Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ 2.

Μείναμε αρκετή ώρα αποκοιμισμένοι ακίνητοι και οι δύο...Κάποια στιγμή με φωνή μεθυσμένη από καύλα και ποτό είπε ότι είναι πολύ κουρασμένη και θέλει να κοιμηθεί στο κρεβάτι...
Πήγαμε στο μέσα χωρίς να πούμε τίποτα στη διαδρομή,  όμως ξέραμε καλά ότι είχαμε μπει σε παράξενα μονοπάτια...
Γέμισε την μπανιερά και έμεινε εκεί μέσα αρκετή ώρα,  εγώ έκανα ένα ντους στο άλλο μπάνιο και μπήκα στο κρεβάτι,  παρ’ όλη την κούραση,  το ξενύχτι και το ποτό τα μάτια μου έμειναν ανοιχτά και στην σκέψη μου γύριζε όλη η φάση...Προσπαθούσα να καταλάβω τον ίδιο μου τον εαυτό….Ήρθε μετά από λίγο και ξάπλωσε πλάι μου...
Άρχισε να με χαϊδεύει τόσο τρυφερά και καυλιάρικα σαν να ήταν η πρώτη φόρα...Ξύπνησε μέσα μου ένα άγριο ζώο κι άρχισα να την πηδάω με τόση μανία και ένταση που δεν είχα πότε φανταστεί...Δεν θυμάμαι πόσες φορές χύσαμε εκείνο το βράδυ,  την επόμενη μέρα όμως είμαστε και οι δυο λιώμα...
Πέρασαν αρκετές μέρες χωρίς να συμβεί τίποτα,  συζήτησα μαζί της ότι έγινε αρκετές φορές και ήταν φανερό ότι η φάση δεν έκατσε το ίδιο καλά και στους δυο.
Αυτή την καταβρήκε και δεν έβλεπε την ώρα για τη συνέχεια,  εγώ πάλι φτιάχτηκα πολύ με όλο το σκηνικό αλλά με χάλασε το ότι έγινε με την γυναίκα μου και δεν μπορούσα να λειτουργήσω όπως θα ’θελα. Ο Τζίμυ εντωμεταξύ πίεζε με τηλέφωνα και δήθεν τυχαίες συναντήσεις στο μπαρ για επανάλειψη της φάσης. Τι τον ένοιαζε αυτόν την γυναίκα του θα πηδούσαμε;…..την γυναίκα μου ήθελε να ξαναπηδήξουμε….
Κάποιο βραδακι μολις γυρισε απο ψωνια μπηκε στο σπιτι αναστατωμενη...
-''Γεια, τι εγινε; ''
-''Πήγαμε βολτα... ''
-''Με ποιον; ''
-''Ελα να σου δειξω...Δως μου το χερι σου... ''
Μου πιανει το χερι και το βαζει κατω απο τη φουστα της..Το κυλοτακι μουσκεμα, το τραβαει στην ακρη...
-''Να εδω πιασε... ''
-''Το μουνι σου καιει και ειναι χυμενο και γαμημενο''
-''Κι εδω... ''.
Η κωλοτρυπιδα της ήταν ακόμα ανοιγμενη και τα χυσια σουρωναν στα μπουτια της...
-''Τι εκανες μωρη ξεκωλιαρα; ''
-''Πηγα και γαμηθηκα και σου εφερα τα χυσια του γαμια μου,  θελω να με γαμησεις οπως ειμαι με τα χυσια του... ''
Λυσαξα,  τρελαθηκα νομιζα οτι θα τη σκοτωσω,  το καυλι μου ομως ειχε αλλη γνωμη, ειχε γινει σκληρο σα παλουκι...Τη σπρωχνω στον καναπε της σηκωνω τη φουστα, ξεσκιζω το κυλοτακι και σημαδευω την κωλαρα της...Με το πρωτο σπρωξιμο μπηκε μεσα μεχρι τα αρχιδια, γλυστρουσα μεσα στα χυσια του γαμια της και τρελαινομουνα απο την καυλα..Αρχισα να τη γαμαω σα λυσασμενος και να τη χτυπαω δυνατα στα κωλομερια...
-''Χυνω ρε πουστη λιωσε με...ξεκωλιασε με...πηγα και σου γαμηθηκα η πουτανα...χτυπα με...ειμαι πουτανα..η πουτανα σου... ''
Εχυσα βαθεια μεσα στη γαμημενη κωλοτρυπιδα και η πουτσα μου συνεχισε να μπαινοβγαινει σκληρη ακομα μεσα στα χυσια....
Αυτο το βραδυ ηταν πολυ μακρυ....
Αφου καναμε ενα μπανιο πεσαμε στο κρεβατι,  οχι βεβαια για να κοιμηθουμε,  ειχε καταλαβει πλεον πως λειτουργουσα και επαιζε μαζι μου...
-''Θέλω να με γαμισεις παλι...δυνατά...να με σκισεις...εσύ είσαι ο άντρας μου,  μόνο μαζί σου χύνω έτσι.. ''
-''Μα τι μαλακίες λες; και γιατί τότε μου γαμιεσαι  σα σκύλα,  μωρη πουτανα; ''
-''Άλλο αυτό κι άλλο  ότι είσαι ο άντρας ο μοναδικός....άλλωστε'' έκανε μια παύση ''……αφου σε καυλωνει κι σενα….δεν ειναι ετσι; ''
Τα μάτια της ήταν καρφωμένα πάνω μου…..μ’ ανατρίχιασαν
-''Δεν ξέρω τι με καυλωνει.... '' είπα
-''Με γαμάς,  σα λυσσασμένος όμως μόλις καταλάβεις ότι ήμουνα μαζί του....όταν όμως είμαστε όλοι μαζί κωλώνεις κάπως....γιατί; θα μπορούσαμε να περνάμε πολύ όμορφα... ''
-''Καλά τι του βρίσκεις αυτού του μαλάκα; Σιγά τον γκόμενο…..''
-''Δίκιο έχεις,  απλά ένα καυλί είναι που με βολέυει…όσο για τα’ άλλο θα καταλάβεις με τον καιρό….''
-''Αν έφερνα εγώ μια άλλη στο κρεβάτι θα περνουσες ομορφα;''
-''Δεν ξέρω...πάντως αυτό που κάνουμε εσύ το προκάλεσες.. ''
-''Τι λες μωρή,  εγώ πήγα και γαμήθηκα μαζί του…;''
-''Αφού δεν έχω επιλογή...να σου πω καλύτερα μου βγαίνει όταν πάτε μαζί και έρχεσαι μετά σε μένα παρά όταν είμαστε κι οι τρεις.. ''
-''Ίσως ακόμα θέλεις λίγο χρόνο,  να χαλαρώσεις κάπως μαζί του,  να μην τον βλέπεις ανταγωνιστικά.... ''
-''Μα τι μαλακίες λες; Καλύτερα δε μαλακίζεσαι με το χέρι παρά με το στόμα….''
-''Θέλεις;… '' είπε
Και με μια κίνηση σα γάτα σύρθηκε,  στήθηκε απέναντι μου,  σήκωσε το σατέν κομπινεζάκι της κι άρχισε να χαϊδεύει το μουνάκι της,  ηδονικά,  με το βλέμμα της καρφωμένο πάνω μου…..Μου άρεσε η πουτάνα,  μου άρεσε και τα ’ξερε…γι αυτό με κάρφωσε…
-''Να τον πάρω τηλέφωνο; ''
Την πουτάνα με έπαιζε. Δε μίλησα…..
-''Να τον πάρω τηλέφωνο; '' επανέλαβε με φωνή βραχνή ενώ το τιραντάκι της είχε πέσει κι είχε αφήσει να φανεί η ρώγα της που ήταν κάγκελο...ήταν απίθανα όμορφη και καυλωτική η πουτάνα….με είχε καυλώσει…
-''Να τον πάρω τηλέφωνο; '' επέμεινε
-''Το θέλεις πολύ; Ρώτησα περισσότερο για να αποφύγω την πίεση
-''Ναι...χαλαρά όμως όχι όπως την άλλη φορά...άσε τα πράματα να ’ρθουν μόνα τους.. ''
-''Πάω να βάλω ένα ποτό... '' είπα για να ξεφύγω
-''Να τον πάρω τηλέφωνο; '' με κάρφωσε πισόπλατα η καργιόλα….''
-''Κάνε ότι θες…'' είπα
-''Όχι θέλω ένα ναι ή ένα όχι…'' συνέχισε η οχιά που με δάγκωνε και το ευχαριστιόταν….με είχε δηλητηριάσει με την καύλα της η πουτάνα….
-''Παρε... '' είπα και χάθηκα στο άνοιγμα της πόρτας
Σε 10΄ ήταν εκεί... για να γαμήσει την γυναίκα μου ο πούστης ήρθε τρέχοντας σε 10΄…ποιος ο Τζιμάκος που μας έστηνε στα ραντεβού με τις ώρες….μου ερχότανε να το γαμήσω στις μπουνιές τον μαλάκα….
Είχα αποφασίσει να τους αφήσω να κάνουν παιχνίδι και αν μου έβγαινε θα έμπαινα κι εγώ....Αράξαμε στους καναπέδες κι αρχίσαμε να λέμε μαλακίες και ιστορίες από τα παλιά.....σε κάποια στιγμή μας διηγήθηκε πως γάμησε έναν πούστη πριν από χρόνια... ''μας είπε πως του την έπεσε σ’ ένα σινεμά που είχε πάει με την γυναίκα του που την είχε τότε γκόμενα,  πως τον πήγε στις τουαλέτες χωρίς να πάρει χαμπάρι η γυναίκα του'' καλά τώρα IQ ραδικιού ''πως του τον πήρε τσιμπούκι,   πως του ρούφηξε τ’ αρχίδια πως του κατέβασε το παντελόνι,  φόρεσε προφυλακτικό και αμέσως σήκωσε τα πόδια του πούστη στον αέρα κι έχωσε τον πούτσο βαθειά μέσα στον κώλο του,  γαμώντας τον άγρια,  μέχρι που του ’χυσε στον κώλο,  στο στόμα,  στη μούρη,  στα μάτια,  παντού ''
Δεν ξέρω για πιο λογο καυλωσα αμέσως...ίσως γιατί θυμήθηκα κάτι δικα μου απ' τα παλιά....θυμήθηκα τον Τάσο έναν έφεδρο αξιωματικό που συνάντησα στο Άργος Ορεστικό που υπηρετούσα.. ''είχε έρθει για δίμηνη άσκηση στο βουνό και στην πρώτη μου νυχτερινή βάρδια σα θαλαμηπόλος μου την έπεσε. Τον γάμησα στο γραφείο του διοικητή. Ο πούστης δεν φαινότανε με τίποτα,  άντρας με τα όλα του και παιδαράς,  αλλά στο γαμήσι ήταν άγριος πούστης,  έκανε σαν λιγομένος μόλις έβλεπε την ψωλή μου. Μου την ρουφούσε με πάθος,  μέχρι τις αμυγδαλές τον έπαιρνε,  μου έγλυφε τα αρχίδια σαν γάτα,  τα πιπιλούσε ένα-ένα και τα δυο μαζί κι άνοιγε την σούφρα του για να τα πάρει κι αυτά μαζί με το καυλί μου,  τρεις φορές το λιγότερο τον έχυνα. Μια μέρα χάθηκε. Μάθαμε πως τον κάρφωσε στο διοικητή ένας  κωλοπαιδαράς Τούρκος που είχαμε από την Ξάνθη γιατί δεν του ’κατσε. Τον εξαφάνησαν αλλά και μέχρι που έφυγα με μετάθεση τον κωλότουρκο τον γάμησαν,  έφτυσε της μάνας του το γάλα''
Αυτή ακούγοντας τα κατορθώματα του γαμιά της φτιάχτηκε περισσότερο τώρα ήταν κοντά του και τον χάιδευε....δεν άργησαν να βγουν τα ρούχα κι άρχισε να του παίρνει τσιμπούκι γονατιστή με τον κώλο τουρλωμενο...
Παρατηρούσα πως τον έγλυφε....αυτός είχε γύρει το κεφαλι πισω ειχε κλεισει τα ματια και ηταν παραδομενος στην απολυτη καυλα.....
Εγω απεναντι τον επαιζα αργα και τους κοιταγα....χωρις να αφησει το καυλι του σηκωνε τα ματια της και με κοιταζε σα να με καλουσε κοντα της.....
Κοιταζα το καυλι του που μπαινοβγαινε στο στομα της...Ηταν πολυ σκληρο,  μακρυ και γυριστο προς τα πανω....
Γυρισε την κωλαρα της προς το μερος μου και οπως ηταν στημενη στα τεσσερα μου την κουνουσε με αργές κυκλικές και ερεθιστικές κινήσεις…..έπαιζε και την σούφρα της ανοιγοκλείνοντας την..
Δεν άντεξα η πούτσα μου έγινε σίδερο και πήγαινε να σπάσει….πήγα και της τον έχωσα μ’ όλη μου την δύναμη. Η πουτάνα τον ρούφηξε χωρίς να βγάλει κιχ. Της έπαιξα το μουνάκι που σούρωνε…βογκούσε…..άρχισα να της λαδωνω τον κωλο με τα χυσια της....
Μετά σηκώθηκε και αφού με ξάπλωσε κάτω καβαλησε τον πουτσο μου και έσκυψε φέρνοντας τις βυζαρες της στα μούτρα μου και τουρλωνοντας το κωλαρακι για τον άλλο....πήρα τις ρώγες της στο στόμα κι άρχισα να τις πιπιλάω,  να τις γλείφω και να τις δαγκάνω με λύσσα….φάνηκε να πονάει μα το απολαύανε και δεν έβγαζε κιχ…….
Αυτός ήρθε πίσω της και ψαχνοντας την κωλοτριπιδα της με το καυλι του ακούμπησε τα αρχιδια μου κι αμέσως ένιωσα το μουνακι της να στενεύει και το καυλι του να χώνεται αργά-αργά  στον κωλο της....έβγαλε ενα καυλιαρικο βογκητό έσκυψε προς το αυτί μου και ψυθήρισε...
-Γαμισε με άντρα μου…γάμησε με μαζί με το γαμια μου….σκίστε με από παντού.....λειώστε με….
Το κονταροχτύπημα άρχισε σ’ ένα ανταγωνισμό που δεν έλεγε να τελειώσει…έσπρωχνε αυτός πήδαγα εγώ και πιο βαθιά,  πιο γρήγορα πιο δυνατά…..Εγώ την κοιτούσα στα μάτια για να δω την επιβραβευση και την απονομή του τίτλου του καλύτερου…αυτός την βουτούσε από τα μαλιά και την γύριζε να δει τη μούρη της
-''Ποιος σε γαμεί καλύτερα μωρή'' της έλεγε αυτός
-''Εσύ γαμιά μου'' του ’λεγε αυτή
-''Τι λες μωρή πουτάνα''  της έλεγα εγώ
-''Όχι άντρα μου και καβαλάρη μου εσύ με γαμάς καλύτερα…''
Μας έπαιζε η πουτάνα,  εμείς χύναμε και μέναμε όρθιοι για το επόμενο γαμήσι….αυτή είχε διαλυθεί,  είχε στραβώσει το σασί της κι είχαν πάρει στροφή τα αμορτισέρ της κι ήθελε κι άλλο….Δεν καταλαβαίναμε κι εμείς. Την γαμουσαμε δυνατα και οι δυο μαζι...Αυτη παραλιρουσε απο την καυλα, ολο το κορμι της σπαρταρουσε καθως εχυνε ασταματητα, εμεις της τον χωναμε ολο και πιο γρηγορα....Σε καποια στιγμη την επιασε απο το μαλι και αρχισε να της χτυπαει τα κωλομερια δυνατα..Εγω αρχισα τα χαστουκια με το ενα χερι και με το αλλο της ετριβα δυνατα τις ρογες,  κοντεψε να λιγωθεί....Συνεχισαμε ετσι για λιγα λεπτα και τοτε την επιασε σφιχτα απο τη μεση κολησε πισω της και αδειασε τ’ αρχιδια του μεσα στην κωλοτρυπιδα της...Αμεσως βγηκε απο μεσα της και εγυρε στο πλαι διαλυμενος..αυτη συνεχισε να ανεβοκατεβαινει στο καυλι μου...ηθελε κι αλλα χυσια...Εβαλα το χερι μου πισω της και εψαξα την τρυπα της...ηταν ακομα ορθανοιχτη και τρεχανε τα χυσια που της αφησε πανω στ΄αρχιδια μου...αυτο με καυλωσε ακομα πιο πολυ και με λιγες ακομα πουτσιες ενοιωσα οτι τελειωνω...βγηκα απο το μουνι της και αρχισα να σκορπαω τα χυσια παντου επανω της...οταν αδειασα και την τελευταια σταγωνα τα αλειψα σ΄ολο της το κορμι και ειδικα στα βυζια της....
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου