Κυριακή 22 Μαΐου 2022

ΚΑΥΛΩΝΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΓΑΜΙΕΤΑΙ...

Ιστορία από τον Νικό.  ifestospatra@yahoo.gr

Πάντα με καύλωνε η ιδέα να δω την γυναίκα μου να γαμιέται με έναν άλλον άντρα. Ετσι σιγα σιγα αρχισα να το δουλευω στο μυαλο μου. Όταν κάναμε έρωτα της έλεγα πόσο με καυλώνει όταν κάποιος χαζεύει τις βυζάρες της, μπανίζει τις μπουτάρες ή τον κώλο της και άλλα τέτοια. Παρατήρησα ότι την καύλωνε πολύ αυτό. Έτσι άρχισα να της λέω περισσότερα. Της έλεγα, πως «τι ωραία θα ήταν να είχες δυο πουτσες μέσα σου;». Της έβαζα τον δονητή και της έλεγα «φαντάσου πως τώρα σε γαμάει κάποιος άλλος». Τότε η γυναίκα μου έχυνε κατευθείαν. 
Αυτά όλα τα θεωρούσα σημάδια ότι η γυναίκα μου θέλει να γαμηθεί. Απογοητεύτηκα όταν διάβασα σε διάφορα site  γυναίκες και άντρες που έχουν παρόμοιες ή και πιο ισχυρές φαντασιώσεις κι όμως δεν είναι καν ενδείξεις ότι επιθυμούν να τις κάνουν πράξεις. Μπερδεμένος όπως ήμουν επικοινώνησα με έναν ψυχολόγο-σεξολόγο που βρήκα σ’ ένα site. Στο chat που είχαμε έδειχνε σοβαρός και γνώστης των θεμάτων. Μου είπε λοιπόν ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν φαντασιώσεις στο σεξ και οι περισσότεροι κατά την διάρκεια της ερωτικής πράξης επιθυμούν να τις εκφράζουν και να τις βιώνουν φανταστικά και σε προσομοίωση. Όσο περισσότερο η προσομοίωση πλησιάζει την αληθοφάνεια τόσο περισσότερη είναι η διέγερση. Ορισμένοι φθάνουν την αληθοφάνεια να διαφέρει ελάχιστα από την πραγματικότητα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θέλουν να βιώσουν τις φαντασιώσεις τους και πραγματικά. Πχ μια γυναίκα θέλει να αισθάνεται στο σεξ πουτάνα αυτό δε σημαίνει ότι θα στηθεί στην Αθηνάς ούτε κι ένας άνδρας που φαντασιώνεται μια επαφή με άλλο άντρα είναι πούστης πολύ περισσότερο δε θα στηθεί στην Συγγρού. Πολλές φορές η βίωση μια; φαντασίωσης μπορεί να έχει τραγικά αποτελέσματα. ‘Άλλο επιθυμία κι άλλο φαντασίωση. Υπάρχουν ζευγάρια που επιθυμούν να έχουν επαφή με τρίτο άτομο ή άτομα. Αν είναι κοινή επιθυμία και των δύο μπορεί να το επιχειρήσουν και να έχουν μια καταπληκτική ερωτική εμπειρία που θα επεκτείνει τις σεξουαλικές τους απολαύσεις. Αν όμως ο ένας πιέσει τον άλλο ή ακόμα τον εξαναγκάσει τα αποτελέσματα μπορεί να είναι καταστροφικά.
Ο άνθρωπό μιλούσε με εμπειρία και γνώση κι έτσι αποφάσισα να της μιλήσω στα ίσια. Να της πω πως θέλω να σε δω να σε γαμάει κάποιος άλλος άντρας. 
Ένα μεσημέρι μετά το φαγητό πιναμε καφέ και της το είπα. Ξαφνιάστηκε, ήταν διστακτική αλλά όχι αρνητική. Μου είπε να το αφήσουμε και να το συζητήσουμε άλλη φορά. Δεν πέρασαν δυο μέρες κι έβγαλε αυτή την συζήτηση. Με ρώτησε αν δεν με ικανοποιεί στο σέξ για αυτό θέλω τέτοια πράγματα. Την διαβεβαίωσα ότι ίσα-ίσα επειδή με ικανοποιεί και με κάνει να την ποθώ και να την λαχταρώ πολύ θέλω να την βλέπω ικανοποιημένη. Φάνηκε ότι την καθησύχασα και το βράδυ μετά από ένα άγριο γαμήσι ενώ κάναμε τσιγάρο την ξαναρώτησα αν θέλει να την γαμήσω με άλλο άντρα. Ήταν πάλι διστακτική, γιατί ζούμε στην Πάτρα, και όλοι πολύ είναι γνωστοί και δεν θέλει να μας κρεμάσουν κουδούνια. Κατάλαβα ότι η ασφάλεια ήταν που την κολλούσε.
-Αν της λέω, ήταν απόλυτα ασφαλές θα το έκανες
-Αν ναι και το θέλεις τόσο πολύ κι εσύ μπορεί και να το κάνω.
-Εδώ δεν έχει μπορεί, εδώ ή ναι ή όχι είπα, εγώ το θέλω εσύ;
-Αν είναι απόλυτα ασφαλές και μ’ αγαπάς όπως και τώρα…. δεν τέλειωσε την φράση της
-Θα σ’ αγαπώ διπλά της είπα
-Ε!!! τότε ΝΑΙ…
Δεν άκουσα τι συνόδευσε το ΝΑΙ… την γάμησα σαν παλαβός κι έχυσα όλο μου το σπέρμα μέσα της.
Με το που ξύπνησα το πρωί άρχισα να δουλεύω το θέμα και να ψάχνω να βρω ένα ασφαλή τρόπο για να συμφωνήσει και να γαμηθεί. Τότε μου πέρασε από το μυαλό μια τρελή ιδέα. Ένας παλιός μου φίλος ο Γιάννης ήταν η λύση. Η γυναίκα μου δεν τον ήξερε και ούτε αυτός ήξερε την γυναίκα μου. Δούλευε στα Καλάβρυτα κι έμενε κι εκεί. Είχε κρατήσει ένα διαμέρισμα από την αντιπαροχή του σπιτιού του εδώ στην Πάτρα κι όταν βρισκόταν έμενε εκεί. Του Γιάννη πάντα του άρεσαν τέτοια παιχνίδια, είχαμε κάνει 2-3 φορές παρτούζες και μαζί όταν ήμασταν εργένηδες, και σίγουρα θα γίνονταν αυτό που θέλαμε. 
Η γυναίκα μου ήταν ακόμη διστακτική. Εντάξει δεν την ήξερε αλλά αν την συναντούσε μετά κάποια φορά τυχαία δεν θα αναγνώριζε την γυναίκα που είχε γαμήσει; Τότε βρήκα την κατάλληλη λύση, της λέω.
-Θα πάμε στα Μπουρμπουλια, μιας και είναι απόκριες.
Δέχτηκε κι έτσι λοιπόν τα κανόνισα όλα. Πήρα τον Γιάννη τηλέφωνο  να δω τι κάνει και να τον προσκαλέσω να κατέβει για πάμε να θυμηθούμε τα παλιά. Ήταν εδώ και κανονίσαμε να βρεθούμε απόψε κατά τις 10.00 μμ. Σε γνωστό μπαρ. 
Η γυναίκα μου με το που άκουσε απόψε άρχισε να ετοιμάζεται. Μπάνια, χαλάουα, βαψίματα και τέτοια. Το σχέδιο ήταν να βρούμε εκεί την γυναίκα μου χωρίς ο Γιάννης να ξέρει τίποτε. Όταν έφτασε η ώρα η Νίνα η γυναίκα μου είχε ετοιμαστεί. Δεν είναι ξανθιά πια, είναι μελαχρινή κι είχε φορέσει το Ντόμινο, την μάσκα της και από μέσα ένα σετ κόκκινα καυλιάρικα εσώρουχα, ζαρτιέρες και ψηλοτάκουνες γόβες. 
Η Νίνα πήρε ένα ταξί και πήγε κατευθείαν στον χορό. Εγώ με τον Γιάννη φτάσαμε λίγο αργότερα. Θα πρέπει εσείς οι μη Πατρινοί πως έχουν τα πράγματα, γιατί αυτό έκανε και την Νίνα να νοιώσει ασφάλεια και να δεχτεί. Λοιπόν μπορείς να χορέψεις με όποιο Ντόμινο θέλεις  αλλά απαγορεύεται να της βγάλεις την μάσκα. Ακόμη και να ερωτοτροπήσεις μαζί του η μάσκα δεν βγαίνει. Αν κάποιοι το παραβούν είναι αγένεια και προσβολή που φέρει την μήνη των υπολοίπων. Παλιότερα είχαμε και αίμα. Να φανταστείτε ότι ούτε ο/η σύζυγος, ούτε η αστυνομία μπορεί να βγάλει την μάσκα ακόμη και σε περιπτώσεις μοιχείας. Τώρα το σέβονται όλοι. Αυτό το έθιμο κρατάει για δεκαετίες από την απελευθέρωση το 1829. 
Με το που φτάσαμε στο χορό η Νίνα μας βλέπει από μακριά και μας πλησιάζει. Παίρνει τον Γιάννη και χορεύουν ένα μπλουζ. Μετά από λίγα ποτά έχουν φύγει οι αναστολές  και η Νίνα είναι στην αγκαλιά του Γιάννη και χορεύει τρίβοντας συνεχώς την κωλάρα της πάνω στον πουτσο του Γιάννη. Εγώ έχω καυλώσει και σε λίγο η Νίνα κάνει παιχνίδι και με τους δυο μας. Έχω κανονίσει με τον μπάρμαν, με ρεγάλο,  να μας δώσει τα κλειδιά της εφεδρικής τουαλέτας. Δέχτηκε αλλά μας είπε για λίγο γιατί περιμένουν πολλοί που έχουν κάνει reserve από καιρό. Μπήκαμε κι οι τρείς, βάλαμε την Νίνα στη μέση κι αρχίσαμε τα χουφτώματα, μουνί, κώλο, βυζιά και τα φιλιά. Πότε πήγαινα εγώ μπροστά κι ό Γιάννης από πίσω είτε ανάποδα. Ανάψαμε κι εγώ τραβήχτηκα λίγο παρακεί για να δω την γυναίκα μου να χαμουρεύεται. Ο Γιάννης την σήκωσε και την έβαλε πάνω στο έπιπλο μπάνιο, δίπλα στον νιπτήρα, χώθηκε ανάμεσα στα πόδια της τον πέταξε έξω και της πινέλιαζε το μουνί. Απίθανη καύλα. Δεν τον άφησε να μπει κι έπεσε στα γόνατα και μας πήρε εναλλάξ τσιμπούκι. Έβλεπα την στοματάρα της να ρουφά τον Πούτσο του γαμιά της και να θέλει να τον χώσει μέχρι τ’ αρχίδια και ριγούσα. Ίσα που κρατιθηκα μη τους τα πετάξω και τους δυο. Ο Γιάννης όμως δεν κρατήθηκε..
-Χύνω καριόλα χύνω φώναξε και της τα έδωσε στο στόμα. 
Τα ήπιε ΟΛΑ!!! Ούτε σταγόνα δεν άφησε να πέσει κάτω.
Χτύπησε η πόρτα, σήμα ότι πρέπει να την κάνουμε κι έτσι αποφασίσαμε να φύγουμε και οι τερις μας για κάποιο άλλο μαγαζιά, αλλά η Νίνα μας είπε , με νοήματα πάντα, πως θα ήταν καλύτερα να πάμε κάπου ποιο ήσυχα κι έτσι ο Γιάννης που οδηγούσε έστριψε  να πάμε στο σπίτι του. Όλα πλέον πήγαιναν καλό. Η Νίνα κάθονταν μπροστά και συνεχώς την χούφτωνε ο Γιάννης. Εγώ πίσω ξερόχυνα από τις καύλες μου που έβλεπα την γυναίκα μου να την χουφτώνει με τέτοια μανία κάποιος άλλο. Σε μια φάση ενώ πηγαίναμε μου έριξε μία ματιά κι έσκυψε στα σκέλια του και του τον πήρε τσιμπούκι. Βόγκηξε ο Γιάννης. 
Φτάσαμε κι ενώ κατεβαίναμε ο Γιαννης  μου λέει πως θα το στήσουμε για να το ξεσκίσουμε το πουτανακι γιατί είναι μεγάλη καριόλα και γουστάρει πούτσο. Μπήκαμε στο δυάρι του και κάτσαμε στους καναπέδες. Ο Γιάννης έβαλε ποτά και η γυναίκα μου, μου λέει στο αυτή.
-Αγάπη μου, τώρα θα δεις πως γαμιέται η γυναίκα σου.
Μετά από ένα ποτό άρχισε το χαμουρεμα και η γυναίκα μου βρίσκονταν ανάμεσα στα πόδια του Γιάννη και του έγλυφε τον πούτσο. Εγώ έβλεπα και καύλωνα. Με μια κίνηση ο Γιάννης την βάζει στα τέσσερα κι αρχίζει να την πηδήσει. Αυτή βόγκηξε. Εγώ πηγαίνω μπροστά της και της τον δίνω στο στόμα. Αυτό ήτανε, έγινε πραγματικότητα αυτό που ήθελα. Η γυναίκα μου με κοίταζε στα μάτια και καταλάβαινα πόσο πολύ το ήθελε. Δεν είχα κάνει λάθος το ΓΟΥΣΤΑΡΕ. Πίπα-μουνί, Πίπα-κώλο, Μουνί-κώλο την παίρναμε επί ώρα. Ο Γιάννης  την έβριζε για να τηνπροκαλέσει.
-Μωρή πουτάνα που έμαθες να γαμιέσαι έτσι; Είσαι παντρεμένη;
Αυτή κουνούσε καταφατικά το κεφάλι της.
-Πω! Πω! Τι κέρατο ρίχνεις στον άντρα σου τώρα καργιόλα; Είσαι από την Πάτρα;
Κούνησε αρνητικά το κεφάλι.
-Θα σου τα δώσουμε τα χύσια μας να του τα πας πεσκέσι. Από τους Πατρινούς γαμιάδες να του πεις
Κούνησε καταφατικά το κεφάλι.
-Από τις καλύτερες μουνάρες που έχω γαμήσει είσαι καύλα μου ή μάλλον η ΚΑΛΥΤΕΡΗ η ΚΑΛΥΤΕΡΗ φώναζε ο Γιάννης
Που να κρατηθούμε με τέτοια. Ο Γιάννης τελικά την έχυσε 3 φορές κι εγώ δύο ενώ αυτή απ’ ότι κατάλαβα από τα βογκητά της πρέπει να έχυσε πάνω από 6 φορές. Ο Γιάννης έπεσε ξερός κι έτσι βρήκα την ευκαιρία να του πω ότι θα της βρω ταξί και την κάναμε. Με το που βγήκαμε από το διαμέρισμα και μπήκαμε στο ασανσέρ ορμήσαμε ο ένας πάνω στον άλλο και πλακωθήκαμε στα χουφτώματα και τα γλωσσόφιλα  λες και θέλαμε να καταβροχθίσουμε τα ξεσκισμένα από την ηδονή κορμιά μας.
Βγήκαμε και πήραμε ταξί για την άλλη πλευρά της πόλης που είχα παρκάρει το αμάξι μου. Στον δρόμο η καύλα μας δεν έφευγε με τίποτα και χαμουρευόμαστε στο πίσω κάθισμα. Την πίεσα να μου πάρει πίπα. Δεν δίστασε, έσκυψε σήκωσε  την μάσκα, μου τον πέταξε έξω και το έχωσε στο στόμα. Δεν την ένοιαζε τίποτα εκείνη την στιγμή, είχε μεθύσει από ηδονή. Είδα τον ταξιτζή ένα μεσήλικα να γυρίζει τον καθρέφτη για να πάρει μάτι. Συνεννοηθήκαμε με μια ματιά αφού πρέπει να είχαν δει πολλά τα μάτια του μιας στη Πάτρα αυτές τις μέρες πέφτει πολύ γαμήσι. Γύρισα την Νίνα έτσι ώστε να έχει καλύτερη θέα. Αυτή δεν χαμπάριαζε τίποτα κι έβγαζε ήχους καύλας ενώ η πούτσα μου πλατσούριζε στο στόμα της. Είδα τον ταξιτζή να την έχει πετάξει έξω και να την παίζει. Τότε μου ήρθε η ιδέα. Έκανα νόημα κι αυτός μπήκε αμέσως. Πήγε το ταξί σ’ ένα απόμερο μέρος. Σταμάτησε κι ήρθε από την πλαϊνή πόρτα πίσω της. Εγώ ξάπλωσα στο πίσω κάθισμα και την έφερα να κάτσει πάνω μου. Με πήρε από το μουνί κι έσκυψε. Δεν είχε καταλάβει ακόμα τίποτα. Όταν ο ταξιτζής της σήκωσε το ντόμινο και τον έστησε στην κωλοτρυπίδα της το κατάλαβε έκανε αν αντιδράσει αλλά με ένα γλωσσόφιλο αφέθηκε στις πούτσες μας. Βογκούσε αυτή, βογκούσε ο ταρίφας, βογκούσα κι εγώ. Την γαμούσαμε για ώρα. Μια δόση βγήκε ο ταξιτζής έτοιμος να χύσει. Χιλιμίντρισε σε ένδειξη ότι τον ήθελε μέσα. 
-Μέσα, λέω του ταξιτζή, χύσε την μέσα δεν υπάρχει πρόβλημα.
Υπάκουσε και την γεμίσαμε με τα χύσια μας.
Πήγαμε στα αυτοκίνητο, το πήραμε και πήγαμε  σπίτι. Στην διαδρομή δεν σταμάτησε να μου τον ρουφάει καθώς οδηγούσα. Με το που μπήκαμε μέσα πέσαμε σαν λυσσασμένοι ο ένας πάνω στον άλλο στο σαλόνι. Γλειφόμαστε σαν τα σκυλιά. 
-Σ’ άρεσε με ρώτησε
-Πέρα από την φαντασία και την προσδοκία μου είσαι The best ever
Συνεχίσαμε το γλύψιμο ώσπου σε μια δόση στο πάτωμα έχω ακουμπήσει στον καναπέ για ανα σηκωθώ λίγο και να κάνω τσιγάρο κι αυτή κάθετη στα σκέλια μου έγλειφε τα’ αρχίδια. Ήταν γυμνή κι ο κωλαράκος της γυάλιζε στο ημίφως. Της τον χάιδεψα και τον χτύπησα απαλά
-Πιο δυνατά μου είπε λάγνα
-Της έριξα μια σφαλιαρίτσα αν και δεν συνήθιζα ποτέ να το κάνω, νομίζω ήταν η πρώτη φορά.
-Πιο δυνατά μου είπε τιμώρησε με ήμουνα κακό κορίτσι…
Της έριξα μια πιο δυνατή αλλά αυτή ζητούσε κι άλλο. Ανταποκρίθηκα κι όμως δεν την έφτανε ήθελε πιο δυνατά. Της είχα κοκκινίσει τον κώλο κι ήθελε κι άλλο. Ριγούσε από την καύλα κι εγώ ανταποκρινόμουνα μ’ όση δύναμη είχα. Σ’ αυτό το ντελίριο έβαλα τέλος εγώ καρφώνοντας την από τον κώλο και τραβώντας την από το λαιμό μέχρι που της άδειασα και την τελευταία σταγόνα. Μπορεί και να την έπνιγα αλλά όταν συνήρθαμε βάλαμε τα γέλια
Αυτό ήταν η αρχή. Τώρα μανιωδώς μελετάμε και σχεδιάζουμε την επόμενη φορά. Ότι θα γίνει θα σας το γράψω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου