Τρίτη 24 Μαΐου 2022

ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΑΝΑ.


Είμαι πουτάνα, μεγάλη πουτάνα. Είμαι αυτό που λέμε γαμιόλα ολκής. Όχι δε δουλεύω σε μπουρδέλο, ούτε κάνω βίζιτες. Όχι δε γαμιέμαι για το χρήμα, δεν είναι ότι δεν μ' αρέσουν τα μπικικίνια αλλά εγώ τρελαίνομαι για το γαμήσι. Στην φαντασία μου μ' αρέσει να 'μαι πουτάνα σε μπουρδέλο και να παίρνω τους άντρες νουμεράδα αλλά δεν το έχω κάνει ποτέ. Γαμιέμαι με κάθε ευκαιρία και νομίζω ότι άμα πάψω να γαμιέμαι θα πεθάνω. Δε μου δίνει κανένα άλλο πράγμα τόση ευχαρίστηση όσο το γαμήσι. Όλα τα έχω συνδέσει μ' αυτό. Το ταξίδι, τις διακοπές, το shopping, τη νυχτερινή έξοδο, το μπαράκι, το σινεμά, την καφετερία και γενικά όλες τις δραστηριότητες τις συνδυάζω με σεξ αλλιώς μου είναι αδιάφορες και κουραστικές. 
Μπήκα φουριόζα χωρίς να σας συστηθώ, αλλά θα σας εξηγήσω παρακάτω. Με λένε Σούλα από το Χρυσηίδα αλλά δεν ψάχνουμε αυτό τώρα. Είμαι 41 χρονών παντρεμένη μ' ένα γιο 21 χρονών και μια κόρη 17 χρονών, γκαστρώθηκα μικρή κι έτσι παράτησα σπουδές κι έκατσα σπίτι. Όπως καταλάβατε για να γαμιέμαι συνέχεια κερατώνω τον άντρα μου. Με τις καύλες και τις λύσσες που 'χω εγώ ο άντρας μου δε μου φτάνει. Κάποτε φοβήθηκα πως είμαι μητρομανής κα πήγα σε γιατρό. Μου είπε πως είμαι φυσιολογική και το μόνο που έχω είναι υψηλή lipido. Με γάμησε κιόλας. 
Στα πρώτα χρόνια του γάμου μας ο άντρας μου με ζόριζε αφάνταστα και με κυνηγούσε πολύ αλλά καβάλα δεν μ' έχει πιάσει ποτέ. Στο παρά κάτι ή παρά λίγο την γλύτωνα. Βέβαια έχω φάει τις μάπες μου αλλά είχα το άλλοθι ότι δεν μ' έπιασε στα πράσα. Παρόλα αυτά μυαλό να το σταματήσω δεν βάζω. Ίσως ο κίνδυνος το κάνει πιο συναρπαστικό, ίσως και να μου αρέσει να με πιάσει δεν ξέρω. Σίγουρα πολλές φορές όταν γαμιόμουνα και γαμιέμαι φαντάζομαι να με παίρνει μάτι και τρελαίνομαι στο χύσιμο. Ο άντρας μου για όλη αυτή την κατάσταση δεν ξέρει τίποτα, είναι το θύμα. Από την πλευρά του με πηδάει κανονικά κι εγώ δεν του χαλάω χατίρι. Ότι θέλει του δίνω κώλο, μουνί, πίπα χωρίς ποτέ να αποφεύγω να ανταποκριθώ στις επιθυμίες του. Όπου θέλει τον παίρνω. Στα όρθια, στα ξαπλωτά, στα πισωκολλητά, στα τραπέζια, στους καναπέδες, τις κουζίνες, στο αυτοκίνητο, στην ύπαιθρο, στο γραφείο του. Μια φορά του έπαιρνα πίπα χωμένη κάτω από το γραφείο του ενώ μιλούσε στο τηλέφωνο με συνεργάτες του. Κάποτε με ρώτησε αν έχω κάνει παρτούζα. Του είπα αμέσως "Ναι". Με έβρισε, μου έριξε μια φάπα, μου έχωσε ένα strapon στο μουνί και με πήρε από πίσω. Δεν τόλμησε όμως να ρωτήσει πριν ή μετά που παντρευτήκαμε κι έτσι δεν αναγκάστηκα να του πω ψέμα. Έχω γαμηθεί και γαμιέμαι μαζί του όπου θέλει, τον προκαλώ κιόλας και τον τρελαίνω. 
Ναι σωστά καταλάβατε γαμιέμαι με τον άντρα μου και μ' αρέσει. Άλλωστε έχει ένα πούτσο έργο τέχνης. Είναι 22 εκ μακρύς και χοντρός που δεν τον χωρά η χούφτα μου, λείπουν δυο δάχτυλα. Είναι ομοιόμορφος με απίθανη αφή και καταλήγει σ' ένα  διακριτικό κεφάλι με μύτη που έχει κορυφή την τρυπούλα σαν δάκρυ. Το όλο σύστημα συμπληρώνεται με δυο αρχιδάρες σαν αυγά φραγκόκοτας. Μου 'χει ρίξει αμέτρητο γαμήσι και χαρές ανεπανάληπτες αλλά να, πως να σας το πω, δεν μου φτάνει. Θα μπορούσα να τον παίρνω πιο πολλές φορές γιατί το ξέρω και το βλέπω 'ότι με λαχταράει αλλά δεν θέλω να τον στείλω τον άνθρωπο. Μια φορά ένα Σαββατοκύριακο στο Λουτράκι τον είχα λιώσει, τον είχα κάνει να χύσει 9 φορές. Στο τέλος έβγαλε αίμα και τον έτρεχα νυχτιάτικα στα φαρμακεία. 
Είμαι πολύ πουτανιάρα και στην φάτσα και στα τσαλίμια. Δεν σας είπα είμαι 1.68 μ. ύψος, κατσαρά μακριά μαλλιά, το χρώμα αλλάζει κάθε τόσο, λεπτή αλλά με πιασίματα, το στήθος μου δεν είναι μεγάλο, φοράω 3 no σουτιέν αλλά είναι καλοσχηματισμένο με μια ελαφριά χαλαρότητα που το κάνει πιο καυλιάρικο. 
Τα μεγάλα μου ατού είναι κατ' αρχήν ο κώλος μου που ξέρω να τον κουνάω απίθανα στο περπάτημα αλλά κυρίως να τον παίζω πάνω στις πούτσες των αρσενικών και να τους τρελαίνω. Την κωλάρα μου την θαυμάζω κι εγώ και πολλές φορές πειράζω την μάνα μου ότι μ' έκανε με βραζιλιάνο. Θυμώνει αλλά παραδέχεται κι αυτή ότι ο κώλος μου  δεν παίζεται, τύφλα να έχει η Pippa Middleton κι η Jennifer Lopez δες τε και μόνοι σας στη φωτογραφία. Με τράβηξε πέρυσι στην Κύθνο ο Johnny με το δικό μου κινητό βέβαια για να μη βρεθώ καμιά στιγμή πρώτη μούρη στο διαδίκτυο. Φόρεσα μια μάσκα και του έστειλα με mms ένα αντίγραφο για να με θυμάται (και τα μαλλιά εδώ είναι περούκα). Στην Κύθνο είχα πάει με τον άντρα μου για πέντε μέρες όταν αυτός αναγκάστηκε να γυρίσει εσπευσμένα Αθήνα γιατί προσπάθησαν να διαρρήξουν το μαγαζί. Τι να κάνω Σαββατόβραδο μόνη στον Μέριχα. Τράκαρα τον  Johnny σ' ένα μπαρ και αφού τα ήπιαμε με πήγε στο δωμάτιο του. Ο μαυρούκος πρώην πεζοναύτης μου έκανε εξάσκηση στο 'όπλο' του για πάνω από τέσσερεις ώρες. Γύρισα στο ξενοδοχείο κι έπεσα ξερή. Με ξύπνησε μεσημέρι ό άντρας μου γαμώντας με. Γύρισε κι όπως εγώ κοιμόμουνα ολόγυμνη μπρούμυτα με λαχτάρησε και μου την σφύριξε κατευθείαν. Δεν είχα προλάβει να κάνω μπάνιο και τα υγρά του Johnny ήταν ακόμα μέσα μου. Μπλέχτηκαν τα χύσια τους αλλά ευτυχώς δεν κατάλαβε τίποτα.
Το άλλο μεγάλο μου προσόν είναι φάτσα μου που αντανακλά όλα μου τα πάθη και τους πόθους. Αυτό που λένε οι άντρες πουτανόφατσα, αυτή. Τα χείλη υγρά και λίγο φουσκωμένα από την φύση μου δείχουν έτοιμα να ρουφήξουν το κάθε καυλί. Η μύτη μου κι αυτή λίγο σηκωμένη μυρίζει την ανδρική καύλα από μακριά και τέλος τα μάτια και το βλέμμα μου. Μαύρα σε ελαφρά σκούρο δέρμα που ψάχνουν ανδρικά σήματα σαν ραντάρ. Μιλάω με τα μάτια. Λίγες ματιές, γρήγορη συνεννόηση και πολύ σύντομα βρίσκομαι να πηδιέμαι. Το αρσενικό που ψάχνει, το θηλυκό που γουστάρει κι έγινε. Αυτή είναι η τεχνική μου.
Τους εραστές μου τους έβρισκα όπου τύχαινε. Ούτε πιάτσα έκανα, ούτε συγκεκριμένο στέκι είχα. Στο σούπερ μάρκετ τους εύρισκα, στο δρόμο, σε σινεμά, σε καφετερίες, σε μπαρ ακόμη και στο σπίτι αν ξέκοβαν. Όχι δεν πήγαινα ούτε με γνωστούς, ούτε με φίλους, ούτε με γείτονες όσο κι αν επέμεναν όπως ο Πελοπίδας ή Πάκης ο χασάπης και κρεατέμπορας που μου τα ρίχνει στα ίσια. Ο πενηντάρης χοντροπατσάς, τελευταία μου μοστράρει τα ευρώ του και ξύνει προκλητικά τ' αρχίδια του μόλις με βλέπει αλλά εγώ βράχος. Όχι δεν με πειράζει ούτε το πάχος, ούτε η ηλικία, έχω πάρει από πιτσιρικά 15 χρονών μέχρι 75άρη, μάλιστα η λαχτάρα του χασάπη μπορώ να πω ότι με καυλώνει αφόρητα όπως και τα μπικικίνια του βέβαια, αλλά είπαμε όρος απαράβατος δεν πάω με γνωστούς. Παρόλο που αυτός δεν είναι και τόσο γνωστός, ούτε είναι απόλυτα στη γειτονιά είναι πολύ μακρύτερα, πας μ' αυτοκίνητο, είναι ότι συχνάζουν 2-3 γείτονες και γι αυτό δεν ενδίδω. Τώρα που σας έγραψα 75άρη θυμήθηκα τον κυρ Αλέκο πριν χρόνια όχι πολλά 3 ή 4 στα σφουγγαρονήσια. Το γαμήσι. Ο άνθρωπος γαμούσε με τα χείλη του, με τα χέρια του, με τη γλώσσα του, με τα δάχτυλα, με την πούτσα του και με την ανάσα του γαμούσε ο αφιλότιμος. Όπως δένουν τα δίχτυα οι ψαράδες μου πηδούσε το κάθε κύτταρο. Σπάνια ένοιωσα τέτοια βαθιά και ολοκληρωμένη ικανοποίηση. Ο άντρας μου είχε πάει για ολονύχτιο ψάρεμα με μια παρέα από εκεί κι ο κυρ Αλέκος μου πήδηξε πόντο-πόντο κάθε μέρος του κορμιού μου. Δε θυμάμαι πόσες φορές έχυσα αυτός πάντως έχυσε δυο φορές, μια στον κώλο μου και μια στο στόμα μου. Θα τον ξανάπαιρνα αλλά δυστυχώς την επομένη φεύγαμε. Την επόμενη χρονιά έκανα τα αδύνατα δυνατά να πείσω τον άνδρα μου να ξαναπάμε στο ίδιο νησί. Τελικά πήγαμε αλλά ο κυρ Αλέκος είχε βγει με τα σφουγγαράδικα κι όσο διάστημα μείναμε δεν γύρισε, δυστυχώς. Πάντως το γαμήσι με τον κυρ Αλέκο έγραψε μέσα μου. Πολλά γαμήσια έχουν γράψει γιατί διαθέτω φαντασία, τόλμη, ακόρεστη διάθεση, αντοχή και ταχύτητα. Ανάβω στο δευτερόλεπτο και χύνω πολύ γρήγορα. Να φανταστείτε ότι μια φορά στα μπουζούκια, μεγάλη παρέα διασκεδάζαμε. Με τα ποτά μας, με τις γυροβολιές μας με τα τσιφτετέλια πάνω στα τραπέζια. Περιττό να σας πω ότι με το τσιφτετέλι σκοτώνω άνθρωπο. Χορεύω αργόσυρτα, λικνίζομαι σύγκορμη ηδονικά και τρελαίνω τ' αρσενικά. Ο άντρας μου δεν θέλει να χορεύω δημόσια αλλά η παρέα το απαίτησε κι αυτός ενέδωσε. Χόρεψα τόσο ωραία που σταμάτησε το μαγαζί και χάζευε εμένα. Ο τραγουδιστής ή το κατάστημα δεν θυμάμαι μας κέρασε σαμπάνια. Καθώς κατέβαινα από το τραπέζι έπιασα το βλέμμα ενός Βελή που καθόταν με την παρέα του. Δευτέρωσα την ματιά κάνοντας ότι ψάχνω κάτι. Ο τύπος με κάρφωνε κανονικά κι εγώ ζούμιασα. Τι να κάνω όμως ήμουνα με παρέα κι ήταν κι ο άντρας μου μαζί. Ο τύπος σηκώθηκε και χόρεψε ένα ζεϊμπέκικο σπαθάτο. Ήταν εξαιρετικός. Γυρνώντας στην θέση του τα βλέμματα μας συναντήθηκαν και πάλι. Αυτό ήταν. Πήγα στις τουαλέτες να φρεσκαριστώ κι ήρθε σε λίγο κι αυτός. Δε μιλήσαμε, κλειστήκαμε σ' ένα wc κι όρμησε ο ένας πάνω στον άλλο με λύσσα. Σαν αρπακτικά ξέσκιζε ο ένας τις ηδονές του άλλου. Σε λιγότερο από 10 λεπτά τον είχα πάρει από παντού κι είχα τρεις δυνατούς οργασμούς. Γυρίσαμε στις θέσεις μας σαν να μην συνέβηκε τίποτα. Εγώ όμως είχα την γεύση, την οσμή και τα υγρά του για ώρες, ακόμα κι όταν γυρίζοντας σπίτι ο άντρας μου με πήδηξε.  
Σας είπα ότι έχω μεγάλες αντοχές. Μια φορά, όταν τα παιδιά πηγαίνανε σχολείο, πήγανε εκπαιδευτική εκδρομή στους Δελφούς. Με το που φύγανε ο άντρας μου, μου την έπεσε και με πήδηξε απελευθερωμένος από την παρουσία των παιδιών στην αγαπημένη του θέση στο σαλόνι. Μετά έφυγε για δουλειά κι εγώ μπήκα για ένα ντους. Μόλις βγήκα τυλιγμένη στην πετσέτα χτύπησε το κουδούνι. Νόμισα ότι κάτι ξέχασε και πήγα ν' ανοίξω. Στην πόρτα ήταν ένας courier που είχε κάνει λάθος  οδό, όροφο και αριθμό και με κοίταζε με το στόμα ανοιχτό. Άφησα την πετσέτα να πέσει, τον έμπασα μέσα και τον πήρα στην ίδια ακριβώς θέση που πριν λίγο με γάμησε ο άντρας μου. Όταν τον έδιωξα ξανάκανα μπάνιο κι έβαλα καφέ. Η πόρτα κτύπησε πάλι πριν καλά-καλά πιώ δυο γουλιές καφέ. Δυο φοιτητές πολιτικού κόμματος πουλούσαν εφημερίδα. Αγόρασα, πρόσφερα καφέ κι αυτά σε λίγο που το ανταπέδωσαν με μια εκπληκτική παρτούζα. Μεσημέριαζε όταν πήγα σούπερ μάρκετ για τα ψώνια αφού 2 ώρες με καλαφάτιζαν τα φοιτητάκια κι εγώ ρουφούσα τους άγουρους χυμούς τους αχόρταγα. Με τα μαλλιά βρεγμένα από το νέο μπάνιο πήγα να ψωνίσω για φαγητό όμως βρέθηκα ξανά να γαμιέμαι βουκολικά αυτή την φορά στην καρότσα ενός κλειστού βαν μ' ένα αλανιάρη αλβανό που ο πούστης με την πρώτη ματιά με χούφτωσε στην ψύχρα μέσα στο σούπερ μάρκετ. Είναι τελικά πολύ αγενείς και άξεστοι αυτοί οι αλβανοί αλλά εδώ δεν τους πήραμε για δασκάλους στα παιδιά μας αλλά για καβάλα στα μουνιά μας και οι περισσότεροι σ' αυτή την δουλειά τα καταφέρνουνε. Εκείνη την μέρα ένοιωσα πραγματική πουτάνα. Γαμιόμουνα, πλενόμουνα, γαμιόμουνα, πλενόμουνα όπως οι πουτάνες. 
Έτσι λοιπόν ζούσα με το να μην αφήνω καυλί όρθιο χωρίς να το τρυγήσω και περνώντας τα χρόνια γινόμουνα και μεγαλύτερη πουτάνα. Είχα ρυθμίσει και μέρος που θα δεχόμουνα τους εραστές μου κι τ' απολαύανα. Στο νέο μας  σπίτι, ένα οροφοδιαμέρισμα στον τρίτο είχαμε διαμορφώσει ένα μικρό στούντιο με δική του είσοδο, ένα ενιαίο χώρο και μεγάλο μπάνιο για να μένει η πεθερά μου. Μόλις μετακοήσαμε έπεσε σε αφασία για τέσσερα χρόνια και πριν δυο χρόνια συγχωρέθηκε. Εγώ βέβαια δεν περίμενα να τον κάνω γαμιστρώνα τα τελευταία χρόνια, με το που δεν καταλάβαινε έδιωχνα την γυναίκα που την πρόσεχε σπίτι της και καθόμουνα εγώ να την φυλάω. Έλεγα στον άντρα μου ότι προσέχω την μάνα του κι αυτός αισθανόταν ήσυχος και υποχρεωμένος αλλά εγώ έμπαζα στα κρυφά τους γαμιάδες και με ξεσκίζανε. Πω! πω! τι έχει δει εκείνο το μπάνιο κι εκείνο το πλυντήριο; Με έχει χορέψει άπειρες φορές ενώ ο εραστής μου με πηδούσε σαν να με παίρνανε παρτούζα. Όταν πια η γιαγιά έφυγε το μετέτρεψα σε ατελιέ ζωγραφικής δήθεν τάχα μου έκανα και μαθήματα και τους κοίμιζα όλους. Επειδή οι συνευρέσεις με τον άντρα είχανε γίνει πιο μακρόσυρτες, είχε μάθει και να με γλύφει, αλλά είχανε δυσκολέψει λόγω του μεγαλώματος των παιδιών, μου ζήτησε μόλις ελευθερώθηκε το στούντιο να με πηδάει εκεί για να είμαστε πιο ελεύθεροι για να κάνουμε τα τρελά μας αλλά εγώ με τίποτα. 
-"Στο χώρο που ήταν η μάνα σου αποκλείεται, δεν μπορώ" του είπα. 
Το έχαψε και δεν με ξαναενόχλησε. Η δυσκολία μου έβγαλε βέβαια άλλα κόλπα αλλά όλα καλοδεχούμενα. Μια φορά πήγαμε για Σαββατοκύριακο Αράχοβα, αλλά εγώ Αράχοβα δεν είδα. Μόλις με πήγε στο ξενοδοχείο άρχισε το κουτούπωμα. Είχε κουβαλήσει από το εξωτερικό ένα 10 ιντσών realistic strapon σκέτο κομψοτέχνημα. Εκπληκτική αναλογία, εξαιρετική αισθητική, νόμιζες πως είναι πραγματικό δέρμα και μάλιστα μεταξένιο και φοβερή τεχνολογία. Στην βάση πριν την βεντούζα είχε δυο αρχίδια κινητά σε σακούλα κι όχι σταθερά όπως έχουν τα περισσότερα. Στην κορυφή της βεντούζας είχε ένα touch button, σχεδόν αδιάφανο που άμα πατούσες και το έστριβες λίγο δεξιά έβγαινε ένα κυλινδρική θήκη που έπαιρνε στην βάση μια λεπτή μπαταρία σαν αυτές των ασύρματων τηλεφώνων και μπροστά σ' αυτή την θήκη έπαιρνε μια πλαστική αμπούλα με υγρό. Άμα έβαζες την θήκη στη θέση της κι έστριβες το button δεξιά γινόταν δονητής με 4 ταχύτητες., αθόρυβος και ιδιαίτερα αισθησιακός. Αν γύριζες το button αριστερά είχε 2 θέσεις 'εκσπερμάτωσης', manual και auto. Ναι έχυνε!!!! Στο manual όποτε ήθελες εσύ και στο auto όταν η υγρασία κι η θερμοκρασία του κόλπου έφτανε σε κάποια επίπεδα έσπαζε η αμπούλα. Το χύσιμο τώρα ήταν άλλου είδους ταραχή. Στον ερεθισμένο κόλπο ή κώλο ένοιωθες μια πολύ έντονη ζέστη και μετά μια σταδιακή ψύξη όπως κάνουν οι παστίλιες λαιμού. Αυτή την αίσθηση σου έδινε και στο στόμα αφού το υγρό ήταν ακίνδυνο και μπορούσες να το πάρεις και τσιμπούκι. Όσο μείναμε στην Αράχοβα από Σάββατο μεσημέρι μέχρι Κυριακή απόγευμα τον είχα μέσα μου είτε κοιμόμουνα, είτε γαμιόμουνα, με τον άντρα μου να μου γλείφει και να μου γαμάει τις ελεύθερες τρύπες. Στο τέλος με πήγε σηκωτή στο αυτοκίνητο για επιστροφή στην Αθήνα. Έκανα τρείς μέρες για να σταθώ στα πόδια μου και δέκα για να ξαναγαμηθώ. Μ' αυτό το υπέροχο εργαλείο που το ονομάσαμε 'Tyson'  περάσαμε όμορφα αλλά για λίγο γιατί μας έπεσε στην μπανιέρα με το νερό και καταστράφηκαν τόσο τα ηλεκτρονικά του  όσο και η επιφάνεια του. Έμεινε ο όγκος του αλλά δεν είναι το ίδιο πράγμα. Ο άντρας μου ψάχνει μανιωδώς ακόμα και σήμερα να βρει καινούργιο αλλά τίποτα. 
'Ετσι λοιπόν απολαύανα τις ηδονές και γινόμουνα αλαζονικά απρόσεχτη αφού θεωρούσα πως όλους κι όλα μπορούσα να τα διαχειριστώ. Έτσι έπεσα σ' αυτό που από την αρχή ξεκίνησα να σας γράψω. Πιάστηκα όπως πιάνεται από την μύτη το έξυπνο πουλί. Εκείνο τον καιρό πηδιόμουνα με ένα γαλλομαροκινό ζωγράφο του δρόμου που τον είχα συναντήσει στο Μοναστηράκι και τον έφερα στο ατελιέ για να μου δείξει τα γαλλικά μυστικά της ζωγραφικής. Τελικά μου έδειχνε στα αφρογαλλικά το Kama Sutra. 
Εκείνη την ημέρα, πρωί ήτανε, είχε φέρει κι ένα άλλο αφρικανό φίλο του, νομίζω Σενεγαλέζο, επίσης ζωγράφο και γλύπτη για να μου μάθουνε την γαλλική partouz. Ο άντρας μου ήταν στη δουλειά, η κόρη μου στο σχολείο κι ο γιος μου έλειπε αφού υπηρετούσε την θητεία του στην Καλαμάτα. Πάνω στα κοντάρια τους γαμιόμουνα άγρια όταν αντιλήφτηκα λίγο πριν την κορύφωση τον γιο μου όρθιο στην είσοδο του ατελιέ να μας παίρνει μάτι και να μαλακίζεται. Μέχρι να το συνειδητοποιήσω, ήταν η στιγμή της κορύφωσης δεν μπορούσα να σταματήσω. Έχυσα στα καυλιά τους, αυτοί χύσανε πάνω μου κι ο γιος μου στο πάτωμα κι έφυγε μπαίνοντας στο σπίτι. Τους έδιωξα κι έτρεξα σαν τρελή να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα. Τι να δικαιολογήσω; Καβάλα μ' έπιασε αλλά σαν γυναίκα προσπαθούσα να θολώσω τα νερά Μιλούσα, έκλαιγα κι αυτός ούτε μιλιά έβγαζε, ούτε λαλιά παρά με κοίταζε μ' ένα βλέμμα απλανές βουβό κι απόμακρο. Το έριξα στην τύχη, στο μοναδικό παραστράτημα, στην στιγμή, στην αγαμία, στην γυναικεία ματαιοδοξία, στο παραστράτημα, στην κλιμακτήριο, στον άντρα μου…. Εδώ μίλησε απότομα και κοφτά 
-"Άσε τον πατέρα μου έξω" είπε κι εγώ σταμάτησα κι έψαχνα άλλες δικαιολογίες. 
Μιλούσα με τις ώρες. Ρωτούσα αλλά απαντήσεις δεν έπαιρνα. Το βλέμμα και το ύφος του δεν είχε αλλάξει. Σίμωνε η ώρα που θα 'ρχοταν ο άντρας μου από την δουλεία αλλά τίποτα δεν είχε λυθεί. Αγωνιούσα. Θα με κάρφωνε; Ξαφνικά σηκώθηκε πάνω, μου φόρεσε μπουφάν, κράνος, με φόρτωσε στην μηχανή του και φύγαμε για την εθνική οδό. 
Ψιλόβρεχε κι έτρεχε, εγώ φοβόμουνα αλλά δεν μιλούσα. Είχαμε πάρει τον δρόμο για Λαμία. Στο ύψος του έκανε αναστροφή και σταμάτησε  στο παρκινγκ για Αθήνα. Μπήκαμε μέσα, δεν είχε κόσμο αλλά δεν πήγαμε ούτε προς το μάρκετ του ούτε στην καφετερία του ορόφου, με οδήγησε κάτω στις τουαλέτες. Δεν ήταν ψυχή. Με έβαλε σ' ένα WC, κατέβασε το καπάκι και με κάθισε στην λεκάνη.  
Άνοιξε το φερμουάρ του παντελονιού του και πέταξε τον πούτσο του έξω. Μετά την πρώτη σαστιμάρα του είπα…
-"Μα τι κάνεις, τρελάθηκες; Η μάνα σου είμαι…"
-"Σκασμός, ρούφα, γιατί θα σε κόψω φέτες!", μου είπε μουγκρίζοντας. 
Με έπιασε με δύναμη και με παρέλυσε από τρόμο. Μου κατέβασε τα χέρια πίσω απ’ την πλάτη, φυλακίζοντάς τα εκεί με το μισοβγαλμένο πουλόβερ μου. Απέστρεψα το πρόσωπό μου με αηδία κι έσφιξα τα χείλη μου κρατώντας τα πεισματικά κλειστα. Ωστόσο, δεν αντέδρασε βίαια. Μου έτριψε το καυλί του στο μάγουλο. Επωφελούμενος της ακινησίας μου, κείνος με πίεσε δτην ράχη αναγκάζοντάς με έτσι να σκύψω ενώ ταυτόχρονα μου έφερε στα κλειστά χείλη τον απίστευτα πράγματι πελώριο και κατάσκληρο πούτσο του, πλαισιωμένο μ' ένα επιβλητικό ψωλοκέφαλο και δυο τεράστια αρχίδια. Ήταν μεγαλύτερος και καλύτερος του πατέρα του και γαμώτο μου πολύ λαχταριστός. Σ' άλλη περίπτωση θα τον είχα πάρει μέχρι το λαρύγγι, αλλά αντιστάθηκα.. 
-"Ρούφα την γαμώτο μου γιατί θα την μπήξω μέα σου με το ζόρι. Εδώ κάνεις την τίμια; Πόσες πούτσες έχεις ρουφήξει εεεε;" μου φώναξε
Πρώτα ήλθε σ' επαφή το πάνω μου χείλος και τραβήχτηκα.
-"Ρούφα την πουτάνα μ' έχεις τρελάνει. Από μικρός έχω τραβήξει άπειρες μαλακίες για πάρτη σου. Μ' ευνούχισες γιατί σε σεβόμουνα κι εσύ ρουφούσες άπειρες ψωλές κι έπινες τόνους χύσια….."  είπε λυσσασμένα.
Η αποκάλυψη του ήχησε περίεργα στ' αφτιά μου ενώ το κάτω μου χείλος ήλθε σε επαφή με το καυλί του αντιστάθηκα. Μετά η άκρη του καυλιού του χώθηκε λίγο με το ζόρι ανάμεσα στα χείλη μου αλλά σταμάτησε στο 'τοίχος' των δοντιών μου, άντεξα. Πίεζε με μανία. Αντιστεκόμουν εξίσου αλλά η άκρη της γλώσσας μου άγγιξε στιγμιαία το κεφάλι του που ήταν κόκκινο και καυτό από την καύλα. Άξαφνα, σαν κάποιος να είχε πατήσει ένα κουμπί, άρχισα να τινάζομαι σπασμωδικά δεξιά κι αριστερά. Νομίζοντας ότι κάνω τη στερνή, απέλπιδα απόπειρά της να γλιτώσω, ο γιός μου ετοιμάστηκε να αντιδράσει. Αλλά πριν προλάβει, με είδε να ξεφορτώνομαι το πουλόβερ μου να ελευθερώνω τα χέρια και, να γραπώνω γερά τα αρχίδια του από κάτω με το ‘να χέρι, και με το άλλο να τυλίγω γύρω απ’ το μαρκούτσι του, το οποίο μαλακίζα αργά και ρυθμικά!
-"Ρε γαμώτο μου, τι κάνω;", αναρωτήθηκα με φρίκη. 
Ωστόσο, ένιωσα όλη μου την ύπαρξη να δονείται από μια τόσο έντονη βουλιμία για τη νεανική ψωλάρα που ήταν μπροστά, που τέντωσα το λαιμό μου και την γράπωσα με τα χείλια μου, δίνοντας στην κορυφή της ένα τρομερά μακρόσυρτο, ρουφηχτό φιλί, κι ύστερα κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο... καταλήγοντας, μέσα σε μισό λεπτό, να πνίγω τη βάλανο του φοβερού καυλιού στα φιλιά!
-"Αουχ, αυτό είναι!" μούγκρισε ο γιός, ενώ εγώ μπουκωνόμουνα με το πετρωμένο παλαμάρι του μέχρι...σκασμού!
Κατόπιν έπιασα να κουνάω ασταμάτητα το κεφάλι μου πίσω - μπρος, τρίβοντας απολαυστικά τα χείλια μου κατά μήκος του χοντρου πουτσοκορμού, δίχως να παραλείπω, συχνά - πυκνά, να βυζαίνω το πρησμένο ψωλοκέφαλο του με ανερμάτιστη, νοσηρή βουλιμία! Είχα τρελαθεί!!
-"Με τελειώνεις, ρε μάνα! Χύνω!", γκάριξε ο γιός μου. 
Εγώ, όχι μόνο δεν αποτραβήχτηκα, αντιθέτως καταβρόχθισα έως την τελευταία σταγόνα το ποτάμι πηχτού σπέρματος που αμόλησε μες στο στόμα μου το τεράστιο πέος του έφηβου παρτενέρ της στην αμαρτία!
Μόλις ξεκολλήσαμε κοιταχτήκαμε για λίγο αμίλητοι στα μάτια κι αμέσως αγκαλιαστήκαμε, βάλαμε τα κλάματα και φιλιόμαστε σαν τρελοί. Γρήγορα όλο αυτό έγινε ένας τυφώνας ερωτισμού που μας συνεπήρε. Πηδιόμαστε σαν απελπισμένοι εραστές προσπαθώντας ο ένας να πάρει όσο πιο μεγαλύτερο ερωτικό κομμάτι από τον άλλο. Τον πήρα από παντού κι είχα αμέτρητους οργασμούς σε μισή ώρα ενώ αυτός έχυσε θαρρώ τρεις φορές. Όταν καταλάγιασε αυτός ο ερωτικός παροξυσμός μείναμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου κι άρχισε μια επώδυνη ψυχαναλυτική απολογία του ενός προς τον άλλο ανάμεσα σε κλάματα και χάδια. Μας συνέφερε ο ήχος του κινητού μου. Ήταν ο άντρας μου που μ' έψαχνε. Του είπα ότι είμαι με τον γιο μας και θα του εξηγούσα. Συνεχίσαμε τις αλληλοαποκαλύψεις πίνοντας καφέ στην καφετερία. Του είπα για τον ιατρό, για την lipido, τις ερωτικές μου ανάγκες, του επιβεβαίωσα την αγάπη μου για τον πατέρα του αλλά οι ικανοποίηση των ορέξεων μόνο απ' αυτόν θα τον σκότωνε. Του είπα επίσης και ότι ουδέποτε εξέθεσα τον πατέρα του αφού δεν έκανα δεσμούς, και δεν πήγα με φίλους, γνωστούς, γείτονες ή συγγενείς. Οι ευκαιριακοί εραστές μου ήταν άγνωστοι ή αλλοδαποί όπως οι γαλλοαφρικανοί που μ' έπιασε να το κάνω. Πήρα τον πατέρα του τηλέφωνο για να του πω ότι ο γιος μας περνάει μια ερωτική απογοήτευση και χρειάζεται την υποστήριξη μου. Ηρέμησε και συνεχίσαμε τις εξηγήσεις μας. Αυτός μου είπε για τον κρυφό του 'έρωτα', τις άπειρες μαλακίες του και την αδυναμία του να εκσπερματίσει με άλλες γυναίκες. Τις τρελαίνει στο γαμήσι με την ψωλάρα του αλλά δεν χύνει παρά μόνο όταν φέρει την μορφή μου στο μυαλό του και μαλακιστεί. Γυρίσαμε σπίτι λίγο πριν τις 9 μμ. Έβαλα τον γιο μου στο ατελιέ και πήγα σπίτι έφτιαξα τον άντρα μου, του έδωσα και περισσότερα στοιχεία κι ύστερα του ζήτησα να πάω δίπλα να συνεχίσω την παρηγοριά στο γιό μας. Με ανακούφιση με έστειλε να συνεχίσουμε με τον γιο μας. Που να ήξερε ότι κουβέντα στην κουβέντα η κάψα μας κυρίευσε πάλι και βρεθήκαμε πάλι σαν παθιασμένοι εραστές. Πηδιόμαστε μέχρι τις 5 το πρωί που πήρε την μηχανή του κι έφυγε για την Καλαμάτα.. Συμφωνήσαμε όμως πριν φύγει μετά όλες αυτές τις απρέπειες που κάναμε αλλά θα ήταν κι οι τελευταίες ότι ο καθένας θα κάνει την ζωή κι η σχέση μάνα γιου είναι αυτή που πρέπει να κρατήσουμε. Αυτά σκεφτόμουν στο ατελιέ μέχρι να με πάρει ότι έφτασε στην μονάδα του. Στις 7 πμ αφού κατάπια την γλώσσα μου με πήρε τηλέφωνο. Ήμουν ψόφια στην κούραση αλλά μου είχε φύγει κι ο ύπνος από την αγωνία. Τύψεις. Τέλος πάντων πήγα δίπλα κι ετοίμασα πρωινό για την κόρη και τον άντρα μου που θα σηκωνόταν σε λίγο. Η κόρη μου σηκώθηκε έφαγε στα πεταχτά κι έφυγε, Ήμουνα έτοιμη να πάω να την πέσω όταν τον αισθάνθηκα πίσω μου να με πασπατεύει. Ο αντρούλης μου σηκώθηκε με καύλες κι εκμεταλλευόμενος την απουσία όλων ήθελε να με πηδήξει. Τι να κάνω; Να του πω πως είμαι λιώμα και ν' αρχίσει τις ερωτήσεις; Χειρότερα. Του ζήτησα μόνο λίγο χρόνο να κάνω ένα ντους. Αυτός επέμενε ότι με θέλει με τις μυρωδιές μου αλλά τα κατάφερα. Μπήκα στο ντους και το νερό με συνέφερε. Όταν αισθάνθηκα έτοιμη φώναξα τον άντρα μου. Το θεώρησε παιχνίδι και χώθηκε κι αυτός στο μπάνιο. Πλυθήκαμε. τριφτήκαμε και του 'κατσα. Πήρε πρωινό, κι έφυγε τραγουδώντας ενώ εγώ έπεσα για ύπνο. Πριν φύγει του είπα να στείλει έτοιμο φαγητό για το μεσημέρι γιατί εγώ θα κοιμόμουν. Ούτε κουβέντα δεν είπε έτσι χορτάτος που ήτανε κι εγώ όμως όσο γαμήσι κι αν είχα φάει από το γιο μου έχυσα κανονικά και όμορφα. Πρέπει να είχα πέσει ξερή όταν κατάλαβα κάτι να με πασπατεύει. Άνοιξα τα μάτια κι είδα τον άντρα μου. Στην αρχή νόμισα ότι ήταν πρωί και δεν είχε φύγει μετά κατάλαβα ότι ήταν περασμένο μεσημέρι κι είχε γυρίσει να φέρει μόνος του το φαγητό και να 'εκμεταλλευτεί' την απουσία της κόρης μας. Άνοιξα τα σκέλια και χώθηκε με την μούρη στο μουνί μου. Μου τράβηξε ένα γλείψιμο που με έστειλε. Είναι ένα εκπληκτικό κι έντονο οργασμό. Μετά αφού του πήρα πίπα για να τον κάνω ντούρο στήθηκα στα τέσσερα. Είχε πολλές καύλες κι όρεξη για. τρέλες. Τσίμπησε βίαια την κλειτορίδα μου και κι ένοιωσα το μουνί της να συσπάται άγρια, να πρήζεται, να μουσκεύει κι ο κώλος μου άρχισε να συσπάτε πάλι σε κλάσματα δευτερολέπτου!
-"Χο! Τι έγινε μανάρι μου; Άναψες; Γουστάρεις;", με τσίγκλησε ο άντρας μου.
-"Άι χάσου, μπουμπούκο" τον πείραξα "Δεν ξέρεις τι λες…", του απάντησα ναζιάρικα και  με αγωνία γιατί είχα ερεθιστεί αλλά κι ώρα περνούσε κι η κόρη μας μπορούσε να έλθει από λεπτό σε λεπτό..
Αυτός το χαβά του. Έπιασε να θωπεύει 'χυδαία' τους γυμνούς γλουτούς της, σέρνοντας βασανιστικά τη μεσαία δάχτυλα του κατά μήκος της σχισμής που τους χώριζε, ώσπου έφτασε στο μουνί μου, το οποίο γρατζούνισε παρατεταμένα αλλά μπήκε από κάτω και μου χάιδεψε την σούφρα.  Ένα ρίγος με διαπέρασε..
-"Έλα δεν αντέχω" του είπα.
Έστησε το καυλί του στην μπούκα της σούφρας μου. Πήρα ανάσα κι άφησα το καυλί του να χωθεί βαθιά στον κώλο μου που τον τρέλαινε.
Με ξεκώλιασε κανονικά κι είχαμε ένα ταυτόχρονο οργασμό. Μου γέμισε τον κώλο με το σπέρμα του. 
-"Έχεις φοβερή κωλάρα, μανάρι μου!", δήλωσε ξεψυχισμένα καθώς ξεσπόριαζε μέσα μου. 
Μόλις που προλάβαμε πριν γυρίσει η κόρη μου και μας πιάσει καβάλα.
Συνεχίζεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου