Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ

06/06/2005

Πριν οχτώ χρόνια άρχισα να δουλέυω ως ταχυδρόμος,   σήμερα θα σας διηγηθώ μια εμπειρία μου από τις πολλές που είχα με το τότε επάγγελμα μου.
Το δρομολόγιο που ακολουθούσα ήταν πολύ κουραστικό αλλά είχε και πολλά ωραία πιπίνια τα οποία μετά από έξι μήνες δουλειά τα είχα επισημάνει.
Σιγά σιγά έμαθα από γείτονες τι ρόλο έπαιζε η κάθε μία,  από την περιοχή.
Είχα βάλει στόχο μια κυρία με το όνομα Αλίκη 33 ετών 1, 72 ύψος με μακριά μαλλιά αδύνατη με μέση δαχτυλίδι και αρκετά όμορφη.  Την θεώρησα εύκολο στόχο,   ο άντρας της ναυτικός ο οποίος απουσίαζε για μεγάλα διαστήματα,   και σίγουρα αγάμητη.   Ακόμα δεν εργαζόταν,   είχε δύο παιδάκια που πήγαιναν σχολείο και είχε σχετικά ελευθερία κινήσεων.  Ζούσε σε ένα αρκετά μεγάλο διαμέρισμα μαζί με την πεθερά της 53 ετών (μειονέκτημα),  και την παραπληγική γιαγιά του άντρα της 78 ετών.  Την γιαγιά πρόσφατα την είχαν πάρει υπό την επιτήρηση τους,  και τους πήγα την σύνταξη της γριάς για πρώτη φορά.
Με κέρασαν καφέ και συστηθήκαμε,  η κυρία Δήμητρα [πεθερά] με παρακάλεσε να τις προσέχω την αλληλογραφία και να την παραδίδω πάντα σ αυτήν,  γιατί είχε πρόβλημα από την γειτόνισσα μια σαραντάρα ζωντοχήρα η οποία της εξαφάνιζε την αλληλογραφία της.
Έτσι άρχισαν οι επισκέψεις δύο με τρεις την εβδομάδα,  καθόμουν έπινα πάντα ένα καφεδάκι τα λέγαμε και με τις δύο και μετά αναχωρούσα.
Πάνω στον Μήνα με πιάνει η γειτόνισσα η ζωντοχήρα,   η Ελένη και μου ζητάει και αυτή με την σειρά της να της παραδίδω προσωπικά την αλληλογραφία.  Αγγαρεία για μένα,   αλλά έπρεπε να το κάνω για να βρίσκομαι κοντά στην Αλίκη και να μην κινώ υποψίες.
Στην δεύτερη επίσκεψη στο σπίτι της Ελένης με περίμενε μια έκπληξη,   μου άνοιξε σχεδόν μισόγυμνη αφού την έβγαλα από το μπάνιο.
-"Μπες μέσα" μου είπε "μη με δει κανείς έτσι…. "
Μπήκα και έκατσα στο σαλόνι παρατηρώντας την,   η πετσέτα γύρω της άφηνε κενά,   παρόλο που στο πρόσωπο ήταν σπασμένη τα όσα φαίνονταν μαρτυρούσαν μια καλοστεκούμενη σαραντάρα με λίγα παραπανίσια κιλά.  Σε λίγο έφερε τον καφέ και σκύβοντας,  έγινε το θαύμα η πετσέτα ξελασκάρισε από πάνω της,  και έπεσε κάτω αφήνοντας την,  γυμνή στα μάτια μου.  Ζήτησε συγνώμη και πήρε την πετσέτα για να τυλιχθεί.  Ο πούτσος μου στη θέα του κορμιού της έφθασε στα ουράνια. -άστο ρε Ελένη να θαυμάσω το κορμί σου,  της είπα.
-"Δηλαδή σου αρέσω; " με ρώτησε.
-"Και βέβαια" της λέω,   και με μια κίνηση την άρπαξα στην αγκαλιά μου…..  .  
Άρχισα να την φιλάω παντού,  και σε λίγο έφθασα στο φρεσκοπλυμένο μουνάκι της,  το οποίο κυριολεκτικά το έφαγα,  δεν άργησε να χύσει……. φωνάζοντας τόσο δυνατά που σίγουρα η δίπλα θα μας άκουγαν.
Σηκώθηκε από τον καναπέ που την είχα και ξάπλωσε στο τραπεζάκι του σαλονιού με ανοιχτά τα πόδια,   σε λίγο την γάμαγα ανελέητα,   την σφυροκοπούσα και ούρλιαζε.
Μην αντέχοντας άδειασα το ζεστό μου περιεχόμενο στην καυτή μούνα της..  .  
Αφού καπνίσαμε ένα τσιγάρο,  ψιλοφκιάχτηκα για να συνεχίσω την δουλειά μου,  με επόμενο σταθμό την Αλίκη. 
Μου άνοιξε η πεθερά της,   με προσκάλεσε μέσα,  η Αλίκη έλειπε,  η γιαγιά στο δωμάτιο της.  Κάτσε μου λέει να σου φέρω ένα τσιπουράκι.
Φέρνοντας το τσίπουρο γυρνάει και μου λέει, 
-"Την ξέσκισες την γειτόνισσα..  .   καλά της έκανες πούτσα της χρειαζόταν για να συνέλθει..    "
-"Τι; " Είπα ξαφνιασμένος.
-"Καλά μην τρομάζεις,  ακουγόσασταν,  τόσο δυνατά λες και σας είχα στο κρεβάτι μου,  άλλη φορά να την πηδάς πιο σιωπηλά γιατί και εμείς καυλώνουμε".
Πήρα την ευκαιρία και της είπα,  χαϊδεύοντας το πόδι της.
-"Και εγώ γιατί είμαι εδώ",  και παράλληλα της σήκωσα την φούστα ως ψηλά.
Η πουτάνα δεν έχασε ευκαιρία άρπαξε τον πούτσο μου και με γρήγορες κινήσεις τον έβαλε στο στόμα της.  Τον κατάπινε κυριολεκτικά,   και πρέπει να παραδεχτώ ότι ήταν μαστόρισσα στο τσιμπούκι.  Την γύρισα πισωκολητά και άρχισα να την πηδάω αργά και βασανιστικά.
-"Που ήσουν τόσο καιρό τέσσερα χρόνια έχω να γαμηθώ,  υποσχέσου μου ότι κάπου κάπου θα με γαμάς πασά μου",  μου είπε πάνω στην καύλα της. 
Το μυαλό μου πήγε στην Αλίκη,  και αμέσως της το έριξα. 
-"Υπό ένα όρο",  της είπα και τις τον κάρφωσα δυνατά στο μουνάκι της.
-"Ότι θέλεις γαμιά μου…ότι θέλεις..    "
-"Την Αλίκη" της είπα,  με θράσος "θέλω την νυφούλα σου να σκίσω και να παίρνεις μάτι".
-"Μα τι είναι αυτά που ζητάς πασά μου; Είναι δυνατόν να βγάλω στο κλαρί την νυφούλα μου,  είναι δυνατόν η πουτάνα να κάνω κερατά τον γιό μου;"
-"Εντάξει τότε,  εσύ χάνεις " είπα κι έβγαλα την πούτσα μου έξω
-"Όχι,  Όχι…. Μη,  μη…. " φώναξε σαν πληγωμένο ζώο…. "εντάξει,  ότι θες πουτσαρά μου,  σύμφωνοι" και κατέβασε ποτάμι τα χύσια πνίγοντας τον κακόμοιρο πούτσο μου που είχε ξανα γεμίσει το μουνί της.
-"Για να μην ξεχάσεις την υπόσχεση σου",   είπα κι έβγαλα το πούτσο και της τον σφήνωσα βίαια στο κωλαράκι της,  "και να θυμάσαι αυτό το οποίο έταξες".
Το σφιχτό κωλαράκι της σε λίγο ήταν σουρωτήρι,   έχυσα μέσα της και έπεσα στο κρεβάτι να ξαποστάσω.  Ήρθε από πάνω μου και άρχισε να με γλύφει,  έφθασε και πάλι στην πούτσα μου..  .  
-"Φθάνει" της είπα "μην ξεχνάς ότι έχω και δουλειά".
Σηκώθηκα πήγα στο μπάνιο πλύθηκα,   σε λίγο από πίσω μου έφθασε και αυτή,   πάρε μου είπε και μου έβαλε στην τσέπη δέκα χιλιάδες δραχμές.
-"Μα τι κάνεις,  το μουνί της νύφης σου ζήτησα και όχι χρήματα,  δεν σε γάμησα για αυτό,  άλλωστε ωραία γυναίκα είσαι και έκανες κλικ στο εργαλείο μου..  .   .    αλλιώς δεν θα μπορούσα να σε πηδήξω".
-"Σε παρακαλώ" μου είπε,  "πάρτα τα λεφτά,  με κάνει να νοιώθω πουτάνα κι αυτό με τρελαίνει.  Μέχρι να με ξαναγαμήσεις θα το σκέφτομια και θα ταράζω το μουνάκι μου στην μαλακία.  Και μην νοιάζεσαι ότι έχω τάξει όλα θα γίνουν".
Από κείνη την μέρα στόχος ήταν η Αλίκη,  πέρναγα,  πήδαγα την Δήμητρα,  με χαρτζιλίκωνε και μου αγόραζε ρούχα,  αλλά δεν καθόταν η φάση.  Δύο φορές η πεθερά σηκώθηκε κι έφυγε αφήνοντας μόνους μας,  αλλά η Αλίκη δεν έκανε κανένα βήμα κι ’γω δεν ήθελα να το βιαστώ.
Κάποια μέρα εκεί που καθόμασταν όλοι παρέα,  πήρε τον λόγο η πεθερά. 
-"Χρηστάκη,   τι κάνεις τα βράδια που διασκεδάζεις".
-"Κανένα ταβερνάκι και ύστερα για ποτό συνήθως".
-"Βαρέθηκα μέσα,  είσαι τυχερός,  και τι δεν θα έδινα να βγω σε κάποιο ταβερνάκι,  αλλά βλέπεις έχω και την γριά,  χρειάζεται άνθρωπο".
-"Να κάτσω εγώ μαμά" είπε η νύφη.
-"Μα τι λες τώρα εσύ πρέπει να βγαίνεις,   και όχι εγώ".
Αλήθεια ρε Χρήστο,   γιατί δεν περνάς να πάρεις την Αλίκη κανένα βράδυ για διασκέδαση,  πληρώνω εγώ,   μιας και δεν βγαίνω.
-"Μα τι λες μαμά;..  .  .    "
-"Έλα τώρα πάρε τον Χρήστο και βγες να διασκεδάσεις,   ο Βαγγέλης θα κάνει ένα χρόνο να ξεμπαρκάρει,   άλλωστε δεν θα του πούμε ότι βγήκες,  και μην ξεχνάς ότι είσαι νέα..  .   λοιπόν τι λες Χρήστο για το Σάββατο".
-"Έκλεισε" είπα,   χωρίς να αφήσω περιθώρια να αρνηθεί.
Το Σάββατο πέρασα να την πάρω,  δεν ήταν έτοιμη ακόμα,   έτσι έβαλα ένα ποτό και περίμενα.  Βγήκε φορώντας ένα τζιν παντελόνι.
-"Τι είναι αυτά που φόρεσες" τις είπε η πεθερά,   και τρέχοντας πήγε στο δωμάτιο και της έφερε άλλα ρούχα,  βαλε κάτι από αυτά,   δεν μου αρέσεις με το παντελόνι,  την πήρε στο δωμάτιο και σε λίγο μου την έφερε με ένα μίνι αποκαλυπτικό,  και ένα μπλουζάκι που δεν έκρυβε τίποτα από τα στητά βυζάκια της.
-"Μα τι πράγμα είστε εσείς η νεολαία,  έχετε τα καλή όλα και δεν θέλετε να τα δείξετε,  άντε βγέστε και αν τυχόν μεθύσετε,   να έρθετε να κοιμηθείτε εδώ θα σας έχω δωμάτιο έτοιμο,  άντε και καλή διασκέδαση".
Το μόνο που δεν της είπε ότι θα έχει και προφυλαχτικά στο κρεβάτι.  Η Αλίκη με όσα άκουσε είχε κομπλάρει.  Πήγαμε στο ταβερνάκι,  φάγαμε και πιάσαμε την κουβέντα,  στην αρχή γενικά και στο τέλος με ρώτησε;
-"Ντρέπομαι αλλά θα σου το πω έχω την εντύπωση ότι η πεθερά μου με σπρώχνει να κάνω κάτι μαζί σου,  η αλήθεια είναι ότι θα το έκανα με μεγάλη ευχαρίστηση,  αλλά φοβάμαι ότι θα τα πει όλα στον άντρα μου και θα χωρίσουμε,  για αυτό σήκω να με πας στο σπίτι για να μην τις δώσω το δικαίωμα.  Λίγο πριν φθάσουμε τις είπα, 
-"Αλίκη αν δεν ήξερε η πεθερά σου κάτι θα πηδιόσουν με μένα; "
-"Χρήστο μην παίζεις με το πόνο μου,  έχω να δω χαρά στα σκέλια μου έξι Μήνες.  Συγνώμη που στο λέω αλλά και με γύφτο θα πήγαινα όχι μ’ εσένα που είσαι και παιδαράς.  Κι απόψε όπως ντύθηκα αισθάνομαι..  .  .  .  .  .   άστο".
-"Τι;
-"Καύλα,  αγόρι μου…..    καύλα".
Μπήκαμε στο ασανσέρ,  και άρχισα να την χαϊδεύω
-"Μη,  μη  μου το κάνεις αυτό, ..  .   .  .   μη..  .  .   μη".
Μπήκαμε στο διαμέρισμα σιγά μην ξυπνήσουν τα παιδιά.  Πήραμε μια μπουκάλα κρασί,   καθίσαμε στην κουζίνα και πίναμε,  το χέρι μου δούλευε πάνω στο μπουτάκι της,  κάπου-κάπου μου το παραμέραγε γιατί φοβόταν την πεθερά της.
-"Μη θα μου χαλάσει το σπίτι αν μας πιάσει η περερά μου"
Εγώ συνέχιζα το χαμούρεμα.  Μετά από μια ώρα ποτού,  και ακόμα δεν τις έφευγαν οι αναστολές,  παρότι το μουνί της ζήταγε πούτσα δεν καθόταν με τίποτα.  Η πουτάνα η Δήμητρα δεν κοιμόταν,  άκουγε τα όσα παίζονταν,  σηκώθηκε και ήρθε στην κουζίνα.
-"Τα πίνετε,  ωραία βάλτε και μένα".
Μετά από λίγο,  έπιασε τα μπούτια της νύφης κι είπε σε μένα…..  
-"Κοίτα τι ωραία πόδια έχει η νυφούλα μου και ήθελε να φορέσει παντελόνι".
Την χάιδεψε απαλά και με προέτρεψε να τα χαϊδέψω και γω.
-"Κοίτα" της λέω "η Αλίκη φοβάται μην πεις τίποτα και χωρίσει".
-"Τότε μάλλον πρέπει να την ξεθαρρέψω",  ήρθε σε μένα έσκυψε πιάνοντας το μπούτι της Αλίκης και με το άλλο χέρι μου πέταξε τον πούτσο έξω και τον πήρε στο στόμα της.
Ταυτόχρονα έβαζε το άλλο χέρι της στο μουνάκι της Αλίκης.  Η Αλίκη τα είχε παίξει με τα καμώματα της πεθεράς με κοίταγε στα μάτια σαν να έλεγε μην καθυστερείς έλα και κάρφωσε τον.  Σε λίγο έχυνα στο στόμα της πεθεράς,  αυτή σηκώθηκε και με τα χύσια να στάζουν από το στόμα της μας πήρε και μας οδήγησε στην κρεβατοκάμαρα.  Έπιασε τον πούτσο και τον οδήγησε στο στόμα της Αλίκης,   δεν άργησε να σηκωθεί,   έγλυψα λίγο το μουνάκι της Αλίκης το οποίο ήταν ποτάμι και ύστερα τις τον κάρφωσα στο μουνάκι.  Η Δήμητρα άραξε σε μια καρέκλα και παρακολουθούσε την μάχη,  σε λίγο της άλλαξα στάση την πήδαγα πισωκολητά και βόγκαγε..  .  .  .  
Έκανα νόημα στη πεθερά και πλησίασε..  
-"Γλύψε καριόλα" τις λέω "το μουνί της νύφης σου..  .    " παράλληλα εγώ της ξέσκιζα τον κώλο.
Με το ποτό δεν μπορούσα να χύσω,  άλλαξα και ξάπλωσα την Δήμητρα για γαμήσι και έβαλε την Αλίκη να κάτσει πάνω στο μουνί της παράλληλα τα στόματα με τις Αλίκης έγιναν ένα.  Της έβαλα και τις δύο να με τσιμπουκώνουν και έχυσα στα στοματά τους.  Αποκοιμηθήκαμε και οι τρεις στο κρεβάτι.  Το πρωί με περίμενε ένα γενναίο πρωινό,  και ένα καταπληκτικό τσιμπούκι από την Αλίκη.
Εκείνη την Κυριακή δεν θα την ξεχάσω,  εναλλάξ κρατούσαν τα παιδιά και μια-μια ερχόταν στο δωμάτιο.  Από τότε βρισκόμαστε τακτικά και ξεδίνουμε..  .  .  .  .  .  .  
Τώρα που έπιασαν οι ζέστες για τα καλά,   το δρομολόγιο έγινε δύσκολο,   βαρύ το φορτίο και τα θηλυκά σχεδόν γυμνά ανέβαζαν ακόμα περισσότερο το θερμόμετρο. 
Όλη η πόλη στις παραλίες και στις διακοπές,  μαζί μ’ αυτούς έφυγε και η Αλίκη με την πεθερά της και την γιαγιά για το χωρίο.  Ξέμπαρκος τα βράδια,  αναζητούσα διεξόδους για το σεξουαλικό μου.  Για καλή μου τύχη ο Βασίλης συνάδελφος πήρε την άδεια του και θα τον αντικαθιστούσα στο δρομολόγιο του.  Τουλάχιστον θα άλλαζε κάτι στην καθημερινή ρουτίνα.  Την επόμενη φόρτωσα και ξεκίνησα να εκτελώ το δρομολόγιο του Βασίλη,   αγωνία να βρω τον καθένα αλλά και αρχή για καινούριες γνωριμίες. 
Θα ήταν η ώρα 12 το μεσημέρι,   ο ιδρώτας έσταζε ποτάμι,   κι εγώ αναζητούσα το κ.  τάδε να επιδώσω ένα συστημένο.  Χτύπησα το κουδούνι μια ωραία φωνή μου απάντησε,  και αφού έδωσα τις συστάσεις με κάλεσε στο τέταρτο.   Σε λίγο χτυπούσα το κουδούνι,  μια κυρία γύρω στα 35 μου άνοιξε. 
-"Καλημέρα είμαι αντικαταστάτης του Βασίλη,  θα σας εξυπηρετώ για τις επόμενες 20 ημέρες..  .  .  .  .  .   έχετε όπως σας είπα ένα συστημένο". 
-"Παρακαλώ περάστε μέσα, .   .  .  .   καθίστε να σας κεράσω κάτι δροσιστικό,   έξω κάνει τρομερή ζέστη,  και για να φθάσετε εδώ φάγατε και την ανηφόρα..    Και του έλεγα του άντρα μου,  όταν αγοράσαμε το σπίτι,   εσύ καλά οδηγάς και παρκάρεις κάτω από το σπίτι,  εγώ θα τα τραβάω όλα,  με έφαγε η ανηφόρα…. Α με τα δικά μου,  να σου φέρω μια λεμονάδα; "
-"Ότι έχετε" τις απάντησα. 
Βάζοντας την λεμονάδα την παρακολουθούσα,  κορμί ίσιο και αδύνατο,  όχι πολύ κοντή αλλά με βυζιά πυραυλάκατους,  πετάγονταν σχεδόν έξω,  φόραγε και ένα διαφανές σορτσάκι και ξεχώριζε η χωρίστρα. 
-"Ορίστε" μου είπε,,  ..  .  .  .    "το όνομα σου; "
-"ΧΡΗΣΤΟΣ". 
-"Λοιπόν παντρεμένος; "
-"Μπα όχι ακόμα,   περιμένω τα μεγαλώσω". 
-"Κι εγώ που παντρεύτηκα στα 21 μου τι κατάλαβα,  αλλά τι να κάνω με έφαγε η μάνα μου να τον πάρεις τον Τάκη είναι γιατρός,  θα περάσεις καλά..  .  .  .  .    θα βγάζει πολλά λεφτά και δεν θα έχεις ανάγκη. !!!!! Και να τώρα εγώ στα 37 και αυτός στα 50,  άλλα τα ενδιαφέροντα του,   και άλλα τα δικά μου,  δεν μας έδωσε και ο θεός παιδιά και το ’χει ρίξει στην δουλειά,  κοιτάει να βγάλει όσα περισσότερα λεφτά.   Να τα κάνει τι; "
Μου είπε πολλά ακόμα,   γλώσσα δεν έβαζε μέσα,  ταυτόχρονα καθόταν απέναντι μου,  άλλαζε συνεχώς στάσεις,   έσκυβε συνεχώς δείχνοντας μου τον στόλο της,  και χαϊδεύονταν κατά στιγμές.  Σηκώθηκε ξανά και μου έφερε παγωτό. 
-"Να σας δώσω το γράμμα και να φύγω να μην σας ενοχλώ". 
-"Να με ενοχλείς από τι; Άλλωστε μου κάνεις και παρέα,  μόνη μου θα είμαι μέχρι τις 11-12 το βράδυ.  Μόνη μου θα φάω, ..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   αλήθεια τι ώρα σχολάς από την δουλειά σου; "
-"Κατά τις 3",  απάντησα. 
-"Να σε καλέσω για φαγητό; Τι θα έλεγες ήθελα να σε ρωτήσω και ορισμένα πράγματα". 
-"Ωραία στις 3 θα έρθω" τις είπα. 
Έφυγα και ήμουν σίγουρος,   ότι το μενού θα περιλάμβανε και την Ρίτα.  Η ώρα πέρασε και στην ώρα μου ήμουν εκεί,  μου άνοιξε και έμεινα έκπληκτος με αυτά που φόραγε.  Μίνι λευκή φουστίτσα και ένα μπλουζάκι δίχτυ που δεν έκρυβε τίποτα. 
-"Με συγχωρείς να πλυθώ λίγο". 
-"Και βέβαια,   εγώ θα έλεγα να κάνεις ένα μπανάκι,  και θα σου φέρω ρούχα του άντρα μου,  έτσι να αισθανθείς καλύτερα με τέτοια ζέστη που έχει". 
Μπήκα στο μπάνιο και άρχισα το πλύσιμο,   ο πούτσος μου είχε πάρει την ανιούσα και δεν υπάκουγε στα προστάγματα μου,   να περιμένει..  .  .  .  .    Σε λίγο άνοιξε η πόρτα,   η Ρίτα έφερε ρούχα,  παραμέρισε απότομα την κουρτίνα και έμεινε να με κοιτάει, . .  .   
-"Είπα να σε δω,   να δω αν σου κάνουν τα ρούχα,  σε όλα είναι εντάξει,  μόνο εδώ μπορεί να υπάρχει πρόβλημα" λέγοντας αυτά μου έπιασε τον πούτσο…. "του Τάκη αργεί να σηκωθεί..  .    " είπε και με μια απαλή κίνηση τον έβαλε στο στόμα της,  τον βύζαξε λίγο κι έφυγε ξαφνικά όπως ήρθε. 
Σε λίγο ντύθηκα,  άκουσα την πόρτα,  αλλά δεν έδωσα σημασία.  Βγαίνοντας έπεσα πάνω σε ένα κύριο. 
-"Θα είσαι ο Χρήστος,  μου είπε η γυναίκα μου για σένα,  πέρνα στη τραπεζαρία να πλυθώ και να φάμε". 
Κάτι δεν μου πήγαινε καλά,  κάθισα ψάχνοντας πρόφαση να φύγω.  Η Ρίτα έφερε τα πρώτα πιάτα,  και μου είπε ψιθυριστά…..  
-"Δεν τον περίμενα ήρθε ξαφνικά,  κάτσε να φάμε και ύστερα φεύγεις". 
Καθίσαμε όλοι μαζί,  φάγαμε σχεδόν γρήγορα μιλήσαμε ελάχιστα και τότε πήρα την απόφαση να φύγω. 
-"Ευχαριστώ",  είπα "να πηγαίνω τώρα". 
-"Κάτσε" είπε ο Τάκης,  "εγώ θα φύγω πάλι,   κάτσε να κάνεις παρέα την Ρίτα". 
Αμέσως σηκώθηκε πήρε το τσαντάκι του και έφυγε.  Η Ρίτα γύρισε προς το μέρος μου και είπε. 
-"Και τώρα μόνοι.,   βγάλε τα ρούχα σου και περίμενε με".  
Γύρισε κρατώντας ένα μαύρο μαντήλι,  μου το έδεσε στα μάτια και με πήγε στην κρεβατοκάμαρα..  .  .  .  .  .  .   έμεινα για λίγο μόνος σε λίγο γύρισε και άρχισε να μου παίρνει τσιμπούκι,  ένα από τα καλύτερα τσιμπούκια της ζωής μου.  Δεν άργησα να χύσω στο στόμα της τα ρούφηξε όλα. 
Μου έλυσε το μαντήλι και άρχισε να χορεύει μπροστά μου και να πετάει ένα ένα τα ρούχα της.  Αφού γδύθηκε πήρε ένα τεράστιο μαύρο δονητή και άρχισε να παίζει με αυτόν,  σε λίγο τον έχωσε στη μουνάρα της φωνάζοντας. 
Ο πούτσος έγινε και πάλι κάγκελο,  την άρπαξα και άρχισα να την γαμάω δυνατά,   αρπάζει και τον δονητή και τον χώνει κι αυτόν στο μουνί της.  Με δύο πούτσες δεν άργησε να χύσει, . .  .  .   
-"Χύνω η πουτάνα χύνω..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    "
Έγειρε να ξαποστάσει,  μα ο δικός μου επιζητούσε το μουνί της.  Σε λίγο ανέβηκε πάνω μου,  άρχισε να κουνιέται ρυθμικά,  τα βυζιά της πήραν φωτιά ανεβοκατέβαιναν ρυθμικά.  Δεν άντεξα έχυσα στο υγρό μουνί της. 
Άνοιξε η πόρτα,   ο Τάκης είχε επιστρέψει,  η δεν είχε φύγει. 
-"Μου επιτρέπεις να την γαμήσω κι γω" είπε,  κι έβγαλε το παπαρι του,  
Την γάμαγε πισωκολητά με την μούρη της στραμμένη στο πούτσο μου,  σε λίγο την έφερε πιο κοντά μου και άρχισε να μου τον παίρνει στο στόμα, ..  .  .    Σε λίγο και πάλι έτοιμος,  την ξαπλώσαμε στο κρεβάτι και της τον βάλαμε και οι δύο,  εγώ στην πίσω πόρτα.  Υπέροχος κώλος.  Ρυθμικά την βαράγαμε και οι δύο.  Δεν ξέρω πόση ώρα την πηδάγαμε μαζί αλλά αλλάξαμε πολλές στάσεις.  Αυτή έχυνε ποτάμι.  Τρελλάθηκα.  Κρατιόμουν όσοι μπορούσα,  πονούσα από την καύλα.  Ώσπου δεν άντεξα,  τον έβγαλα και άρχισα να χύνω πάνω τους. 
Σε λίγο και ο Τάκης πήρε σειρά της γέμισε τα βυζιά.  Αποκοιμηθήκαμε μαζί και το απόγευμα ρίξαμε ένα δεύτερο γύρο. 
Με την Ρίτα και τον Τάκη βρέθηκα δύο τρεις φορές ακόμα……. Περιμένω τηλέφωνο αλλά όταν γυρίσει η Αλίκη τι γίνεται;….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου