Τρίτη 24 Μαΐου 2022

Ο ΕΡΗΜΙΤΗΣ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ

Είμαι 60 χρονών και η γυναίκα μου 56. Κανονικού ύψους, μελαχρινή, μεγαλούτσικα αφράτα βυζιά αδύνατη με μαύρο τριχωτό μουνί κι απίθανα τουρλωτό κώλο. Δεν περνούσε απαρατήρητη από τα λαίμαργα αντρικά μάτια. Έχουμε 30 χρόνια γάμου και οι φαντασιώσεις πήγαιναν σύννεφο εδώ και πολλά χρόνια. Μας καύλωνε και τους δυο όταν της μιλούσα για νεαρούς που ήθελα να την γαμούσαν μπροστά μου.
Ένα βράδυ, πάνε περίπου 3 χρόνια, πως μου ήρθε και της μίλησα για έναν ερημίτη, γκουρού στην ηλικία μου, φίλο μου που ησύχαζε σε ένα κοντινό παλιό μεσαιωνικό αγροτόσπιτο, σαν πύργο που του χρησίμευε για ησυχαστήριο. Ήταν από το χωριό μου και στα νιάτα μας ήμασταν πολύ φίλοι. Είχε γυρίσει τον κόσμο κι είχε μαθητεύσει σε πολλούς δασκάλους διάφορων πνευματικών ρευμάτων και μυστηριακών τάσεων. Πολλά χρόνια τώρα ζούσε μόνος του απομονωμένος σ’ αυτό το απόμακρο σπίτι και δεχόταν μόνο ορισμένους μαθητές του για να τους διδάξει. Ζούσε σαν ερημίτης κι ασχολιόταν με τα ολίγα απαραίτητα για να ζήσει. Κάποιες ελιές, ένα μικρό αμπελάκι, κάποια οικιακά ζωντανά, ένα κήπο και τέτοια. 
Μια φορά στα παιχνίδια μας τα ερωτικά τον ανάμιξα κι άρχισα να της μιλάω γι’ αυτόν. Βάλθηκε να με φιλάει να με δαγκώνει και κόντευε να με φάει από την καύλα. Μέσα στην καύλα μας της είπα να πάμε καμιά μέρα να τον επισκεφτούμε και να τον προκαλέσει, να του ριχτεί και ίσως να γαμηθεί μαζί του. Τρελάθηκε και δέχτηκε. 
-«Ναι με έναν τέτοια άγριο άντρα θα ήθελα να γαμηθώ …..να κάνω την φαντασίωση σου πραγματικότητα» συμπλήρωσε 
Πραγματικά, ειδοποίησα έναν μαθητή του που ήξερα ότι ήταν η επικοινωνία του με τον έξω κόσμο και του υπέβαλα το αίτημα. Ο μαθητής μια βδομάδα μετά με πήρε τηλέφωνο ένα βράδυ και μου είπε ότι με χαρά δέχτηκε κι ότι την άλλη μέρα το μεσημέρι να τον επισκεφτούμε να μας δώσει την ευχή του. 
Την άλλη μέρα κάναμε μπανάκι με τη γυναίκα μου σενιαριστήκαμε, φόρεσε ένα πολύ καυλωτικό άρωμα η Μαρία και σε μια ώρα περίπου είμαστε στο ερημητήριο του.
Μας υποδέχτηκε με χαρά και μας οδήγησε στο εσωτερικό του σπιτιού. Αυτός ήταν 60άρης, ψηλός, γεροδεμένος και καλοδιατηρημένος με άσπρα γένια. Φορούσε μια ελαφριά κελεμπία μιας ήταν κι  καλοκαίρι. Η Μαρία φορούσε ένα φόρεμα με λουλούδια και με κουμπιά. Φαινόταν σεμνό αλλά έκρυβε μια υπόγεια πρόκληση. Η γυναίκα μου τον έτρωγε με τα μάτια της κι είμαι σίγουρος ότι το μουνάκι της είχε πλημυρίσει. 
Καθίσαμε σε κάτω σε κάτι χαλιά και μαξιλάρες κι αρχίσαμε να μιλάμε. Κυρίως αυτός μιλούσε. Μιλούσε για την δύναμη των πνευματικών δυνάμεων, τις δυνατότητες, τον έλεγχο, την εγκράτεια, την υποταγή του σώματος και της σάρκας στις δυνάμεις  του πνεύματος και της ψυχής. Μετά από μια περίπου ώρα κι αφού ο αρχικός πάγος είχε σπάσει μας οδήγησε στην κουζίνα. Είχε στρωμένο ένα λιτό αλλά πλούσιο σε φυσικά αγαθά τραπέζι και καθίσαμε να φάμε. Είχε ένα πολύ ωραίο κρασί και δώσε του αρχίσαμε να τρώμε, και να πίνουμε. Να σας πω ότι τη Μαρία την είχαμε βάλει στη μέση. Είχε καθίσει πιο πολύ κοντά σε αυτόν. 
Σε λίγο αρχίσαμε να καλαμπουρίζουμε Λέγαμε διάφορα με πολύ κέφι κι εγώ άρχισα να λέω ανέκδοτα που είχαν σχέση με το σεξ και τέτοια. Δεν αντέδρασε αντίθετα γελούσε χωρίς αυτός να λέει κάτι πονηρό ή υπονοούμενο, άκουγε. Είχε περάσει σχεδόν μια ώρα και είχαμε αρχίσει να ζαλιζόμαστε. Αυτός είχε κοκκινίσει. Το ίδιο κι η Μαρία. Δεν είχα πάρει χαμπάρι ότι η Μαρία, όπως μου είπε μετά, του είχε βάλει τα πόδια της κάτω από τα πόδια του και τριβόντουσαν. Είχαν καυλώσει κι οι δυο όπως φάνηκε σε λίγο. Εγώ είχα ζαλιστεί και πήγα στο δωμάτιο που ήταν ακριβώς δίπλα στην κουζίνα με είσοδο από την κουζίνα. Ήθελα να τους αφήσω μόνους επίτηδες. Η πόρτα ήταν μισάνοιχτη. Ξάπλωσα κι άκουγα αλλά δε γινότανε τίποτα. Τους είχα αφήσει να μιλάνε κι έτσι συνέχιζαν όταν πάνω που με έπαιρνε ο ύπνος, ακούω στην αρχή λίγα βογγητά και μετά ουρλιαχτά. «Λες» λέω «να την πηδάει;»
Κοιτάζω λίγο από την πόρτα και τι να δω; Ο ερημίτης φίλος μου καθόταν στην καρέκλα και είχε σηκώσει το κελεμπία, και η Μαρία γονατιστή του έπαιρνε πίπα. Τι θέαμα ήταν!!! Τρελάθηκα! Καμιά φαντασίωση δεν μπορούσε να φτάσει την πραγματικότητα. 
Η γυναίκα μου για πρώτη φορά αληθινά ρουφούσε μια άλλη ψωλή. Μια ψωλάρα, χοντρή και όρθια. Καύλωσα τόσο που η ψωλή μου κόντεψε να τρυπήσει το σλιπάκι μου. «Τι να κάνω τώρα;» σκέφτηκα «Να μπω μέσα;» Όχι, τους άφησα και απλώς κοίταζα κι έπαιζα την ψωλή μου. Σε κάποια στιγμή αυτός της ξεκουμπώνει το φόρεμα και της πετάει τα βυζιά έξω. Αρχίζει να την πιπιλάει και να της περνάει το χέρι του μέσα στο μαύρο κιλοτάκι της.
Τον έβλεπα καθαρά να της το τραβάει και να της πιάνει της μουνότριχες. Είδα καθαρά να της χώνει ένα δάχτυλο μέσα και μετά άλλο ένα, μέχρι που σχεδόν είχε μπει όλο του το χέρι μέσα στην καυλωμένη μουνάρα της. Δίπλα στο τραπέζι είχε ένα μονό ντιβάνι. Την πιάνει λοιπόν, την σηκώνει και την πετάει πάνω στο ντιβάνι. «Ωχ!» λέω «τώρα θα την σκίσει, γυάλιζε το μάτι του». Εγώ συνέχισα να παίζω μαλακία ενώ αυτός άρχισε να την βρίζει και να της φωνάζει: 
-«Καταραμένο θηλυκό, τώρα θα σε τιμωρήσει ο ερημίτης, τώρα θα  κάνει την σάρκα σου κομμάτια για να δεις την ψυχή σου»
Τότε της ανοίγει τα πόδια κι αρχίζει να της τρίβει το μουνί με τα γένια του και οι τρίχες του είχαν γίνει ένα με της μουνότριχες της. Άρχισε αυτή να ουρλιάζει. Κάποια στιγμή με βλέπει από την μισάνοιχτη πόρτα που τον είχα βγάλει έξω και τον έπαιζα, και της φωνάζει: 
-«Τώρα θα σε γαμήσω μαυροθήλυκο και να μας βλέπει ο άντρας σου». 
Πετάγομαι μέσα και του λέω: 
-«Σκίσε την, την καριόλα και χύσε της μέσα».
Όπως της είχε ανοίξει τα πόδια κι είχε γονατίσει μπροστά της έτοιμος να της τον χώσει  πάω της ανοίγω με το ένα χέρι το μουνάκι της για να της τον χώσει. Αλήθεια, τι ψωλή ήταν αυτή!, από κοντά ήταν τεράστια. Δυσκολεύτηκε λίγο να μπει και του την πιάνω και της τον χώνω μέσα της. Κόντεψε να μείνει από την καύλα της. 
-«Νίκοοοοοοο! Με σκίζει ο ερημίτης σου» μου φωνάζει.
-«Καλά σου κάνει πουτάνα!» της λέω «άγριο κι ερημίτη δεν ήθελες τόσο καιρό; Πάρε τον τώρα και σκάσε!» και πάω και της τον χώνω στο στόμα της. 
-«Σας θέλω και τους δυο» είπε όταν τον έβγαλα για λίγο από το στόμα της και πήρε ανάσα. 
Ξαπλώνει τότε ο ερημίτης ανάσκελα και κάθεται πάνω στο χοντρό καυλί του. Όπως είχε πέσει πάνω του, πηγαίνω από πίσω της βάζω λίγο τα δάχτυλα στο σφιχτό κωλαράκι της, και της τον ακουμπάω. Απότομα της τον χώνω μέσα της. Την παίρναμε παρτούζα μαζί. Οι ηδονικές κραυγές της ακουγόταν πιστεύω από πολύ μακριά αλλά η ερημιά κάλυπτε τα πάντα. Ήταν φανερό ότι τέτοια καύλα δεν είχαμε νιώσει ποτέ. Πάνω από δυο ώρες γαμιόμαστε μέχρι που εγώ τα παράτησα, πήγα στο δωμάτιο και τους άφησα μόνους. Όταν το απόγευμα ξύπνησα, μπαίνω στην κουζίνα και κοιμόντουσαν αγκαλιά γυμνοί και οι δυο τους. Μείναμε το βράδυ εκεί και συνεχίσαμε πιο άγρια και οι τρεις στο κρεβάτι όλη νύχτα. 
Την δεύτερη φορά μετά από μια εβδομάδα, που επισκεφτήκαμε με την γυναίκα μου, το ερημητήριο του, ‘ντάπια’ το έλεγε, ο ερημίτης μας περίμενε με ανοιχτές της αγκάλες. Εκεί στην πόρτα με τα χέρια ανοιχτά έμοιαζε τεράστιος. 
Μας υποδέχτηκε με φιλιά, αλλά πρόσεξα ότι πιο δυνατό και ρουφηχτό ήταν το φιλί που έδωσε σε μένα στο στόμα, παρά της γυναίκας μου. Αυτό με καύλωσε πολύ και πέρασαν αυτόματα πολλές σκέψεις από το μυαλό μου. Η πρώτη ήταν μήπως ήθελε να τον γαμήσω αφού τέτοιοι άνθρωποι δεν έχουν ταμπού φύλλου κι η δεύτερη, μήπως ήθελε να με γαμήσει μόνο μου ή και τους δυο μας. Να πω την αλήθεια, όταν την πρώτη φορά του έπιασα την ψωλή του και την έχωσα στο μουνί της γυναίκας μου, με ανατρίχιασε.  Πρώτη φορά στη ζωή μου έπιασα αντρική ψωλή και μάλιστα τόσο  σκληρή και χοντρή ψωλάρα. Τότε είχα νοιώσει ένα περίεργο πόθο, μια ηδονή στην σούφρα μου που δύσκολά θα αντιστεκόμουνα αν μου ζητούσε να τον τσιμπουκώσω και θα καθόμουνα ευχαρίστως να με γαμούσε.
Μπήκαμε μέσα και κάτσαμε στις μαξιλάρες. Μια ώρα μιλούσε και μας έκανε διδαχή. Όταν τέλειωσε μας πρότεινε να πάμε να μας δείξει τον κήπο του και τα ζωντανά του. Πήγαμε, είδαμε τις καλλιέργειες, την παραγωγή αλλά όταν πήγαμε στο στάβλο του μείναμε από ένα απροσδόκητο θέαμα. Ο γάιδαρος του είχε καβαλήσει την γαϊδάρα του και την πηδούσε με την τεράστια ψωλάρα του. Καυλώσαμε. Ο δάσκαλος παρακολουθούσε κι η πούτσα του σήκωνε την κελεμπία του φανερά. Κοιταχτήκαμε κι η Μαρία έπεσε στα γόνατα κι άρχισε να μας τσιμπουκώνει. Σε λίγο βρεθήκαμε να την παίρνουμε παρτούζα θαυμάζοντας το θέαμα με τα γαϊδούρια. Αφού ξεσποριάσαμε και χύσαμε όλοι, ντυθήκαμε και πήγαμε στην κουζίνα για φαί. 
Εκεί που τρώγαμε και πίναμε, πάντα το γλυκό κρασί του, τον είδα να με κοιτάει με μάτια κατακόκκινα και πονηρά. Κάτι ήθελε από μένα. Αυτό κατάλαβα. Όταν κάποια στιγμή σηκώθηκε η γυναίκα μου να πάει στην τουαλέτα, σηκώνεται απότομα, μου ορμάει και άρχισε να με φιλάει στα χείλια και στο λαιμό και να μου λέει: 
-«Θέλω να σε πάρω μπροστά στη γυναίκα σου και αυτή να σου παίζει μαλακία». 
-«Κι εγώ θέλω το ίδιο δάσκαλε» του είπα με κομμένη την ανάσα. 
Μπαίνει η Μαρία μέσα, μας βλέπει χωρίς όμως να καταλάβει τι είχε γίνει. Κάθεται δίπλα του και συνεχίζουμε το ποτό. Την αγκαλιάζει κι αρχίζει να την φιλάει με πάθος. Της σηκώνει το μπλουζάκι και της πιάνει τις ήδη καυλωμένες ρώγες της. 
Αλλάζω καρέκλα και πάω και κάθομαι δίπλα του. Απλώνει λοιπόν το ένα χέρι του, το περνάει μέσα στο σορτς που φορούσα και μου πιάνει την πούτσα μου. Την παίζει λίγο και μετά μου βάζει το δάχτυλο στον κώλο μου. Συνεχίζει να φιλιέται με την γυναίκα μου που δεν έχει πάρει χαμπάρι. Εγώ του σηκώνω τη κελεμπία και βάζω το χέρι μου μέσα στα πόδια του. Δε φορούσε τίποτα από μέσα. Ανατρίχιασα, όταν το χέρι μου ακούμπησε την καυλωμένη ψωλάρα του. Άρχισα να του την χαϊδεύω. Τα αρχίδια του ήταν μεγάλα και πρησμένα. Η ψωλή του έχυνε τα πρώτα της υγρά. Η καύλα που ένιωσα ήταν απερίγραπτη. Γινόταν μεγαλύτερη επειδή όλα συναίβεναν κρυφά από την Μαρία. Όταν είδα πάλι να χώνει τη χερούκλα του μέσα στο ανοιχτό μουνί της Μαρίας βόγκηξα. Βογκάει κι η Μαρία και αυτός με το ένα χέρι παίζει και βουλώνει το μουνί της Μαρίας και με το άλλο μου χώνει το δάχτυλο στον κώλο μου. Ξαφνικά σαν ταύρος πετάει την κελεμπία, σηκώνεται…..
-«Γλύψτε με και οι δυο αναθεματισμένοι» μας λέει.
Η Μαρία με βλέπει και τα μάτια της πετάνε φωτιές από την καύλα. Εγώ διστάζω
-«Έλα» μου λέει με βραχνή από την καύλα φωνή και μου προτείνει την πούτσα του.
Του την πιάνουμε και οι δυο και την γλύφουμε με λύσσα. Πρώτη φορά έγλυφα ψωλή και μάλιστα μαζί με την γυναίκα μου. Ο κώλος μου άρχισε να συσπάται. Δεν καταλάβαινα τι μου συμβαίνει αλλά μου άρεσε.
-«Πάμε στο κρεβάτι» μας λέει.
Ξαπλώνουμε γυμνοί και οι τρεις. 
-«Γονατίστε!» λέει με θράσος «καθαρίστε την ψυχή σας, εξαγνίστε την, αλαφρώστε την και κάντε την έτοιμη να δεχτεί τις χαρές που της δίνει η σάρκα».
Πέσαμε κάτω και μείναμε για λίγο έτσι. Σκύβει και γλύφει τον κώλο της Μαρίας και μετά της τον ακουμπάει στα μουνόχειλα. Βογκάει η Μαρία. Εγώ ένιωθα αμήχανος. Όπως την γαμούσε άγρια και μούγκριζε, αρχίζει να μου βάζει δάχτυλα στον κώλο. Ένιωθα την τρύπα μου να ανάβει. Σηκώνεται και έρχεται πίσω μου με άγριες διαθέσεις. Κρατάει την πολύ, μα πολύ καυλωμένη πούτσα του στο ένα χέρι και με το άλλο μου ανοίγει τον κώλο. Μου τον ακουμπάει. Νιώθω τα υγρά από το μουνί της Μαρίας και τα δικά του να μου αλείφουν την τρύπα μου. Σιγά-σιγά αρχίζει να τον σπρώχνει και να φωνάζει. 
-«Σου αρέσει Μαρία μου, να βλέπεις να γαμάω τον άντρα σου;» 
-«Ναι, ναι δάσκαλε μου. Σκίσε τον και αυτόν. Χύσε του μέσα» έλεγε αυτή αλλοπαρμένη από το θέαμα. Είχε μπει η μισή ψωλάρα του μέσα κι εγώ από τον πόνο δεν μπορούσα να μιλήσω. Τον βάζει πιο βαθιά ενώ εγώ δάγκωνα τα χείλια μου από πόνο… μα ο πόνος άρχισε σιγά-σιγά να γίνεται πιο γλυκός. Από γλυκός πιο απαλός. Από απαλός Μου άρεσε. Η Μαρία είχε σκύψει, μου έγλυφε την ψωλή και την βλέπω ταυτόχρονα να βάζει δάχτυλο στον κώλο του δάσκαλου, σαν να ήθελε να μου πει ότι θα ερχόταν κι η σειρά μου. Κάνει μια ο δάσκαλος με πολύ δύναμη και με πετάει ανάσκελα.
Μου σηκώνει τα πόδια και φωνάζει: 
-«Τώρα θα σε γαμήσω σαν βρώμικη πουτάνα». 
Χωρίς να χάσει καιρό, τον ακουμπάει στην τρύπα μου και μου τον βάζει πάλι μέσα. Αρχίζει να με γαμάει άγρια. Σκύβει λίγο κι αρχίζει να με φιλάει στο στόμα, στο λαιμό, στα βυζιά μου φωνάζοντας…
-«Χύνωωωωωωωωωωωωω εξαγνησμένεεεεεεεεεε!!! Πάρε τα όλα μέσαααααααααααααα!!!»
Η Μαρία είχε σκύψει κι αυτή πάνω μου, σαν να ήταν συνεννοημένοι και μου τραβούσε μαλακία. Δεν άντεξα και τα χύσια μου πετάχτηκαν στα μούτρα της και στα γένια του δάσκαλου. Με είχε κάνει όντως την πουτάνα του. 
Ξαπλώσαμε να κοιμηθούμε και οι τρεις μαζί, όταν εγώ από τον πόνο που ένιωθε ο κώλος μου δεν μπορούσα να κοιμηθώ, σκεφτόμουν. Τι ήμουν τώρα, πούστης; Αγριόφλωρος; Αδελφή; Δεν ήξερα αλλά μου άρεσε η φάση. Μπίνες, σκέφτηκα κι ησύχασα λίγακι αλλά πάλι σκεφτόμουν. Τι σημασία έχει τι είμαι κατέληξα. Πέρασα ωραία, μπορούσα να ξεσκίσω 100 μουνία και να πάρω 100 πουτσους. Τι σημασία έχει λοιπόν αναρωτήθηκα; Γύρισα να κοιμηθώ όταν αντιλαμβάνομαι ότι ήταν αγκαλιασμένοι,  η Μαρία με τον δάσκαλο, και η ξεκαύλωτη ψωλή του ακουμπούσε στα τριχωτά μουνόχειλα της. Αρχίζω να καυλώνω. Γυρνάω, τον αγκαλιάζω όπως ήμουνα πίσω του, κατεβάζω το χέρι μου, του χάιδευω την ψωλή του και ακουμπάω τα χείλια μου στην πλάτη του. Κάνει μια αυτός και μου κολλάει τον κώλο του στην σχεδόν καυλωμένη πούτσα μου. Αρχίζω να την τρίβω πίσω του. Γυρνάει και η Μαρία καταλαβαίνει τι γίνεται και φέρνει το μουνί της στα μούτρα του. Τα γένια του έτριβαν το μουνί της. Αυτή του έγλυφε με λύσσα την ψωλή του. Εγώ ήμουνα έτοιμος….
Του βάζω το δάχτυλο στον κώλο. Ήταν ανοιχτός σαν να περίμενε την εισβολή μου μέσα του. Με μια απότομη κίνηση του τον χώνω και ξεκινάω να τον γαμάω άγρια όταν γυρνάει πάλι η Μαρία, χώνεται από κάτω του και φέρνει το μουνί της στον πούτσο του. Τον πιάνει και τον χώνει μέσα της. Την αγκαλιάζει και όπως ήταν ελαφριά, την έσφιξε κοντά του και μπήκε όλη η ψωλή του μέσα της. Βόγκηξε το μωρόν μου. Την είχε βάλει μέσα στα σκέλια του και είπα πως θα την έλιωνε. Εγώ συνέχισα να τον πηδάω κι έτσι η γυναίκα μου μας έπαιρνε ουσιαστικά και τους δυο. Μούγκριζε από την καύλα. Δεν άντεξα και έχυσα πριν προλάβω να τον βγάλω. Σηκώνομαι και γονατίζω μπροστά του. Του τον τρίβω στα γένια του και τον σκουπίζω, όταν έμπηξε μια φωνή άγρια σαν θηρίου και φώναξε: 
-«Χύνωωωωωωωωωωωωω!!! Μέσα σουυυυυυυυυυυυ! Μαρίααααααααααααα!!!, »
-«Χύσε!» του λέω «Χύσε, γκάτρωσε την. Κάνε να μείνει έγκυος από σένααααααααααα!!!»
Έτσι αγκαλιασμένοι και γυμνοί μας πήρε ο ύπνος.
Από τότε μέχρι και σήμερα πηγαίνουμε τακτικά και μας ‘εξαγνίζει’ ο ερημίτης γκουρού. Θα σας γράψω προσεχώς διάφορες άλλες φάσεις που περάσαμε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου