Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΌΤΑΝ ΣΤΟ ΣΕΞ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ.

Ήταν χειμώνας του 2002 όταν..  Δίπλα μου ήταν η Δήμητρα! Και οι δυο μας φοιτητές αυτή στο πανεπιστήμιο του ζωγράφου και εγώ στο τει του Πειραιά ! Σπούδαζε ψυχολογία και όπως καταλαβαίνετε είχε ένα τρόπο που τα έλεγε που μ άφηνε μαλάκα πάντα στο τέλος μιας συζήτησης. Αυτό ήταν που με κέρδιζε πάνω της εκτός απ τα κόκκινα, καρέ μαλλιά της.
Ήταν γύρω στο 1.60 με στήθος νούμερο 4 και ένα κώλο απίστευτο..  Η καταγωγή της ήταν από πάτρα όπως και η δική μου, μόνο που αυτή έμενε με άλλες 2 φίλες της {εδώ θα τα πούμε την άλλη φορά} αμπελόκηπους ενώ εγώ με τους δικούς μου Κηφισιά!
Ήμασταν μαζί γύρω στους 3 μήνες πάνω στα σιρόπια δηλαδή..  Επίσης να αναφέρω ότι η Δήμητρα είχε μια πολύ εκφραστική ματιά και με τα γυαλιά που φορούσε το βλέμμα της σε παραπλανούσε σε μονοπάτια.. . απίστευτα!
Εκείνη την εποχή ο καιρός είχε αγριεύει παρά πολύ και είχαμε να ιδωθούμε περίπου 3 μέρες! Είχαμε τρελαθεί και οι δυο..  Τόσες μέρες χωρίς σεξ! ! ! Το χιόνι έξω από το σπίτι μου έφτανε το 1.5 μέτρο δε μπορούσα να κάνω τίποτα, έξω δεν κυκλοφορούσε ούτε κουνούπι! ! ! Μπορώ να πω ότι μιλάγαμε στο τηλέφωνο 20 ώρες την ημέρα και αυτό μας έκανε να θέλουμε ο ένας τον άλλον ακόμα περισσότερο! Έτσι το βραδάκι ενώ η δικοί μου είχαν πέσει για ύπνο γύρω στις 11 το βράδυ μου ρχετε μήνυμα στο κινητό : δεν ανοίγεις την πορτούλα σου να μπω μέσα, γιατί εδώ έξω κάνει κρύο. .  : έμεινα μαλάκας για μια στιγμή. Πάω ανοίγω και τη βλέπω έξω! Χωρίς να πούμε τίποτα τη τράβηξα μέσα και ανταλλάξαμε ένα πολύ.. . . . . . φιλί διάρκειας κάνα 20λεπτου! Το τζάκι στο σαλόνι ήταν αναμμένο με μια φλόγα τρομερή..  Λες και περίμενε ότι θα ερχόταν το μωρό μου! ! !
Τη ρωτούσα για ώρες πως κατάφερε και ήρθε σπίτι μου αλλά αυτή δε μου λέγε με τίποτα! Αφού ήρθε η ώρα να κοιμηθούμε της είπα να κοιμηθεί με την αδερφή μου και εγώ να κοιμηθώ στο καναπέ στο σαλόνι. Τη ήταν να της το πω, έγινε τούρκος! Αν είναι να κοιμηθούμε χώρια φεύγω αυτή τη στιγμή μου είπε! Κατάλαβα ότι το κοριτσάκι μου ήταν απίστευτα καυλωμένο! Πριν έρθει σπίτι είχα κάνει μπάνιο, είχα ξυριστεί, είχα βάλει γαλάκτωμα σ όλο το σώμα μου..  Ήμουν έτοιμος για γαμήσι! ! ! 
Παίρνω μια κουβέρτα τη στρώνω στο σαλόνι μπροστά στο αναμμένο και γεμάτο φλόγα τζάκι. Η δικοί μου δεν είχαν πάρει μυρουδιά το τη γινόταν..  Μέχρι εκείνη τουλάχιστον τη στιγμή! Πέφτουμε και καλά να κοιμηθούμε τώρα γύρω στις 12:30! Με το που ήρθαμε δίπλα δίπλα κάτω από το πάπλωμα ένα ρίγος διαπέρασε τα κορμιά μας..  Ήμασταν μαζί! Έξω χιόνιζε; Απίστευτο τοπίο; Μέσα είχαμε το τζάκι και την καύλα μας να ξεσκιστούμε! Το φως της φλόγας του τζακιού που χτυπούσε στα αναμμένα πρόσωπα μας ήταν κάτι που μας ερέθιζε απίστευτα! Ο πούτσος μου είχε χτυπήσει λιμιτ απ! ! ! Το κατάλαβε αμέσως, το μποξερακι δε μπορούσε να κρύψει τίποτα απολύτως! Ενώ φιλιόμασταν σιγά σιγά κατέβασε το χέρι της προς τα κάτω χαϊδεύοντας τον μου πάνω απ το μποξερακι! ! ! Το ήξερε ότι αυτό με τρέλαινε.. 
Συνέχιζε να μου χαϊδεύει το πούτσο μου για κάνα 15λεπτο θέλοντας μ αυτό το τρόπο να με βασανίσει! ! Όσο κύλαγε η ώρα με καύλωνε όλο και πιο πολύ ώσπου ξεχύθηκε έχω απ το μποξερακι..  Μένοντας η ίδια άναυδη..  Τα επιφωνήματα που μου ψιθύρισε στο αυτί με έστειλαν! ! Ήξερε ότι απόψε θα φάει το γαμήσι της ζωής της! ! Εγώ μέχρι εκείνη τη στιγμή κρατούσα στάση αναμονής! ! Ήθελα να κάνει πρώτα αυτή το παιχνιδάκι της και μετά να αναλάβω εγώ πρωτοβουλία! Έπιασε το μποξερακι και μου το κατέβασε..  Μ είχε αφήσει τελείως γυμνό και με τα χέρια της να μι ξεκολλάνε απ το πυρωμένο μου καυλί! Η μαλακία που παίζον τα χεράκια της ήταν απίστευτη!
Τότε άρχισα να της μιλάω πρόστυχα..  Ήταν κάτι που με τις προηγούμενες σχέσεις της δε το χε ξανακάνει..  Όπως και πολλά αλλά που όταν της τα ζητούσα με κοίταγε περίεργα..  Μετά ώμος μου εξομολογιόταν τη είχε χάσει με τους μαλάκες που τη πηδούσαν μέχρι τότε! Σε κάποια στιγμή είπα να μπω και εγώ στο παιχνίδι. .  Άρχισα να τη δαγκώνω και να τη γλύφω στο λαιμό της με αποτέλεσμα να αρχίσει να αναστενάζει και να μου λέει πως θέλει να τη γαμήσω αυτή τη στιγμή! Ο λαιμός της ήταν το ευαίσθητο σημείο της! Την βάζω κάτω της πιάνω τα χέρια συνεχίζοντας στο λαιμό το μαρτύριο τις! Δεν μπορούσε να αντιδράσει έτσι όπως τη κρατούσα με αποτέλεσμα να χτυπιέται πάνω κάτω λέγοντας μου σε θέλω καύλα μου μη με βασανίζεις άλλο! !
Καταλάβαινα ότι ερχόταν σε απανωτούς οργασμούς, έβαζε τόση δύναμη στα χέρια για να απελευθερωθεί που με καύλωνε ακόμη περισσότερο! Σε κάποια φάση είχε στερέψει το στόμα μου! Πήγα να σηκωθώ να πάω στη κουζίνα και δε μ άφηνε , με παρακαλούσε να μείνω δίπλα της! Πηγαίνοντας τελικά στη κουζίνα παίρνω ένα κόκκινο κρασί και ένα μπουκάλι σαντιγί! Είχα απίστευτα κέφια..  Ήθελα να την τρελάνω!
Πιάνω το κρασί και της το ρίχνω στο στόμα! Τρελάθηκε σε κάποια στιγμή δε μπορούσε να πιει άλλο και κυλούσε στο στήθος της! Το στήθος ήταν τέζα παίρνω τις ρόγες της γρήγορα στο στόμα μου και αρχίζω να τις πιπιλάω τόσο έντονα που μου πε να ηρεμήσω λίγο γιατί πονούσε..  Είχα φτάσει πλέον στο ζενίθ! Αλλά ήθελα να καθυστερήσω κι άλλο την διείσδυση!
Αυτό ήταν τρελάθηκε όλο το κορμί της καιγόταν! Παίρνω τη σαντιγί και ξεκινώ απ το στόμα στο λαιμό στο στήθος στα πλευρά και καταλήγω στο ξυρισμένο της μουνάκι! Μου πε ότι απ τους πολλούς οργασμούς είχε στερέψει και πράγματι ήταν ξηρό πολύ! Με παιδεύεις τόση ώρα τι θες να κάνω; Μου είπε!
Ήμασταν καμιά ώρα στα προκαταρκτικά! Είχε τρελαθεί..  Μόλις ακούμπησα τη γλώσσα μου επάνω στα μουνοχειλα της σηκώθηκε επάνω τινάχτηκε! Δεν την είχαν ξανά γλύψει έτσι! Της πιάνω τα πόδια και τη γυρνάω σε φάση 69! Αυτό ήταν με έκανε να χύσω μέσα σε 10λεπτα! Τώρα θα δεις μωρό μου θα σε γαμήσω εγώ με χεις τρελάνει με χεις καυλωμένη 1 ώρα και δε με γαμάς! Έχυσα στο στόμα μέσα της!
Συνέχυσε ώμος να μου το παίζει με απίστευτο μίσος..  Αυτό ήταν! Το μουνί της είχε γίνει λούτσα! ! ! Πιπίλαγα τη κλειτορίδα της, την μάγκωνα με τα χείλη μου και τη τραβούσα έξω! Έβγαλε έναν αναστεναγμό που σίγουρα τον άκουσαν και η δικοί μου που κοιμόντουσαν στο δίπλα δωμάτιο! Της είπα να μι φωνάζεις και μου λέει δε μπορώ να περιμένω άλλο με χεις εξαντλήσει!
Αυτό ήταν γυρνάει προς το μέρος μου και με μια κίνηση αστραπιαία κοπανά το καυλί μου μέσα στο πλημμυρισμένο της μουνάκι! Με πήδαγε έτσι που κοιτούσα τη κωλάρα της και παρατηρούσα ότι ήταν ψιλοανοιγμενος! Με καύλωσε πολύ το μωρό μου! Ανεβοκατέβαινε πάνω κάτω το μωρό μου που άκουγες πλατς πλουτς απ’ τό μουνί της!
Άρχισα να της ρίχνω χαστούκια στα κωλομέρια της αν δεν ήταν η δικοί μου σπίτι θα της τα είχα κατακοκκινίσει τα γαμημένα κωλομέρια! Ήταν απίστευτη η θέα που είχα με το τρόπο που γαμιόταν! Είχε λυσσάξει..  Γαμιόταν πλέον σαν σκύλα, της είχα βάλει τα δάχτυλα στο στόμα της γιατί είχε αρχίσει να φωνάζει!
Το κάναμε έτσι για κάνα μισάωρο, κουράστηκε! Τη γυρνάω κάτω και αρχίζω να τρίβω το καυλί μου πάνω στη κλειτορίδα της..  Άρχισε να παρακαλά και πάλι να μην τη βασανίζω..  Καλά δεν άκουγα τίποτα! Άρεσε πόλη να τη βλέπω να βασανίζετε γλυκά..  Εκεί που δε το περίμενε της τον ρίχνω ξαφνικά μέσα της βγάζοντας μια κραυγή κάνοντας με ζώο ανήμερο! Τη πήδαγα τόσο άγρια λες κι ταν πουτάνα! Πρώτη φορά μου έβγαζε τέτοιο εαυτό! Άρχισα να τα παίζω από τη κούραση ώσπου σε μια φάση έμπαινα όλος μέσα πατώντας στη μήτρα τις! ! ! Με λύσσαξε η ρουφιάνα..  Έμπαινα και έβγαινα ολόκληρος μέσα στο μουνί τις..  Δεν καταλάβαινε τίποτα..  Είχε ανοίξει τόσο πολύ που μου έμπαιναν ιδέες.. 
Με παρακάλαγε να τελειώσω γιατί άρχισε να πονά..  Έτσι τελείωσα έξω απ το μουνί της κάνοντας την χάλια! Πήγαμε για μπάνιο 3:30 το βράδυ.
Οι δικοί μου τα χαν καταλάβει όλα αλλά εγώ δε καταλάβαινα τίποτα με τις καύλες που είχα! Βγήκαμε από το μπάνιο αλλά εμένα μου χε καρφωθεί η κωλοτρυπίδα της! Πέσαμε να κοιμηθούμε αλλά μόλις τη πήρα αγκαλιά καύλωσα αμέσως!
Της τον έτριβα στο κώλο και φάνηκε ότι θα με ακολουθούσε και σε αυτό το μονοπάτι! Της είπα ότι με καύλωναν απίστευτα τα κωλομέρια της και φάνηκε να το παίρνει επάνω τις..  Θα δις τη θα πάθεις είπα από μέσα μου! Τη γύρισα μπρούμυτα κάνοντας ισπανικό ανάμεσα στα κωλομέρια τις..  Απίστευτο! Είχε γυρίσει το κεφάλι της πίσω και κοιτούσε το υπέροχο θέαμα! Ήξερε ότι ο κώλος της με καύλωνε και αυτό της άρεσε πολύ! Ο πούτσος μου είχε γίνει τόσο μεγάλος και τόσο χοντρός που δε πίστευα ότι θα μπει όλο αυτό το κανόνι στο παρθένο κολαρακι τις! ! Έβαλα τα δύο δάχτυλα μου στο στόμα της και αφού μου τα 'γλιψε καλά πήγα να τα ακουμπήσω στη πίσω πόρτα τις! Με μεγάλη έκπληξη μου είδα να χάνονται μέσα! Τη ρώτησα αν το χε ξανακάνει και μου πε όχι..  Απλώς ήταν πολύ καυλωμένη και μου πε να της γαμήσω το κώλο σιγά - σιγά..  Αφού τον άνοιξα κι άλλο έβαλα το καυλί μου στο κατώφλι τις! Ήταν απίστευτος ο τρόπος που μπήκε μέσα.. 
Καμιά σχέση με το να γαμάς μουνί..  Αυτό που με καύλωνε πιο πολύ ήταν που ενώ την είχα μπρούμυτα είχε γυρισμένο το κεφάλι της και παρακολουθούσε όλο το σκηνικό! Με προέτρεπε να της τον βάλλω ακόμα πιο βαθιά και να τη γαμάω πιο γρήγορα! Η κωλοτρυπίδα της είχε βιδωθεί τόσο πολύ άσχημα πάνω στο καυλί μου που αισθανόμουνα πόνο και καύλα μαζί! Δεν είχα χρησιμοποιήσει και λιπαντικό και αυτό δημιουργούσε μια τριβή απίστευτα σκληρή! Αφού έχυσα τη πρώτη φορά μέσα της μετά η κολάρα της γαμιόταν αέρα! Της τον έβαζα όλο μέσα μέχρι τη ρίζα..  Μου έλεγε ότι καύλωνε με τα αρχίδια μου που κοπάναγαν τα απίστευτα καυλιάρικα κωλομέρια της! Ήθελα να τη γαμάω έτσι όλο το βράδυ αλλά παρόλο που είχα χύσει 3 4 φορές δε μπορούσα ν αντισταθώ στη κωλάρα τις! ! !
Μέχρι και σήμερα πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος κώλος που χω πηδήξει! ! Ειδικά όταν την έβλεπα η όταν της έβαζα χέρι και αισθανόμουν το στρινγκ τότε πραγματικά γινόμουν τούρκος! ! ! Εκείνη η νύχτα τελείωσε κοντά στις 5 το πρωί βρίσκοντας και τους δύο εξασθενημένους! ! ! Καθίσαμε στο τζάκι μπροστά αγκαλιασμένοι απολαμβάνοντας ένα τσιγάρο! ! !
Ήταν μια απίστευτη βραδιά γεμάτη πάθος και υποσχέσεις για πράγματα στο μέλλον.. . . . . .
Το χιόνι κράτησε 3 μέρες και ήμασταν αποκλεισμένοι στο σπίτι! Η Δήμητρα έμεινε σπίτι 3 βραδιά και καταλαβαίνετε ότι κάθε βράδυ το τζάκι μας κράταγε πολύ ζεστή συντροφιά.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου