Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

ΠΩΣ ΠΗΔΗΞΕ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ

Η μαμά μου κατάγεται από την Εύβοια,  ένα πολύ μικρό όμορφο χωριό παραθαλάσσιο,  λίγο έξω από την Χαλκίδα.  Εγώ από πού μικρός πήγαινα για καλοκαιρινές διακοπές εκεί και έμενα στο σπίτι της θείας μου,  ξαδερφής της μάνας μου.  Η θεία μου έχει μια κόρη τη Νίκη,  η οποία με συμπαθούσε πάρα πολύ και παίζαμε ατέλειωτες ώρες μαζί τα καλοκαίρια που πήγαινα. 
Η Νίκη είναι 2 χρόνια μικρότερη μου,  όταν ήταν μικρή την φωνάζαμε ασχημόπαπο.  ήταν ξανθούλα με μπλε μάτια αλλά μικρή ήταν άσχημη και έτσι την πειράζαμε και την λέγαμε ασχημόπαπο.  Έτσι πέρασαν τα χρόνια και εγώ σταμάτησα να πηγαίνω Χαλκίδα. 
Είχα να πάω σχεδόν τέσσερα χρόνια να τους δω,  ώσπου ήρθε ο καιρός να πάω φαντάρος.  Με κάλεσαν στα ΛΟΚ και από εκεί πήγα πεζοναύτης και με λίγο μέσον που έβαλα,  πήρα τη μετάθεση μου στη Χαλκίδα,  μια και εκεί υπήρχε στρατόπεδο.  Με την πρώτη έξοδο,  αποφάσισα να πάω να δω τη θεία μου,  αλλά και την ξαδέρφη μου τη Νικολέτα,  το ασχημόπαπο όπως την έλεγα μικρή.  Είχα να τη δω περίπου τέσσερα χρόνια.  Αυτή θα ήταν τώρα 19 χρονών περίπου και ήμουν αρκετά περίεργος να τη δω μια και από μικροί ήμασταν αρκετά αγαπημένοι.  Έτσι λοιπόν,  πήρα την πήρα την πρώτη μου έξοδο και ξεκίνησα για το σπίτι της θείας μου. 
Έφτασα στο σπίτι,  χτύπησα το κουδούνι και άνοιξε η θεία μου.  Με καλωσόρισε και χάρηκε πολύ που με είδε.  Η Νικολέτα έλειπε,  είχε βγει μια βόλτα με μια φίλη της όπως μου είπε η θεία μου αλλά δε 8α αργούσε να γυρίσει σπίτι.  Καθίσαμε στην αυλή μιας και ήταν καλοκαίρι και έκανε αρκετή ζέστη.  Η θεία μου μου είπε ότι πήγαινε να ετοιμάσει κάτι για φαγητό και με άφησε μόνο μου στην αυλή να πιω το καφεδάκι που μου είχε κάνει.  Εγώ κάπνισα κάνα δυο τσιγάρα βλέποντας το δρόμο και ξαφνικά βλέπω μια πολύ όμορφη ξανθούλα να ανεβαίνει το δρόμο. 
Φορούσε μια τιραντε μπλουζίτσα που τόνιζε πάρα πολύ το στήθος και μια λευκή μίνι φουστίτσα.  Κάθισα πιο αναπαυτικά και περίμενα να περάσει από μπροστά μου,  για να την θαυμάσω καλύτερα και με το μυαλό μου έκανα διάφορες σκέψεις (τι ωραίο μουνί είναι αυτό και όποιος το χαίρεται είναι πολύ τυχερός). 
Ξαφνικά αντί να περάσει από το σπίτι σταμάτησε και μπήκε μέσα.  Καθώς ερχόταν προς το μέρος μου,  άρχισε να μου χαμογελάει,  σκέφτηκα ότι θα ήταν καμιά φίλη της Νικολέτας αλλά μόλις έφτασε κοντά μου με χαμογέλασε και με καλωσόρισε.  Καλώς τον αγαπημένο μου ξάδερφο και μου σκάει δυο φιλάκια.  Εγώ έμεινα κάγκελο για μερικά δευτερόλεπτα και καταλαβαίνω ότι αυτήν που καμάρωνα να έρχεται ήταν το ασχημόπαπο που είχε εξελιχθεί σε ένα πανέμορφο κύκνο.  Αφού ξεπέρασα το πρώτο σοκ,  απέναντι μου να τα πούμε λιγάκι μια και είχαμε χρόνια να συναντηθούμε.  Εμένα δεν ξεκολλούσαν τα μάτια μου από πάνω της.  Έβλεπα τη μπλούζα της,  το πολύ κοντό άσπρο μινάκι της,  που με τις κινήσεις της φαινόταν και το κατάλευκο κυλοτάκι της και άθελα μου τα μάτια μου έπεφταν συνεχώς εκεί. 
Αφού μιλήσαμε αρκετή ώρα και θυμηθήκαμε τα παλιά,  το πώς παίζαμε,  το πώς κοιμόμασταν μαζί πολλά βράδια και άλλα διάφορα,  άρχισα να της κάνω διάφορα κομπλιμέντα για το πόσο άλλαξε και δε μπόρεσα να τη γνωρίσω με την πρώτη και αυτή με ρώτησε προς το καλύτερο η το χειρότερο,  φυσικά προς το καλύτερο και μου λέει θυμάσαι που με φώναζες ασχημόπαπο,  ναι της λέω αυτό με πείραζε αρκετά μου απαντάει.  Τώρα θα σε φωνάζω Barbie της λέω γιατί έγινες πολύ όμορφη.  Τότε μου χαμογέλασε και σηκώθηκε,  με αγκάλιασε και μου σκάει άλλο ένα φιλάκι.  Είσαι πολύ καλός μου λέει,  γι αυτό και είσαι ο πιο αγαπημένος μου ξάδερφος,  αλλά η ώρα είχε περάσει με την κουβέντα. 
Φάγαμε και εγώ είπα ότι θα έπρεπε να γυρίσω στο στρατόπεδο.  Η Νικολέτα στεναχωρήθηκε,  της λέω μη στεναχωριέσαι,  θα έρθω πάλι και ότι θα έκανα τα χαρτιά για να έχω και διανυκτέρευση για να βγαίναμε και έξω.  Χάρηκε πολύ και μου είπε να μην το καθυστερήσω και πολύ.  Εγώ την επόμενη μέρα κιόλας είχα έτοιμα τα χαρτιά μου και περίμενα την έξοδο.  Την επομένη την πήρα τηλ.  και της λέω ξαδερφούλα το βράδυ θα βγω από το στρατόπεδο και να πηγαίναμε καμμιά βολτούλα.  Χάρηκε πολύ και με περίμενε. 
Έτσι κι έγινε.  Πήγα την πήρα από το σπίτι μιας και ήταν έτοιμη ντυμένη και βγήκαμε έξω.  Ήταν πολύ όμορφα ντυμένη και είχε κάνει πάρα πολύ καλό βάψιμο.  Φορούσε ένα άσπρο παντελόνι διαφανές που φαινόταν το στρινγκ,  πολύ καθαρά και μια μπλούζα εξώπλατη χωρίς σουτιέν και σχηματίζονταν οι ρώγες της.  Ήταν καταπληκτική και θάμπωνε τα πλήθη που την κοιτούσαν.  Αφού φύγαμε από το σπίτι μου λέει ξαδερφάκι σήμερα θα σε κυκλοφορήσω εγώ,  οκ της λέω. 
Πήγαμε για καφέ,  για φαγητό και μετά καταλήξαμε σε ένα μπαράκι ήπιαμε 2 ποτάκια και η Νικολέτα άρχισε να χορεύει.  Ανέβηκε και στο σκαμπό,  τότε γύρισα το βλέμμα μου στο μαγαζί και βλέπω όλο τον κόσμο να κοιτάει τη Νικολέτα με πολύ θαυμασμό αλλά κι εγώ το ίδιο.  Είχε περάσει όμως η ώρα και έπρεπε να πάμε σπίτι,  εγώ είχα διανυκτέρευση και θα κοιμόμουν εκεί.  Φτάσαμε στο σπίτι και η θεία κοιμόταν με το θείο μου.  Μπήκαμε σιγά σιγά και βλέπω ότι μας είχαν στρώσει στο ίδιο δωμάτιο με τη Νικολέτα όπως παλιά.  Στον καναπέ εγώ και στο κρεβάτι της η Νικολέτα,  αλλά και να ήθελε αλλού δεν υπήρχε χώρος μια και το σπίτι ήταν μικρό.  Μπήκαμε στο δωμάτιο,  η Νικολέτα πήρε μια νυχτικιά και πήγε στο μπάνιο να αλλάξει. 
Εγώ ψιλοντρεπόμουν λίγο να ξεντυθώ γιατί δεν είχα ούτε πυτζάμες.  Γύρισε η Νίκη από το μπάνιο και μου λέει άντε δεν ξάπλωσες ακόμα; Ναι της λέω τώρα.  Έβγαλα την μπλούζα και το παντελόνι και έμεινα με το μποξεράκι,  αλλά παρατήρησα ότι η Νικολέτα με κοιτούσε από την κορυφή ως τα νύχια.  Είχα κάτσει στο δικό της κρεβάτι και με χάζευε.  Της λέω εγώ τι κοιτάς; Δε με έχεις ξαναδεί γυμνό; Από μικροί μαζί ήμασταν.  Ναι μου λέει τότε ήμασταν μικρά,  τώρα έχεις γίνει ένα καταπληκτικό αγόρι με πολύ ωραίο σώμα και αρκετά γυμνασμένο.  Όντως της λέω κάνω αρκετή γυμναστική,  αλλά κι εσύ της λέω δεν πας πίσω.  Χαμογέλασε και ξαπλώσαμε στα κρεβάτια μας.  Μιλήσαμε αρκετή ώρα εκείνο το βράδυ για διάφορα,  αλλά εγώ έπρεπε να κοιμηθώ για λίγες ώρες γιατί 6 η ώρα θα έπρεπε να πάω στο στρατόπεδο.  Την άλλη μέρα με παίρνει τηλ.  και με ρωτάει πότε θα ξανάβγαινα έξω γιατί η θεία μου μαζί με τον θείο μου θα πήγαιναν εκδρομή 3 ημερών από Παρασκευή μέχρι Κυριακή.  Τότε της είπα ότι θα προσπαθούσα να πάρω μια άδεια για να της κάνω παρέα.  Χάρηκε και μου είπε να πάρω όπως και δήποτε την άδεια.  Τότε κι εγώ παρακάλεσα τον διοικητή της μονάδας μου να μου δώσει την πολυπόθητη άδεια και του εξήγησα για ποιο λόγο τη θέλω.  Μου είπε ότι θα μου την δώσει την Παρασκευή.  Χάρηκα πάρα πολύ.  Πήρα τηλ.  τη Νικολέτα και της το είπα.  Χοροπηδούσε κι αυτή από τη χαρά της,  που θα ήμασταν μαζί όλο το Σ/Κ. 
Ως εκείνη τη στιγμή,  ποτέ δε μου είχε περάσει από το μυαλό να δω τη Νικολέτα ερωτικά και πιστεύω πως και εκείνη το ίδιο,  απλώς υπήρχε μια μεγάλη συμπάθεια σαν ξαδέρφια.  Λοιπόν την Παρασκευή πήρα την άδεια μετά το μεσημεράκι και πήγα στο σπίτι.  Οι θείοι μου είχαν φύγει από το πρωί και η Νικολέτα ήταν μόνη της.  Έφτασα στο σπίτι κατά τις 3:30.  η Νικολέτα είχε ξαπλώσει μιας και με περίμενε πιο αργά.  Εγώ ήξερα που το έχουν το κλειδί και έτσι μπήκα μέσα και πηγαίνω στο δωμάτιο της Νικολέτας να αφήσω τα πράγματα μου. 
Μόλις πλησιάζω βλέπω τη Νικολέτα να κοιμάται εντελώς γυμνή.  Κοκάλωσα και έκανα πίσω αμέσως αλλά το καυλί μου τινάχτηκε στον ουρανό.  Πήγα πάλι σιγά σιγά στο δωμάτιο και άρχισα να παρατηρώ το θεϊκό κορμάκι της αγαπημένης μου ξαδερφούλας,  το στητό στήθος της ήταν σαν 2 πορτοκάλια με τέλεια ρώγα κοιλίτσα πλάκα και το μουνάκι της ξανθό με πολύ λίγες τριχούλες.  Καύλωσα υπερβολικά με αυτό που έβλεπα αλλά δε μπορούσα να το γευτώ.  Πήγα στο μπάνιο και τράβηξα μαλακία.  Έχυσα 2 φορές για την ξαδέρφη μου εκείνη τη στιγμή.  Μετά πήγα πάλι στο δωμάτιο και ξάπλωσα στον καναπέ σιγά σιγά για να μην την ξυπνήσω και με πήρε κι εμένα ο ύπνος,  χαζεύοντας τη Νικολέτα γυμνή.  Σε κάποια στιγμή την άκουσα να βγάζει μια φωνή τρομαγμένη,  ξύπνησα κι εγώ και μου λέει,  τι κάνεις εσύ βρε;
Τέτοια ώρα μας άφησαν σήμερα,  λίγο πιο νωρίς λόγω της άδειας και ήρθα,  αλλά δεν ήθελα να σε ξυπνήσω της λέω.  Και με είδες γυμνή μου λέει όλο ντροπή.  Ε της λέω από μικρή σε έβλεπα γυμνούλα,  αλλά τώρα μεγαλώσαμε μου λέει.  Δεν πειράζει της απαντάω εγώ,  δεν έγινε και τίποτα.  Τυλίχτηκε με το σεντόνι και πήγε στο μπάνιο κι έβαλε ένα φορεματάκι,  κάναμε κι ένα φραπεδάκι και τότε μου πρότεινε να πάμε στο λιμανάκι που πηγαίναμε μικροί να κάνουμε καμμια βουτιά.  Ωραία της λέω,  βάλαμε τα μαγιό μας και φύγαμε σχεδόν αμέσως.  Το λιμανάκι ήταν πολύ κοντά στο σπίτι και δεν πήγαινε σχεδόν κανένας εκεί.  έτσι στρώσαμε τις πετσέτες μας και καθίσαμε.  Άντε μου λέει,  δεν θα βουτήξουμε; Φύγαμε της απαντάω εγώ και έτρεξε πρώτη να βουτήξει,  ενώ εγώ ακολούθησα.  Άρχισε να με πειράζει και να με μουσκεύει.  Δε θα σε πιάσω της λέω,  θα σε πνίξω ασχημόπαπο.  Αυτή όλο και πιο πολύ με πείραζε με βουτούσε στο νερό και η επαφή μας γινόταν όλο και πιο συχνή.  Τότε το χέρι μου έπεσε στο στήθος της.  Όντως ήταν σαν ένα ζουμερό πορτοκάλι που ήθελες να του ρουφήξεις όλο το ζουμί και όλο και κάτι επαφές είχαμε μες το νερό. 
Ο πούτσος μου αναστατώθηκε πάλι πάρα πολύ.  Αφού παίξαμε για αρκετή ώρα στο νερό η Νικολέτα βγήκε και ξάπλωσε στην αμμουδιά.  Εγώ περίμενα λιγάκι να χαλαρώσει ο πούτσος μου γιατί ήταν αδύνατο να βγω έξω εκείνη τη στιγμή με τον πούτσο όρθιο και σχεδόν το μισό έξω από το μαγιό.  Αφού χαλάρωσα βγήκα κι εγώ και πήγα κι έκατσα δίπλα της.  Τότε μου ζήτησε να της βάλω αντηλιακό.  Παρατήρησα,  ότι δεν είχε σημάδια στο σώμα της από το μαγιό και τη ρώτησα γιατί.  Μου απάντησε τότε,  ότι όταν κάνει μπάνιο εδώ πέρα,  κάνει γυμνή μια και δεν πατάει κανένας.  Τότε της πρότεινα να μη ντρέπεται από εμένα και να βγάλει το μαγιό,  αλλά δίσταζε.  Της είπα πως αφού έτσι κι αλλιώς την είδα γυμνή στο δωμάτιο,  δεν υπήρχε λόγος να ντρέπεται και της τράβηξα το κορδονάκι από το μπικίνι και της το έβγαλα. 
Ήταν γυρισμένη με την πλάτη στον ήλιο και έκανε με το μαγιό της ελαφρώς στρινγκ.  Κάποια στιγμή κουράστηκε και θέλησε να γυρίσει,  αλλά δίσταζε και μου ζήτησε το μαγιό της.  Έλα της λέω μη μασάς. 
Γύρισε και τότε είδα τα βυζάκια της από πολύ κοντά και στο φως.  Τρελάθηκα.  Δε θα μου βάλεις αντηλιακό μου λέει; Εγώ άλλο που δεν ήθελα,  άρχισα να της αλείφω τα πόδια και σιγά σιγά ανέβαινα προς τα πάνω με απαλές κινήσεις.  Έβλεπα τη Νικολέτα να το απολαμβάνει όλο και πιο πολύ ως που έφτασα στο στήθος της.  Έβαλα αντηλιακό στις παλάμες μου και άρχισα να της αλείφω τα βυζάκια της.  Ήταν πολύ όμορφη έτσι.  Ήταν σκληρά και πολύ καυλωμένα.  Οι ρώγες της είχαν πεταχτεί σαν κερασάκια,  εμένα ο πούτσος μου είχε πεταχτεί στον αφαλό αλλά δεν το είχα καταλάβει ότι φαινόταν και έξω από το μαγιό. 
Σε κάποια φάση,  βλέπω τη Νικολέτα να τον κοιτάει με θαυμασμό και να μου γελάει.  Ξαδερφούλη τι συνέβη εδώ,  σου σηκώθηκε με την ξαδερφούλα σου;
Ναι της απαντάω εγώ,  είσαι πολύ όμορφη κι έχεις καταπληκτικό κορμί που κάθε άντρας θα το ονειρευόταν και θα ήθελε να σε χαϊδέψει όπως εγώ τώρα και να σε γευτεί.  Δηλαδή μου απαντάει,  θέλεις κι εσύ να γευτείς το ασχημόπαπο όπως με φώναζες;
Ναι,  πάρα πολύ της λέω,  τότε άπλωσε το χέρι της και μου έπιασε τον πούτσο και άρχισε να μου τον χαϊδεύει πολύ απαλά.  Κατέβασε το προσωπάκι της στον πούτσο μου και άρχισε να μου κάνει πίπα,  ενώ εγώ τη χάιδευα ασταμάτητα. 
Τότε κατέβασα και το μαγιό της και φάνηκαν οι πολύ όμορφες ξανθές τριχούλες της.  Δεν έχασε την ευκαιρία και ανέβηκε αμέσως από πάνω μου και καρφώθηκε στον πούτσο μου με μεγάλη μανία.  Εκείνη τη μέρα μου τον είχε δώσει στο χέρι τον πούτσο μου στην κυριολεξία.  Κάναμε πολλές φορές σεξ και μου εξομολογήθηκε ότι από μικρή μου είχε πολύ συμπάθεια και όσο μεγάλωνε,  φανταζόταν να κάνει τρελό σεξ μαζί μου και πως έγινε πραγματικότητα το όνειρο της.  Εγώ όμως δεν το φανταζόμουν ποτέ αυτό που συνέβαινε ανάμεσα μας. 
Περάσαμε 9 μήνες καταπληκτικά μαζί ώσπου και απολύθηκα.  Μετά βρισκόμασταν σταδιακά 2-3 φορές το χρόνο και κάναμε πολύ τρελό σεξ με πολύ πάθος.  Τα χρόνια πέρασαν όμως κι εγώ όπως και το ασχημόπαπο παντρευτήκαμε.  Η Νικολέτα πήρε ένα πολύ καλό παίδι τον Δημήτρη και εγώ τη Μαρία,  αλλά ποτέ εδώ και 10 χρόνια που έχόυν περάσει από τότε,  δε μας έχει φύγει το πάθος και όταν βρισκόμαστε,  δε χάνουμε την ευκαίρια να περάσουμε κάποιες στιγμές μαζί όλο σεξ και πάθος.  Περιττό να σας πω,  ότι το ασχημόπαπο έχει γίνει μια κουκλάρα στα 27 χρόνια και πότε δε μου βγαίνει από το μυαλό μου,  όπως και της Νικολέτας που ανυπομονεί να βρεθούμε και να κάνουμε έρωτα,  σαν 2 αγαπημένα ξαδερφάκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου