγε από πίσω της έτσι όπως ήταν γονατιστή 
-Θα στο γαμήσω αυτό το κωλαράκι μουνίτσα ε ; πες, πες μου 
-Γάμα την, βαλτής το στο κώλο της, του το είπα φωναχτά, απάνταγα εγώ αντί της γυναίκας μου, το στοματάκι της σταμάτησε να τον ρουφάει αυτή έφερε τα δάχτυλα της και άρχισε να τα γλύφει καθώς γύρισε και με κοίταξε μου χαμογέλασε έβγαζε την γλώσσα της έξω και γλυφόταν το πουτανάκι μου.
Ο Οσμάν την χτύπησε στα καπούλια για να σκύψει της άνοιξε με τα στιβαρά του χέρια το κωλαράκι της και μαζί με αυτό και τα μουνόχειλα της 
-Πες κώλο η μουνί ε;”
Δεν απάντησα …..ούτε και η γυναικά μου αλλά ήξερε ήταν επαγγελματίας εκτός από την οικειότητα που είχε μαζί μας
-Πρώτη φορά είναι ε;  Λοιπόν φιλαράκο θα σε φτιάξω σκύψε και γλείφ’ της την κωλοτρυπίδα σάλιωσε της καλά για να την ξεσκίσω …….ε; τι λες ;
Τον άκουγα, η μπάσα φωνή του ήταν σαν να με διατάζει, ωραία ιδέα σκέφτηκα. 
Έπεσα στα γόνατα και έφερα το πρόσωπο μου στον ανοιχτό της κώλο, τον κράταγε έτσι ο Οσμάν έβαλα την γλωσσά μου μέσα στην τρυπούλα της και άρχισα να την γλύφω η Ρένα πετάχτηκε ανατρίχιασε βέβαια την είχα γαμήσει και εγώ από τον κώλο πολλές φορές, συνήθως τον δονητή τον είχα για το μουνάκι της, έβαλα τα δάχτυλα μου στον κόλπο της που ήταν μούσκεμα έπαιρνα τα υγρά της και μαζί με τα σάλια μου την προετοίμαζα, της έκανα την τρυπούλα της ανοιχτή μπορούσα να βάζω και τα δυο δάχτυλά μου μέσα αλλά μέχρι να φτάσει το πάχος της πούτσας του ήθελε πολύ ακόμα θα συνέχιζα όμως με τράβηξε ο Οσμάν
-Φτάνει το άλλα θα τα κάνω εγώ..
Ο Οσμάν ήταν έτοιμος πήγε από πίσω της γονάτισε λίγο με έβαλε από το πλάι να της κρατάω ανοιχτά τα κωλομαγουλα της και της το έχωσε σιγά σιγά.
Έπρεπε να το βλέπω σαν παιχνίδι γιατί ήταν ο μόνος τρόπος να δεχτώ αυτό τον ηδονικό εξευτελισμό, η Ρένα φώναζε πρέπει να την πόνεσε αλλά καθόταν, πόναγε και αυτός τον έβγαλε έξω πήρε λίγο κρέμα και την έχυσε πάνω στην κωλοτρυπίδα της έβαλε και πάνω στην καπότα και ξανά προσπάθησε να της τον χώσει, αυτή την φορά τα κατάφερε τον είχε βάλει μέχρι την μέση η Ρένα κραύγαζε κάθε φορά που της το έχωνε ποιο βαθιά αλλά της άρεσε μου έπιασε την πούτσα την ήθελε στο στόμα της 
Τώρα θα έπαιρνα και εγώ μέρος με είχε προσκαλέσει το μωρό μου είχε μεγάλες καύλες, της τον έδωσα στο στοματάκι της και άρχισε να ρουφάει μια πούτσα από το στόμα και μια τεράστια από το κωλαράκι της, ο τύπος την κάρφωνε με δύναμη κουνιόταν όλη και φρέναρε πάνω στο δικό μου παπαρι, είχε απογειωθεί τελείως η πουτανίτσα μου έβαλε το χέρι και έτριβε το μουνί της, ευτυχώς που είχα φέρει και τον Κενάν τονδονητή. Της τον έδωσα κι αυτή τον πήρε με χαρά και τον έβαλε στο μουνί της με κοίταζε . Είχε δακρύσει από την καύλα της, ότι τρύπα είχε στο σώμα της την γαμούσαμε μέσα σε μια ιδιότυπη παρτούζα δυο άντρες και ένας δονητής στην υπηρεσία της 
-Τώρα θα σε φτιάξω ξεκωλιάρα …..σου αρέσει …..ε;
-Αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ…….ααααααααααααααααααααα
Σταμάτησε να με ρουφάει και ακούμπησε με τους αγκώνες στο χαλί εγώ έκατσα από πάνω της και συνέχιζα να της παίζω της είχα ακουμπήσει τα αρχίδια μου στα μαλλιά της …..
Ο Οσμάν άρχισε να βογκάει ήταν έτοιμος να χύσει τον έβγαλε από τον κώλο της και πήγε από μπροστά της ενώ εγώ πήγα από πίσω της να συνεχίσω το πισωκολλητό,η γυναίκα μου του έβγαλε με τα λεπτά της δαχτυλάκια την καπότα τον έπαιζε δυνατά μπροστά της μέχρι να χύσει.
Της γέμισε το πρόσωπο σπέρμα το δεχόταν μέσα σε απόλυτη ευχαρίστηση, το πρόσωπο της ήταν γεμάτο με φρέσκο σπέρμα που της έσταζε πάνω στα μάγουλα της, από της βλεφαρίδες, στα χείλη της αλλά δεν είχε χορτάσει γιατί τον ξανά έχωσε στο στόμα ….
-Σου αρέσει φιλαράκο την ξεκωλιάρα την πουτάνα σου, εγώ συνέχιζα να την γαμάω από πίσω μέχρι να τελειώσω και εγώ πάνω στον ξεσκισμένο κώλο της 
Η Ρένα έπεσε ανάσκελα στο πάτωμα από την κούραση άνοιξε τα χεριά της και γέλαγε, το πρόσωπο της είχε ακόμα σπέρμα με κοίταξε καθώς ανακατεύει τα καστανά της μαλλιά 
-Σου άρεσε μωρό μου όπως …….με γάμησε ;
-Πολύ αγάπη μου ……..
Σηκώθηκε και άναψε τσιγάρο της έβαλα ένα ποτό, ήρθε και έκατσε πάνω μου, σκούπισε το πρόσωπο της με τα χέρια της, προσφέρθηκα να πάω να της φέρω κάτι να σκουπιστεί αλλά αρνήθηκε 
-Τα θέλω πάνω μου γλυκέ μου 
-Σου άρεσε τόσο πολύ ;
-Όσο ποτέ άλλοτε μωρό μου…….”μου έδωσε ένα φιλί το στόμα της μύριζε σπέρμα, φιλιόμαστε συνέχεια. Ο Οσμάν είχε ξαπλώσει στο κρεβάτι και κάπνιζε 
-“Θέλω και άλλο αγάπη μου, πες του θέλω να με γαμήσει κι άλλο” μου είπε η Ρένα. 
-Είναι αρκετά νομίζω για πρώτη φορά είπα κατευναστικά εγώ…
-“Θέλω και άλλο…” μου το είπε ενώ με χάιδευε στα αρχίδια μου
Γέλαγε είχε απελευθερωθεί δεν υπήρχε ντροπή γιαυτό που έγινε μόνο ηδονή και δεν μπορούσα να της αρνηθώ, αν και είχα ένα φόβο ότι μετά θα ήθελε να την γαμάνε συνέχεια 
Του ζήτησα να την ξαναγαμήσει. Ήθελε και αλλά λεφτά για δεύτερο γύρο. Έβγαλα λεφτά και του τα έδωσα, συνέχισε να πίνει το ποτό του μετά από λίγο σηκώθηκε και πήγε στην πολυθρόνα που καθόταν η Ρένα 
-Είναι γλυκιά η πούτσα καριόλα μου ……θα σε ξαναγαμήσω με πλήρωσε ο αντρούλης σου για να σε ξεσκίσω 
Το έλεγε για να το ακούσουμε μας έφτιαχνε και τους δυο, με το τεράστιο καυλί του της έτριβε το πρόσωπο της ενώ ήταν ακόμα καθισμένη πάνω μου. Η Ρένα έτριβε τις ρόγες του στήθους της από την ηδονή .ο τύπος άρχισε πάλι να την τσιμπουκώνει σε αυτήν την στάση τον έχωνε μέσα της και έσπρωχνε και έμενα μαζί, έκανε ώρα να τον σηκώσει το μωρό μου έγλυφε την τεράστια πούτσα του, είχε αφοσιωθεί πλήρως, 
Ήθελα να την γαμήσω έτσι που κουνιότανε πάνω μου, όταν μπήκα μέσα της άρχισε να μου χαϊδεύει τα αρχίδια με έγδερνε με τα νύχια ενώ ο Οσμάν της έδινε βαθιά στο στόμα της το πληρωμένο από έμενα τσιμπούκι 
Αλλάξαμε στάση με δίκη μου προτροπή ήθελα να την νιώσω και την ώρα που θα της γαμάει το πανέμορφο και ζουμερό της κωλαράκι για δεύτερη φορά, έκατσα ανάσκελα και από πάνω μου ξάπλωσε η Ρένα της τον έβαλα στο μουνάκι της το στενό της μουνί αυτό ήταν δικό μου δεν θα τον άφηνα να την γαμήσει εκεί 
Ο Οσμάν της τον κάρφωσε από πίσω, η γυναίκα μου κολυμπούσε γυμνή σε θάλασσες ηδονής, μόνο που το “κολύμπι ήθελε και συγχρονισμό κινήσεων, όταν αυτός έμπαινε μέσα της αυτή σπρωχνόταν πάνω μου από την πίεση εκεί της έμπαινε η πούτσα μου μέσα της,τα μάτια της ήταν κλειστά και αγκομαχούσε όταν της έχωνε αυτήν την τεράστια πούτσα η Ρένα είχε συνεχείς οργασμούς, με φίλαγε και μου δάγκωνε τα χείλια μου είχε κολλήσει στο στήθος μου οι ρόγες της με τρύπαγαν τα μαλακά της βυζάκια με πίεζαν στο στήθος, αγκομαχούσε μέσα στο αυτί μου…….τα κορμιά μας γλίστραγαν από τον ιδρώτα 
Έχυσα μέσα στο μουνί της πολύ γρήγορα η καύλα μου ήταν απίθανη ο Οσμάν συνέχιζε να την καρφοκωλιάζει με δύναμη ενώ της χτύπαγε με σκαμπίλια τα κωλομαγουλα 
-Φιλαράκο τέτοια όμορφη κολάρα δεν έχω ξαναγαμήσει 
-Γάμα την την πουτάνα μου σκιστή, του φώναζα, ήθελα να την χύσει 
Κράτησε ώρα αυτό το γαμήσι η Ρένα είχε κολλήσει πάνω μου λαχανιάζοντας βαριά 
Ήταν έτοιμος να χύσει το κατάλαβα από τα μουγκρητά του έκανε σαν κτήνος τελείωσε μέσα στο κώλο της με τα δυνατά του τινάγματα κόλλαγαν την γυναίκα μου πάνω στο σώμα μου με δύναμη. Η γυναίκα μου έβγαλε τα χέρια του από την μέση της, δεν τον ήθελε άλλο, το παιχνίδι μαζί του είχε τελειώσει όπως όταν τελείωνε και το γαμήσι με τον δονητή τον αφήναμε στην άκρη και χανόμαστε με τις σκέψεις μας ο ένας στην αγκαλιά του αλλού έτσι και τώρα, ο Οσμάν το κατάλαβε έριξε ένα σκαμπίλι στο κώλο της σηκώθηκε για να ντυθεί 
Είμαστε ξαπλωμένη για αρκετή ώρα ο καθένας βυθισμένος στης σκέψεις του, ο γαμιάς έφυγε και μας άφησε έτσι ξαπλωμένους στο χαλι στην μέση του δωματίου 
Είμαστε ικανοποιημένοι και εγώ και η γυναίκα μου καθόμαστε και κοιτάζαμε το ταβάνι χωρίς να μιλάμε, δεν ήξερα πως θα είμαστε μετά από αυτό που έγινε ήξερα ότι ήταν κάτι πολύ ερεθιστικό η Ρένα γύρισε και μου είπε
-Είχες δικό μωρό μου αυτό θα μου μείνει αξέχαστο 
-Ήσουν πολύ ερωτική σήμερα τα έδωσες όλα 
-Και εσύ είσαι φοβερός τύπος, μόνο που σε κάποια στιγμή νόμιζα ότι ήθελες και εσύ από αυτό το τεράστιο πράγμα 
-Όχι αυτό ήταν αποκλειστικά δικό σου γιαυτό πλήρωσα για να σε γαμήσει 
-Με πόνεσε ο μαλάκας πολύ, η ιδέα ότι με γαμάει Τούρκος και μάλιστα μπροστά σου με έκανε να χύσω τόσες φορές 
-Λέω να μην το ξαναπροσπαθήσουμε κάτι τέτοιο μας φτάνει αυτό για αρκετό καιρό
-Μμμμμμμμμμμ….τελικά είμαστε ανώμαλοι που μπήκαμε σε τέτοια παιχνίδια ;
-Ρένα ο ερωτάς δεν μπορεί να είναι ανώμαλος το μυαλό σε κάνει ανώμαλο”
-Δεν ξέρω…..ίσως.. έγιναν όλα τόσο γρήγορα που θα χρειαστεί αρκετό καιρό να το συνειδητοποιήσω, ήτανε κάτι πάνω από κάθε φαντασίωση …
Φαντασίωση,  ναι όλα για αυτήν έγιναν, εγώ την πραγματοποίησα, της γυναικάς μου ξεκίναγε τώρα και έπρεπε να την σπρώξω δυνατά για να αρχίσει να “τρέχει”στο μπερδεμένο μυαλό της
-Ανώμαλη γυναίκα ….να σε παρτουζώνουν μαζί με τον άντρα σου 
-Μμμμμμμμμμ…………
-Να σε γαμάνε γονατιστή από τον κώλο και από το στόμα σαν πουτάνα !!
-Ναι…….ναι ………………..ναιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!
-Να σου γλείφει ο άντρας σου την τρυπούλα για να σε ξεκωλιάσει ένας πληρωμένος γαμιάς ……….να γεμίζει με σπέρμα τα βαμμένα σου χειλάκια
-Ααχχχ…Ανώμαλε. Οι Τούρκοι και οι μαύροι μ’ ερεθίζανε και τον Τούρκο τον γεύτηκα σήμερα μου το είπε ανέβηκε από πάνω μου με το πρόσωπο της προς την πούτσα μου άρχισα να της γλείφω το μουνάκι της και να βάζω τα δάχτυλο μου στην τρυπούλα της ενώ η Ρένα ξεκίνησε ένα ξέφρενο τσιμπούκι. 
Γι πρώτη φορά αισθάνθηκα τα αρχίδια μου να αδειάζουν τόσο. Μου τα ρούφηξε όλα αλλά κι εγώ κατάπια ότι κατέβασε το μουνάκι της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου