Τρίτη 24 Μαΐου 2022

ΟΙ ΠΟΡΝΕΣ

Γράφει ο Θανάσης    

Γεια σας με λένε Σάκη. Πριν μια εβδομάδα, σχετικά αργά το βράδυ, έριξα ένα απίστευτο καυγά με την γυναίκα μου λόγω της πεθεράς μου και αφού ανταλλάξαμε βαριές κουβέντες.  Η καριόλα η γυναίκα μου μόλις ερχόταν η μάνα μου από το χωρίο έκανε μούτρα από την πόρτα κι η πουτάνα η πεθερά μου μπαινοβγαίνει στο σπίτι σαν  να ‘ναι δικό της. Άμα πούμε και καμιά κουβέντα έχουμε και την γυναίκα να βγάζει μια γλώσσα σαν φίδι και να το παίζει Λυσιστράτη. Δε γαμιέται η σκύλα. Σηκώθηκα κι έφυγα για να ηρεμήσω. 
Μπήκα στο αυτοκίνητο έβαλα δυνατά την μουσική και έφυγα χωρίς συγκεκριμένο προορισμό. Καθώς περνούσε η ώρα και μετά από αρκετά απανωτά τσιγάρα ακόμα δεν είχα ηρεμήσει. Καθώς περνούσα από έναν δρόμο έβλεπα τα κορίτσια που βγήκαν να κάνουν πιάτσα, έκοψα ταχύτητα και άρχισα να της προσέχω που φορούσαν τις κοντές φουστίτσες και ένα σουτιέν από πάνω. 
Η αλήθεια είναι ότι ψιλοκαύλωσα και σε συνδυασμό με τα νεύρα που είχα, πωρώθηκα να σκίσω μία από αυτές. Σταματούσα λοιπόν σε κάποιες και όταν πλησίαζαν στο παράθυρο τους έλεγα τι ήθελα.
-«Θέλω άγριο γαμήσι!», της έλεγα. «Με σφαλιάρες, βαθύ λαρύγγι και κώλο».
Οι περισσότερες δυσανασχετούσαν, εκτός από μία μαυρούλα. Ομολογώ ότι στο πρόσωπο δεν ήταν  η Τζούλια Αλεξανδράτου ήταν όμως γλυκιά και ζεστή κι όχι τόσο βαμμένη σαν πουτάνα. Το κορμί όμως ήταν πώρωση. Καταπληκτικό με μεγάλο στήθος και τουρλωτό κώλο. Δέχθηκε τα αιτήματα μου και μου ζήτησε 200 ευρώ. Μπήκε στο αυτοκίνητο και με πήγε σε ένα ξενοδοχείο λίγο παρακάτω. Ανεβήκαμε στο δωμάτιο. Με το που έκλεισα την πόρτα την πιάνω από πίσω, την κολλάω στο τοίχο, ανεβάζω την φούστα της κι αρχίζω να της τραβάω σφαλιάρες στο κωλαράκι της. 
-«Παλιοπουτανάκι θα σε σκίσω! Θα σου ανοίξω όλες τις τρύπες!» 
Σε κάθε σφαλιάρα έβγαζε και ένα βογγητό κι αυτό με καύλωνε απίστευτα. Της βγάζω την μπλούζα και την σπρώχνω να με τσιμπουκώσει. Άρχιζε να ρουφάει το κεφάλι και να το βάζει μέσα στο στόμα της. Πιάνω το κεφάλι της και με τα δύο χέρια και αρχίζω να γαμάω το λαρύγγι της με μανία. Τραβιόταν ανά διαστήματα αλλά την πίεζα πολύ και της έριχνα και μερικές μπάτσες στο πρόσωπο (όχι δυνατές βέβαια), αλλά και στις βυζάρες της. Την πετάω στο κρεβάτι ανάσκελα, βάζω προφυλακτικό και το χώνω στην κωλάρα της. Φώναζε, τσίριζε, καθώς έσπρωχνα όλο και πιο δυνατά όλο και πιο γρήγορα. Πιάνω με τα χέρια μου τις βυζάρες της για κόντρα και τα δίνω όλα καθώς κόντευα να χύσω. Βογκούσε, φώναζε έλεγε και κάποια πράγματα στην μητρική της γλώσσα καθώς της έσκιζα τον κώλο. Τραβιέμαι έξω, βγάζω την καπότα και το χώνω βαθιά στο λαρύγγι της για να χύσω.
-«Πάρτα πουτανάκι! Όλα μέσα στο λαρύγγι σου καριόλα!!!»
Και άδειασα τα μπαλάκια μου. Ήμουν καταϊδρωμένος και είχα χάσει την ανάσα μου αλλά δεν έβγαζα τον πούτσο μου απ’ το στόμα της. Όπως ήμουν από πάνω, κολλάω τον κώλο μου στο στόμα της. 
-«Γλύψε τσούλα! Δείξε μου τι καλό πουτανάκι είσαι». 
Καθώς έγλυφε, έπαιζα με τις βυζάρες της και το μουνάκι της. Είχε υγραθεί για τα καλά. Η στύση μου άρχισε να επανέρχεται οπότε με τσιμπούκωσε για να γίνει πέτρα. Την γυρνάω, βάζω πάλι καπότα, στα τέσσερα και τον βάζω στο υγρό μουνάκι και αρχίζω να σφυροκοπάω με μανία. Καθώς χτύπαγα τα κωλομέρια της, την έβριζα συνέχεια και η αλήθεια είναι ότι το δεξί κωλομάγουλο είχε γίνει κατακόκκινο.
Τραβάω τα μαλλιά της και συνεχίζω να της σκίζω το μουνάκι μέχρι που άρχισαν το βογγητά της να γίνονται όλο και πιο έντονα, μέχρι που έβγαλε μια τσιρίδα και τελείωσε πάνω στον πούτσο μου. Ένιωσα μια ικανοποίηση εκείνη τη στιγμή. Κόντευα να τελειώσω κι εγώ. Βγάζω την καπότα και το έβαλα ανάμεσα στις βυζάρες της. Τα σφίγγω με τα χέρια μου και αρχίζω να τα γαμάω με δύναμη μέχρι που τελείωσα πάνω στις τεράστιες ρώγες της. Ήταν απίστευτο γαμήσι! Είχα καταγλυκαθεί. Μετά από λίγο ντυθήκαμε, την πήγα πίσω στο σημείο της. Φεύγοντας μου έδωσε το κινητό της άμα γουστάρω ξανά. Πήγα μετά σ’ ένα μπαρ κι ήπια τα ποτά μου γιατί ο θυμός με την γυναίκα μου δεν έφευγε. Είχα μάλιστα ξανακαυλώσει γιατί στο μπάρ κάτι ζευγαράκια χαμουρευότανε κι όταν πήγα για κατούρημα η μια έπαιρνε τσιμπούκι στην ψύχρα. Σκέφτηκα να πάρω την μαυρούλα μου για κανένα νέο γύρο όμως σκέφτηκα γυρίσω σπίτι και να ξεκωλιάσω την γυναίκα μου και με το ζόρι αν δεν καθόταν. Τι θα μου έκανε; Θα ζητούσε διαζύγιο; Παπάρια, το πολύ-πολύ θα μούτρωνε για κανά μήνα. Η αλήθεια είναι ότι έχει και τον πρώτο κώλο η κουφάλα. 
Καθώς πήγαινα σπίτι με το αυτοκίνητο πέρασα από έναν δρόμο που εκεί έχει πιάτσα με τρανσέξουαλ. Δεν ξέρω γιατί αλλά πάντα ήθελα να πάω με μια trans να κάνω όργια αλλά δεν είχα πάρει ποτέ το θάρρος να το κάνω. Και στην καργιόλα την γυναίκα μου άρεσε αυτή η φάση και το φαντασιωνόμαστε συχνά. Ουσιαστικά δική της ήταν η φαντασίωση, αυτή την ξεκίνησε. Καθώς πέρναγα και τις κοιτούσα, φαντασιωνόμουν και είχα φτιαχτεί πολύ. Είχα πιει και τα ποτά μου και ήμουν λίγο θολομένος… και λέω από μέσα μου: «θα πάω». Κοιτάζω τις τσέπες μου και είχα 25 ευρώ. Κάνω αναστροφή με το αμάξι και σταματάω σε μια ξανθιά trans. Ήταν μια ξανθιά ψηλή με κάτι τσιμπουκόχειλα απίστευτα. Ανοίγω το παράθυρο να της μιλήσω κι αυτή μου ανοίγει την πόρτα και μπαίνει απευθείας μέσα. Ψιλοσάστισα. 
-«Τι κάνεις καυλιάρη μου;», μου λέει.
-«Καλά!», της απαντάω. 
Κάναμε τις συστάσεις, Τζίνα την έλεγαν. Δεν προλαβαίνω να της πω κάτι άλλο και μου αρπάζει τα αρχίδια. Εκεί καύλωσα πολύ. 
-«Πόσο πάει;», τη ρωτάω.
-«Σαράντα», μου απαντάει. 
-«Έχω είκοσι πέντε μόνο», της απαντώ. 
Τελικά συμφωνεί και φύγαμε με το αμάξι και πήγαμε πίσω από κάτι κτίρια μέσα σε κάτι στενά. Σταματώ με το αυτοκίνητο και βγαίνουμε έξω. Είχα τρελαθεί από την ιδέα ότι θα την γαμήσω. Η πούτσα μου ήταν κόκαλο από την καύλα. Βγάζω το παντελόνι μου και με το που βλέπει την πούτσα μου, την αρπάζει πάλι και μου λέει: 
-«Μεγάλε, έχεις πολύ ωραίο πούτσο!» 
Πέφτει στα γόνατα και μου αρχίζει τσιμπούκι. Εκεί που με πίπωνε, με το άλλο της το χέρι βλέπω να έχει βγάλει τον πούτσο της και να τον παίζει κάτω από ένα μικρό φουστανάκι που φόραγε. Με το που το είδα τρελάθηκα. Είχε μια πούτσα, όχι πολύ μεγάλη, αλλά ήταν λίγο χοντρή. Καθώς την κοιτούσα μου λέει:
-«Σου αρέσει το καυλί μου;» 
-«Ναι! Και θέλω να τον πιάσω!», της απάντησα αμέσως. 
Με κοιτάει και μου λέει:
-«Μεγάλε, γουστάρεις να σε γαμήσω;»
-«Όχι, αλλά θέλω πολύ να σου πάρω μια πίπα», της απαντώ. 
Σηκώνεται όρθια και μου σηκώνει το φουστανάκι και μου λέει: 
-«Είναι δικό σου!» 
Είχα μπει κάτω από το φουστάνι και έπαιρνα πίπα λες και ήμουν η μεγαλύτερη πουτάνα. Την ώρα που της έγλυφα τον πούτσο ανοίγει λίγο τα πόδια της κι έβαζε μόνη της δάχτυλο στον κώλο της. Εγώ ρούφαγα με μανία. Ξαφνικά μου λέει: 
-«Κάτσε στα τέσσερα να σου γλύψω την κωλότρυπα». 
Χωρίς άλλη σκέψη της στήνομαι. Βάζω τα χέρια μου στο καπό του αμαξιού και νιώθω την γλώσσα της να μου γλύφει την τρυπούλα μου. Δεν είχα ξανακαυλώσει ποτέ μου έτσι. Είχα αφεθεί ελεύθερος στην Τζίνα και το μόνο που με ένοιαζε ήταν η ηδονή εκείνη την στιγμή. Τότε της λέω:
-«Βάλε μου δάχτυλο», της λέω. 
-«Απόψε θα γίνεις το πουτανάκι μου!», μου απαντάει. 
Αρχίζει να μου βάζει ένα δάχτυλο κι εγώ να βογκάω από καύλα. Μετά μου βάζει και δεύτερο. Άρχισα να πονάω εγώ αλλά δεν με ένοιαζε. 
-«Γουστάρεις πουτανάκι μου;», μου έλεγε 
-«Ναι!», της απαντούσα. 
-«Τώρα θα σε γαμήσω!», μου λέει και μου έφτυνε την τρύπα. 
-«Γάμα με!!! Σκίσε μου τον πάτο!!!», της φώναζα έχοντας χάσει την αίσθηση του χώρου και του χρόνου.
Ξαφνικά νιώθω το καυλί της στην σούφρα μου και σιγά-σιγά να μπαίνει μέσα μου. Ήμουν πολύ σφιχτός και πόναγα αλλά μου άρεσε. Φαντασιωνόμουν ότι η γυναίκα μου ήταν εκεί μαλακιζότανε και έβλεπε. Είχα τρελαθεί από την καύλα. Άρχισε να τον μπαινοβγάζει αργά και σιγά-  σιγά ο πόνος έφευγε. Με γάμαγε για κανένα πεντάλεπτο κι εγώ είχα ξεφύγει κανονικά. Μετά με βάζει πάνω στο καπό με τα πόδια ψηλά και ανοιχτά να μου καρφώνει την τρύπα και να μου παίζει και την πούτσα κιόλας. 
-«Χύνω!», φωνάζει. 
Χύνει και μου τα ρίχνει όλα στην κοιλιά μου. 
-«Είσαι καύλα!!!», μου φώναζε κι εμένα η τρύπα μου έκαιγε από την καύλα. 
-«Τώρα η σειρά σου…», μου λέει και μου στήνεται στα τέσσερα. 
Την αρχίζω σε κάτι δάχτυλα και στο καπάκι τον βάζω μέσα της. Την γάμαγα πολύ άγρια και της άρεσε. Καθώς την γάμαγα μου έβαζε και δάχτυλα στον κώλο μου. Μέσα σε τρία λεπτά είχα χύσει. Μου άρεσε πάρα πολύ. 
Μόλις ντυνόμαστε με την Τζίνα της λέω αν γούσταρε συνέχεια και με γκόμενα σε τριολέ.
-«Μέσα» μου λέει
Παίρνω τηλέφωνο την μαυρούλα που συμφωνεί. Δίνουμε ραντεβού στο ξενοδοχείο. Περνάω από ένα μηχάνημα της Εθνικής για να τραβήξω λεφτά και πάμε στο δωμάτιο. Έγινε της πουτάνας. Φύσα, ρούφα, τράβα τόνε πάτα τόνε και αναφ' τόνε γίναμε κουβάρι. Έμεινα εκεί δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου. Ξύπνησα  περασμένο μεσημέρι. Η Τζίνα είχε φύγει αλλά η μαυρούλα ήταν εκεί. Βγήκαμε μαζί και φάγαμε. Χωρίς το ντύσιμο της δουλειάς ήταν πολύ όμορφη. Συζητήσαμε αρκετά. Της είπα όλα τα προβλήματα που περνάω με την πεθερά μου. Άκουγε και ξαφνικά μου είπε
-«Γάμησε την κι όλα τα προβλήματα θα σου φύγουν»
Τρελάθηκα. Η πεθερά μου είναι 55 χρονών ζωντοχήρα κι αγάμητη από τα 42 της. Είναι γύρω στο 1.65 με 68-70 κιλά και σφιχτό σώμα. Κωλο, βυζιά τέλεια για γαμήσι είναι άπαιχτη αλλά αν είναι τόσο στριμμένη όσο είναι στην καθημερινότητα της άσε το καλύτερα. Συνεχίσαμε την συζήτηση με την Νατζίν, το όνομα της μαυρούλας ώσπου μου ζήτησε αν θέλω να το ξανακάνουμε δωρεάν. Πήγαμε στο ξενοδοχείο και ξεσκιστήκαμε μέχρι να πάει στην δουλειά. Περιπλανήθηκα στα μπαρ της Αθήνας, ήπια, ψιλοθόλωσα και γύρισα στο σπίτι κατά τις 2 πμ. Πήγα να κοιμηθώ κι είδα την πεθερά μου στο κρεβάτι μου να κοιμάται με την γυναίκα μου. Ο θυμός μου χτύπησε ταβάνι. Τότε μου ήρθε η ιδέα της Νατζίν στο μυαλό «γάμησε την».  Κοιμότανε ξεσκέπαστη με τα πόδια της ανοιχτά φαινόταν μέχρι το μαύρο της στρινγκάκι. Η πουτάνα φορούσε στριγκάκι. Εκεί δεν άντεξα πλησίασα κι άρχισα να την χαϊδεύω από χαμηλά προς τα ψηλά. Ήθελα να την αγγίξω όσο ψηλά γινόταν. Να νιώσω την καύλα της. Αν αντιδρούσε αρνητικά θα το έριχνα στο μεθύσι μου. Έβαλα το χέρι μου ανάμεσα στα μπούτια της. Της χάιδευα και της χούφτωνα τις μπουτάρες της και ανέβαινα προς το μουνί της. Τότε διπλώθηκε κι έγειρε προς το μέρος μου. Τα μπούτια της έκλεισαν με δύναμη το χέρι μου ανάμεσα τους. Άνοιξε τα μάτια της αλλά δεν φώναξε αλλά είπε ψιθυριστά.  
-«Τρελάθηκες; Τι κάνεις;»
-«Άνοιξε τα πόδια σου καυλιάρα γυναίκα» είπα με αποφασιστικότητα. 
-«Μα είσαι καλά; Τρελάθηκες; Θα ξυπνήσει» επανέλαβε 
-«Στ αρχίδια μου σε θέλω» της είπα περισσότερο με παντομίμα παρά με λόγια.
-«Πήγαινε μέσα και θα ‘ρθω» είπε
-«Εδώ» είπα αποφασιστικά «Αντέχεις καυλιάρα στον κίνδυνο;» συνέχισα και πέταξα τον πούτσο μου έξω.
-«Αντέχω καριόλη. Να δούμε εσύ αν αντέχεις…»
Λέγοντας αυτά το χέρι της μου χούφτωσε τον ήδη καυλωμένο μου πούτσο. Το χέρι μου πια χούφτωνε το μουνί της. Μούσκεμα ήταν η καριόλα. Κουνιόταν κι έτριβε τη μουνάρα της στην παλάμη μου. Το χέρι της μου έπαιζε το καυλί μου. Ήμουν ένα ηφαίστειο έτοιμο να εκραγεί. 
-«Μμμ… έτσι καλά είναι;» είπα
-«Κοίτα καυλιάρη μου. Αφού παιχνίδια θες, παιχνίδια θα έχεις. Κοίτα το… πόσο πουτάνα είναι η πεθερούλα σου και ας είναι αγάμητη».
Τα δάχτυλα μου έτριβαν τα μουνόχειλα της που έσταζαν. Ήμασταν και οι δυο στα όρια. 
-«Σ’ αρέσει πούστη ε; Σ’ αρέσει να χουφτώνεις την πεθερά σου;»
-«Γιατί καριόλα εσένα δεν σ’ αρέσει; Τρίψε το καυλί μου ξεκωλιάρα»
Τότε η γυναίκα μου μετακινήθηκε στον ύπνο της. Μονομιάς μαζευτήκαμε..Της έκανα νόημα να έρθει στο σαλόνι. Πήγα πρώτος κι αμέσως ήρθε. Μου έκανε νόημα να πάμε σε άλλο σημείο.
-«Μα εδώ που είμαστε δεν μας βλέπει κανένας» είπα και την έσπωξα προς τα κάτω για να μου τον πάρει τσιμπούκι.
Γονάτισε και βούτηξε λιγωμένα την πούτσα και μου την έγλυφε, την φιλούσε, την ρουφούσε σαν λυσσασμένη. 
-«Σ’ αρέσει μαναράκι μου;» ρώτησα
-«Πεθαίνω, τον θέλω χρόνια τον πούτσο σου μανάρι μου» απάντησε χωρίς να τον βγάλει από το στόμα της.
Την σήκωσα και την έστησα στον πάγκο της κουζίνας. Της τον έχωσα στην μουνάρα και την γάμησα με δύναμη. Βαριανάσαινε με μεγάλη ένταση. Της τον έστησα στην σούφρα και μπήκα σιγά-σιγά. Πρέπει να πόνεσε αλλά δεν έβγαλε κουβέντα. Την πρέσαρα κι έπαιζα και το μουνί της. Έχυσα κι αυτή μαζί μου κι έμεινε στα χέρια μου για μερικά λεπτά μέχρι να συνέλθει. 
-«Άμα δεν είσαι καλή μαζί μου δεν θα έχει καυλί καλή μου» της είπα
-«Ότι θες εσύ μανάρι μου, ότι θες αλλά μη μου στερήσεις το καυλί σου δεν αντέχω παλικάρι μου, δεν αντέχω πασά μου»
Η Νατζίν τελικά είχε δίκιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου