Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Ο ΑΝΤΡΑΣ ΑΠΟ ΑΓΓΕΛΙΑ

Πάντα με ερέθιζε η ιδέα,πως θα ήταν αν κάποιος αλλός πηδούσε την γκομενά μου.Το είχαμε συζητήσει και μου είχε πει ότι και αυτήν την ερέθιζε ιδέα,αλλά από την ιδέα στην πράξη ήταν πολύ μακριά...Εώς ότου αποφάσισα να κάνω ένα βήμα μπροστά.Πλησίαζαν τα 22α γενέθλια της και σκέφτηκα να της κάνω ένα δωράκι.Βρήκα μια αγγελία,από αυτες που κυκλοφορούν κατά χιλιάδες,που έλεγε για κάποιον που ικανοποιεί φαντασιώσεις ζευγαριών.Μου φάνηκε πολύ καλό και πηρά το θάρρος και τηλεφώνησα.Ήταν πολύ ειλικρινής μαζί μου.Μου είπε ότι είναι 39 χρονών και ότι μπορεί να θέλω κάποιον νεότερο.Όμως ένας ώριμος άντρας ήταν πάντα η φαντασιωσή της και έτσι το κανονίσαμε για τη μέρα των γενεθλίων της.Τον προειδοποίησα όμως και γω ότι δεν της είχα πει τίποτα και μπορεί να χάλαγε η φάση και ότι όπως και να'ταν θα είχε αναστολές.Περίμενα μέχρι εκείνη τη μέρα για να της το πω.Η κουβέντα εξελίχθηκε κάπως έτσι:-Σου έχω ένα δωράκι.
-Τι μου πήρες ;
-Θα έρθει κάποιος άγνωστος εδώ σε λίγο να σε πηδήξει.
-Μμμμ.....Μ'αρέσει....Θα κάνεις τον άγνωστο ;
-Αλήθεια σου λέω,το κανόνισα.
-Δεν το πιστεύω!!Πλάκα μου κάνεις!!
-Λοιπόν φόρα τις ζαρτιέρες και τα ψηλοτακουνά σου και περίμενε εδώ.Εγώ πάω στο σαλόνι να περιμένω.Όπου να'ναι θα'ρθει.Αν δε θες πες το τώρα!
και βγήκα από το δωμάτιο.Από μέσα άκουσα:δεν το πιστεύω,δεν το πιστεύω!Αλλά δεν βγήκε να μου πει όχι.Η χάρα μου ήταν μεγάλη!Τα είχα καταφέρει.
Σε λίγο ήρθε.Ήταν ψηλός και εύσωμος με γκριζα μαλλιά.Αρκετά γοητευτικός οφείλω να ομολογήσω.Συστηθήκαμε και μου ζήτησε να κάνει ένα ντουζ πριν από όλα.Του έφερα ένα μπουρνούζι και αυτός γδύθηκε μπροστά μου και μπήκε για μπάνιο.Είχε προσόντα!Η αλήθεια είναι ότι ούτε σε τσόντες δεν είχα δει τέτοιο πράγμα,εκτός από μερικές φορές!!Τώρα είχα αρχίσει να έχω αμφιβολίες εγώ.Πήγα στο δωμάτιο.Ήταν τυλιγμένη στο σεντόνι.
-Το θέλεις ; Τη ρωτάω.
-Δεν ξέρω.Εσύ το κανόνισες.Εσύ,θες να με πηδήξει;Πως είναι;
Δεν απάντησα.Πηγά έξω.Σε λίγο βγήκε.Τον οδήγησα στο δωμάτιο και κάθισα από έξω."
-δε θα έρθεις μέσα ;με ρωτάει αυτός.
-Θα δούμε.Μη τη φέρω σε δύσκολη θέση.
Προσπαθούσα να ακούσω έξω από την πόρτα.Τους άκουγα να μιλάνε αλλά δεν καταλάβαινα. Ξαφνικά οι ομιλίες σταμάτησαν.Δεν μπορούσα αλλό!Άνοιξα λίγο την πόρτα.Αυτός καθόταν στην καρέκλα του γραφείου και είχε ανοίξει το μπουρνούζι,ένω αυτή είχε γονατίσει ανάμεσα στα πόδια του και του έγλυφε την τεράστια πούτσα.Ειχε κάνει όπως της είπα:φορούσε τις ζαρτιέρες της και τα ψηλοτάκουνα που με ερεθίζουν.Ο τύπος φαινόταν να το ευχαριστιέται.Έλεγε συνέχεια:
-Μπράβο μικρό μου!Κάβλωσέ με και θα σου δείξω τι θα πει άγριο γαμήσι.
Αυτή τον έγλυφε όλο και πιο ερεθισμένα.Καποιά στιγμή σταματάει και βαριανασαίνοντας του λέει:
-Δείξε μου!Πήδα με άγρια!Είσαι τεράστιος!Το θέλω πολύ!
Δεν το περίμενα!Είχα μείνει με το στόμα ανοικτό!Την πιάνει απο τα μαλλιά και με μια κίνηση την βάζει στο πάτωμα στα τέσσερα και πάει πίσω της.Μεχρι να βάλει το προφυλακτικό,αυτή έτριβε το μουνάκι της πάνω του όλο προσμονή!Τελικά της τον ακουμπάει και τον σπρώχνει μέσα της.Αυτή γούρλωσε τα ματιά της και άνοιξε το στόμα της σαν να ήταν έτοιμη να ουρλιάξει ,αλλά το μόνο που είπε ήταν:"Βάλ΄τον όλο!Ξέσκισε με!".Έκλεισα την πόρτα.Για λίγη ώρα άκουγα μόνο τις φωνές της και τους ήχους από πολύ άγριο πήδημα!Την ξέσκιζε στ'αλήθεια!Κάποια στιγμή τους άκουσα και πάνω στην πόρτα!Ξαφνικά σταμάτησαν.Και τότε ήρθε η μεγαλύτερη έκπληξη για μένα αν και ακολούθησαν και άλλες!!!Μου φωνάζει αυτός από μέσα:
-Φίλε!Φέρνεις λίγο τη βαζελίνη.
Έμεινα!Ποτέ δεν το είχαμε κάνει από πίσω!Πήγα και έφερα.Μπήκα στο δωμάτιο.Ήταν ξαπλωμένη στο κρεβατι μπρούμυτα και με κοιτούσε χωρίς να μιλάει. Έβαλε βαζελίνη στα δακτυλά του και άρχισε να τρίβει το κωλαράκι της.Αυτή Άρχισε να αναστενάζει.
-Θα σε πονέσω λίγο μικρό μου. Της λέει.
-Δεν με πειράζει.Είμαι η δούλα σου.Κάνε με ότι θέλεις πουτσαρά μου.
Ακούμπησε τον πούτσο του και τον έσπρωξε μέσα της αργά. Αυτή δάγκωσε το μαξιλάρι.Μόνο λίγο κατάφερε να τον βάλει πριν αρχίσει να ουρλιάζει.Άρχισε να τη γαμάει.Της άρεσε όμως!Άνοιγε όλο και πιο πολύ το κωλαράκι της.Αυτός βαριανάσαινε.Άρχισε να τον παρακαλάει!"Χύσε με!Χύσε τη δούλα σου!"
Σε κάποια στιγμή αυτός τον βγαζει έξω και βγαζει το προφυλακτικό.
-Έλα μικρό μου. της λέει.Ικανοποίησε με!
Έμενα ποτέ δε μου είχε πάρει πίπα για να τελειώσω.Δεν ήθελε να χύσω μέσα στο στομα της.Ομως σηκώνεται και μου λέει.
-Σ'αρέσε να με βλέπεις μωρό μου;Σ'αρέσε να με βλέπεις έτσι με τις ζαρτιέρες μου και τα τακούνια να με ξεσκιζεί αυτός ο ξένος με την ψωλάρα του;Σ'αρέσε;Εγώ ξετρελάθηκα!!!Κοίτα πως θα ικανοποιήσω τώρα τον αφέντη μου!"
και αμεσώς βάζει τον πούτσο του στο στόμα της και αρχίζει να τον γλύφει και να του χαϊδευει τα αρχίδια.Με έκπληξη τον είδα να χύνει μέσα στο στόμα της και αυτή να τα ρουφάει με λαγνεία!!!
Βάλαμε να πιούμε ένα ποτό.Αυτός ήταν άνετος,εγώ σε αμηχανία και αυτή,σαν σε νιρβάνα,δε μιλούσε καθόλου.Σε καμιά ωρίτσα ,αφού τσιμπήσαμε και κάτι,της λέει:
-Τι έχεις μικρό μου και δε μιλάς;Μήπως θέλεις και άλλο και ντρέπεσαι να το πεις;
Και χωρίς άλλη κουβέντα την πήρε από το χέρι,την πήγε στο δωμάτιο και την πήδηξε άγρια και ασταμάτητα για τουλάχιστον τρία τέταρτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου