Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΔΥΟ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΣΕ ΓΑΜΟ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ

19/10/2004

Γεια σου φίλε, και σε ευχαριστώ για τις όμορφες ιστορίες σου.
Πριν 2 μήνες μας είχε καλέσει μια φίλη μου σε ένα γάμο που γινότανε στον Βόλο. Ο γάμος ήτανε Σάββατο και εμείς είχαμε πάει από την Παρασκευή.. 
Αφού βρήκαμε την Παρασκευή ένα ξενοδοχείο τακτοποιηθήκαμε και κάναμε ένα μπανακι είπαμε να την αράξουμε στο ξενοδοχείο. Μόλις κάναμε μπάνιο είπαμε να ξαπλώσουμε λίγο για να ξεκουραστούμε, αλλά που να ξέραμε στο ακριβώς διπλανό δωμάτιο έμενε ένα ζευγάρι, ο Κώστας και η Νίκη αφού γνωριστήκαμε αργότερα.
Πάνω που πήγε να μας πάρει ο ύπνος άκουγα στο διπλανό δωμάτιο ερωτικά βογκητά, δεν μπορώ να τα πω βογκητά αλλά ουρλιαχτά. Τα παιδιά δίπλα είχανε επιδοθεί σε ένα ανελέητο γαμήσι που μας καύλωσε αφάνταστα και ξεκινήσαμε και εμείς πήδαγα την Μιμίκα όπως δεν την είχα πηδήξει ποτέ στον ένα χρόνο που είμαστε μαζί καυλώναμε αφάνταστα που ακούγαμε το διπλανό ζευγάρι.. 
Το βραδάκι πριν βγούμε για την βραδινή έξοδο κατεβαίνει η Μιμίκα στο μπαρ του ξενοδοχείου για να πάρει δυο ποτά για αρχή πριν βγούμε έξω, εκεί βρίσκει την Νίκη με τον Κώστα να κάθονται στο μπαρ.
Ανεβαίνει επάνω στο δωμάτιο και αφού μου φέρνει δυο ποτά μου λέει σου έχω μια έκπληξη, στο μπαρ είχε γνωριστεί με τα παιδιά και είχανε κανονίσει να βρεθούμε το βράδυ μαζί οι τέσσερις μας. Η Μιμίκα άρχισε να ετοιμάζεται και έβαλε ότι ποιο πρόστυχο είχε πάρει μαζί της μια φουστιτσα με κρόσσια και μια μπλούζα αμάνικη επάνω της που έδειχνε το πόσο καυλωμένη είναι, πάντα από μέσα δεν φόραγε εσώρουχο της άρεσε να αισθάνεται την αφή του ρούχου επάνω στο μουνάκι της το οποίο το είχε ξυρισμένο πάντα. αφού βρεθήκαμε στο μπαρ κανονίσαμε να πάμε να φάμε πρώτα και μετά να πάμε να πιούμε κανένα ποτάκι. Συζήτηση στην συζήτηση μας λένε ότι έχουνε έρθει για έναν γάμο ενός φίλου τους, και η σύμπτωση ήτανε ότι πηγαίναμε στον ίδιο γάμο.
Αφού το ένα ποτό έφερνε το άλλο βλέπω σε κάποια στιγμή την Νίκη να έχει περάσει το χέρι της μέσα από την φούστα της Μιμίκας και να της χαϊδεύει το μουνάκι, εγώ (Γιώργος) με τον Κώστα συζητάγαμε με τον Κώστα να μην έχει πάρει χαμπάρι τίποτα. Πλησιάζω την Μιμίκα στο αυτί της λέω ότι θέλω και εγώ να της χαϊδέψω το μουνάκι της, μου λέει ότι η σειρά σου για εμένα θα έρθει αργότερα.. 
Όσο μίλαγε η Νίκη στο αυτί της Μιμίκας η Μιμίκα μου πιάνει τον πούτσο μου και μου τον έτριβε. Τους λέω σε κάποια φάση να κανονίσουμε να φύγουμε γιατί είχαμε καταναλώσει αρκετό αλκοόλ. Μέσα στο αμάξι τους λέω να πάμε στο δωμάτιο, μας να τους κεράσουμε ένα ποτό. Την ώρα που μπαίνουνε μέσα η Μιμίκα πιάνει τη Νίκη και άρχισε να την χαϊδεύει, όταν βλέπει αυτά ο Κώστας βγάζει την πούτσα του και άρχισε να την παίζει. Όταν μείναμε όλοι μας ολόγυμνοι οι γυναίκες έγλυφε η μια την άλλη σε στάση 69, και εγώ είχα πάει και είχα βάλει τον πούτσο μου στο μουνάκι της Νίκης μια το έβαζα μέσα και μια μου το έγλυφε η Μιμίκα..  Ο Κώστας γυρίζει την Νίκη στα τέσσερα και της κάνει ένα πισωκολιτο που ούρλιαζε πρέπει να ξυπνήσαμε όλο το ξενοδοχείο γιατί η ώρα είχε πάει γύρω στις πέντε.. 
Μια ο ένας γάμαγε την μια και μια ο άλλος την άλλη, και οι δυο να φανταστείτε ότι πρέπει να έχυσαν πάνω από τέσσερις φορές..  Η Μιμίκα είχε το ιδίωμα όταν έχυνε δάγκωνε από την καύλα. Το απόγευμα στο γάμο κανονίσανε οι δυο τους να φορέσουνε τα ρούχα τους χωρίς εσώρουχα και οι δυο.. 
Σε κάποια φάση που πήγαμε στο γάμο καθόμαστε σε διαφορετικές παρέες μιας και δεν είμαστε παρέα καλεσμένων, σηκώνετε η Νίκη να πάει στην τουαλέτα και η Μιμίκα από πίσω της, την ώρα που γύρισε η Μιμίκα μου λέει μου έκανε ένα γλυφομουνι μέσα στην τουαλέτα σκέτη καύλα είναι αυτή.. 
Μόλις γυρίσαμε από τον Βόλο με την Μιμίκα χώρισα για της άρεσε από εκεί και πέρα να γαμιέται μόνο με γυναίκες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου