Τετάρτη 25 Μαΐου 2022

ΠΩΣ ΕΚΑΝΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΠΟΥΤΑΝΑ ΙΙ

Τα πράγματα είχαν έτσι μέχρι το προηγούμενο καλοκαίρι. Η πουτάνα που κρύβει μέσα της κάθε γυναίκα και καταπιέζεται από ιδεοληψίες, κοινωνικούς καταναγκασμούς, ενοχές και στρεβλώσεις είχε αναδυθεί. Η Θώμη το ζούσε και το χαιρότανε. Είχε ελευθερωθεί. Μετά από ένα χρόνο γεμάτο φαντασιώσεις, εμπειρίες και ηδονές είπαμε να πάμε διακοπές να είμαστε οι δυο μας χωρίς τρίτους για να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας. Διαλέξαμε  ένα μικρό νησί του Αιγαίου, τη Νίσσυρο. Η επιλογή είχε να κάνει με την ηρεμία που αποζητούσαμε  κι όχι για σεξουαλικούς λόγους άλλωστε είχαμε συμφωνήσει να μη μιλήσουμε για τις περιπέτειες μας καθόλου. Πραγματικά το νησί ήταν πολύ όμορφο και οι διακοπές μας εξελισσόταν πολύ καλά, δεδομένου ότι το σεξ ήταν άφθονο. Είτε στο ξενοδοχείο είτε σε 2-3 απομονωμένες παραλίες που είχαμε βρει, πηδιόμασταν συνεχώς. Ξαπλωμένοι στην παραλία η συζήτηση το έφερε να της μιλάω για το γνωστό θέμα. Παραδόξως η Θώμη δεν αντέδρασε έντονα, ίσως λόγω της γενικής χαλαρότητας που υπήρχε. Η συμφωνία τουλάχιστον λεκτικά είχε ανασταλεί. Αλείφοντας την αντηλιακό, διαπίστωσα ότι οι ρώγες της κόντευαν να με τρυπήσουν από την κάβλα. Της έβαλα χέρι και στο μουνί της, το οποίο ήταν μόνιμα εντελώς ξυρισμένο κι η Θώμη είχε γίνει φούρνος από το άναμμα. Μπήκαμε μέσα στη θάλασσα και την πήρα κατευθείαν, ενώ ο κόσμος βρισκόταν σε απόσταση 10 μέτρων.
Τα βράδυ σ’ ένα μπαρ ένας τύπος την κάρφωνε με τα μάτια του κι αυτή δεν τα έπαιρνε από πάνω του. Εγώ έκανα πως δεν καταλαβαίνω. Έπιασα τον τύπο να της κάνει νόημα να πάνε στις τουαλέτες. Η Θώμη σηκώθηκε και μου είπε
-"Πάω στην τουαλέτα". 
-"Γιατί;" ρώτησα βλακωδώς 
-"Γιατί γουστάρω. Έλα μην κάνεις τον βλάκα, την έχεις πιάσει την φάση" είπε κι απομακρύνθηκε
Μετά από αρκετή ώρα είδα τη γυναίκα μου να πλησιάζει ενώ μετά από λίγο γύρισε κι αυτός στο τραπέζι του. Η Θώμη κάθισε στο τραπέζι, χαμογελώντας έντονα, και μου είπε:
-"Ο Τύπος θέλει να με πηδήξει"
-"Κι εσύ τι του είπες;" ρώτησα 
-"Του είπα ΟΚ αλλά μονό εάν έρθει και ο άντρας μου μαζί.είπα ότι θέλεις να πάρεις μάτι κι ίσως να λάβεις και μέρος." είπε κοιτώντας με στα μάτια.
-"Τι ποιος σου είπε ότι εγώ θέλω να ξέρει ότι σας βλέπω;"
-"Εγώ. Θέλω σα με πάρουν κι εσύ να βλέπεις από κοντά για να μπορώ να σε βλέπω. Θέλω  να σε αισθάνομαι  και να σε αγγίζω"
-"Θα τα χαλάσεις όλα" γκρίνιαξα " Και τι ειπε;" συμπλήρωσα
-"Συμφωνησε. Ειπε οτι δεν εχει προβλημα εαν γουσταρεις εσυ.".
-"Και μετα; Τι εγινε;" είπα, νιώθοντας πολύ έντονη υπερδιέγερση.
-"Συμφωνησαμε να βρεθουμε στο παρκινγκ για να παμε με το αυτοκινητο σε ενα ησυχο μερος." είπε η Θώμη.
-"Μου φαινεται απιστευτο!!! Δεν το περιμενα." συνέχισα να γκρινιάζω.
-"Μη μου πεις ότι κάνεις πίσω τώρα. Τόσο καιρό κάναμε ότι θέλεις τώρα που θέλω εγώ υπάρχει πρόβλημα;" 
-"Όχι, να μην κανεις πισω. να παμε!!! Απλως, μου φαινεται αναπαντεχο!!! Γι’ αυτο ειμαι ετσι!!! Αλλα ξερεις καλα ποσο το θελω."
Ήταν σε μία κατάσταση που δεν μπορούσα να καταλάβω ακριβώς. Ήταν πιωμένη, αναμμένη αλλά κι αγχωμένη. Σηκωθήκαμε σε λίγο και βγήκαμε έξω από το μαγαζί. Ο τύπος ακολούθησε και βρεθήκαμε σε στο πάρκινγκ. Μας είπε να τον ακολουθήσουμε με το δικό μας αυτοκίνητο. Χωρίς να πούμε τίποτα άλλο, μπήκαμε στο αυτοκίνητό μας κι αυτός στο δικό του, ένα αγροτικό με καρότσα. Προφανώς ήταν ντόπιος. Ξεκινήσαμε και κατευθυνθήκαμε προς το βουνό. Η Θώμη δε μιλούσε πολύ. Της χάιδεψα το πόδι, ανεβαίνοντας συνεχώς και πιο ψηλά. Η Θώμη ήταν αναμμένη κι ανταποκρινόταν στα χάδια μου. Όταν έφτασε στο τέλος του ποδιού της χούφτωσα το μουνί κι ανακάλυψα ότι δεν φορούσε βρακί.έμεινα άναυδος!!
-"Μου το ζήτησε!!! Στην τουαλέτα"
-"Καλά, έτσι απλώς στο ζήτησε;" είπα
-"Με χούφτωσε, καλέ μου. Με πλησίασε και χωρίς να πει τίποτα μου σήκωσε το φόρεμα και μου χούφτωσε τον κωλο μου. Το άλλο χέρι το έβαλε μέσα στο φόρεμα και μου χούφτωσε τα βυζιά μου, χωρίς να πει τιποτα."
-"Κι εσύ τι έκανες;"
-"Τίποτα, τον άφησα!!! Το ήθελα!!! Μάλιστα έστησα λίγο τον κωλο μου για να τον διευκολύνω στο χούφτωμα."
-"Είσαι πουτανα! Καλά, δε ντρέπεσαι λίγο!!!! Έτσι κατευθείαν!!! Και μετά; "
-"Μετά μου ζήτησε το βρακί μου."
-"Πως; "
-"Μου είπε να βγάλω το βρακί μου και να του το δώσω!!! Ήθελε να με “μυρίσει”, είπε."
-"Και τι του είπες; "
-"Τίποτα. Το έβγαλα επί τόπου και του το έδωσα."
-"Μετά;"
-"Πήρε το βρακάκι μου και τι έφερε στη μύτη του. το μύρισε και μετά με κοίταξε. με έβαλε να στηθώ λίγο καλυτέρα, με τα χεριά στο νιπτήρα και σήκωσε το φόρεμα. μου έβαλε χέρι στο μούσι μου.. Του άρεσε ότι ήταν ξυρισμένο!!! Με είπε «πουτανακι».. Μου το έτριψε λίγο και μου έβαλε δάκτυλο στη σχισμή. μετά πηρέ τα υγρά μου με το δάκτυλο του και το έφερε στο στόμα μου. το έγλειψα. μετά μου είπε ότι θέλει να βρεθούμε για να με γαμήσει."
-"Έτσι στα ίσια;"
-"Ναι, κατευθείαν. τι “στα ίσια”. εδώ κόντεψε να με γαμησει μέσα στην τουαλέτα."
-"Και τι του είπες, παλιοπουτανα; "
-"Του είπα εντάξει αλλά ότι θέλω να έρθεις κι εσύ."
-"Και τι είπε;"
-"Είπε εντάξει, εάν θέλει να δει να ξεσκίζουν τη γυναικούλα του."
-"Έτσι είπε;"
-"Ναι."
Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε σε ένα ερημικό μέρος και ο τύπος σταμάτησε. Κατέβηκε κάτω και κατεβήκαμε κι εμείς. Η καρδιά μου πήγαινε να σπάσει. Ο τύπος είχε αφήσει τα φώτα του αυτοκινήτου αναμμένα, προφανώς για να υπάρχει φως. Το μέρος ήταν εντελώς απομονωμένο και δεν υπήρχε περίπτωση να μας δει κανείς, από ότι καταλάβαινα. Ο τύπος πλησίασε και με ρώτησε αν είμαστε εντάξει. Του έκανα «ναι». Πλησίασε κι άλλο την Θώμη και την αγκάλιασε. Δεν πίστευα αυτό που έβλεπα. Δεν περίμενε καθόλου!!! Κατευθείαν στο ψητό!!! Θα την πηδούσε 40 πόντους μακριά μου. Την γύρισε και της μετακίνησε τις τιράντες του φορέματός της ώστε να το βγάλει.. Το φόρεμα έπεσε μονομιάς στο χώμα, αφήνοντας την Θώμη ολόγυμνη μπροστά μας. Ήταν πανέμορφη!!!! Της ζήτησε να βγάλει και τα παπούτσια της κι αυτή το έκανε.Ήταν πλέον εντελώς γυμνή!!! Μετά της χούφτωσε τα βυζιά και το μουνί της.
-"Ωραια γκομενα η γυναικα σου, μεγαλε. Γιατι την αφηνεις να την πηδουν αλλοι; "
Εγώ δεν απάντησα. Τι να απαντήσω σ’ ένα μικροαστικό τουριστικό καμάκι, τι να καταλάβει.  Η Θώμη είχε αφεθεί στο χούφτωμα του τύπου και σε λίγο σήκωσε τα χέρια της ψηλά, ώστε να τον διευκολύνει. Είχα ανάψει πολύ!!! Το έκανε άραγε για να με ευχαριστήσει ή από καύλα για τον τύπο; Ο γκόμενος συνέχιζε να τη χουφτώνει άγρια. Απίστευτο μου φαινόταν!!! 
Ξαφνικά από τους θάμνους πετάχτηκαν τρεις τύποι!!!! Μέσα στο σκοτάδι αναγνώρισα τον έναν που καθόταν μαζί με τον τύπο στο μαγαζί. Η Θώμη, τρομαγμένη, πήγε να φύγει αλλά ο τύπος την κράτησε γερά. Οι τρεις καινούργιοι, οι οποίοι προφανώς μας είχαν έρθει κατόπιν συνεννόησης, όρμησαν καταπάνω μου. Εγώ αντέδρασα. Τον έναν τον κατάφερα και τον δεύτερο θα τον κατάφερνα αν οι δυο άλοι δεν μου ριχνόταν από πίσω. Με ακινητοποίησαν. Με οδήγησαν με το ζόρι σε ένα χαμηλό δέντρο και μου είπαν να σταθώ εκεί. Με γδύσανε εντελώς παρά τις αντιρρήσεις μου. Η Θώμη διαμαρτυρόταν έντονα αλλά ο τύπος την κρατούσα γερά και της έλεγε να σκάσει. Την αγκάλιαζε από πίσω και της έπιανε τα βυζιά, ζουλώντας τα!!!!
Τα πράγματα είχαν πάρει μία άλλη, πολύ πιο δυσάρεστη τροπή. Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά που εγώ δεν μπόρεσα να φέρω τις αντιστάσεις που ήθελα. Σε λίγο με βάλανε να σταθώ, ολόγυμνος, στο δέντρο και με δέσανε με ένα χοντρό σκοινί που βγάλανε από το αυτοκίνητο. Αφού με δέσανε απομακρύνθηκαν από εμένα και κατευθύνθηκαν προς τη γυναίκα μου. Είχα καταλάβει τι παιζόταν: Θα την πηδούσαν όλοι μαζί. Αυτό ήταν το κόλπο!!!! Κι εμείς πέσαμε σαν ηλίθιοι στην παγίδα. 
Όταν πλησίασαν την Θώμη κι οι άλλοι τρεις άρχισαν όλοι μαζί να την χουφτώνουν άγρια στα βυζιά, στον κώλο της, στο μουνί της και την βρίζανε χυδαία. Ήταν φανερό ότι θα την βίαζαν!!!! Η Θώμη φώναζε και τους παρακαλούσε να σταματήσουν αλλά αυτοί τίποτα!!! Αφού την χουφτώσανε για αρκετή ώρα, κατεβάσανε τα παντελόνια τους και βγάλανε έξω τους πούτσους τους. Τους πούτσους που θα ξεσκίζανε τη γυναίκα μου. Η Θώμη φώναζε και εκλιπαρούσε αλλά ήταν άσκοπο. Προφανώς διάλεξαν ένα μέρος τόσο απομονωμένο που δεν υπήρχε περίπτωση να μας ακούσει κανείς. Της είπανε να σκάσει, να γονατίσει και να τους πάρει τσιμπούκι και τους τέσσερις.. Η Θώμη αρνήθηκε αλλά την ανάγκασαν να γονατίσει και της έδωσαν δύο χαστούκια. Η γυναίκα μου αναγκάστηκε να υποκύψει. Πήρε τον πούτσο του ενός και τον έβαλε στο στόμα της. Οι υπόλοιποι της εμβολίζανε τα μάγουλα και το κεφάλι της με τους ελεύθερους πούτσους τους. Σε λίγο τραβήχτηκε αυτός που του έπαιρνε πίπα και μπήκε ένας άλλος. Η Θώμη ρουφούσε, χωρίς να μπορεί να κάνει τίποτα.
Όλα αυτά συνβαίνανε στα 5 μέτρα από το σημείο που ήμουν δεμένος και τα έβλεπα πεντακάθαρα.
Φοβόμουνα για το τι θα ακολουθήσει αλλά είχα αρχίσει να ανάβω με το θέαμα της ολόγυμνης γυναίκας μου που τσιμπούκλωνε τέσσερις άγνωστους άντρες, και μάλιστα με το ζόρι. Καθώς τους έπαιρνε πίπα, οι τέσσερις άντρες της τραβούσαν, δυνατά, τα βυζιά και τα μαλλιά της. Με τα πόδια τους ακουμπούσαν τον γυμνό της κώλο, που ήταν τεντωμένος, έτσι γονατισμένη που ήταν και τον ξυρισμένο μουνάκι της, που τους έκανε πολύ εντύπωση. Τους τσιμπούκλωνε εναλλάξ, προσπαθώντας να πάρει ανάσα από τους τέσσερις πούτσους που είχε μπροστά της. Από τη γλύκα του πηδήματος με έναν άγνωστο η Θώμη βρέθηκε να ρουφάει, με τη βία, τέσσερις πούτσους. Αφού τους πήρε πίπες για αρκετή ώρα, ο ένας πήγε στο αυτοκίνητο και έφερε ένα στρώμα. Ξαπλώσανε εκεί τη γυναίκα μου και πέσανε πάνω της. Ο τύπος από το μαγαζί σήκωσε τα πόδια της ψηλά και ξάπλωσε από πίσω της. Η Θώμη φαινόταν ότι αντιστεκόταν αλλά εγώ καταλάβαινα ότι τους προκαλούσε. Είχε σίγουρα ερεθιστεί. Αυτοί δεν κατάλαβαν τίποτα. Με δύο σκαμπίλια νόμισαν ότι θα την συνεφέρουν. 
-"Θα σου ξεσκίσω εγώ πρώτος την κωλαρα σου, βρωμοπουτανο!!! Θα σε κάνω να ξεχάσεις πως κάθονται, ξεφτιλισμένη καργιόλα. Μπροστά στον αντρούλη σου θα σε ξεσκίσουμε. Θα σε κάνουμε τρυπητήρι. Θα φας τέτοιον πουτσο που δεν θα τον ξεχάσεις ποτέ, καριολα κι ο ανίκανος ο άντρας σου θα σε βλέπει να τον τρως αλύπητα, πουτάνα που μου ήθελες γαμήσιι μπροστά στον άντρα σου. Πηγές να βρεις γκόμενο, φαίνεται από το ντύσιμο που είχες, ήθελες εμπειρίες. Κωλωνακιότικες μαλακίες τώρα θα δεις πως γαμάνε οι χωριάτες αχόρταγη πουτανα!!! τα θέλει ο κωλος σου!!! Αλλά βρήκες περισσοτέρους. θα σε φτιάξουμε εμείς, πορνίδιο!!!"
Στη συνέχεια της έβαλε τον τεράστιο πούτσο του, με τη μία, στην κωλοτρυπίδα της.. Η Θώμη ούρλιαξε από πόνο. Άρχισε να την γαμάει αργά και δυνατά, ενώ ταυτόχρονα την έβριζε συνεχώς. Σε λίγο ξάπλωσε από μπροστά της ένας άλλος και της τον έχωσε στο μουνί της. Η Θώμη, όχι μόνο γαμιότανε με ένα άλλον, άγνωστο άντρα αλλά με δύο και τρεις και τέσσερις. Σε λίγη ώρα οι δύο γαμιάδες της γυναίκας μου είχαν συγχρονιστεί και την γαμούσαν συντονισμένα. Η Θώμη δε φώναζε πια βογκούσε από την καύλα φανερά. Μετά από λίγο, ενώ το γαμήσι συνεχιζόταν σε αμείωτο ρυθμό ο τρίτος γονάτισε στον λαιμό της και της τον έχωσε στο στόμα. Η γυναίκα μου τον έτρωγε από τρεις τρύπες.
Ένιωσα να ανάβω απότομα. Ο πούτσος μου άρχισε να τεντώνεται μπροστά στο θέαμα που αντίκριζα.  Ο τέταρτος βιαστής της γονάτισε δίπλα της και άρπαξε το χέρι της, κατευθύνοντάς το στον πούτσο του. Την ανάγκασε να τον χουφτώσει και να αρχίσει να του την παίζει.. Η Θώμη το έκανε χωρίς καμία αντίσταση. Ήταν φανερό ότι είχε συνεπαρθεί από το τρομερό γαμήσι που έτρωγε!!!! Παρατηρώντας την έβλεπα πια την γνώριμη φάτσα που έπαιρνε όταν γινόταν εκτός εαυτού στο γαμήσι. Την έβλεπα να το απολαμβάνει κυριολεκτικά!!! Τρεις άντρες την ξεσκίζανε αλύπητα και τον τέταρτο του τραβούσε μαλακία. Ο πούτσος μου ήταν κάγκελο!!! Το θέαμα ήταν τρομερό αν και η κατάστασή μας με ανησυχούσε πολύ ακόμη.
Ο ένας μετά τον άλλο έχυναν μέσα της κι ο τέταρτος στα βυζιά της. Έτσι, καταχυμένη, την άφησαν να πάρει μία ανάσα. Μετά σηκώθηκαν και την τράβηξαν προς το αυτοκίνητο. Την έριξαν μπρούμυτα στο καπό, με τον κώλο της στημένο ψηλά. Ο τύπος από το μαγαζί την πλησίασε με τον πούτσο ορθωμένο και άρχισε να της ρίχνει χαστούκια στον πισινό της. Στον πανέμορφο πισινό της που ήταν τέλεια στημένος, έτοιμος για πάρσιμο. Η Θώμη μούγκριζε από τον πόνο αλλά δεν προσπαθούσε να φύγει. Είχε απλωμένα πάνω στο καπό τα χέρια της και τιναζόταν με το κάθε χτύπημα στον πισινό της.
-"Τι θέλεις, πουτάνα;" φώναξε ο τύπος "λέγε, πορνίδιο, τι θέλεις λέγε!!!! Πες’ το,  γιατί θα σε σαπίσω στο ξύλο, βρωμόμουνο!!!"
-"Θέλω να με γαμησετε κι άλλο!!! Θέλω να με ξεσκίσετε όπως ξεσκίζεται τις μάνες σας πούστηδες." τους προκαλούσε άγρια.
-"Άσε μωρή πουτάνα τις μάνες μας γιατί θα σε πεθάνουμε στο ξύλο και στο γαμήσι, Αυτό θες, εεε; "
-"Ναι, ελάτε να με γαμησετε όλοι. Παρ’ τε με!!! ξεσκίστε με. Ελάτε, γαμω το μουνί της μάνας σας. Αν δεν το γαμάτε εσείς το γαμάω εγώ. Το θέλω!!! " τις ρίξανε δυο σφαλιάρες αλλά αυτή τίποτα
-"Πρέπει να παρακαλέσεις, καριολα!!! Πρέπει να μας παρακαλέσεις, μπροστά στον μαλάκα τον άντρα σου. Να σε ακούσει να παρακαλάς να σε γαμήσουμε!!! Να δει τι πουτανα γυναίκα παντρεύτηκε!!! Παρακάλα, γαμιολα!!! "
-"Σας παρακαλώ, πηδήξετε με!!! ελάτε να με γαμησετε κι άλλο!!!" πήρε το παρακαλεστικό της ύφος "χώστε μου τους πουτσους σας!!! χώστε τους μέσα μου, ξεσκίστε με από παντού, είμαι δικιά σας!!! ολόδικια σας. Γαμηστε με!!! σας παρακαλώ. Το θέλω!!!! γαμηστε με κι αλλο!!! σκίστε με!!! μην με λυπάστε!!!! ελάτε!!!!"
-"Τι εισαι, μωρη;"
-"Είμαι πουτανα, μεγάλη πουτανα!!! μόνο τον πουτσο σκέφτομαι!!! Μόνο τον πούτσο θέλω. Γαμηστε με, άντε!!! χώστε μου έναν πουτσο από πίσω. μου άρεσε!!!"
Στη συνέχεια την γαμήσανε ο ένας μετά τον άλλον από το μουνί και από τον κώλο, εναλλάξ. Της τον χώνανε από πίσω, την γαμούσανε για λίγο και μετά της το βάζανε από μπροστά. Ύστερα αλλάζανε!!! Η Θώμη το απολάμβανε, όσο ποτέ. Βρισκόταν εκτός εαυτού πια. Την γαμούσανε αλύπητα, σκληρά στο μουνί της και στον κώλο της. Την βρίζανε συνεχώς και αυτή ζητούσε κι άλλο. Εγώ ήθελα να λυθώ και να συμμετάσχω κι εγώ στο γαμήσι, δεν άντεχα άλλο. Η γυναίκα μου πλέον είχε χάσει όλες τις αναστολές της και συμμετείχε ενεργά στο γαμήσι της. Δεν ήταν πια βιασμός!!!! Η Θώμη γαμιόταν με τη θέλησή της. Τρομερό θέαμα!!!! Αλλά ταυτόχρονα ένιωθα και το τσίμπημα της ζήλιας. Αφού χύσανε και οι τέσσερις, την άφησαν πάνω στο καπό του αυτοκινήτου, στημένη και αυτή δεν κουνήθηκε καν, για να καλυφθεί να αλλάξει στάση. Έμεινε με τον κώλο της στημένο, όπως ήταν κατά τη διάρκεια του πολλαπλού πηδήματός της.  Αυτοί πλησιάσανε σε μένα.. Με λύσανε και, έτσι ολόγυμνο, με τράβηξαν προς το στρώμα. Δεν αντιστεκόμουνα καθόλου.Με ξαπλώσανε ανάσκελα στο στρώμα και φέρανε την Θώμη.
-"Δες τον αντρούλη σου. δες τον πουτσο του!! είδες σηκωμαρες!!! που να το φανταζόσουν, εεε; άναψε ο πουστης με το γαμησι που έφαγες!!!! δες τον!!!! στα αρχιδια του που σε βιάζανε, αυτός το χαβά του. Να τον χαίρεσαι." Είχαν δίκιο οι καργιόληδες
-"Άντε πάμε για τρίτο γύρο τώρα".
Ξάπλωσαν τη γυναίκα μου στο στρώμα και εμένα με σήκωσαν και με ανάγκασαν να κάτσω πάνω στα βυζιά της. Ένιωσα τα χύσια τους στον κώλο μου. Η Θώμη με κοιτούσε με το ίδιο ανέκφραστο πρόσωπο.
-"Παρτον στο στόμα, πουτανα. Άντε εκτέλεσε τα συζυγικά σου καθήκοντα, καριολομουνο. παρτου μια καλή πίπα, τσούλα!! "
Με ανάγκασαν να σκύψω και να της τον βάλω στο στόμα. Η Θώμη το έκανε χωρίς να αντισταθεί. Άρχισε να με ρουφάει με θέρμη και πάθος. Ήταν αναμμένη!!!!  Ένιωσα τρομερή ανακούφιση μέσα στο στόμα της γυναίκας μου. Η πανέμορφη γυναίκα μου που την είχαν βιάσει, την είχαν ξεσκίσει τέσσερις άντρες και τώρα μου έκανε πίπα. Με σιγανές, διστακτικές κινήσεις άρχισα να την γαμάω στο στόμα. Η Θώμη ανταποκρίθηκε. Το ήθελε!!! Δεν ξέρω από μένα ή γενικά ήθελε πούτσο, αλλά ήταν φανερό ότι το έκανε με ευχαρίστηση. Ο πούτσος μου ήταν κάγκελο και το τσιμπούκι καταπληκτικό!! Ένιωσα τον έναν πίσω μου αλλά δεν πρόλαβα να το σκεφτώ. Ένιωσα στον κώλο μου τον πούτσο του και κατάλαβα κατευθείαν τι θα γινόταν. Πήγα να ξεφύγω, τρομοκρατημένος αλλά με κράτησαν γερά οι άλλοι τρεις. Ακόμα και η Θώμη μου έσφιξε τον πούτσο στο στόμα της. Για μία ελάχιστη χρονική στιγμή ο πούτσος του ακούμπησε στην κωλοτρυπίδα μου σφίχτηκα  και δεν κατόρθωσε να μπει. Φώναξα "ΒΟΗΘΕΙΑ" από την απελπισία μου. Προσπαθούσα να τους φύγω. Οι υπόλοιποι με κρατούσαν από το πλάι για να μην ξεφύγω. Η Θώμη συνέχισε να με ρουφάει, ενώ ήξερα ακριβώς τι θα μου συνέβαινε. Θα με γαμούσανε!!!! Θα με γαμούσανε κι εμένα, οι αλήτες! Θα με βιάζανε κι εμένα. Μετά τη γυναίκα μου ήρθε η δική μου σειρά. Κα σ’ όλα αυτά η γυναίκα μου συμμετείχε στο βιασμό μου. Τι ξεφτίλα. Ο τύπος τον ξανάστησε στην αρχή της σούφρας μου κι ήταν έτοιμος να μπει. Οι άλλοι φωνάζανε…..
-"Δες τον τωρα, πουτανα, δες τον πως θα τον φάει. Αυτό ήθελε, γι’ αυτό γούσταρε να πηδιέσαι με άλλους. Με τέτοια μουνάρα που είχε μονό αυτό μπορεί να το δικαιολογήσει. Θέλει κι αυτός!!! δες τον πως κουνιέται, η πούστρα!!!! Του αρέσει, εεεε; Πως είναι το καυλί του; είναι κάγκελο, φαντάζομαι. Ρούφα τον! ρούφα τον να χύσει!!! Δες πως στήνει την κωλαρα του, το θέλει!!! "
-"ΒΟΗΘΕΙΑ" ξαναφώναξα κι ενώ οι αντιστάσεις μου δεν είχαν αποτέλεσμα, έκλεισα τα μάτια για το μοιραίο αλλά τότε ακούστηκε μια φωνή κι ένα φως από μεγάλο φακό ήρθε προς το μέρος μας.
-"Τι κάνετε εσείς εδώ" 
-"Αστυνομία" ψιθύρισαν κι οι τέσσερεις κι εξαφανίστηκαν
Με μια απότομή κίνηση γύρισα την Θώμη μπρούμυτα στο καπό. Πήδηξα κάτω, στήθηκα πίσω της κι έχωσα το καυλί μου στον κώλο της. Ο πούτσος μου πλατσούρισε στην ξεσκισμένη και γεμάτη ψωλοχύματα τρύπα της. Το φως πλησίασε και μας έλουσε. 
-"Αστυνομία" ακούστηκε η φωνή πίσω από το φως "συμβαίνει τίποτα;"
-"Όχι" είπαμε με μια φωνή ενώ εγώ σφίχτηκα πάνω στη Θώμη κι αυτή πάνω στο καπό για να κρύψουμε την γύμνια μας, χωρίς να βγάλω το καυλί μου από μέσα της "ζευγάρι παντρεμένοι ήμαστε. Τα χαρτιά μας είναι στο αυτοκίνητο" συνεχίσαμε
-"Α!! καλά" είπε η φωνή κι άρχισε να απομακρύνεται "υπάρχουν και δωμάτια στο νησί…." Συνέχισε ψιθυριστά μονολογόντας καθώς απομακρυνόταν
Περίμενα να απομακρυνθεί λίγο και συνέχισα να της γαμάω τον ξεχειλωμένο κώλο
-"Μωρή πουτάνα ήθελες να με γαμήσουνε; Ε καργιόλα; Θα σε σκίσω θα σου σπάσω και τον κώλο και την μήτρα σκύλα. Τα είχες κανονίσει με τα πουσταριά που μάζεψες; Μίλα μωρή πουτάνα, μίλα"
-"Όχι δεν το είχα κανονίσει αλλά τρελάθηκα στην ιδέα ότι θα σε πηδήξουνε. Πέθανα, ούτε ποτέ το είχα σκεφτεί αλλά πέθανα. Ήθελα να καταλάβεις τη γλύκα του να γαμιέσαι.. "
Δεν άντεξα άλλο και τα έχωσα στον κώλο της. Δεν ξέρω αν έχυσε αλλά με πήρε με πήγε μέσα στο αμάξι. Έριξε τα καθίσματα και με ξάπλωσε πάνω. Άρχισε να μου παίρνει πίπα και να μου μιλάει.
-"Ναι μου άρεσε!!!! Μου άρεσε πολύ να γαμούσε. Με διέγειρε που ένας άγνωστος άντρας, για πρώτη φορά στη ζωή σου, μπροστά σε άλλους τρεις και τη γυναίκα σου, την οποία, πριν, είχαν βιάσει, εξακολουθητικά, θα σε γαμούσε. Με καύλωνε που στο πήδημά μου συμμετείχα κι εγώ η γυναίκα σου που σου έπαιρνα πίπα". 
Ρουφούσε, τρόμπαρε σαν τρελή και μιλούσε.
-"Ο πούτσος σου, μέσα στο στόμα μου, ήταν τεντωμένος. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ μου να σε γαμήσουν, αλλά το  ξαφνικό με τρέλανε" 
Με καβάλησε κι έκατσε πάνω μου με τον κώλο. Έγειρε πίσω για να παίζει το μουνάκι της κι  άνοιξε την πλαφονιέρα για να με βλέπει.
-"Εσένα δεν θα σ’ άρεσε να σε γαμούσε ένας άντρας πλάι μου. Να σε γαμουσε ο γαμιάς ή οι γαμιάδες μου; Εγώ ένιωσα τον πούτσο σου να είναι έτοιμος να εκραγεί. Πέθαινα να δω τον τύπο να μπαίνει μέσα και να σε γαμάει και μετά κι οι  υπόλοιποι τρεις. Θα ήθελα να με ξαπλώσανε στο καπό του αυτοκινήτου με τον κώλο μου στημένο ενώ εσύ να ήσουν δίπλα μου, με αντίστοιχη στάση και να μας πηδήξουνε μαζί, τον έναν δίπλα από τον άλλον. Εμείς να κοιταζόμαστε στα μάτια κι αυτοί να μας γαμάνε και να λένε…..Δες το ζευγαράκι πόσο ταιριάζουνε....κι οι δυο γαμιουνται στην ίδια στάση, τα πιτσουνάκια μου…..στημενοι και οι δυο με τις κωλαρες τους τον τρώνε από πίσω….το περιμένατε αυτό στις διακοπές σας;; να σας ξεσκίζουν τους κωλους σας δίπλα-δίπλα δυο πουτσοι βαρβάτοι;….. και να χύνουνε σχεδόν ταυτόχρονα μέσα μας" 
Είχε πάθει παραλήρημα. Χτυπιότανε στην ψωλή μου τόσο που με πονούσε. Είχε χώσει την μισή παλάμη της στο μουνί της και το πρέσαρε λες κι ήθελε να το τρυπήσει. Χτυπούσε το κεφάλι της στον ουρανό του αυτοκινήτου και δεν καταλάβαινε τίποτα. Ήταν σε έκταση.
-"Θα ήθελα να σε βάλουνε να σκύψεις και να γλύψεις τα χύσια από το μουνί και τον κώλο μου. Θα ήθελα να με ξαπλώσουν στο στρώμα και να μου κρατάνε τα πόδια ψηλά, αφήνοντάς με  εντελώς εκτεθειμένη κι ορθάνοιχτη!!! Τότε εγώ έσκυψα κι άρχισα να ρουφάω τα χύσια των γαμιάδων μας. Θα ήθελα να σε βάλουνε πάνω μου να με γαμήσεις κι έτσι στημένο ο κοντός της παρέας, που είχε τον τερατώδη πούτσο να σε γαμάει και να με ξεσκίσετε κυριολεκτικά. Μετά θα ήθελα να με γαμανε οι άλλοι κι εσύ να τους γλύφεις και να συνεχίζεις να καταπίνεις τα ατέλειωτα χύσια που έρεαν από το μουνί και τον κώλο μου. Ήταν ατέλειωτα!!! Από την κωλοτρυπίδα μου έτρεχαν, από το μουνί έτρεχαν κι αυτοί να σου φωνάζουνε…..Γλυφε, παλιοπούστρα!!! ρουφα τα χυσια απο το μουνι της!!! σου την κανονισαμε καλα τη γυναικουλα σου, εεεε; δεν εχεις παραπονο…..σ’ αρεσει που σε ξεσκιζουμε; φαινεται, παλιοπουστα!!! γλυψε τωρα!!!! τα δικα σου να δουμε ποιος θα τα γλυψει…..κι εγώ να σου λέω…. τώρα παρτον στο στομα αγάπη μου.. μια καλη πουτανα πρεπει να κανει και καλες πιπες, μωρο μου. Ευχαριστησε τον για το πηδημα που σου ’κανε."
Η Θώμη είχε ξεφύγει. Όλη η παλάμη της ήταν στο μουνί της. Ο πούτσος μου είχε ξεσκίσει τον κώλο της. Έκανε το κορμί της τόξο κι έγλυφε τον ουρανό του αυτοκινήτου λες κι ήταν πούτσος.
-"Θα το κάνεις αυτό αγάπη μου, θα το κάνεις;" ρωτούσε συνέχεια κι οι μυς τις νόμιζες πως θα σπάσουν από το τέντωμα "θα το κάνεις..θα το κάνεις…θα το κάνεις…." παραληρούσε
Δεν ήθελα ούτε να το σκεφτώ αλλά σε αυτή την κατάσταση απάντησα "ΝΑΙ". Τότε άρχισε να έχει σπασμούς σ’ όλο της το κορμί. Έχυνε, πρώτη φορά στη ζωή μου είδα να χύνουνε κι οι ρώγες από τα βυζιά της, έχυνε, έχυνε, έχυνε μέχρι που την πιάσανε αναφιλητά. Πέσαμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου. Μείναμε έτσι για ώρα. Μετά την σουλούπωσα λίγο και πήρα το δρόμο για το ξενοδοχείο.
(Συνεχίζεται).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου