Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΖΕΥΓΑΡΙ ΖΗΤΑ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ

Φύλο:Ζευγάρι
Επιθυμητή σχέση: Εξαρτάται...
Σεξουαλικότητα: Ανδρόγυνο
1η προτίμηση - Φύλο: Ζευγάρι
2η προτίμηση - Φύλο: Aνδρας
1η προτίμηση - Σεξουαλικότητα: Ανδρόγυνο
2η προτίμηση - Σεξουαλικότητα: Ετερoφυλόφιλος/η
Κείμενο Καταχώρησης:
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΑΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΕ (ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ) ΚΑΙ ΤΟ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ !!!!

Είμαστε ένα νέο ζευγάρι, άνδρας 33 - γυναίκα 31, παντρεμένοι εδώ και 4 χρόνια.
Η ερωτική μας ζωή ήταν μέχρι πρόσφατα "συνηθισμένη" θα έλεγε κανείς, χωρίς υπερβολές ή κάτι αξιοπερίεργο.
Σιγά σιγά αρχίσαμε να πειραματιζόμαστε σεξουαλικά, κυρίως "παίζοντας" με τις φαντασιώσεις μας. Έτσι κάνοντας το μεγάλο βήμα, της είπα τη φαντασίωση που πάντα είχα να τη δώ να γαμιέται με κάποιον άλλο. Αυτό μ' έκανε πάντα να καυλώνω πολύ, συνειδητοποιώντας οτι έχω κάτι από "ματάκια" μέσα μου.
Στην αρχή εκείνη δεν μπορούσε να το πιστέψει. Νόμιζε οτι της κάνω πλάκα ή οτι τη "δοκιμάζω". Νόμιζε επίσης οτι κατά βάθος θέλω να ξενοπηδάω και αυτό είναι το άλλοθί μου.
Της είπα οτι παρά τα 7 χρόνια που είμαστε μαζί τη γουστάρω ακόμα όπως την πρώτη μέρα. Αυτό που αισθάνομαι γι' αυτήν είναι πολύ περισσότερο από πόθο ή απλώς καύλα. Είμαι μαζί της γιατί την αγαπάω... Αυτός είναι κι ο λόγος που μοιράστηκα τη μεγαλύτερη φαντασίωσή μου μαζί της. Δεν ήθελα να υπάρχουν "σκοτεινά σημεία" ανάμεσά μας.
Στην αρχή της ήταν δύσκολο να το αποδεχτεί. Ήταν δύσκολο και για μένα καθώς φοβόμουν οτι ίσως αυτό ήταν υπερβολικό γι' αυτήν. Όμως η ειλικρίνεια και η αμοιβαιότητα δεν είναι πάντα εύκολο πράγμα...
Σιγά σιγά έμοιαζε να συνηθίζει στην ιδέα και να συμμετέχει στο "παιχνίδι". Άρχισε να ανοίγεται σε μένα και τελικά μου είπε οτι αυτό την ερεθίζει κι εκείνη σαν ιδέα. Δεν είχε κάνει κάτι τέτοιο στο παρελθόν αλλά κατά βάθος το επιθυμούσε (αχ αυτές οι ενοχές κι οι αναστολές μας...).
Κάπως έτσι προχωρήσαμε παρακάτω στο "παιχνίδι" μας μ' εκείνη να αρχίσει να ντύνεται πολύ πιο προκλητικά όταν βγαίναμε έξω, καυλώντας τόσο εμένα όσο και την ίδια με την ιδέα οτι την καρφώνουν με τα μάτια. Το καλοκαίρι στην παραλία αρχίσαμε το γυμνισμό και παρατηρούσαμε τα γεμάτα πόθο βλέμματα των άλλων ανδρών. Της αγόρασα μερικά μπικίνι από ένα site στο Internet τόσο αποκαλυπτικά και διάφανα που δεν άφηναν σχεδόν τίποτα στη φαντασία.
Σήμερα είμαστε στο σημείο να βγαίνουμε μαζί οι δυο μας κι εκείνη να φορά κοντά ημιδιάφανα φουστανάκια χωρίς εσώρουχα, με το ξυρισμένο μουνάκι της και τα βυζιά της να φαίνονται καθαρά κάτω από το λεπτό ύφασμα. Πολλοί καρφώνουν το βλέμμα τους πάνω της κι εκείνη παίζει μαζί τους αφήνοντας μερικές φορές κάποιους τυχερούς να δουν κάτι παραπάνω...
Δεν ξέρω αν θα πάμε ακόμα πιο πέρα. Άλλωστε από τη φαντασίωση μέχρι την πραγματοποίηση είναι τόσα πολλά που πρέπει να γίνουν ώστε δεν είναι τόσο απλό. Προς το παρόν όμως καυλώνουμε κι οι δύο πολύ με το "παιχνίδι" μας και κυριολεκτικά ξεσκιζόμαστε στο γαμήσι κάθε φορά.
Σε αυτό το site είδαμε πολλούς ερωτικούς ανθρώπους και θελήσαμε να φτιάξουμε το προφίλ μας για να δούμε και να ακούσουμε τις γνώμες των υπολοίπων. Τα σχόλια και τα μυνήματα είναι άκρως καυλωτικά και για τους δυο μας και κυρίως για εκείνη.
Σε πρώτη φάση λοιπόν θα θέλαμε να μας πείτε τη γνώμη σας, να μας πείτε τι θα κάνατε μαζί της και να μοιραστείτε μαζί μας - αν θέλετε - τυχόν εμπειρίες ή φαντασιώσεις σας και φωτογραφίες. Δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι για συνάντηση, αλλά ποιος ξέρει...
'Εχουμε 2 προφίλ στο adult.gr:strychnine & strychnine2
Ευχαριστούμε προκαταβολικά για την υπομονή και τη συμμετοχή σας. Περιμένουμε...

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 1:Πρόσφατα της αγόρασα μια αλυσίδα για να τη φοράει στο πόδι. Συγκεκριμένα στον αστράγαλο του ΔΕΞΙΟΥ ποδιού.
Αυτό είναι ένα δικό μου φετίχ το οποίο μου "κόλλησε" από ξένα swinger sites.
Η αλυσίδα (anklet) στο δεξιό αστράγαλο υποδηλώνει για κάποιους οτι η γυναίκα είναι διαθέσιμη και "παίζει" και μ' άλλους εκτός από τον άνδρα της, συνήθως με γνώση και παρότρυνσή του.
Με καυλώνει λοιπόν πολύ οταν τη φοράει δείχνοντας σε όλους τι πουτανάκι που είναι, ακόμα κι αν για πολλούς μπορεί να είναι απλά ένα κόσμημα και μόνο.
Ο συμβολισμός που τουλάχιστον εγώ έχω δώσει στην αλυσίδα της όμως με κάνει όταν τη φοράει να καυλώνω αφάνταστα.
Αν εσείς έχετε κάποια γνώμη πάνω σε αυτό, είμαστε όλο αυτιά...

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 2:Η φαντασίωση με την παραλία διαγράφτηκε μαζί με το υπόλοιπο προφιλ... Ίσως την ξαναβάλουμε (δυστυχώς πρέπει να την γράψουμε από την αρχή)...
Αντί αυτής, βάζουμε μια άλλη φαντασίωσή μας, η οποία θα συνεχιστεί...
Πόλη:ΑΘΗΝΑ
Ηλικία:33
Επιθυμητή ηλικία συντρόφου:Μεγαλύτερης ηλικίας
Οικογενειακή Κατάσταση:Παντρεμένος/νη
Εμφάνιση:Ομορφος/η
Καπνιστής/τρια;: Ναί
Επαγγελματική κατάσταση:Αυτοαπασχολούμενος
Μόρφωση: ΑΕΙ-ΤΕΙ
Φετίχ: Αλυσίδα στον αστράγαλο του δεξιού της ποδιού
Οικονομική κατάσταση: Είσαι περίεργος/η!
Τύπος Καταχώρησης: Aσεμνη Καταχώρηση
Πίνακας Ανακοινώσεων: ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ 3η: ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΤΟ STRIP CLUB
(Η έμπνευση της επόμενης φαντασίωσης ανήκει σε μένα (τον άνδρα), άλλωστε εμείς οι αρσενικοί φημιζόμαστε για τις σαφώς καλύτερες "σχέσεις" με αυτά τα μαγαζιά σε αντίθεση με τις γυναίκες μας. Όμως από την έμπνευση μέχρι τη σημερινή της μορφή, η φαντασίωση αυτή έχει δεχθεί πολλές προσθήκες και τροποποιήσεις από την ίδια τη γυναίκα μου. Βλέπετε την ερέθισε τόσο πολύ η ιδέα, που από μόνη της συμπλήρωνε το «σκηνικό», κάθε φορά με κάτι διαφορετικό. Η εκδοχή αυτή είναι κυρίως δικό της δημιούργημα...)
Είναι Σαββατόβραδο, αργά, πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής...
Είμαστε αγκαλιασμένοι, μ' εκείνη ξαπλωμένη πάνω μου και προσπαθούμε κι δύο να συνέλθουμε...
Ο πούτσος μου είναι ακόμα μέσα της, ενώ νιώθω τα χύσια μου να τρέχουν έξω από το μουνί της πάνω στ' αρχίδια μου. Εκείνη, ξέπνοη ακόμα από το δυνατό οργασμό γλείφει το αυτί μου και γουργουρίζει ναζιάρικα.
-«Μωρό μου ήταν υπέροχα...», μου λέει κοιτώντας με στα μάτια.
-«Και για μένα καύλα μου. Με κάνεις να χύνω σα δεκαοχτάχρονο παιδαρέλι, ακόμα και μετά από τόσο καιρό που είμαστε μαζί...»
-«Μμμμ... Μ' αρέσει πολύ αυτό. Να σε καυλώνω τόσο πολύ, που να με πηδάς όλο το βράδυ. Αλήθεια, το άλλο Σάββατο τι θα κάνουμε;»
-«Τι εννοείς;... Άσε μωρό μου να έρθει το Σάββατο και θα δούμε...»
-«Μη μου πεις οτι το ξέχασες...»
-«Τι να ξεχάσω; Έχουμε κανονίσει κάτι για τότε;» της λέω προσπαθώντας να κρατήσω ένα δήθεν αδιάφορο και απορημένο ύφος.
Μια δυνατή τσιμπιά στα πλευρά μου μου χαλάει την προσπάθεια να κρατηθώ σοβαρός κι έτσι όπως μ' έχει από κάτω της, βάζω τα γέλια...
-«Μη με κοροϊδεύεις εμένα... Έχουμε την επέτειό μας, το ξεχνάς;...» λέει ενώ συνεχίζει να με τσιμπά εδώ κι εκεί.
-«Ωχχχ... Όχι μανάρι μου δεν το ξέχασα. Πώς θα μπορούσα άλλωστε, στην θέση που είμαι να το ξεχάσω...» και με μια κίνηση αρπάζω τα χέρια της και τα κρατάω σφιχτά πίσω από την πλάτη της.
-«Είσαι τόσο καυλιάρα γκόμενα που και να θέλω δεν μπορώ... να το ξεχάσω εννοώ...» και της δίνω ένα καυτό φιλί.
-«Μμμμ... Και έχεις σκεφτεί τι θα κάνουμε;» με ρωτάει.
-«Ναι, αλλά...»
-«Αλλά, τι;...»
-«Αυτό που σκέφτομαι δεν είναι κάτι απλό ή συνηθισμένο» της λέω μ' ένα πονηρό χαμόγελο.
-«Εσύ κάτι «μαγειρεύεις» στο βρώμικο μυαλουδάκι σου... Πες μου...» κι ελευθερώνοντας τα χέρια της μου χαϊδεύει τα μαλλιά δίνοντάς μου ταυτόχρονα ένα υγρό φιλί...
Ξεκινάω λέγοντάς της για μια παλιά μου φαντασίωση, για την οποία της είχα πει στο παρελθόν, μόνο που τώρα την έκανα πιο συγκεκριμένη.
Της λέω λοιπόν οτι θέλω να πάμε μαζί σε ένα Strip Club, και αφού χαζέψουμε λίγο τις κοπέλες και «κόψουμε κίνηση», να πάει κι εκείνη μαζί τους και να κάνει ό,τι κι αυτές: να γδυθεί φορώντας μόνο ένα διάφανο στρινγκ, να περιφέρεται στο μαγαζί και να «χορεύει» με τους άντρες αφήνοντάς τους να τη χουφτώνουν παντού, να τρίβεται πάνω τους και να τους δείχνει το ξυρισμένο μουνάκι της.
Όση ώρα της λέω αυτά εκείνη συνεχίζει να φιλά το λαιμό και το αυτί μου ενώ αρχίζει να κουνιέται από πάνω μου. Ο πούτσος μου αρχίζει να ξανακαυλώνει, ακόμα μέσα στο μουνί της και καταλήγουμε σε ένα ακόμα ξέφρενο πήδημα...
Το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο το περνάμε αγκαλιά στο κρεβάτι μ' εμένα να της λέω τι θέλω να κάνει κι εκείνη να συμπληρώνει. Η καύλα μας είναι μεγάλη κι έτσι αποφασίζουμε να το δοκιμάσουμε.
Αποφασίζουμε να πάμε το επόμενο Σαββατοκύριακο σε μια επαρχιακή πόλη της Κεντρικής Ελλάδας, μακριά από φίλους και γνωστούς. Παρασκευή βράδυ φτάνουμε, τακτοποιούμαστε στο ξενοδοχείο κι εγώ βγαίνω μόνος μου για «ανίχνευση» γύρω από την πόλη. Εντοπίζω μερικά μαγαζιά και επιλέγοντας ένα που μου φαίνεται καλύτερο από τ' άλλα, συζητώ με τον ιδιοκτήτη για το σκηνικό της επόμενης βραδιάς και κλείνω τη «συμφωνία» μας. Επιστρέφω στο ξενοδοχείο για να βρώ τη γυναίκα μου πολύ καυλωμένη από την αναμονή και την προσμονή της περιπέτειάς μας. Της λέω οτι όλα κανονίστηκαν και ξαπλώνω δίπλα της, ξεκινώντας ένα ακόμη ολονύκτιο γαμήσι.
Το επόμενο πρωινό (ή μάλλον μεσημέρι θα έλεγα...) περνάει ήρεμα, με μια βόλτα στη γύρω εξοχή και τα αξιοθέατα της περιοχής, φαγητό σε ταβερνάκι, καφέ και επιστροφή το απόγευμα στο ξενοδοχείο για «προετοιμασία».
Η γυναίκα μου φοράει ένα κοντό μαύρο φορεματάκι με μεγάλο ντεκολτέ και ραντάκια, χωρίς να φορά τίποτα από μέσα. Το ύφασμα είναι ημιδιάφανο, τόσο ώστε οι ρώγες των βυζιών της να φαίνονται καθαρά από κάτω ενώ η μικρή τούφα πάνω από τα ξυρισμένα της μουνόχειλα να είναι ορατή από την κατάλληλη οπτική γωνία.
Βάζει τα ψηλοτάκουνα παπούτσια της, τα οποία είναι ανοιχτά μπροστά και φαίνονται τα δάχτυλα των ποδιών της με τα νύχια βαμμένα κόκκινα. Τέλος φοράει την αλυσίδα που της πήρα στον αστράγαλο του δεξιού ποδιού της, κλείνοντάς μου το μάτι. Είναι το φετίχ μου να τη φοράει, συμβολίζοντας οτι απόψε βγαίνει έξω για να «παίξει» μπροστά μου έχοντας το «ελεύθερο» από μένα.
Ξεκινάμε τη βόλτα μας από τα μπαράκια στο κέντρο της πόλης, ελέγχοντας το πόσο πίνουμε γιατί η βραδυά έχει πολύ δρόμο ακόμα. Δεν θέλουμε να γίνουμε «λιώμα» στο μεθύσι, αλλά να απολαύσουμε την καύλα μας με όλες μας τις αισθήσεις. Πίνουμε τόσο ώστε να έχουμε την "κατάλληλη" διάθεση.
Τα γυμνά της μπούτια, ο τέλειος κώλος της και τα σφιχτά της στήθη όπως διαγράφονται κάτω από το λεπτό ύφασμα προκαλούν τα πεινασμένα βλέμματα των αντρών όπου κι αν πάμε. Εκείνη «παίζει» με αυτό το γεγονός, ξέροντας οτι κάποιοι αργότερα το ίδιο βράδυ θα δουν και θ' αγγίξουν πολύ περισσότερα...
Μετά τη «μπαρότσαρκα» ξεκινάμε για το στριπτηζάδικο. Στο αυτοκίνητο, πριν ξεκινήσουμε, γέρνω στη μεριά της και τη ρωτάω αν είναι σίγουρη οτι θέλει αυτό που ετοιμαζόμαστε να κάνουμε. Χωρίς να πεί κάτι, πιάνει το χέρι μου και το βάζει στο ξυρισμένο μουνάκι της ενώ μου δίνει ένα καυτό φιλί. Είναι μούσκεμα από τα ζουμιά της και τα μουνόχειλά της έχουν ανοίξει τόσο ώστε πολύ δύσκολα κρατιέμαι να μη χωθώ κάτω της και να τη γλείψω.
-«Είσαι μούσκεμα πουτάνα μου. Έχεις μεγάλες καύλες...» της λέω.
Εκείνη χωρίς να πει πάλι τίποτα βάζει το δικό της χέρι στον καβάλο μου, πιάνοντας το τεντωμένο καυλί μου πάνω από το παντελόνι.
-«Απ' ότι βλέπω όχι μόνο εγώ μωρό μου...» μου λέει
-«Μ' έχεις κάνει «τούρμπο» με τα τερτίπια σου απόψε μανάρι μου...»
-«Κι ακόμα δεν έχεις δει τίποτα μωρό μου...» απαντάει εκείνη.
Φτάνουμε στο μαγαζί λίγο μετά και μπαίνουμε μέσα. Εκείνη κουβαλάει μια μικρή τσάντα με τα απαραίτητα «αξεσουάρ». Το αφεντικό έρχεται κοντά μας, μας χαιρετά και μετά τις απαραίτητες συστάσεις μας συνοδεύει στο τραπέζι μας. Από την πρώτη στιγμή δεν σταματά να κοιτά τη γυναίκα μου μ' ένα άκρως επιδοκιμαστικό βλέμμα.
Καθόμαστε κι οι τρεις μαζί, παίρνουμε ένα μπουκάλι ουίσκυ και αρχίζουμε την κουβέντα. Μετά από λίγο το αφεντικό μπαίνει στο «ζουμί». Μας λέει οτι η γυναίκα μου όταν θα είναι έτοιμη, θα ντυθεί (ή καλύτερα θα γδυθεί) όπως και τα υπόλοιπα κορίτσια και θα κάνει κι αυτή βόλτα γύρω στα τραπέζια. Θα μπορεί να επιλεγει εκείνη ποιον θα πλησιάζει και σε ποιον θα «χορέψει». Το προσωπικό έχει ενημερωθεί, μας λέει, για την ξεχωριστή αυτή περίπτωση και δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τους «πελάτες». Όσον αφορά την πίστα είπε οτι αργότερα μπορεί αν θέλει να ανέβει κι εκεί. Εμείς μπορούμε να πιούμε ό,τι και όσο θέλουμε χωρίς να πληρώσουμε ενώ ότι βγάλει από το χορό της είναι του μαγαζιού.
Αφού τελειώνει με τις οδηγίες, μας χαιρετά, σηκώνεται και πηγαίνει στη θέση του δίπλα στο μπαρ λέγοντας κάτι σε μια από τις κοπέλες και δείχνοντας τη γυναίκα μου.
Για λίγη ώρα καθόμαστε εκεί με τη γυναίκα μου να συγκεντρώνει πολλά βλέμματα από τους θαμώνες, αφού δεν συνηθίζεται να πηγαίνουν γυναίκες σε τέτοια μαγαζιά. Εκείνη απολαμβάνει την προσοχή των άλλων, παρατηρώντας ταυτόχρονα τις κινήσεις και τη συμπεριφορά των κοριτσιών.
-«Μωρό μου είμαι έτοιμη... Ώρα να απολαύσεις την παράσταση...», μου λέει πιάνοντας ξανά τον πούτσο μου και σηκώνεται παίρνοντας τη μικρή τσάντα μαζί της.
Η κοπέλα στην οποία μίλησε πιο πριν το αφεντικό, έρχεται κοντά μας και συνοδεύει τη γυναίκα μου στα καμαρίνια. Εγώ κάθομαι στη θέση μου, πίνω το ποτό μου και χαζεύω τις κοπέλες που χαμουρεύονται με τους θαμώνες, γνωρίζοντας οτι σε λίγο η γυναίκα μου θα είναι ανάμεσά τους κάνοντας το ίδιο.
Μετά από λίγο, η πόρτα που οδηγεί στα καμαρίνια ανοίγει και βγαίνει η γυναίκα μου φορώντας αυτά που της πήρα για την αποψινή περίσταση. Φορά ένα μαύρο στρινγκ διάφανο τελείως μπροστά και από πίσω σκέτο κορδόνι που χώνεται στα κωλομέρια της. Από πάνω έχει ρίξει ένα διάφανο επίσης μαύρο νεγκλιζέ, ανοιχτό μπροστά σαν πουκάμισο και φτάνει μέχρι το κωλαράκι της. Τα ψηλοτάκουνα παπούτσια της και η αλυσιδίτσα παραμένουν όπως πριν ενώ δεν φορά τίποτε άλλο εκτός από αυτά.
Το μωρό μου δεν είναι "μοντέλο" ούτε έχει το κορμί που βλέπει κάποιος σε περιοδικά ή στο Internet, όμως είναι πολύ καλοφτιαγμένη, ομολογουμένως καλύτερη από πολλές από τις άλλες κοπέλες, ενώ το τέλειο «αχλαδωτό» κωλαράκι της και τα στητά και γεμάτα βυζιά της κάνουν πολλούς από τους θαμώνες να γυρίζουν προς τη μεριά της και να την χαζεύουν.
Αρχίζει να περιφέρεται στο μαγαζί λικνίζοντας το κορμί της στο ρυθμό της μουσικής, απολαμβάνοντας τα πειράγματα και τα πεινασμένα βλέμματα των αντρών και ρίχνοντάς μου σποραδικά ματιές γεμάτες καύλα.
Μια παρέα από 3 μεσήλικες άντρες γύρω στα 50 που κάθονται στο τραπέζι απέναντι από το δικό μας είναι η πρώτη της στάση. Κάθεται ανάμεσά τους έχοντας γυρισμένη την πλάτη της σε μένα και σχεδόν αμέσως βλέπω τα χέρια τους να απλώνονται πάνω της και να χουφτώνουν τον κώλο και τα μπούτια της.
Εκείνη σηκώνεται λίγο και κάθεται στην αγκαλιά του ενός, καβαλώντας τον αντικρυστά και αρχίζει να κουνιέται και να τρίβεται πάνω του. Αυτός χουφτώνει τα κωλομέρια της και χώνει το πρόσωπό του ανάμεσα στα βυζιά της. Κουνιέται αργά και αισθησιακά για λίγο με τον τύπο να μη χορταίνει το «χαμούρεμα». Ανασηκώνεται λίγο φέρνοντας το μουνί της σχεδόν μπροστά του και τη βλέπω να τραβά στο πλάι τον κυλοτάκι της δείχνοντάς του το μουνάκι της. Παίζει λιγο μαζί του έτσι και μετά με μια κίνηση το βγάζει τελείως μένοντας τελείως γυμνή μπροστά του.
Του γυρίζει την πλάτη, σκύβει και ανοίγει με τα χέρια της τα κωλομέρια της, δείχνοντάς του και τις δύο τρύπες της. Ο τύπος τρελαίνεται και χαϊδεύει τον κώλο της ρίχνοντας και μερικά ελαφρά «χαστούκια» στα κωλομέρια της. Το μωρό μου στέκεται απέναντί μου, με κοιτά και γλείφει τα χείλια της με τη γλωσίτσα της.
Κάθεται πάλι πάνω του και ξαπλώνει προς τα πίσω συνεχίζοντας να τρίβεται και να κουνιέται όσο εκείνος της χουφτώνει τα βυζιά. Κάποια στιγμή γυρίζει προς το μέρος του και του λέει κάτι στο αυτί. Αμέσως μετά ο τύπος χώνει το ένα του χέρι στο μουνάκι της και αρχίζει να παίζει μαζί του.
Εγώ τον βλέπω να της χαϊδεύει την κλειτορίδα και να χώνει τα δάχτυλά του στην τρυπούλα της. Οι άλλοι δύο κοιτάζουν έκπληκτοι τη φάση, αφού κάτι τέτοιο δεν γίνεται κανονικά στα στριπτηζάδικα (δεν ακουμπάς «ευαίσθητα» σημεία κλπ). Απλώνουν κι εκείνοι τα χέρια τους, χουφτώνουν τα βυζιά και τα μπούτια της και σκύβουν για να βλέπουν καλύτερα. Ο πρώτος της πιάνει τα μουνόχειλα και τα ανοίγει δίνοντας στους άλλους δύο πλήρη θέα του μουνιού της.
Το μωρό μου τότε σηκώνεται και καβαλά τον πρώτο πάλι πρόσωπο με πρόσωπο. Πιάνει το κεφάλι του, το χώνει στα βυζιά της και συνεχίζει να τρίβεται πάνω του πιο γρήγορα. Οι άλλοι δύο της βάζουν χέρι στο μουνί και τον κώλο.
Η όλη φάση δεν περνά απαρατήρητη από τους υπόλοιπους στο μαγαζί και οι περισσότεροι έχουν στραφεί προς τη μεριά της πουτανίτσας μου κάνοντας χάζι με όσα γίνονται. Μετά από περίπου 10 λεπτά από το ξεκίνημα του «χορού», η γυναίκα μου σηκώνεται, δίνει ένα πεταχτό φιλί στον τύπο, παίρνει το κυλοτάκι της από το τραπέζι και απομακρύνεται κοιτάζοντάς με και κλείνοντας το μάτι.
Πολλοί από τους υπόλοιπους θαμώνες της κάνουν νόημα, αλλά εκείνη δεν δίνει σημασία. Κάποιοι από το προσωπικό πλησιάζουν μερικούς και τους λένε κάτι, προφανώς τους ενημερώνουν για την ξεχωριστή περίσταση.
Η γυναίκα μου συνεχίζει να περιφέρεται και να «χορεύει» επιλεκτικά για μισή ώρα περίπου. Χορεύει με διάφορους τύπους, νέους ή ηλικωμένους, φροντίζοντας πάντα να είναι σε σημείο που να τη βλέπω και να με βλέπει κι εκείνη.
Στη συνέχεια έρχεται και κάθεται δίπλα μου, μου δίνει ένα καυτό φιλί, και μου λέει:
-«Σου άρεσε μαναράκι μου;»
-«Πολύ καύλα μου... Ο πούτσος μου είναι κάγκελο...» της λέω.
-«Γουστάρεις να βλέπεις να με χουφτώνουν όλοι, έτσι δεν είναι;»
-«Πολύ μωρό μου»
Κάθεται για λίγο δίπλα μου, κάνοντας ένα τσιγάρο και πίνοντας λίγο ποτό. Σε μια στιγμή γέρνει προς το μέρος μου, μου πιάνει τον πούτσο πάνω από το παντελόνι και μου ψυθιρίζει:
-«Καυλιάρη μου είσαι όντως πολύ καυλωμένος»
-«Ναι μωρό μου... Έτσι μού 'ρχεται να σε βάλω κάτω και να σε πηδήξω επιτόπου...»
-«Μμμμ... Θα τό 'θελες πολύ αυτό, έτσι;» μου λέει σφίγγοντας κι άλλο τον πούτσο μου.
-«Ναι μανάρι μου...»
-«Θα περιμένεις όμως... Η «γυναικούλα» σου απόψε έχει να κάνει πολλά ακόμα... Εσύ θα κάτσεις εδώ σαν «καλό παιδί» και θα με βλέπεις... Εντάξει μανάρι μου;»
-«Ναι μωρό μου...» είναι το μόνο που καταφέρνω να της πω.
Σηκώνεται αφήνοντάς με στο τραπέζι μας και συνεχίζει να περιφέρεται. Αφήνει το στρινγκ και το νεγκλιζέ στο τραπέζι και γυρνά ανάμεσα στον κόσμο τελείως γυμνή. Το σκηνικό επαναλαμβάνεται μ' εκείνη να κάθεται δίπλα σε άλλους, να τρίβεται πάνω τους, να τους αφήνει να τη χουφτώνουν, να βάζουν χέρι παντού στο κορμάκι της, να χώνουν τα δάχτυλά τους στο ξυρισμένο της μουνί και τον κώλο της.
Κάποια στιγμή την πλησιάζει το αφεντικό, της λέει κάτι και πιάνοντάς την από τη μέση την οδηγεί στα καμαρίνια. Περνάει ένα τέταρτο μέχρι να ξαναβγεί και να έρθει ξανά στο τραπέζι μας. Με καβαλάει και μου δίνει ένα υγρό φιλί. Η γεύση που μου αφήνει είναι περίεργη.
-«Τι τρέχει μανάρι μου; Τι ήθελε ο «οικοδεσπότης» μας;» της λέω.
-«‘Μμμμ... Του άρεσε πολύ το σόου που έδωσα...»
-«Και...»
-«Ήθελε να με ευχαριστήσει... Και να ξαλαφρώσει...»
-«Δηλαδή;...»
-"Είχε καυλώσει πολύ με μένα..."
-«Αχχχ πουτανίτσα μου... Τι έκανε;...»
-«Ήθελε να με πηδήξει... Έβγαλε την ψωλή του έξω και μου την έδωσε να την τσιμπουκώσω...»
-«Κι εσύ;...»
-«Την πήρα στο στόμα μου και άρχισα να τον γλείφω... Του είπα οτι θέλω να με γαμήσει αλλά να είσαι κι εσύ μπροστά...
Του είπα να περιμένει μέχρι λίγο αργότερα... Συνέχισα να τον γλείφω μέχρι που έχυσε φωνάζοντας... Τα ήπια όλα... Και ήρθα να στο πω καυλιάρη μου...»
-«Ναι πουτάνα μου... Καλά έκανες...»
Βάζω το χέρι μου στο μουνί της νιώθοντάς το τόσο υγρό και ανοιχτό όσο ποτέ.
-«Θέλεις να γαμηθείς μαζί του... έτσι πουτάνα μου;» της λέω.
-«Μμμμ... πολύ μανάρι μου... Αλλά γουστάρω πολύ να γαμηθώ και με τον «παππού» απέναντί μας...»
-«Ποιον εννοείς μαναράκι μου;»
-«Αυτόν που χόρεψα πρώτο απ' όλους... Είναι 55 χρονών αλλά η ψωλή του πρέπει να είναι τεράστια... Τη ένιωσα να καυλώνει όσο καθόμουν πάνω του...»
-«Μμμ... μανάρι μου... γουστάρεις να πηδηχτείς πολύ απόψε... Σαν πουτάνα... Να σε γαμήσει το αφεντικό και μετά ο
 «μπάρμπας».... Και οι δύο μπροστά μου...»
-«Ναι καύλα μου... Ναι...»
-«Πήγαινε τότε και χόρεψε ξανά μαζί του... Ύστερα πες του να έρθει εδώ να συζητήσουμε... Ξέρεις...»
-«Ναι μανάρι μου...» μου λέει και αφού μου δίνει ένα ακόμα καυτό φιλί σηκώνεται και πηγαίνει στην παρέα των 3 αντρών που είχε χορέψει στην αρχή.
Αυτή τη φορά δεν καβαλάει τον τύπο αλλά κάθεται στα γόνατά του. Εκείνος την αγκαλιάζει από τη μέση και της βάζει χέρι. Η γυναίκα μου πιάνει την κουβέντα μαζί του και κάποια στιγμή δείχνει προς το μέρος μου. Εγώ σηκώνω το ποτήρι μου και χαιρετάω την παρέα τους και το ίδιο κάνουν κι εκείνοι. Ύστερα από λίγο το μωρό μου σηκώνεται και πιάνοντας το «φίλο» μας από το χέρι έρχονται μαζί στο τραπέζι μας.
-«Να σου γνωρίσω τον Ν****» μου λέει. «Από εδώ, ο άντρας μου ο Π****»
-«Χάρηκα... Πολύ...» λέει αυτός.
-«Κάτσε φίλε μου να σε κεράσουμε ένα ποτό...» του λέω.
Κάθεται δίπλα μου με τη γυναίκα μου στα γόνατά του και το χέρι του πάλι γύρω από τη μέση της. Συζητάμε για λίγο, μέχρι που εκείνη σηκώνεται και συνεχίζει το σόου της. Τότε εκείνος γυρίζοντας προς τη μεριά μου μου λέει:
-«Μάγκα πολύ γκόμενα η γυναίκα σου...»
-«Το ξέρω φίλε μου...»
-«Έχω ακούσει για τέτοια πράγματα, αλλά πρώτη φορά... Καλά, εσύ πώς... Εννοώ...»
Του κάνω νόημα με το χέρι σταματώντας τον και αρχίζω να του εξηγώ την περίπτωσή μας. Του λέω οτι είμαστε πολλά χρόνια μαζί, αγαπιόμαστε πολύ αλλά βλέπουμε το σεξ και σαν παιχνίδι πέρα από το συναίσθημα. Για μας είναι κάτι που ανανεώνει το πάθος και την καύλα μας και πάντα μετά από κάθε τέτοια περιπέτεια πηδιόμαστε κάθε μέρα σαν πεινασμένοι έφηβοι. Δεν το κάνουμε κάθε μέρα, αλλά όποτε γίνεται είναι κάτι που το θυμόμαστε για καιρό.
-«Εγώ πάντα γούσταρα να «βλέπω»... Βιντεοταινίες, περιοδικά... Ξέρεις... Είμαι λίγο «ματάκιας» φαίνεται... Όταν την πρωτογνώρισα ήμουν κι εγώ ο τυπικός άντρας - λίγο ζηλιάρης, λίγο «αυστηρός»... Στην πορεία ανακάλυψα οτι με ερέθιζε πολύ η ιδέα να βλέπω να φλερτάρει και να «παίζει» με άλλους... Και να γαμιέται μαζί τους... Έτσι κάποια στιγμή της το είπα...»
-«Κι εκείνη;... Πώς το πήρε;...»
-«Στην αρχή δεν το πίστευε... Θύμωσε... Νόμιζε οτι δεν τη γουστάρω... Οτι θέλω να ξενοπηδάω και τέτοια... Οτι είμαι «άρρωστος»... Εγώ της είπα ότι δεν είναι έτσι και συνέχισα να το αναφέρω σποραδικά... Εκείνη άρχισε να το βλέπει διαφορετικά όσο περνούσε ο καιρός... Άρχισε να καυλώνει κι εκείνη όταν της το ανέφερα... Τελικά πέρασε αρκετός καιρός και η φαντασίωσή μου είχε γίνει το πιο ερεθιστικό μας παιχνίδι στο κρεβάτι... Το απολάμβανε κι εκείνη... Το παιχνίδι συνεχιζόταν με το να ντύνεται προκλητικά, να κάνουμε γυμνισμό στις διακοπές κλπ... Ώσπου κάποια στιγμή και οι δυο μας αναρωτηθήκαμε αν θα θέλαμε να το κάνουμε πραγματικότητα... Έτσι σιγά σιγά προχωρήσαμε και βρήκαμε τον πρώτο της «εραστή»... Έναν τύπο που γνωρίσαμε μέσω Ιντερνετ... Τον συναντήσαμε σ' ένα ξενοδοχείο... Κι έτσι φτάσαμε εδώ που είμαστε απόψε...»
Με κοιτάζει όλη την ώρα με βλέμμα έκπληκτο και όταν τελειώνω με ρωτάει:
-«Και τι σκέφτεστε γι' απόψε;»
-«Η Μ**** μου είπε οτι σε γουστάρει...» του λέω χωρίς περιστροφές. «Θέλει να βρεθούμε μετά οι τρεις μας... Εγώ, εσύ κι εκείνη... Αν θες...»
-«Εσύ λες να μη θέλω;... Τέτοιο μουνί... Πώς θα γίνει;»
-«Εμείς θα κάτσουμε λίγο ακόμα εδώ. Θα ανταλλάξουμε τηλέφωνα και θα περιμένεις να σε πάρουμε. Όταν έρθει η ώρα θα σου πούμε σε ποιο ξενοδοχείο και δωμάτιο θα μας συναντήσεις... Μόνο εσύ, χωρίς τους φίλους σου... Πώς σου φαίνεται;...»
-«Ενδιαφέρον... Εντάξει...»
Ανταλλάσουμε τηλέφωνα κι εκείνος γυρίζει στην παρέα του. Μετά από λίγο οι τρεις άντρες σηκώνονται και φεύγουν. Η γυναίκα μου επιστρέφει στο τραπέζι μας και κάθεται στην αγκαλιά μου.
-«Τι κανόνισες μανάρι μου;» με ρωτάει.
-«Αυτό που ήθελες καύλα μου» της λέω.
-«Δηλαδή;...»
-«Θα γαμηθείς με έναν χοντρό και μεγάλο πούτσο μπροστά μου απόψε πουτάνα μου...» της λέω δίνοντάς της ένα φιλί.
-«Μμμμ... Τι θα έλεγες για ΔΥΟ μεγάλους και χοντρούς πούτσους;...» και μου ανταποδίδει το φιλί.
-«Τι εννοείς μανάρι μου;...»
Χωρίς να πει κουβέντα, σηκώνεται από πάνω μου και πιάνοντάς με από το χέρι με οδηγεί στα καμαρίνια. Μερικές κοπέλες είναι εκεί κάνοντας διάλειμα και μας κοιτούν χαμογελώντας. Προχωράμε παρέα στο βάθος και μπαίνουμε σ' ένα μικρό δωμάτιο-γραφείο κλείνοντας την πόρτα. Εκεί βρίσκεται το αφεντικό και χαμογελά βλέποντας μας να μπαίνουμε μέσα.
Εκείνος σηκώνεται και αγκαλιάζει τη γυναίκα μου, χώνοντας το χέρι του στο μουνί της, φιλώντας την και δαγκώνοντας τα βυζιά της. Εγώ κάθομαι σε μια πολυθρόνα δίπλα στο γραφείο βλέποντάς τους και χαϊδεύω τον πούτσο μου πάνω από το παντελόνι.
-«Πουτάνα μου είσαι έτοιμη να γαμηθείς μπροστά στον αντρούλη σου;» της λέει
-«Ναι ψωλαρά μου… Πάρε με όπως θες εσύ γαμιά μου…» του απαντά ενώ του χουφτώνει τον πούτσο.
Εκείνος κάθεται στην άκρη του γραφείου και κατεβάζει τα παντελόνια του κι εκείνη γονατίζει μπροστά του παίρνοντας την ψωλή του στο στόμα της. Γλείφει τον πούτσο του από πάνω μέχρι κάτω, γλείφει τα’ αρχίδια του και τον παίρνει βαθιά στο στόμα της. Εκείνος βογκά από καύλα.
-«Η γυναίκα σου φίλε μου είναι πουτάνα πρώτης τάξης…» μου λέει
-«Το ξέρω… Γάημησέ την καλά… Το θέλει πολύ…» του απαντώ.
Σηκώνεται από το γραφείο, τη βάζει να γείρει μπρούμυτα, πηγαίνει πίσω της και της χώνει με μιας το καυλί του στο μουνί της αρχίζοντας να την πηδάει δυνατά πισοκολλητό. Εκείνη μουρμουράει από τη καύλα κι εγώ βγάζω έξω τον πούτσο μου και μαλακίζομαι βλέποντας από κει που κάθομαι το καυλί του να της ανοίγει τα μουνόχειλα.
Αλλάζουν στάση, εκείνη γυρνά ανάσκελα, βάζει τα πόδια της στους ώμους του κι εκείνος συνεχίζει το άγριο ξέσκισμα. Σηκώνομαι από τη θέση μου, τους πλησιάζω και παίζοντας τον πούτσο μου κοιτάζω από κοντά τον τύπο να γαμάει ξέφρενα μπαινοβγαίνοντας στο μουνί της. Της δίνω τον πούτσο μου στο στόμα κι εκείνη τον παίρνει και τον γλείφει κοιτώντας με στα μάτια.
Το αφεντικό αρχίζει να κουνιέται πιο γρήγορα και δυνατά.
-«Πάρτα μωρή καριόλα… Ξεφτιλισμένη πουτάνα… Σε χύνω….» και αρχίζει να αδειάζει μέσα της.
-«Αχχχ…. Ναι πουτσαρά μου…. Χύσε με την ξεκωλιάρα…. Γέμισέ με…. Ναιιιιι…»
Πέφτει πάνω της ξέπνοος κι εκείνη σφίγγεται πάνω του τρέμοντας από την καύλα. Εκείνος σηκώνεται και κάθεται σε μια καρέκλα προσπαθώντας να συνέλθει. Η γυναίκα μου σηκώνεται, με πιάνει από το χέρι, με βάζει να κάτσω στην πολυθρόνα και με καβαλάει.
Ο πούτσος μου είναι τεντωμένος όσο δεν παίρνει κι εκείνη κάθεται πάνω του και «καρφώνεται» με τη μία. Τα μουνί της γεμάτο με τα χύσια του γαμιά της έχει μια υπέροχη αίσθηση. Αρχίζει να κουνιέται πάνω μου κι εγώ νιώθω τα χύσια του άλλου να τρέχουν πάνω στον πούσο μου μέχρι τα αρχίδια μου.
-«Γουστάρεις να είμαι η πουτάνα σου μωρό μου;… Σ’ άρεσε όπως με πήδηξε;… Νιώθεις τα χύσια του μέσα στο γαμημένο μου μουνί;…»
-«Ναι μανάρι μου γουστάρω… Είσαι ξεκωλιάρα… Είσαι πουτάνα… Γαμιέσαι ασύστολα… Με τρελαίνεις…. Ωχχχ Πάρε και τα δικά μου μωρό μου… Πάρτα στο μουνί σου…. Σε χύνω μανάρι μου….»
-«Ναι καύλα μου… Χύσε την πουτάνα τη γυναίκα σου… Δώστα μου μωρό μου… Μμμμμ…. Ναιιιιι»
Καθόμαστε αγκαλιασμένοι στον καναπέ για μερικά λεπτά προσπαθώντας να συνέλθουμε. Τα χύσια τρέχουν μέσα από το μουνί της πάνω στον πούτσο και τα’ αρχίδια μου.
-«Σ’ αγαπώ μωρό μου…» μου λέει ψυθιριστά στο αυτί.
-«Κι εγώ μάτια μου… Κι εγώ….» και της δίνω ένα καυτό υγρό φιλί.
Σηκωνόμαστε μετά από λίγο, εγώ ντύνομαι ενώ η γυναίκα μου πάει στην τουαλέτα για να αλλάξει. Έρχεται ξανά στο γραφείο φορώντας ξανά το μαύρο της φορέματάκι και κρατώντας την τσάντα με τα «αξεσουάρ» της. Κάνουμε ένα τσιγάρο μαζί με το αφεντικό, πίνουμε ένα τελευταίο ποτό και αφού ευχαριστούμε ο ένας τον άλλον για την όμορφη φάση, παίρνω τη γυναίκα μου και φεύγουμε από το μαγαζί.
Στο αυτοκίνητο εκείνη γέρνει πάνω μου ναζιάρικα και τρίβεται σα γατούλα.
-«Τι λέει το πρόγραμμα για μετά μωράκι μου;…»
Πριν προλάβω να της απαντήσω, χτυπάει το τηλέφωνο....

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
……..μέχρι τότε σας στέλνω αυθεντικές φωτογραφίες του μωρού μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου