Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Είμαι ο Μάνος...Είμαι 22 χρονών και υπηρετώ τη θητεία μου στην Αεροπορία...Κατάγομαι από ένα χωριό , λίγο πιο έξω απ’  τη Λάρισα...Έχω και μία αδελφή, 2 χρόνια μεγαλύτερή μου, τη Κατερίνα...Με τη Κατερίνα, ήμασταν πάντα τρομερά δεμένοι...Κι όταν λέω δεμένοι, εννοώ πολύ δεμένοι, από παιδιά...Είχαμε τους ίδιους φίλους και πάντα ανταλλάσσαμε τα μυστικά της εφηβείας μας...Μου έλεγε για τα αγόρια της (και μια φορά μου εξομολογήθηκε και κάποια παιχνιδάκια με κάποια συμμαθήτριά της), και της έλεγα για τα κορίτσια που γνώριζα...
Υπήρχε όμως στον αέρα και μία αμοιβαία έλξη ανάμεσά μας, που ποτέ δεν ομολογούσαμε, ούτε καν στον ίδιο μας τον εαυτό... Από κάποια στιγμή και μετά, έπιανα τον εαυτό μου να την κρυφοκοιτάζει όταν έβγαινε απ το μπάνιο, αλλά δεν ήταν και λίγες οι φορές , που την τσάκωνα να με παρακολουθεί, όταν γύριζα απ το γυμναστήριο και πήγαινα στο δωμάτιό μου για ν αλλάξω εσώρουχα... Ώσπου πέρσι το καλοκαίρι, που βρισκόμασταν για διακοπές στην Ίο, λόγω πληρότητας του ξενοδοχείου, αναγκαστήκαμε να κοιμηθούμε μαζί, στο μοναδικό δωμάτιο, με διπλό κρεβάτι που ήταν και το μόνο διαθέσιμο...Είχαμε γυρίσει από μπαρότσαρκα, είχαμε πιει και τα ποτάκια μας και...Ξαπλώσαμε ολόγυμνοι, σε μια σχετική απόσταση ο ένας απ’ τον άλλον...Την κοίταζα μες το ελαφρύ σκοτάδι, με το κορμάκι της να διαγράφεται σαν άγαλμα και τις ρωγίτσες της να εξέχουν, και ένοιωθα τον πούτσο μου να σηκώνεται...Νόμιζα πως την είχε πάρει ο ύπνος και της τον ακούμπησα στο μπουτάκι... Η επαφή με το βελούδινο δέρμα της, έκανε την καρδιά μου να χτυπάει σα παλαβή…Ήθελα να τον παίξω και να τη χύσω παντού...Ξαφνικά, ένοιωσα το χέρι της, να «πέφτει τυχαία» πάνω στο πούτσο μου και πήγα να κρατηθώ, αλλά ο εγκέφαλός μου έδινε άλλες εντολές...Τον έχωσα μέσα στη χουφτίτσα της...Γύρισε απότομα, μου τον έσφιξε και κόλλησε το στόμα της στο δικό μου...Γαμηθήκαμε μέχρι το ξημέρωμα, όπως δεν είχε γαμηθεί κανείς μας με τους εραστές τουμέχρι τότε !!! Από εκείνη την ημέρα, παρ ότι είχαμε ο καθένας το ταίρι του, μόλις ξεμοναχιαζόμασταν, πάντα κάναμε καλλίτερο έρωτα, απ’ ότι με τους άλλους..Λεφτά πολλά στο σπίτι δεν υπήρχαν...Τα φέρναμε δύσκολα βόλτα...Η Κατερίνα δεν εργαζόταν ακόμη κι εγώ , σαν φαντάρος που ήμουν, έβαζα μόνο κάτι μεροκάματα στις εξόδους μου από τη μονάδα, στα φορτηγά που διέθετε ο θείος μου, ο αδελφός του πατέρα μου, ο Νώντας. Ο Νώντας ήταν γύρω στα 60, εύσωμος, γεροδεμένος και μπεσαλής άνθρωπος...Πάντα με το γέλιο και, παρά τη διαφορά ηλικίας μας, είχαμε πολύ καλή επαφή...Μου έλεγε και του έλεγα, όλα όσα μου συνέβαιναν...Ένα βράδυ, ότι είχε τελειώσει η δουλειά και ήμασταν στο γραφείο της εταιρείας του για να πληρωθώ, έχοντας βάλει και δυο ουισκάκια, μου εξομολογήθηκε ότι με την 55χρονη καλοστεκούμενη για την ηλικία της θεία μου, τη γυναίκα του, έχοντας βαρεθεί μετά από 40 χρόνια γάμου τα ίδια και τα ίδια, είχανε σχέσεις και με μικρούλες, που τις έφερνε σπίτι επί πληρωμή, ο θείος μου... Μάλιστα, μετά τις 2-3 πρώτες φορές, η θεία μου, η Γιώτα ήταν αυτή που τον προέτρεπε να τις φωνάζει...Την είχε καταβρεί...Κάπου εκεί, του ανέφερα τις οικογενειακές μας δυσκολίες, και πως θα θελα κι εγώ να χα ένα αυτοκίνητο, και πως και η Κατερίνα, θέλει σα κορίτσι κι αυτή, να έχει ένα χαρτζιλίκι, να αγοράζει τα ρούχα που της αρέσανε...
-Βρε Μάνο...μου είπε, ξέρεις, να...Πώς να στο πω...Θείος σας, ξεθείος σας, δεν παύω να είμαι και άντρας...Και, σε παρακαλώ, μη τσαντιστείς, να…Η Κατερίνα μας είναι μπουκιά και συχώριο...Την παρακολουθώ να μεγαλώνει, κι εγώ και η θεία σου, και συζητάγαμε, ότι όλες αυτές που φέρνουμε σπίτι, δεν πιάνουν μία μπροστά της...
Με κοίταζε μ ένα περίεργο βλέμμα...Δεν μου πήρε πάνω από μισό λεπτό να καταλάβω που το πήγαινε...Για κάποιο μυστήριο λόγο, μου σηκώθηκε σα κοντάρι...Χαμογέλασα για να του δώσω θάρρος και του είπα...
-Συμφωνώ μαζί σου, κι εμένα με φτιάχνει η αδελφούλα μου......
-Ξέρεις...Αν θέλετε, θα μπορούσα να σας λύσω μια για πάντα το οικονομικό σας πρόβλημα... είπε με λαχτάρα στη φωνή του...
-Αυτό θα ήταν υπέροχο είπα...Πως θα μπορούσαμε να το κανονίσουμε; ρώτησα...
-Να...Θα μπορούσαμε , αν θέλεις κι εσύ δηλαδή, να μας αφήσεις, παρουσία σου βέβαια, να “παίξουμε” λιγάκι μαζί της...Έτσι...Να  τη γδύσουμε λιγάκι, λίγα χαδάκια, και τέτοια...Και μακάρι, αν δεν σας πειράζει, να προχωρήσουμε και παρακάτω….., είπε με τη φωνή του τώρα πια να τρέμει, τόσο που είχε ξεμπροστιαστεί...
Με αυτά που άκουγα, ήμουν έτοιμος να χύσω εκείνη τη στιγμή στο παντελόνι μου...
-Πάντα ήθελα να δω την αδελφούλα μου να γαμιέται μπροστά μου και ποτέ δεν είχε συμβεί.Και τώρα, θα ΄κονομάγαμε κιόλας; ;
-Φεύγω και πάω να την ψήσω, σήμερα κι όλας...είπα
Στο σπίτι, βρήκα τη Κατερίνα μόνη της...Οι γονείς μας θα επέστρεφαν πολύ αργότερα...Την πέταξα στο καναπέ, της έβγαλα το σλιπάκι, κι άρχισα να της γλύφω το μουνάκι της...Βόγκαγε και μούγκριζε...Σταματούσα για δυο λεπτά, αφήνοντάς την έτσι και της μίλαγα...
-Θέλω να σε δω να στο γλύφουνε μωρό μου...Θέλω να σε γαμήσουνε σε όλες σου τις τρυπούλες κι εγώ να τραβάω μαλακία !!!» της έλεγα, και ξαναβούταγα στο μουνί της...
-Ναι ! Ναι !...Ποιος θέλεις να με γλύφει;;;; ρώταγε...
-Δεν ξέρω...Να βρούμε κάποιον αύριο κιόλας να στο κάνει.. της έλεγα εγώ...
-Ναι ! Φέρτον μου ! ούρλιαξε και έχυσε...
Αγκαλιαστήκαμε...Τη φίλησα απαλά...
-Ξέρεις...Νομίζω ότι ο θείος Νώντας σε γουστάρει..  της πέταξα..
-Τι λες γι αυτόν;;;;
Κι εκεί που περίμενα να με χαστουκίσει, έκλεισε ηδονικά τα μάτια, και μου πε...
-Μμμμμ!...Πάντα σκεφτόμουν την προστυχιά να με γαμάει ένας γέρος...
Περιττό να σας περιγράψω την καύλα και την ανακούφιση που ένοιωσα...
-Και ξέρεις...Πιστεύω πως στην ηλικία του, θα πλήρωνε πολλά να σ’ έχει...
Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα...
-Λες ;;;; ρώτησε....
-Δε λέω...Είμαι σίγουρος, ότι θα σε πληρώσει χοντρά για να σε γαμήσει... είπα..
-Ναι...Αλλά με τη θεία Γιώτα τι θα γίνει άμα το μάθει;;; ξαναρώτησε
-Νομίζω πως και η θεία θα ’θελε να σου φάει το μουνάκι, της απάντησα...
Τρελάθηκε...Μου άρπαξε το πούτσο και μου τον έχωσε στο στόμα της, κάνοντάς μου ένα απ’ τα πιο άγρια τσιμπούκια που μου ’χε κάνει ποτέ!
Φτάσαμε στο σπίτι τους, το επόμενο βραδάκι...
Ο Νώντας, είχε στήσει απέναντι ακριβώς από τον καναπέ, και μια ψηφιακή βιντεοκάμερα...
-Δεν σας πειράζει, έτσι;; είπε
-Πιστεύω πως μου χετε εμπιστοσύνη...Απλώς θέλουμε να θυμόμαστε τα πάντα με τη θεία, όταν θα μαστε μοναχούλια μας…
Η Γιώτα, ήρθε κοντά , μου ριξε ένα φιλί στο στόμα, τραβώντας και σφίγγοντας συγχρόνως πάνω της την Κατερίνα...Την Κατερίνα, που ήταν μες την καλή χαρά!!! Με το που κάτσαμε στο σαλόνι, τα χέρια τους απλωθήκανε στο κορμάκι της...
Ευτυχώς, υπήρχε καταπληκτική και ανάλαφρη ατμόσφαιρα, κι έτσι η Κατερίνα δεν έφερνε και πολλές αντιρρήσεις...Αντίθετα, έδειχνε να το φχαριστιέται και να το διασκεδάζει...Της σήκωσα τη μπλούζα κι αρχίσαμε να της γλύφουμε τα βυζάκια με το θείο μου...Ο Νώντας την σήκωσε, την έγδυσε και την τράβηξε δίπλα, καθιστή κι άρχισε να της γλύφει το μουνί...Γδύθηκα κι εγώ και πριν προλάβω το οτιδήποτε, η Γιώτα μου τον πήρε στο στόμα...Ένοιωθα υπέροχα για ένα σωρό πράγματα...Και έβλεπα την αδελφή μου να ετοιμάζεται να γαμηθεί μπροστά μου και είχαμε καταφέρει να κάνουμε δυο μεγάλους ανθρώπους να μην ξέρουν τι τους γίνεται από τη καύλα...Ακούμπησα πίσω... Ο Νώντας, μαέστρος τόσα χρόνια σ αυτά , σήκωσε τη Κατερίνα, τη γύρισε προς το μέρος μου, και της έσπρωξε το κεφαλάκι της στο πούτσο μου, ενώ της έτριβε το δικό του στη πλάτη...Αρχίσανε μαζί με τη Γιώτα να μου τον γλύφουνε...Σε λίγο, η Γιώτα ανέβηκε στον καναπέ...
-Γλύψε τη θεία σου Μάνο... διέταξε ο Νώντας και μου σπρωξε το κεφάλι στο μουνί της ενώ παράλληλα , ανάγκαζε τη Κατερίνα, να της ρουφήξει τη ρώγα...
Ξάπλωσα τη θειά μου και τον έχωσα στο βαθύ μουνί της...Ο Νώντας ξάπλωσε δίπλα της και βούτηξε το κεφαλάκι της Κατερίνας και του έχωσε το πούτσο του μέσα...
Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα, πως μας κάνανε ότι θέλανε και το απολαμβάνανε...
Αλλά και μεις δεν πηγαίναμε πίσω...Ήταν μια ανάμικτη αίσθηση ηδονής, βιασμού, και μαζοχισμού...Όλα μαζί...
Αλλά έβλεπα και τη Κατερίνα, που δεν ήθελε να σταματήσει για τίποτα στον κόσμο, και φτιαχνόμουν ακόμα περισσότερο...
Η Γιώτα, είχε αναψοκοκκινίσει κοιτάζοντας τον άντρα της να γαμάει τη μικρούλα ανιψιά της και δεν άντεξε...
Ξάπλωσε τη Κατερίνα στο πάτωμα, έπεσε από πάνω της 69, κλείνοντας το στόμα της με το φαρδύ της μουνί, ενώ η γλώσσα της δούλευε σα πολυβόλο μέσα στο μουνάκι της αδελφούλας μου..Της τον έχωνα πισωκολλητά, όσο αυτή έγλυφε την Κατερίνα, που με το στόμα της, έγλυφε μια το μουνί της Γιώτας, και μια τα αρχίδια μου, φωνάζοντας τα όνομά μου !!!
Κυριολεκτικά ούρλιαζε απ τη καύλα !!!Προσπαθούσε να σηκωθεί, αλλά το μουνί της Γιώτας την κρατούσε
καρφωμένη στο πάτωμα...
Κάποτε κατάφερε, όταν την άφησε η Γιώτα, και ανασηκώθηκε...
Δεν μπορούσα να κρατηθώ άλλο !!!
Έβγαλα το πούτσο μου απ το μουνί της Γιώτας...Όπως έμεινε
γονατισμένη στα τέσσερα, είχε τη Κατερινούλα με το στοματάκι της ανοιχτό, πότε να γλύφει το κώλο της θειάς της και πότε να περιμένει τα χύσια μου...
Της τα εκτόξευσα μέσα στο στόμα !!!
Για πρώτη φορά, τα κατάπιε όλα, έχοντας το πούτσο του θείου της , να μπαινοβγαίνει με ταχύτητα στο μουνάκι της...
Με μια απότομη κίνηση, ο Νώντας σηκώθηκε όρθιος, της άρπαξε το πρόσωπο, και της έχυσε τα μαλλιά, το στόμα, και τα βυζάκια της !!!
Του τα γλυφε και δεν την άφηνε να πάρει αναπνοή !!!
Την κράταγε σφιχτά επάνω του, τραβώντας την απ τις ρώγες...
Η Γιώτα, πεσμένη στο πάτωμα, είχε χώσει όλο της το χέρι στο μουνί της κι  έχυσε μαζί μας με κραυγές !!!
Πέσαμε διαλυμένοι όλοι στο πάτωμα...
Η εμπειρία, τουλάχιστον για μένα και τη Κατερίνα, ήταν πρωτόγνωρη...
Ντυθήκαμε, τους φιλήσαμε, και ξεκινήσαμε να φύγουμε...
-Μισό λεπτό Κατερίνα μου... είπε ο θείος...
-Να...Πάρε , έτσι, για το καλό και 1000 ευρώ, να πάτε με τον αδελφούλη σου για ψώνια αύριο...Αγόρασε και κανένα sexy εσώρουχο , να μας δείξεις μεθαύριο που θα ξανάρθετε...Θα ξανάρθετε, έτσι δεν είναι; Ρώτησε
-Μα φυσικά θειούλη μου...» απάντησε η Κατερίνα..
-Ναι...Ελάτε λοιπόν μεθαύριο, γιατί θα έρθει κι ένα άλλο ζευγάρι γνωστό μας, που πολύ θα χαρεί να σας γνωρίσει...»
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου