Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

ΤΕΤΡΑΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΧΟΡΤΑΓΕΣ

17/05/2005

Αγαπητέ ixrayman καλησπέρα,   εύχομαι να είσαι καλά. Όπως είχα απαντήσει σε κάτι μωράκια που μιλάω που έχουν διαβάσει τις εμπειρίες μου ήταν να βγω με δυο γκομενακια από ένα chat.    Την Ερίκκα και την Γιώτα.  Το καλό ήταν ότι με την Ερίκκα μόνο μιλούσαμε από το τηλέφωνο και δεν είχαμε συναντηθεί ποτέ.  Την πέμπτη που μας είχε περάσει είχα κανονίσει με τον Χρηστάκο να συναντηθούμε στο Μπουρνάζι,  αφού εκεί είναι το στέκι μου.  Τον Χρήστο τον είχα προετοιμάσει την πέμπτη το βράδυ
-"Έλα Χρηστάκο τι κάνεις; "
-"Έλα βρε Αρούλη.  Καλά είμαι δουλεύω,  πήζω εσύ; "
-"Μια χαρά είμαι.  Έχω κανονίσει το βράδυ να βγούμε με δυο μουνάκια λίγο μεγάλες αλλά θα "φάμε καλά"
-"Ρε μαλάκα; Άρη,   τι είσαι εσύ; "
-"Η τύχη αγόρι μου με αγαπάει,  με αγαπάει πολύ και που είσαι ακόμα……. "
-"Λοιπόν αν είναι πάρε με να τα πούμε πιο μετά γιατί έχω δουλειά……είμαι μέσα για το Σάββατο". 
-"ΟΚ έκλεισε φίλε…..   "
Με την Ερίκκα μιλήσαμε την πέμπτη από την δουλειά και το πουτανακι είχε καύλες
-"Μωρό μου σου αρέσουν οι εμπειρίες μου στο Ευταξίας; "
-"Ααχ να ξέρες πως την βρίσκω μαζί σου μωρό μου.  Τις διαβάζω και το τρίβω το μουνάκι μου……"
-"Το τρίβεις μωρό μου; Θες να έρθω και να στο γλύψω;;; Εεεε;…..    "
-"Ααχ ναι μωρό μου……..   "
-"Έλα μωράκι μου άνοιξε το στοματάκι σου να στο βάλω να το γλύψεις.  Παίρνεις τσιμπούκια μωρό μου;………..    "
-"Ναι μωρό μου.  Τρελαίνομαι να τσιμπουκωνω………"
-"Έλα καυλιάρα μου γλύφε το καυλί μου……"
-"Ααχ ναι ναι μμμμμμμμμμ ναι συνέχισε μωρό μου.  Βρίσε με.    Κάνε με πουτάνα…. "
-"Είσαι πουτάνα.  Και θα σε κάνω ότι θέλω νιώσε το καυλί μου στο στόμα σου και ρούφα το…..   "
-"Ααχ μμμμμμ μμμμμμμμμμμμμμμμ ναι ναι……..   "
-"Χύνεις μωρό μου;……… "
-"Ναι χύνω καυλιάρη μου.  Μην με αφήνεις συνέχιζε,  συνέχιζε……..   "
-"Θα συνεχίσω από κοντά……Θες να γαμηθούμε; Να περάσουμε τέλεια; "
-"Ναι καυλιάρη μου κάνε με να χύνω σαν πουτάνα………"
-"Ποτέ μπορείς γλύκα;……..    "
-"Μπορώ το Σάββατο Αρούλη……. "
-"Θα το κανονίσω κουκλίτσα και θα φάει καλά το μουνάκι σου……"
-"Να ξέρεις θα φέρω και την φίλη μου την Γιώτα μαζί μου για παρέα στο ποτάκι μας,  μην νιώσω άβολα. .   .   .   .   .   .    Σε πειράζει; "
-"Όχι μωρό μου,  φερτην μαζί σου και θα φέρω μαζί μου τον Χρήστο…..   "
-"Μμμμμμμμμμμ το μουνάκι μου περιμένει τον πούτσο σου,  μέχρι να με γαμήσεις θα το παίζω για παρτυ σου καύλα μου…..   "
-"Ναι καυλιάρα μου παίξε το μουνάκι σου και εγώ θα έρθω να σε ξεσκίσω……"
Η ώρα είχε πάει 13:00 και δεν πέρναγε η άτιμη.  Σχόλασα από την δουλειά και η μέρα κύλησε κανονικά χωρίς μπερδέματα.  Το Σάββατο ήρθε και με τον Χρήστο βγήκαμε για καφέ το πρωί……. 
-"Ρε συ Άρη πως είναι τα μουνάκια; "
-"Η Ερίκκα είναι 38 μουναρα,  με μακριά ξανθά μαλλιά 1,  75 59 κιλά τώρα η φίλη της δεν ξέρω να σας πω…..   "
-"Και αν είναι κανα μπαζο; "
-"Έλα ρε μη φοβάσαι.  Όλα θα πάνε καλά…"
-"Εσύ με την γυναίκα σου τι έγινε δεν θα βγείτε; "
-"Θα βγούμε μέχρι τις 23:00 και μετά θα πάει σπίτι γιατί θα είναι κουρασμένη από την δουλειά.  Όλο το πεδίο ελεύθερο…. "
-"Που θα πάμε;….  "
-"Στην χχχχχχχ στο Μπουρνάζι…..   "
-"Πάλι ρε Άρη;….  "
-"Γιατί σε χαλάει ρε; Θα έχουμε τα μουνάκια και μπορεί να γνωρίσουμε και αλλά,  τα περισσότερα είναι ξέμπαρκα…..   "
Βγήκα με την γυναίκα μου και 23:00 πήγα στο ραντεβού που είχα κανονίσει με τον Χρήστο.  Ο Χρήστος στο γνωστό σημείο περίμενε.  Τον πλησίασα,   το χαιρέτισα και πήρα τηλέφωνο την Ερίκκα…..   "
-"Έλα βρε μωρό μου,  που είστε;….  "
-"Κοντεύουμε,  ερχόμαστε.  Μόλις έρθουμε θα σε πάρω τηλέφωνο…. "
-"ΟΚ περιμένω…..   "
-"Ρε συ Άρη λες να μην έρθουν; "
-"Και αν δεν έρθουν χεστήκαμε και μεις.  Σιγά θα βρούμε αλλά μωράκια……"
Μιλούσαμε και πέρασε κανα τέταρτο.  Χτύπησε το τηλέφωνο και ήταν η Ερίκκα. 
-"Που ακριβώς είστε; Α και τι φοράς για να σε αναγνωρίσω;….  "
-"Είμαστε μπροστά στα flocaffe ελάτε φοράω χρωματιστή μπλούζα και τζινακι ανοιχτό……"
Ήμασταν μπροστά και βλέπαμε τι μουνάκια θα σκαγανε.  Στην γωνία είδα δυο μουνάκια που η μια από αυτές ταίριαζε στην περιγραφή της Ερίκκας.  Πλησίασαν και η Ερίκκα μου χαμογέλασε. 
-"Μήπως είστε οι συνοδοί μας;…..    "
-"Χαμογελαστός απάντησα,  βεβαίως κυρία μου…..   "
-"Έλα βρε κούκλε,  τι μωρό είσαι εσύ; Μου είπε η Ερίκκα". 
-"Την φίλη σου πως την λένε; "
-"Γιώτα την λένε…..   "
-"Γιώτα χάρηκα,  είμαι ο Άρης και από εδώ ο φίλος μου ο Χρήστος…. "
-"Που πάμε αγόρια; "
-"Πάμε να χορέψουμε και να διασκεδάσουμε.  Πάμε στην ΧΧΧΧΧΧΧΧ…. "
Η Ερίκκα είχε ένα βλέμμα σαν να σου λέει" θέλω να μου τον χώσεις"
Εγώ βλέποντας τι μουνί θα γαμούσα είχα τρελαθεί από την καύλα μου.  Η Γιώτα ήταν γύρω στο 1,  80 αδύνατη και γλυκό προσωπάκι με μαύρα μακριά μαλλιά.  Μπήκαμε στο μαγαζί και καθίσαμε στην μπάρα κοντά στις τουαλέτες.  Παραγγείλαμε μπουκαλάκι και συζητούσαμε.  Η Ερίκκα με κοιτούσε με ύφος πονηρό και πρόστυχο ενώ ο Χρήστος μιλούσε και έπινε με την Γιώτα.  Πλησίασα την Ερίκκα και την έπιασα από την μέση.  Και είπα στο αυτί της……
-"Τι με κοιτάς τόση ώρα μωρό μου; "
-"Κοιτάω τι κούκλος είσαι…..   "
-"Ξέρεις με έχεις καυλώσει φοβερά και το καυλί μου θα εκτιναχθεί…..   "
-"Κράτα τον ζεστό και σε φόρμα για πιο ύστερα……"
Πίσω από εμάς ήταν 6 κορίτσια μεταξύ 19-22 χόρευαν και μας κοιτούσανε.  ήταν τόσο κοντά που τις χούφτωνα κατά λάθος.  Βέβαια δεν με χαλούσε αλλά δεν το επιδίωκα.  Χόρευα με την Ερίκκα τσιφτετέλια και αλλά και ερχόμασταν πιο κοντά.  Ο Χρήστος είχε μπει για τα καλά στο παιχνίδι,  χούφτωνε την Γιώτα και την φιλούσε πεταχτά.  εγώ τον έβλεπα και χαμογελούσα,  αφού ο φίλος μου περνούσε ωραία. 
-"Ποτέ θα μου τον χώσεις καυλιάρη μου; " είπε η Ερίκκα
-"Έλα κάνε υπομονή και θα σε σαπίσω στο γαμήσι……"
-"Είμαι πολύ υγρή και θέλω πούτσο σου…. "
-"Αν θες πάμε στην τουαλέτα σε λίγο.  Θα πάω να πάρω καπότες…. "
Βγήκα από το club και πήγα στο περίπτερο για προφυλακτικά.  Γύρισα πίσω και της είπα. 
-"Ένα γαμήσι στα γρήγορα και μια πίπα μωρό μου.  μετά στο ξενοδοχείο θα σε ξεκωλιάσω στον πούτσο……. "
-"Μμμμμμμμμμμμμμμμμμ με καυλώνεις αφάνταστα……"
-"Πάμε κάτω να μας δούνε σαν ζευγάρι και μπες στις τουαλέτες όταν σου πω…"
-"Εντάξει. .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .    "
Μπήκα στην πρώτη τουαλέτα που βρήκα και μαζί μου και η ψωλιτσα η Ερίκκα.  Της κατέβασα όλη της φούστα,  της έστησα στον τοίχο όπως μπορούσα και της έχωσα το καυλί μου στην υγρή μουνοτρυπα της. 
-"Αααααααααα ναι αααααααααα μμμμμμμμμμμμμμ ααααααααααααααα μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ έτσι γαμαμε,  έτσι..    "
-"Σου αρέσει πουτανακι; Εεεεεεεεε νιώσε το καυλί μου να σου ανοίγει την μουναρα σου…. "
-"Έτσι αχχχχχχχχχχχχχχχχχ έτσι συνεχιζεεεεεεεεεεεεεε αααααααααααχχχχχχχχχχαααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχ…. "
Την γαμούσα με ρυθμό και μπαινόβγαινα στο μουνί της με φορά,  δεν μπορούσα να κάνω πολλά μια ς και μπορούσαν να μας πιάσουν
"Χύνω πουτάνα χύνω…. "
-"Μη μη χύσεις κρατήσου να στον γλύψω και να με χύσεις στο στόμα. .   .   .   .   .   .   .    Σε παρακαλώ…"
Βγήκα από το μουνί της έβγαλα την καπότα και την κάρφωσα με φορά στο καυλί μου που ήταν έτοιμο να χύσει…. 
Μμμμμμμμμμμ σλουπ μμμμμμμμμμμ σλουπ σλουπ έκανε η πουτανάρα γλύφοντας το καυλί μου
-"Αχ χύνω χύνω,  γλυψτα όλα μουναρα μου όλα………"
Σλουπ σλουπ και συνέχιζε το τσιμπούκι μέχρι και την τελευταία μου σταγόνα
-"Δεν ήταν τίποτα μπροστά σε αυτό που σου ετοιμάζω μουνιτσα μου…. "
-"Θέλω και άλλη πούτσα και άλλο γαμήσι…"
-"Πάμε πάνω και θα κανονίσω να φύγουμε ΟΚ μωρό; "
-"Εντάξει". 
Ανεβήκαμε και ο Χρήστος χόρευε τσιφτετέλι με την Γιώτα και με μια από τις κοπέλες. 
-"Τι έγινε ρε Χρήστο; Που τις κονόμησες; "
-"Έπαιζε ένα κομματάκι και χορεύαμε όλοι μαζί". 
Γνωριστήκαμε στα γρήγορα και πότε χορεύαμε με τις κοπέλες και ποτέ τα δικά μας τα μουνάκια.  πάνω στον χορό πήγαν και πλησίασαν τα γκομενακια δυο τυπάδες που καθόντουσαν απέναντι και πήγαν η μάλλον πήγε στην Πηνελόπη μια κοπέλα πολύ όμορφη που τα μάτια μου δεν ξεκολλούσαν από πάνω μου και από ότι έβλεπα και αυτή γούσταρε.  Πλησίασε ο τυπάς και εδώ έχει το γέλιο. 
-"Θα μου χαρίσεις το όνομα σου; είπε με μια γελοία φωνή…..   "
-"Πηνελόπη με λένε…..   "
-"Πηνελόπη; πολύ σπάνιο όνομα……..   "
-"Από που είσαι; "
-"Από Λήμνο………. "
-"Και ο φίλος μου εκεί από Λήμνο είναι.  Τι κάνεις εδώ; "
-"Σπουδάζω όπως και οι φίλες μου…"
Άρχιζε να μιλάει για μαθήματα του πανεπιστήμιου και για το πως οι γονείς του που ήταν καθηγητές του συμπεριφέρονται και αλλά ξενέρωτα πράγματα.  Η Πηνελόπη προσπαθούσε απελπισμένα να τον διώξει και τον έγραφε στο μουνί της,  μέχρι που έρχεται το θεϊκό. 
-"Θες να βγούμε για καφέ εγώ με τους φίλους μου και εσύ με τις φίλες μου; "
-"Δεν γίνετε να στο δώσω λυπάμαι". 
Έπρεπε να δείτε το πρόσωπο του.  εγώ και ο Χρήστος είχαμε λιώσει στο γέλιο
-"Ρε Χρηστάρα είδες μια Βασιλική χυλόπιτα που έφαγε…. "
-"Εμμ τέτοια λένε σε γυναίκα ρε Άρη; "
-"Λοιπόν φίλε πρέπει να φύγουμε και να πάμε σε ξενοδοχείο…. έχω κλείσει"
-"Εντάξει…. "
-"Πηνελόπη θέλεις να τα πούμε κάποια στιγμή; Να βγούμε και να τα πούμε; πρέπει να φύγω". 
-"Εντάξει το κινητό μου είναι αυτό…..   "
-"Θα τα πούμε σύντομα κούκλα.  Τα λέμε φιλάκια…. "
-"Φιλάκια…. "
Φύγαμε σφαίρα για το ξενοδοχείο.  Σουίτα σε ξενοδοχείο β κατηγορίας στο κέντρο και μεγάλο για γαμήσια…Φτάσαμε στο ξενοδοχείο και ανεβήκαμε.  Μπήκαμε μέσα και κάτσαμε αναπαυτικά. 
-"Έλα Ερίκκα πάμε σε αυτό το δωμάτιο και άφησε μόνα τους τα παιδιά. .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .    "
Μπήκαμε στο δωμάτιο και κλειδώσαμε.  Η Ερίκκα ξάπλωσε πάνω στο κρεβάτι και εγώ άραξα στην απέναντι πολυθρόνα
-"Έλα καυλιάρη μου βγαλε το καυλί σου να το λιώσω στο γλείψιμο και να τρελαθείς από την καύλα". 
-"Έλα να μου το βγάλεις εσύ μουνιτσα μου…. "
Η Ερίκκα έπεσε στα τέσσερα και μπουσουλώντας ήρθε μπροστά μου,   με κοίταξε και άπλωσε το χέρι της στο παντελόνι μου.  Μου άνοιξε το φερμουάρ και μου έβγαλε το καυλομένο μου πούτσο,   με γρήγορες κινήσεις τον έβαλε στο στόμα της και ανεβοκατέβαζε το καυλί μου σε όλο το μήκος του λαρυγγιού της…σλουπ…. σλουπ και έγλυφε μανιωδώς με μεγάλη αφοσίωση και τέχνη το καυλί μου…..   
-"Έτσι μανάρι μου γλύφε το καυλί μου και μετά θα στο χώσω στην κολάρα σου.  Θα σε κάνω να ουρλιάζεις από τον πόνο…. "
-"Μμμμμμμμμμμμμμμμ σλουπ τι πούτσος είναι αυτός; Τεράστιος και αχόρταγος…..   "
Συνέχιζε το τσιμπούκι η Ερίκκα για κανα 10 λεπτό μέχρι που ο πούτσος μου ήταν έτοιμος να πλημμυρίσει το ζεστό της στόμα και να χύσει αυτή της πουτάνα γλώσσα
-"Χύνω μωρό μου,  χύνω πουταναρα μου ρούφα το καυλί μου και πιες τα όλα". 
-"Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ………..   "
Έχυσα στο στόμα της Ερίκκας και το τσιμπούκι που μου έκανε το συνέχιζε ακόμα για να είναι όρθιος ο πούτσος μου.  Σηκώθηκε πάνω και στήθηκε στα τέσσερα.  Χάιδεψα λίγο το μουνάκι της και της έχωσα το καυλί μου όλο μέχρι την ρίζα στην μουναρα της. 
-"Μμμμμμμμ τι γλυκό καυλί είναι αυτό; Το νιώθω όλο μέσα μου να με χτυπάει στην μήτρα.  Μμμμμμμμμμμμμμ έτσι καυλιάρη μου,  έτσι πουτσαρα μου γάμα με άγρια,  μη με λυπάσαι σκίσε με την πουτάνα". 
-"Έτσι μουναρα μου,  σε γαμάω σαν πουτάνα,  σαν σκύλα σε γαμάω ξεκωλιάρα"
Την γαμούσα όσο πιο άγρια και βίαια μπορούσα.  από το άλλο δωμάτιο ακουγόντουσαν βογκητά και μάλλον σκέφτηκα ο Χρήστος γαμάει καλά το μουνάκι το δίμετρο. 
-"Ακου πουτανιτσα μου πως γαμιούνται μέσα.  Ακου την φίλη σου πως γαμιέται με τον φίλο μου.  Ακου πως κάνει.  Της γαμάει ότι έχει και δεν έχει…. "
-"Μμμμμμμμμμμμ ακούω και καυλώνω πιο πολύ. .   .   .   .   .   .   .   .   .    χύνω συνέχεια και η καύλα με τρελαίνει…. "
-"Θες να σε πάρει ο φίλος μου και εγώ να γαμήσω την φίλη σου; Να δω τι πουτανακι είναι και αυτό; "
-"Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι γάμα την πουτάνα και πες του Χρήστου να με ξεσκίσει…. "
-"Αχχχχχχχχχχχχχχχ ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι γάμα μεεεεεεεεεεεεεε………"
Σηκώθηκα και πήγα στο άλλο δωμάτιο που γαμιόντουσαν
-"Χρηστάκο άσε το μουνί που γαμάς και πήγαινε μέσα στην Ερίκκα……..   Σε περιμένει……..    Με ανοιχτά τα πόδια.  "
Ο Χρήστος έμεινε μαλάκας
-"Τι έγινε ρε Άρη;
Αλλάζουμε παρτενέρ εγώ παίρνω την Γιώτα και εσύ την Ερίκκα
-"Έλα Αρούλη κοντά μου,  βλέπω πως είναι ενδιαφέρον το καυλί σου……. "
Πλησίασα την Γιώτα όπως είχε γονατίσει,  της έπιασα τα μαλλιά και όπως άνοιξε το στόμα έχωσα το καυλί μου στο στόμα της και τα χειλάκια της εφάρμοσαν σαν βεντούζες πάνω στο καυλί μου.  Με τσιμπουκωνε και με κοιτούσε και εγώ της έσπρωχνα πιο βίαια το κεφάλι.  κάνει τρελά τσιμπούκια.  Με έγλυφε με τέτοιο ρυθμό που νόμιζα ότι θα μου κοβόντουσαν τα πόδια
-"Χύνω ξεκωλιαρα,  χύνω πουτάνα……"
-"Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ……"
Άδειασα τα χυσια μου στο στόμα της και τίναξα το καυλί μου στα μάγουλα της και στο στήθος της.  Την ξάπλωσα και της κράτησα τα πόδια της ψηλά σε ορθή γωνία και της ξέσκιζα την μουναρα της,  ξυρισμένο με υπέροχα χειλάκια. 
-"Έτσι καριολιτσα,  γαμήσου πουτάνα,   έτσι να γαμιέσαι…"
-"Ααχχχχχχχχχχχχχχχχχ ναιιιιιιιιιιι ετσιιιιιιιιιιιιι συνεχιζεεεεεεεεεεεεεε ναιιιιιιιι……"
-"Έτσι θα γαμήσω την κολάρα σου μουναρα μου ετοιμάσου να σε ξεκολιασω…..   "
-"Μμμμμμμμμμμμμμ ανυπομονώ να με γαμήσεις από πίσω,  έλα γαμαμε……..   "
Την γύρισα ανάποδα και αφού την έστησα στα τέσσερα της τον έβαζα απαλά στην κωλοτρυπίδα της,  της έδινα απαλά χαστούκια στα κωλομέρια της και με φόρα της τον έχωσα χωρίς οίκτο
-"αααααααααααααα ποναωωω αααααααααααααα μμμμμμμμμμμμμμμμ αααααααααα οοοοοοοοοοοοοοοο ποναωωωωωωωωωωω…"
Συνέχιζα να την γαμάω πιο γρήγορα και να επιταχύνω τον ρυθμό μου και η Γιώτα και βαριανασαίνει και να τρελαίνεται από τον πόνο και την καύλα
-"Χύνω καυλιάρη μου,  χύνω απίστευτα,  δεν μου έχει ξανασυμβεί αυτό ποτέ,  είσαι τέλειος γαμιάς…"
-"Έτσι γαμάω εγώ μωρό μου,  αλύπητα γαμάω χωρίς να ακούω παρακάλια.  Και συνέχιζα να της ανοίγω την κωλάρα της…"
Από μέσα ο Χρήστος μάλλον έδειχνε να γαμάει καλά από τα βογκητά και τα μη
-"Θες να σας πάρουμε παρτουζα και τις δυο; Να είστε τα πουτανακια μας που τα γαμάνε όποιος θέλει και όποτε θέλει; Θα σα γαμαμε και της δυο συγχρόνως…. 
-"Ναι γαμιάδες μου,   ναι γαμήστε μας και τις δυο…"
Αφήνω για λίγο την κολάρα της Γιώτας και μπαίνω στο δωμάτιο που ήταν ο Χρήστος.  Μπήκα σε λάθος στιγμή γιατί κάνανε ένα 69 αλλά έπρεπε να δράσουμε
-"Χρήστο έλα μέσα με την Ερίκκα να περάσουμε όλοι ωραία…"
Ήρθαν μέσα στο δωμάτιο και βάλαμε της κοπέλες να μας κάνουνε τσιμπούκι,  πότε ένιωθα τα χείλη της Ερίκκας και ποτέ της Γιώτας.    Τις είχαμε κάνει τέλειες πουτάνες,  δεν προλάβαιναν να πάρουνε ανάσα από τα γαμήσια. 
Η Ερίκκα και η Γιώτα μου γλυφαν το καυλί και οι δυο,  και ο Χρήστος γαμούσε η κώλο η μουνί από αυτές τις δυο.  Η καύλα είχε ξεπεράσει όλα τα όρια και βρισκόμασταν αλλού.  Γαμούσαμε σαν σκυλιά και τις είχαμε ξεπατώσει κανονικά.  Στο τέλος της βάλαμε να μας τσιμπουκωσουνε και να τις χύσουμε και τις δυο.  Ντυθήκαμε και κάτσαμε να χαλαρώσουμε…. 
-"Λοιπόν κορίτσια πως περάσατε; "
-"Ήταν μια τέλεια βραδιά,  τέτοιο γαμήσι δεν είχα πάθει ποτέ…. "
-"Το αίμα το νεανικό μας βράζει μωρό μου και έχει αντοχές …. "
-"Όντως έτσι είναι.  Θα τα ξαναπούμε αγόρια; "
-"Εεεεε να σας πάω σπίτι;….  "
-"Όχι θα πάρουμε ταξί,  θα κατέβουμε πρώτες και θα τα πούμε αύριο.  ΟΚ;"
-"Εντάξει Ερίκκα…. "
Έφυγαν και έκατσα εγώ με τον Χρήστο να πιούμε το κρασάκι που μας είχανε φέρει. 
-"Ρε συ Άρη.    Πέρασα τέλεια.    Τι μουνάκια ήταν αυτά; "
Βγάζω από την τσέπη το κινητό μου και του δείχνω το τηλέφωνο της Πηνελόπης
-"Για κοίτα τι σου έχω Χρηστάκο.  Το τηλέφωνο της Πηνελόπης και εκεί θα δεις τι θα γίνει,  ξέρεις τι εστί φοιτήτρια; "
-"Κατάλαβα,  πάλι γαμήσι δίχως όρια". 
-"Ακριβώς… σύντομα θα βρεθούμε με τις φοιτητριουλες και τότε θα δεις γλέντια……Γελάσαμε και φύγαμε για να πάμε σπίτια μας……
Συνεχίζεται. .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   
Το μειλ μου είναι hotman25@in. gr
Δημοσίευσε το μειλ μου για όλους τους φίλους και φίλες
Αφιερωμένο στην Αναστασία και στην Άννα που επικοινωνούμε
Ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου