Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΟΥ ΕΠΑΦΕΣ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε μια λαϊκή γειτονιά του Αιγάλεω.  Όταν ήμουν στην ηλικία των 12 χρονών περίπου ήμουν ένα παιδί όπως όλα τα παιδία της ηλικίας μου,  χαρούμενο,  δραστήριο και ανέμελο.
Παίζαμε στην γειτονιά μπάλα,  κυνηγητό,  κρυφτό και πολλά παιχνίδια με τα άλλα τα αγόρια και τα κορίτσια.  Ήταν η ηλικία που μαθαίναμε και συζητάγαμε μεταξύ μας για το sex.  Μέσα από τα παιχνίδια μας και ιδίως το κρυφτό που παίζαμε τα βράδια όταν κρυβόμαστε μεταξύ μας ανταλλάσσαμε κουβέντες αλλά και πολλές φορές κατεβάζαμε τα παντελόνια μας τα αγόρια και έβλεπε το πουλί ο ένας του άλλου.  Εγώ συμπαθούσα ένα κορίτσι την Λιάνα η οποία με ήθελε και αυτή.  Πολλές φορές επεδίωκα να βρίσκομαι κοντά την Λιάνα όταν παίζαμε και ξεμακραίναμε από τα άλλα παιδιά για να είμαστε μόνοι μας και έτσι να της αγγίξω τα βυζάκια και το μουνάκι της.  Πράγμα που το ήθελε και αυτή και με αντάλλαγμα να τον βγάζω έξω από το παντελόνι να τον δει και να μου τον πιάνει.  Έτσι είχε δημιουργηθεί η πρώτη μας σχέση.  Στην γειτονιά μου υπήρχε ένα ιδιόκτητο διώροφο όπου το ισόγειο ήταν επιπλοποιείο και στον πρώτο όροφο έμενε ο ιδιοκτήτης του ο κύριος Κώστας ήταν ελεύθερος γύρο στα 45 και έμενε μόνος του.  Παράλληλα με τα παιχνίδια μου άρεσε να πηγαίνω μέσα στο επιπλοποιείο να βλέπω τον μαστροΚώστα να δουλεύει γιατί μου άρεσαν να παίζω με τα ξύλα φτιάχνοντας σπαθιά και πατίνια.  Πολλές φορές όταν παράγγελνε καφέ από το καφενείο με κέρναγε πορτοκαλάδα.
Ένα μεσημέρι μόλις σχόλασα από το σχολείο πήγα στο επιπλοποιείο και βρήκα τον μάστρο Κώστα να κάθετε στο γραφείο που βρισκόταν στο βάθος του μαγαζιού.
Μπήκα στο γραφείο του και κάθισα.  Αυτός έβλεπε εκείνη την ώρα το PLAYBOY.  Αφού με κοίταξε για λίγο μου λέει έλα να δεις γυμνά κορίτσια να γίνεις άντρας.  Σηκώθηκα και πήγα δίπλα του στο γραφείο και άρχισε να μου δείχνει τις φωτογραφίες.  Όπως τις έβλεπα άρχισε να μου σηκώνετε γιατί ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα κοπέλες έτσι γυμνές.  Κάποια στιγμή αισθάνθηκα το χέρι του ανάμεσα στα πόδια μου.  Δεν έδωσα σημασία.  αυτός άρχισε να μου χαϊδεύει το μπούτι απαλά και καθώς φόραγα ένα φαρδύ σορτσάκι πέρασε το χέρι του μέσα και άρχισε να μου χαϊδεύει το πουλί μου.  Εγώ δεν αντιστάθηκα γιατί μου άρεσε και τότε με ρώτησε. 
-''Σου αρέσει αυτό που σου κάνω;''
Γύρισα και του απάντησα ναι κουνώντας και το κεφάλι μου καταφατικά και βλέποντας ότι με το άλλο του χέρι χάιδευε το δικό του.  Μετά από λίγο με έπιασε από την μέση και με τράβηξε απάνω του βάζοντας με να κάτσω στα πόδια του.  Εκείνη την στιγμή με έπιασε αμηχανία καθώς αισθάνθηκα στον κώλο μου το σκληρό του καυλί.  Δεν ήξερα πώς να αντιδράσω.  Σκεφτικά να σηκωθώ να φύγω γιατί είχα τρομάξει.  Μέσα στην αναταραχή μου τον άκουσα να μου λέει
-''Αφού σου αρέσει και έχεις καυλώσει κάτσε στα πόδια μου να δούμε τις φωτογραφίες μαζί και μη φοβάσαι''. 
Δεν αντέδρασα γιατί μου άρεσε κιόλας που βλέποντας τις γυμνές μου είχε γίνει πέτρα.  Όπως με είχε στα πόδια του μου κατέβασε λίγο το σορτσάκι ψιθυρίζοντας μου
-''Για να δω πόσο μεγάλωσε το πουλί σου'' μόλις μου το έβαλε έξω άρχισε να μου το χαϊδεύει και να μου λέει ''Πω! Πω! πόσο μεγάλο πουλί έχεις.  Έτσι μου έρχεται να στο φάω'' και με μια κίνηση με σηκώνει με γύρισε μπροστά του και έσκυψε και το έβαλε στο στόμα του.  Εγώ είχα τρελαθεί από ηδονή.  Μου άρεσε πάρα πολύ έτσι όπως μπαινόβγαινε στο στόμα του και μου το ρούφαγε.  Είχα καυλώσει πάρα πολύ και ετοιμαζόμουνα να χύσω όταν μου λέει:
-''Μη τραβηχτείς άσε με να στα ρουφήξω'' τον άκουγα να μουγκρίζει και να μου λέει ''έλα μωρό μου δώστα μου'' μου φύγανε μέσα στο στόμα του και αυτός μου τον ρούφαγε δυνατά και μου τα πήρε όλα μέσα του.  Ενώ είχα χύσει αυτός συνέχυσε να μου τον πιπιλάει και με το χέρι του να μου τον τρίβει στο πρόσωπο του. 
Όταν τελείωσε πήρε μια πετσέτα μου τον σκούπισε και μετά σκουπίστηκε και ο ίδιος. 
-''Πιάσε μου και τον δικό μου τώρα'' μου είπε και ξεκούμπωσε το παντελόνι του και τον έβγαλε έξω.  Είχε ένα καυλί 20 πόντους.  Τεράστιο.  Όπως το είδα έτσι μεγάλο το έπιασα και ήταν ζεστό. 
-''Χάιδεψε τον μου'' λέει ''κι’ εμένα να χύσω'' άρχισα να του τον χαϊδεύω και να του τον παίζω.  Κάποια στιγμή με πιάνει από το κεφάλι και πήγε να μου το βάλει στο καυλί του.  Εγώ φοβήθηκα και του λέω
-''Όχι-όχι δεν θέλω''.  Δεν προχώρησε αλλά μου λέει
-''Συνέχυσε να μου τον παίζεις να χύσω κι εγώ''.  Συνέχισα να του τον παίζω και μετά από λίγα δευτερόλεπτα με έσπρωξε από μπροστά του και είδα να πετάγονται τα χύσια του μακριά.  Όταν τελείωσε και σκουπίστηκε,  κουμπώθηκε και μου ρώτησε
-''Σου άρεσε; ''
-''Ναι''του είπα και έφυγα.
Αυτή ήταν η πρώτη μου στενή επαφή με έναν άνδρα.
Πέρασαν αρκετές μέρες,  σχεδόν χρόνος,  που δεν ξαναπήγα από το επιπλοποιείο όταν μια μέρα με είδε ο κυρ Κώστας και με φώναξε να πάω εκεί.  Όταν πήγα μου με ρώτησε γιατί δεν ξαναπήγα από εκεί και αν φοβήθηκα.  Του είπα ότι φοβήθηκα λίγο αλλά περισσότερο ότι ντρεπόμουν.  Για να με καθησυχάσει μου είπε να μη φοβάμαι και να μην ντρέπομαι για ότι έγινε και ότι να ξανάπαω και αν δεν ήθελα δεν θα το ξανάκανε αυτό. 
Έτσι ξαναπήρα το θάρρος και άρχισα να ξανά πήγαινα στο μαγαζί του.  Μετά από μερικές μέρες μου λέει
-''Έχω ένα άλλο περιοδικό που έχει γυμνές γυναίκες θέλεις να τις δεις''. 
Εμένα μου ήρθε στο μυαλό μου τη είχε γίνει την άλλη φορά δίστασα αρχικά αλλά ήθελα να δω και τις γυμνές.  Υπερίσχυσε το δεύτερο και δέχτηκα να πάω.  Όταν μπήκαμε στο γραφείο κάθισε στην καρεκλά κι εγώ πάλι όρθιος δίπλα του μου τι έδειχνε.  Μου έλεγε
-''Βλέπεις ωραία μουνιά.  Δεν έχεις ξαναδεί ε!''.  Σιγά-σιγά είχα καυλώσει πάλι και του είπα για την Λιάνα.  Άρχισε να με ρωτάει τι και πως κι εγώ του έλεγα.  Κάποια στιγμή είχα καυλώσει πολύ και επειδή αυτός δεν μου έκανε τίποτα παρά μόνο έπιανε το καυλί του και το έτριβε δεν κρατήθηκα,  πήγα και κάθισα από μόνος μου απάνω του.  Αισθανόμουν στο κώλο μου το καυλί του πέτρα.  Έβαλε το χέρι του πάλι μέσα από το σορτσάκι μου και μου έπιασε το καυλί μου.  Είχα ξεπεράσει τον φόβο και την ντροπή και αισθανόμουν μεγάλη καύλα. 
-''Βλέπεις τι ωραία είναι'' μου λέει ''το ήξερα ότι θα σου άρεσε''.  Δεν του μίλησα και όπως καθόμουν απάνω του κώλο τριβόμουνα στο καυλί του. 
-''Κάτσε να ξεκουμπώσω το παντελόνι μου'' μου λέει και με ανασήκωσε.  Αφού το ξεκούμπωσε και έβγαλε το καυλί του έξω μου κατέβασε το σορτσάκι λίγο και με κάθισε πάλι απάνω του χώνοντας το καυλί του ανάμεσα στα μπούτια μου και άρχισε να τρίβει το καυλί μου μαζί με το δικό του.  Εμένα μου άρεσε και καθόμουν και συνέχυσα να τρίβομαι απάνω του. 
-''Σου αρέσει να κάθεσαι στο καυλί μου πουστράκι μου'' μου λέει και συμπληρώνει ''σου αρέσει που παίζουμε με τα καυλιά μας''. 
-''Ναι'' του απάντησα και βάζω το χέρι μου κι εγώ και του πιάνω την καυλάρα παίρνοντας θάρρος.  Κατάλαβε ότι είχα καυλώσει πολύ και όπως χαϊδευόμαστε έσκυψε και μου τον πείρε στο στόμα.  Μου τον ρούφαγε δυνατά λες και θα μου τον ξεκόλλαγε. 
-''Τι καυλάρα ωραία έχεις πουστράκι μου'' μου λέει και συνεχίζει ''έλα δώσ’ τα μου,  δώσ’ τα μου τα χύσια σου μωρό μου''
Πήγα να του πω ότι δεν είμαι πουστράκι αλλά εκείνη την ώρα έχυσα στο στόμα του.  Μου τα ρούφηξε όλα.  Μετά μου λέει γεμάτος καύλα -''Έλα να μου τον φιλήσεις κι εμένα.  Έλα να δοκιμάσεις κι εσύ την γλύκα που έχει το καυλί'' και άνοιξε τα πόδια του χαϊδεύοντας την μεγάλη ψωλάρα του. 
Όπως την είδα τόσο μεγάλη μου ήρθε να το δοκιμάσω.  Γονάτισα μπροστά του και του τον φίλησα στην αρχή.  Όπως του τον κράταγα και του τον έπαιζα με την γλώσσα μου αισθανόμουνα μεγάλη καύλα.  Τον έβαλα στο στόμα μου και τον ακούω να μου λέει
-''Με τρελαίνεις.  Με τρελαίνεις αγόρι μου'' μου το έλεγε με ένα τρόπο που με καύλωνε πάλι έτσι όπως ακουγόταν. 
-''Κι εμένα μου αρέσει'' του ψιθύρισα αναστενάζοντας. 
Και πράγματι μου άρεσε και συνέχισα να του τον γλύφω και να του τον παίζω με το χέρι μου.  Την στιγμή που έφθανε να χύσει μου έσπρωξε το κεφάλι μου στο πλάι και πεταχτήκανε τα χύσια του μακριά.  Όπως του τον κράταγα ακόμα γέμισε το χέρι μου από τα χύσια του.  Όταν τελείωσε με παρότρυνε να του γλύψω ότι του είχαν απομείνει.  Χωρίς να διστάσω τον έβαλα στο στόμα μου και γεύτικα τα γλυκά χύσια του.  Έτσι τελείωσε και αυτή η φορά και αφού σκουπιστήκαμε και φτιάξαμε τα ρούχα μας κάτσαμε στο γραφείο.  Όπως καθόμαστε με ρώταγε πάλι για την Λιάνα και εγώ του έλεγα τι κάναμε όταν παίζαμε.  Και αυτός μου έλεγε όταν βάζω το χέρι μου στο μουνάκι της που να το βάζω για της ερεθίσω την κλειτορίδα και να καυλώνει.  Μετά από λίγο πηγαίνοντας να φύγω μου λέει
-''Θέλεις να έρθεις την Κυριακή το πρωί στο σπίτι μου που θα έχουμε ησυχία να σου δείξω και άλλες πολλές φωτογραφίες που έχω''. 
Κι εγώ επειδή άρχισε να μου αρέσει του είπα ότι θα πάω.  Ήτανε Παρασκευή και δεν έβλεπα την ώρα που θα ερχόταν η Κυριακή και θα πήγαινα στο σπίτι του.  Μου έρχονταν φαντασιώσεις και πήγαινα στην τουαλέτα και μαλακιζόμουν.  Επιτέλους έφθασε η Κυριακή.  Είχα ξυπνήσει πρωί-πρωί με την έννοια αυτή και ανυπομονούσα να περάσει η ώρα για να πάω στο σπίτι του κυρ Κώστα.  Επιτέλους πήγε 10 η ώρα και πήγα στο σπίτι.  Χτυπάω το κουδούνι μου άνοιξε και ανέβηκα επάνω.  Μου άνοιξε και κλείνοντας την πόρτα πίσω μου με αγκάλιασε και με φίλησε στα μάγουλα
-''Έλα μου λέει κάθισε στον καναπέ να πάω να φτιάξω καφέ'' πήγα και κάθισα και περίμενα να έρθει.  Όταν ήρθε κάθισε δίπλα μου πέρασε το χέρι του στον ώμο μου και άρχισε να με ρωτάει πως μου φαινόντουσαν όλα αυτά.  Του απάντησα ότι μου άρεσε.  Τότε αυτός μου ξανά είπε ότι θα μπορούσε να με μάθει πολλά πράγματα αν το ήθελα,  κι εγώ του είπα ότι θέλω.  Όση ώρα καθόμαστε και λέγαμε αυτά είχε βάλει το χέρι του στο καυλί μου και μου το χάιδευε. 
-''Χάιδεψε και το δικό μου'' μου λέει παίρνοντας το χέρι μου και βάζοντας το απάνω στο καυλί του. 
Όπως έτριβε και χάιδευε το καυλί ο ένας του αλλού σκύβει και με φιλάει στο στόμα.  Τότε ένοιωσα δυο ξένα χείλη στα χίλια μου και την γλώσσα του να παίζει με την δικιά μου.  Τότε μου λέει
-''Θα σε μάθω να φιλάς τις γκόμενες και να τις τρελαίνεις'' και συνέχυσε να με φιλάει. 
Εγώ είχα καυλώσει πολύ.  Μετά από λίγο μου πρότεινε να βγάλουμε τα ρούχα μας για να είμαστε ποιο άνετα.  Ντρεπόμουνα γιατί δεν είχα μείνει γυμνός μπροστά σε άλλον.  Μη ντρέπεσαι μου είπε και άρχισε να ξεντύνεται κι εγώ αναποφάσιστος τον έβλεπα.  Όταν έβγαλε τα ρούχα του και είδα το σώμα του ολόγυμνο,  με το μεγάλο του καυλί σηκωμένο με έπιασε ένα ρίγος. 
-''Μη φοβάσαι'' μου λέει και μου έβγαλε το μπλουζάκι. 
Μετά μου ξεκούμπωσε το παντελόνι μου το έβγαλε και αφού μου έπεισε για λίγο το καυλί πάνω από το σλιπάκι,  μου το έβγαλε και αυτό και μείναμε τσιτσίδι και οι δυο.  Τότε με πείρε πάλι στην αγκαλιά του και άρχισε να με φιλάει στο στόμα πρώτα και μετά κατέβαινε πιο κάτω στο λαιμό μετά στο στήθος.  Είχα καυλώσει πάρα πολύ.  Το καυλί μου είχε γίνει πέτρα.  Με ξάπλωσε στον καναπέ μου άνοιξε τα πόδια και έβαλε το κεφάλι του ανάμεσα μου και άρχισε να μου γλύφει το καυλί και τα αρχίδια ακουμπώντας το δάκτυλο του στην κωλοτρυπίδα μου.  Αισθανόμουνα μεγάλη καύλα.  Είχα αφεθεί.  Μετά από λίγο μου λέει έλα να πάμε μέσα στο κρεβάτι να ξαπλώσουμε.  Με πήρε από το χέρι και με οδήγησε στην κρεβατοκάμαρα.  Πέσαμε στο κρεβάτι και αρχίσαμε να τριβόμαστε.  Με χάιδευε παντού και έκανα κι εγώ το ίδιο και κάθε τόσο μου έλεγε
-''Τι ψωλάρα είναι αυτή που έχεις πουστράκι μου.  Εσύ με την ψωλαρα αυτή θα κάψεις καρδιές όταν μεγαλώσεις''. 
Εγώ βέβαια στην ηλικία που ήμουνα μου άρεσε αυτό που μου έλεγε για την ψωλή μου και καύλωνα περισσότερο αλλά δε μου άρεσε που μ’ έλεγε πουστράκι.  Κάποια στιγμή μου λέει
-''Έλα να γυρίσω μπρούμυτα να με γαμήσεις'' τρελάθηκα όταν άκουσα ότι ήθελε να τον γαμήσω. 
Γύρισε και κάθισε στα τέσσερα μου και έστησε τον κώλο του.  Του τον ακούμπησα και προσπάθησα να του τον χώσω αλλά δεν μπορούσα.  Τότε έβαλε αυτός το χέρι του από κάτω μου τον έπεισε και μου τον οδήγησε την κωλοτρυπίδα του. 
-''Σπρώξε τώρα'' μου είπε.  Τον έσπρωξα και του τον έχωσα.  Άρχισα να τον μπαίνω βγάζω και μου άρεσε πολύ. 
-''Γάμα με…γάμα με τον πούστη'' μου έλεγε συνεχεία ''χώσ’ τον μου όλον μέσα,  ξέσκισε μου τον πάτο''συνέχιζε. 
Εγώ συνέχιζα να τον γαμάω και να προσπαθώ να του τον χώσω όσο ποιο βαθιά μπορούσα.  Αυτός έπαιζε το καυλί του και μου έλεγε
-''Χύσε μου μέσα…..   Χύσε μου μέσα ψωλαρα μου…. Ρίξτα μέσα μου να με κάψεις τον γαμιόλη''
Δεν χρειάσθηκε πολύ και του έχυσα μέσα.  Αυτό που αισθανόμουν δεν περιγράφετε.  Είχα πάει στον έβδομο ουρανό.  Ήταν η πρώτη φορά που γάμησα στην πραγματικότητα και αισθανόμουνα σαν άνδρας.  Με έστειλε να πάω στο μπάνιο να πλυθώ και όταν γύρισα τον βρήκα ανάσκελα στο κρεβάτι να τον παίζει. 
-''Έλα κάτσε δίπλα μου να μου τον πάρεις'' μου είπε. 
Ανέβηκα στο κρεβάτι,  γονάτισα και άρχισα να του τον πιάνω και να του τον γλύφω.  Αυτός έβαλε το χέρι του και μου χάιδευε το κωλαρακι μου.  Άρχισα να καυλώνω πάλι και του τον έγλυφα με μανία.  Μου άρεσε πολύ και καθόμουν να μου χαϊδεύει το κωλαράκι μου,  όταν κάποια στιγμή μου έχωσε το ένα του δάκτυλο μέσα στην κωλοτρυπίδα μου.  Πόνεσα λίγο στην αρχή αλλά μου άρεσε έτσι όπως το έπαιζε κυκλικά και το μπενόβγαζε μέσα μου.  Το ευχαριστιόμουν αφάνταστα αυτό το παιχνίδι,  εγώ να του τον παίρνω πίπα και αυτός να μου βάζει κωλοδάτυλο. 
-''Έλα να σε γαμήσω κι εγώ μωράκι μου'' μου ψιθύρισε. 
Εγώ επειδή πόνεσα λίγο όταν μου έβαλε το δάχτυλο φοβήθηκα μη πονέσω πολύ όταν μου έβαζε την ψωλαρα του μέσα μου.  Του το είπα και αυτός με καθησύχασε λέγοντας μου ότι θα μου έβαζε βαζελίνη στην τρυπούλα μου και ότι θα μου έβαζε μόνο το κεφάλι μέσα.  Εγώ του αρνήθηκα και πάλι.  Τότε αυτός άρχισε να με παρακαλάει και μου έλεγε
-''Έλα μωράκι μου να σε γαμήσω κι εγώ γιατί με έχεις ανάψει.  Θα σου τον ακουμπήσω και θα στον βάλλω λίγο αν πονέσεις θα τον βγάλω''.  Με τα πολλά δέχτηκα γιατί τον έβλεπα πολύ καυλωμένο.  Γύρισα και ξάπλωσα μπρούμυτα.  Τότε αυτός μου άλειψε τον κώλο με βαζελίνη και μου έβαλε και μέσα στην κωλοτρυπίδα.  Ήρθε από πάνω μου και μου τον ακούμπησε στα κωλομάγουλα στην αρχή. 
-''Ανοιξε τα κωλομάγουλα σου με τα χέρια σου μου είπε'',  και αυτός έπιασε το καυλί του και μου το ακούμπησε στην κωλοτρυπίδα μου.  Εγώ πόνεσα και βόγκηξα. 
-''Θα στον βάλω σιγά-σιγά'' μου είπε και τον έσπρωχνε. 
Εγώ πόναγα και φώναζα.  Αυτός επέμενε κι πονούσα.  Τον έβγαλε του έβαλε πάλι βαζελίνη και μου τον ξανάδωσε λέγοντας
-''Άντρα μου άσε με να σε γαμήσω να σου πάρω την παρθενιά''. 
Προσπάθησα να αντέξω τον πόνο γιατί μου άρεσε κιόλας.  Έπεσε όλος απάνω μου προσπαθώντας και αυτός να μη με κάνει να πονάω πολύ και με φίλαγε στο λαιμό και μου ρούφαγε τον λοβό του αυτιού μου.  Συνέχισε να με γαμάει και μου ψιθύρισε
-''Άσε με να σου χύσω στο κωλαρακι σου αγορίνα μου,  κοντεύω''. 
Μετά από πολύ λίγο άκουσα ένα βογκητό και ταυτόχρονα αισθάνθηκα μέσα ο κώλος μου να καίγεται.  Με καίγανε τα καυτά του χύσια.  Μετά τον έβγαλε και σηκώθηκε από πάνω μου.  Ξάπλωσα στο κρεβάτι και άφησα για αρκετή ώρα τα καυτά χυσια του να μου καίνε τον κώλο.  Στην συνέχεια ανασηκώθηκα κι εγώ να καθίσω στο κρεβάτι και αισθανόμουνα να τρέχουν τα χύσια του στα μπούτια μου και στο κρεβάτι από τον κώλο μου. 
-''Μη φοβάσαι'' μου είπε. 
Με πήρε και με πήγε στο μπάνιο και με έπλυνε χαϊδεύοντας πάλι τον κώλο μου και το καυλί μου όπως ήταν σηκωμένο.  Μετά που μου έριξε νερό και με ξέπλυνε,  έσκυψε και μου τον πήρε πίπα ενώ μου χάιδευε τα κωλομάγουλα πάλι.  Την ώρα που έχυνα στο στόμα του μου τα ρούφηξε όλα.  Με ξεζούμισε.  Εκεί τελειώσαμε και πήγαμε να ντυθούμε.  Αφού κάτσαμε πάλι στον καναπέ,  άναψε ένα τσιγάρο με πήρε στην αγκαλιά του και με χάιδευε πάλι.  Εκεί που καθόμαστε
-''Θα κανονίσω ρε μπαγασάκο να φέρω μια γκόμενα να την γαμήσουμε μαζί.  Είσαι; '' μου λέει.
Όταν το Άκουσα αυτό τρελάθηκα.  Μου άναψε φωτιές σκέφτηκα. 
-''Αλήθεια το λες; '' του είπα και αυτός μου απάντησε
-''Ναι.  Έχω μια πιτσιρίκα υπόψη μου που τα θέλει ο κώλος της.  Θα την καταφέρω και θα την φέρω εδώ μια Κυριακή να την γαμήσουμε μαζί''. 
Αφού έκατσα για λίγο,  σηκώθηκα να φύγω γιατί είχε περάσει η ώρα.  Όταν πήγαινα στο σπίτι μου με πόναγε ο κώλος μου πολύ και αισθανόμουν τα χυσια μέσα μου και ότι τρέχανε ακόμα και φοβόμουνα μη λερώσει το σλιπάκι μου με χυσια και αίμα και τα δει η μητέρα μου.  Η πρώτη μου δουλειά όταν πήγα στο σπίτι ήταν να πάω στην τουαλέτα να κατεβάσω το σλιπάκι μου να δω αν είχε αίματα.  Και πράγματι.  Τότε πήγα κρυφά και πήρα ένα άλλο και άλλαξα και το λερωμένο τα πέταξα.  Εκείνη την Κυριακή πόναγα όλη την ημέρα.  Το βράδυ που πήγα για ύπνο πόναγα πολύ αλλά και αναλογιζόμουν τι είχα κάνει το πρωί και σκεφτόμουν όλο το βράδυ αν έκανα καλά ή όχι.  Από την άλλη πάλι μου άρεσε και όπως τα σκεφτόμουν πάλι μου είχε σηκωθεί.  Τον χάιδεψα λίγο και μετά τον έπαιξα κι έχυσα.  Μετά από αυτό με πήρε ο ύπνος.
Μια μέρα πήγα στο ξυλουργείο και Κώστα..    Μόλις με είδε σταμάτησε το μηχάνημα που δούλευε,  ήρθε κοντά μου έσκυψε και με φίλησε πιάνοντας το καυλί μου και χαϊδεύοντας τον κώλο μου. 
-''Καλώς ήρθες'' μου λέει ''μου έλειψες'' και συνέχισε ''θα έλθεις την Κυριακή πάλι στο σπίτι να γαμηθούμε; Θα σου έχω και μια έκπληξη''.  -''Ναι'' του λέω ''θα έρθω''. 
Αφού με χάιδεψε για λίγο ακόμα του έπιασα κι εγώ το καυλί του,  δώσαμε ραντεβού για την Κυριακή πάλι.  Έτσι κι έγινε και την Κυριακή που πήγα ξαφνιάστηκα όταν άνοιξε η πόρτα και αντίκρισα μια πολύ ωραία κοπέλα γύρο στα 25 ξανθιά με γαλανά μάτια.  Με κοίταξε καλά-καλά από πάνω μέχρι κάτω και μου είπε
-''Εσύ είσαι ο Μάνος; Καλά μου είπε ο Κώστας ότι είσαι γλυκούλης.  Εγώ είμαι η Ρούλα'' μου συστήθηκε. 
Πέρασα μέσα με αμηχανία και πήγα και κάθισα στον καναπέ.  Έκλεισε την πόρτα και ήρθε και κάθισε και αυτή δίπλα μου.  Η Ρούλα ήταν ένα παιδί γύρο στο1, 75 ύψος περίπου 70kg.  Ξανθιά με γαλανά μάτια.  Φόραγε ένα κόκκινο πουκαμισάκι που ξεχώριζαν τα πλούσια στήθια της και μια άσπρη μίνι φούστα που άφηνε να φαίνονται τα πολύ ωραία πόδια της.  Ότι φαινόταν από το σώμα της έδειχνε ότι είχε ένα δέρμα βελούδινο και όπως καθόταν δίπλα μου φαίνονταν τα σφικτά και σφριγηλά της μπούτια.  Εγώ είχα αλληθωρίσει με το όλο παρουσιαστικό της και με είχε πιάσει η ντροπή μου.  Ωστόσο ήρθε και ο Κώστας φέρνοντας καφέδες και κάθισε και αυτός δίπλα μου.  Ανάψανε τσιγάρο και άρχισε ο Κώστας να της λέει ότι ήμουνα καλό παιδί και ότι είχα μεγάλη ψωλή ανάλογα την ηλικία μου.  Εγώ ντρεπόμουνα και είχα κατακοκκινίσει.  Είχα γίνει σαν παντζάρι. 
-''Μη ντρέπεσαι'' μου λέει ''Η Ρούλα είναι δική μας.  Της αρέσουν οι πιτσιρικάδες όπως κι εμένα'' και μου έπεισε το καυλί που μου είχε σηκωθεί ως τόσο και ξεχώριζε από το παντελόνι μου. 
-''Πω! πω τι καυλί είναι αυτό'' λέει ''πιασ’ το Ρούλα να δεις'' και απλώνει η Ρούλα το χέρι της και μου το πιάνει ενώ ταυτόχρονα άνοιξε λίγο τα πόδια της.  Εγώ ήμουν ακόμη κατακόκκινος και σφιγμένος. 
-''Μη ντρέπεσαι Μάνο μου.  Με ένα τέτοιο καυλί μη ντρέπεσαι αλλά να καυχιέσαι'' και πιάνοντας το χέρι μου,  το βάζει ανάμεσα στα πόδια της,  συνεχίζοντας να λέει
-''Όταν μεγαλώσεις όλες οι γυναίκες θα θέλουνε να το φάνε''.  Δεν μιλάγαμε για λίγο,  κι εγώ συνέχιζα να έχω το χέρι μου ανάμεσα της και να της πιάνω τα μπούτια.  Την σιωπή έσπασε ο Κώστας όταν είπε στη Ρούλα να βγάλει το πουκάμισο της. 
-''Όχι» λέει ''θα μου το με κουμπώσει ο Μάνος και θα μου το βγάλει''
Δειλά-δειλά γύρισα προς το μέρος της και άρχισα να το ξεκουμπώνω μέχρι που φάνηκαν τα βυζιά της.  Εγώ είχα καυλώσει πάρα πολύ αλλά και έτρεμα από την απειρία και την ντροπή μου.  Ο Κώστας άρχισε και αυτός να μου ξεκουμπώνει το παντελόνι και να μου βγάζει το καυλί έξω και να μου το παίζει.  Παίρνοντας σιγά-σιγά θάρρος ξεκούμπωσα το πουκάμισο της Ρούλας και τις το έβγαλα τελείως.  Τότε αυτή σηκώθηκε και λικνίζοντας την κόρναρα της έβγαλε και τη φουστίτσα της ώσπου φανερώθηκαν όλα τις τα κάλλη.  Κάθισε πάλι δίπλα μου και συνέχυσε να μου πιάνει το καυλί προσπαθώντας με το άλλο της χέρι να με ξεβρακώσει.  Όταν τσιτσιδώθηκα κι εγώ με έπιασε ο Κώστας που ωστόσο είχε και αυτός ξεντυθεί και με έβαλε να κάτσω απάνω του και χώνοντας το καυλί του ανάμεσα στα μπούτια μου.  Τότε λέει η Ρούλα
-''Πω! Πω! δυο ψωλαράδες'' και ήλθε και γονάτισε μπροστά μας και έγλυφε το καυλί μου και έφθανε μέχρι το πουτσοκέφαλο του Κώστα που ήταν ανάμεσα στα μπούτια μου.  Την άκουγα που τον ρούφαγε και κάθε τόσο έλεγε
-''Τι ωραίες ψωλάρες είναι αυτές,  με τρελαίνουν''.  Εγώ από την καύλα την πολύ μου ήρθε να χύσω. 
-''Θα χύσω'' της λέω για να μου τον αφήσει.  Και αυτή μου απαντάει
-''Χύσε καυλιάρη μου και όπου με πάρουν.  Χύσε μου εσύ.  Χύσε ψωλαρα μου''
Της έχυσα και αλλά μπήκαν στο στόμα της και άλλα πασαλείψανε το πρόσωπο της.  Όπως ήταν χυμένη έτσι η Ρούλα συνέχισε να γλύφει το καυλί του Κώστα μεταφέροντας τα χυσια μου στο καυλί του.  Είχα καυλώσει τόσο πολύ με όλο αυτό το σκηνικό,  μου φύγανε και οι ντροπές και όλες οι αναστολές που είχα.  Παίρνοντας θάρρος τράβηξα το κεφάλι τις Ρούλας και τη φίλησα στο στόμα.  Τότε αυτή κάθισε στον καναπέ άνοιξε τα πόδια της διάπλατα και μου έχωσε την μούρη μου στο μουσκεμένο μουνί της ζητώντας μου να της το γλύψω.  Σηκώθηκα και γονάτισα μπροστά της και άρχισα να τρίβομαι στο μουνί της ώσπου με υποδείξει δική της μου ζήτησε να παίξω με την γλώσσα μου την κλειτορίδα της.  Τότε την άκουγα να βογκάει και να βγάζει άναρθρες κραυγές.  Όσο έκανε συσπάσεις όλο της το κορμί εγώ τόσο της έγλυφα και ρούφαγα την κλειτορίδα της.  Κόντευα να της την ξεριζώσω.  Κάθε τόσο έχυνε και αισθανόμουν τα υγρά της να με πνίγουν καθώς μου πίεζε με τα χέρια της το κεφάλι μου στο μουνί της.  Είχαμε καυλώσει τόσο,  μέχρι τρέλας.  Ο Κώστας μας έβλεπε και έπαιζε το καυλί του ενώ ταυτόχρονα μου έβαζε κωλοδάτυλο.  Μετά με ανασήκωσε λίγο και ήλθε από πίσω μου.  Είχα τέτοια καύλα που του ζήτησα να μου τον χώσει μέσα κάνοντας γλυφομούνι εγώ στην Ρούλα.  Η καύλα όλων μας είχε φθάσει στο αποκορύφωμα όταν αισθάνθηκα τα χυσια του Κώστα να καίνε τον κώλο μου και της Ρούλας να έχουν γεμίσει το στόμα μου.  Ακούγοντας η Ρούλα,  τα μουγκρητά του Κώστα που έχυνε στον κώλο μου,  φώναξε καυλωμένη
-''Θέλω κι εγώ να γαμηθώ.  Θέλω ψωλή στο μουνί μου''. 
Δεν έχασα χρόνο,  σηκώθηκα και της τον έχωσα μέσα.  Με έσφιγγε στην αγκαλιά της και το κορμί της ριγούσε. 
-''Έλα.  Έλα γλυκέ μου να χύσουμε μαζί μου έλεγε.  Κάψε με.  Κάψε το μουνί μου…. '' κι όλο και με έσφιγγε περισσότερο στην αγκαλιά της,  ώσπου κάποια στιγμή την άκουσα να φωνάζει. 
-''Χυνω…Χυνωωωωωωωωω…Χυνωωωωωωωωωωωωω…χύσε μου κι εσυυυυυυυυυυυ…..   χύσε μουυυυυυυυυυ…. ''
Αυτομάτως μου φύγανε και τα δικά μου χυσια μέσα στο μουνί της. 
-''Με εκαψεςςςςςςςςς με εκαψεςςςςςςςς με κάψανε τα χυσια σουυυυυυυυ'' έλεγε και μου έδινε ρουφηχτά φιλιά…''με έκαψες ψωλαρα μου'' μου έλεγε κάθε τόσο και δώσ’ του να με φιλάει.
Όπως σηκώθηκα και είχε μείνει με τα πόδια ανοιχτά η Ρούλα έτρεχαν υγρά από το μουνί της.  Σούρωνε ολόκληρη ενώ έτριβε το μουνί με το χέρι της και πασάλειβε όλο τω σώμα της και έγλυφε τα δάχτυλα της.  Εγώ ξάπλωσα μπρούμυτα δίπλα της και απολάμβανα τα χυσια του Κώστα που είχαν μείνει στον κώλο μου. 
Αυτή ήταν η πρώτη μου ερωτική επαφή με τον γυναικείο έρωτα που αργότερα γίνανε πάμπολλες.  Με κέρδισε το μουνί.  Σήμερα είμαι 36 χρονών και με άντρα δεν ξαναπήγα……Διηγήθηκα την εμπειρία μου στην γυναίκα μου μετά από πέντε χρόνια σχέσης και γάμου κι αυτή με προέτρεψε να την γράψω σ’ εσένα….  

4 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΒΛΑ ! ! ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΥΚΨΘΕΙΚΕ ΚΑΓΚΕΛΟ ΟΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΑ ΑΓΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΡΕΜΙΣΩ ΑΠ'' ΤΗΝ ΚΑΒΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΒΛΑ ! ! ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΥΚΨΘΕΙΚΕ ΚΑΓΚΕΛΟ ΟΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΑ ΑΓΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΡΕΜΙΣΩ ΑΠ'' ΤΗΝ ΚΑΒΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ Καυλονω με την ιστορία σας την καυλα σας. Μαρεσεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καύλα ιστορία .Έριξα δύο μαλακίες,με κωλοδάχτυλο. ΤΈΛΕΙΟ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή