Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Η ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ

H εικόνα που αντίκρισα ήταν για μένα ένα σοκ. Ο Άρης ο φίλος μου και η Μιράντα, η νεαρή κοπέλα που έκανε καθαρίσμα στο σπίτι, κάνανε έρωτα στην κουζίνα. Ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι θα συνέβαινε αυτό σε μένα. Έτσι δεν είχα προβλέψει και την αντίδραση μου.
Κι εκείνο που έκανα, για τα πρώτα τουλάχιστον λεπτά ήταν να στέκομαι στο άνοιγμα της πόρτας και να τους παρακολουθώ.
Δεν έκανα την παραμικρή κίνηση να τους σταματήσω. Απλά κοιτούσα λες και δεν ήξερα πού θα καταλήξουν. Ο Άρης είχε ξαπλώσει τη Μιράντα στο τραπέζι της κουζίνας και αφού της είχε κατεβάσει το εσώρουχο, με το κεφάλι του χωμένο ανάμεσα στα μπούτια της της έκανε γλειφομούνι.
Ο ήχος από τη γλώσσα του που πλατσούριζε στο μουσκεμένο της μουνάκι έφτανε μέχρι τ' αυτιά μου. Ένας ήχος υπέροχος όσο και βασανιστικός.Έβλεπα ολοκάθαρα τη γλώσσα του ν ανεβοκατεβαίνει κατά μήκος της σχισμής της παραμερίζοντας στο πλάι τα τεράστια τριγωνικά της μουνόχειλα. Εκείνη γουργούριζε σαν γατάκι παρακαλώντας τον να μην σταματήσει. Κι εκείνος όχι μόνο δεν έκανε την παραμικρή προσπάθεια, έστω και την τελευταία στιγμή να υποχωρήσει αλλά βύθιζε την άκρη της γλώσσας του στον ορθάνοιχτο κόλπο της λες και ήθελε να την φτάσει στο όριο. Κρύφτηκα πίσω από την πόρτα με μόνο το κεφάλι μου να κάνει την εμφάνιση του αποφασισμένη να τα δω όλα μέχρι το τέλος. Κατά βάθος είχα την κρυφή ελπίδα ότι ο Άρης θα σταματούσε αναλογιζόμενος εμένα.  Είχα άδικο.
Η συνέχεια επιβεβαίωσε όσους λένε ότι όλοι οι άντρες είναι γουρούνια. Τώρα ο Άρης μπαινόβγαζε τη γλώσσα του στο βάθος του κόλπου της Μιράντας ενώ ταυτόχρονα έπαιζε μ' ένα του δάχτυλο την κλειτορίδα της που είχε πρηστεί από καύλα κάτι που πιστοποιούσαν και τα πρώτα τους βογκητά.
"Ωχ, ναι έτσι. Γάμα με, με τη γλώσσα σου. Κάνε με να χύσω. Τρίψε μου κι άλλο την κλειτορίδα ψωλαρά μου. Σήμερα το κάνεις υπέροχα. Κι άλλο. Έτσι μπράβο".
Από τα λεγόμενα της κατάλαβα πως δεν ήταν η πρώτη φορά που το κάνανε κι αυτό μ' έκανε έξαλλη. Με δυσκολία κατόρθωσα να συγκρατήσω την οργή μου. Ο Άρης με μια απότομη κίνηση της έβγαλε το λευκό πουκάμισο και ανασηκώνοντας τον στηθόδεσμο της απελευθέρωσε τα στήθη της.
Όσο κι αν μ' ενοχλεί, πρέπει να ομολογήσω ότι είχε ένα ζευγάρι υπέροχα βυζιά που στις κορυφές τους υπήρχαν δυο πανέμορφες θηλές με κατάληξη σε δυο ορθωμένες κατάμαυρες ρώγες. Ο Άρης δεν έχασε ευκαιρία. Άπλωσε τα χέρια του και άρχισε να μαλάζει τα μεγάλα βυζιά της Μιράντας.
Όσοι ξέρουν από γυναίκες, γνωρίζουν ότι το πιο ευαίσθητο ερωτικό σημείο για ένα θηλυκό είναι οι θηλές της. και ο Άρης το γνώριζε πολύ καλά. Με τα δάχτυλα του έτριβε τις ρώγες της κάνοντας την να βογκάει από ηδονή. Τις τσιμπούσε και τις τράβαγε προς το μέρος του λες και ήθελε να τις ξεκολλήσει.
Η Μιράντα ούρλιαζε πλέον από καύλα. "Τράβα μου τις ρώγες. Κάνε με να υποφέρω από πόνο. Έτσι μ' αρέσει. Το κάνεις υπέροχα. Συνέχισε, κάνε με να τελειώσω. Μ' αρέσει".
Ο Άρης με μια απότομη όσο και βίαιη κίνηση άρπαξε την Μιράντα από τα πόδια και την τράβηξε προς το μέρος του. Αποτέλεσμα αυτής του της κίνησης ήταν τα κωλομέρια της να αιωρούνται στην άκρη του τραπεζιού.
Στη συνέχεια άρχισε να ξεκουμπώνει το παντελόνι του. Όση ώρα προσπαθούσε ν' απελευθερώσει το κοντάρι του τα μάτια μου ήταν καρφωμένα στο μουνάκι της Μιράντας. Έβλεπα ολοκάθαρα την φουσκωμένη από καύλα ροζ κλειτορίδα της, τα ορθάνοιχτα γεμάτα χυμούς μουνόχειλά της, καθώς και την ολοστρόγγυλη είσοδο του κόλπου της η οποία περίμενε μ' ανυπομονησία τον πούτσο του Άρη για να μπει μέσα της και να την κάνει ευτυχισμένη. Ο Άρης μόλις είχε ξεκουμπώσει το παντελόνι του και το είχε κατεβάσει μέχρι τα γόνατα μαζί με το σλιπάκι του. Διέκρινα με υπερβολική δόση ζήλιας τον πρησμένο από την καύλα πούτσο του να πλησιάζει το ορθάνοιχτο μουνάκι της Μιράντας. Ίσα - ίσα κρατήθηκα για να μην μπω στην κουζίνα και εκραγώ. Σκούπισα με την παλάμη μου ένα δάκρυ που κύλησε από τα μάτια μου και συνέχισα να παρακολουθώ όσα, πικρά για μένα, διαδραματίζονταν στην κουζίνα. Ο Άρης έπιασε το καυλί του από την βάση και άρχισε να το ανεβοκατεβάζει. Το χοντρό κατακόκκινο πουτσοκέφαλό του διέσχισε αρκετές φορές τη σχισμή του μουνιού της Μιράντας κάνοντας την να βογκάει. Η άκρη του πρησμένου σαν μανιτάρι πουτσοκέφαλού του τριβόταν πάνω στην κλειτορίδα της, κατέβαινε και πίεζε την είσοδο του κόλπου της και κατέληγε στην πίσω της είσοδο. Το θέαμα ήταν υπέροχο και για πρώτη αισθάνθηκα το κορμί μου να ξυπνάει. Οι ρώγες μου σηκώθηκαν και τρίβονταν βασανιστικά κάτω από το ύφασμα της μπλούζας μου, ενώ το μουνί μου άρχισε να υγραίνεται και να ζεματάει. Ο Άρης έπιασε τα πόδια της Μιράντας και τ' ακούμπησε στους ώμους του.
Τα μπούτια της άνοιξαν διάπλατα δίνοντας μου πεντακάθαρη ορατότητα στο φλογισμένο από καύλα μουνάκι της. Ο Άρης οδήγησε το πουτσοκέφαλό του ανάμεσα στα μπούτια της και το πλησίασε στην πεινασμένη της τρύπα. Δε χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια.
Σύντομα η άκρη της πούτσας του χανόταν στα βάθη του μουνιού της.
"Μ' αρέσει, βάλτο κι άλλο. Χώστο μέχρι τ' αρχίδια. Σε παρακαλώ, μη με παιδεύεις. Σκίσε το μουνάκι μου. Το 'χω ανάγκη".
Ο Άρης υπάκουσε. Έσπρωξε το κορμί του μπροστά και ο πούτσος του εξαφανίστηκε μέσα στην ορθάνοιχτη της μουνάρα. Στη συνέχεια άρχισε να κάνει τις χαρακτηριστικές κινήσεις του αρσενικού. Κουνούσε το κορμί του εμπρός πίσω. Το καυλί του μπαινόβγαινε στο μουνί της Μιράντας που το κατάπινε μέχρι τη βάση.
"Σ' αρέσει το γαμήσι που σου κάνω καύλα μου; Σου 'χουν ξανακάνει; Έλα χύσε για ν' αδειάσω κι εγώ. Τ' αρχίδια μου είναι γεμάτα από το ψωλόχυμα που μου 'φτιαξες. Έλα χύσε". Η Μιράντα τύλιξε τα πόδια της γύρω από το λαιμό του και άρχισε να τινάζει τη λεκάνη της πάνω -κάτω καταπίνοντας ολόκληρη την πούτσα του Άρη.
Ξαφνικά άρχισε να ουρλιάζει και να χτυπιέται. "Χύνω γαμιά μου, χύνω, τελειώνω. Κοίτα πώς μ' έκανες. Τώρα, έρχεται. Κι άλλο. Μη σταματάς. Μ' αρέσει. Μ' έχεις τρελάνει". Η Μιράντα έχυνε με το μουνάκι της ν' ανοιγοκλείνει αιχμαλωτίζοντας τον πούτσο του Άρη μέσα της. Μηχανικά γλίστρισα ένα μου χέρι κάτω από την μπλούζα μου και άρχισα να τρίβω ένα μου στήθος.
Βρήκα τη ρώγα μου. Ήταν πρησμένη από την καύλα που μου πρόσφερε το θέαμα που έβλεπα. Άρχισα να την τρίβω με πάθος ανεβάζοντας την καύλα μου στα ύψη. Έπνιξα ένα βογκητό ηδονής που βγήκε από το στόμα μου και συνέχισα να παίζω και με τις δυο μου ρώγες. Το μουνί της Μιράντας ήταν μούσκεμα, όμως ο Άρης δεν είχε χύσει ακόμα. Αυτή τη φορά έβαλε στους ώμους του τα μπούτια της Μιράντας. Αυτή του η κίνηση ανασήκωσε τη λεκάνη της ακόμα περισσότερο. Στη συνέχεια δυο δάχτυλα του ενός του χεριού μάζεψαν κρέμα που ανάβλυζε από το φλογισμένο της μουνάκι και μ' αυτή άλειψε την πίσω της είσοδο.
Μια μικροσκοπική σκουρόχρωμη τρυπούλα που σε κάθε της άνασα ανοιγόκλεινε. Κοιτούσα με ορθάνοιχτα μάτια. Εγώ ποτέ δεν του είχα επιτρέψει να με πάρει από πίσω. Έπιασε με τα δυο του χέρια τα κωλομάγουλα της Μιράντας και τα τράβηξε στο πλάι. Η μικροσκοπική της κωλοτρυπίδα έκανε την εμφάνιση της Ήταν υπέροχη. Στη συνέχεια ο Άρης, πιάνοντας τον πούτσο του από τη βάση οδήγησε το πουτσοκέφαλό του στο κέντρο της στενής της τρυπούλας. “Έλα καυλιάρα μου”, της είπε. "Φάε τον πούτσο μου από πίσω. Πες μου δεν σ' αρέσει; ". “Τρελαίνομαι», του απάντησε η Μιράντα. «Από πίσω μ' αρέσει. Πεθαίνω να μου γαμάς το κωλαράκι”. Ο Άρης έσπρωξε το κορμί του προς το μέρος της. Στην αρχή με δυσκολία και στη συνέχεια πιο εύκολα το χοντρό του πουτσοκέφαλό βυθίστηκε στο στενόμακρο τούνελ της Μιράντας η οποία ούρλιαζε από πόνο και ηδονή.
Εντυπωσιάστηκα όταν διαπκπωσα ότι ολόκληρο το παλούκι του Άρη είχε εξαφανιστεί στα σωθικά της. Αναρωτήθηκα πώς είναι δυνατόν μια τόσο στενή τρυπούλα ν' ανοίγει και να καταπίνει ένα τόσο χοντρό καυλί. Έβλεπα ολοκάθαρα τ' αρχίδια του φίλου μου να χτυπάνε με δύναμη πάνω στα κωλομάγουλά της κάθε φορά που βύθιζε τον πούτσο του στο βάθος της πίσω της σπηλιάς.
"Έτσι μ' αρέσει. Έτσι γουστάρω. Ξέσκισε μου το κωλαράκι. Ξεχύλωσέ μου το πουτσαρά μου. Κάνε με να πονάω. Έτσι μπράβο". Ταυτόχρονα η Μιράνα έφερνε ένα της χέρι ανάμεσα στα πόδια της και τρίβοντας την κλειτορίδα της μαλακιζόταν. Η δική μου καύλα είχε φτάσει στο αποκορύφωμα.
Το μουνάκι μου έβραζε καθώς μούσκευε το εσώρουχο μου. Ένα μου χέρι ανασήκωσε τη φούστα μου και παραμερίζοντας το κιλοτάκι μου άρχισε να τρίβει το έτοιμο να εκραγεί μουνί μου. Οι άκρες των δαχτύλων μου βρήκαν την φουσκωμένη μου κλειτορίδα και άρχισαν να την μαλακίζουν.  Στη συνέχεια έχωσα δυο δάχτυλα μου στο βάθος του κόλπου μου γαμώντας τη γεμάτη μουνοχύματα τρυπούλα μου. Στο τραπέζι το γαμήσι συνεχιζόταν. Η κωλοτρυπίδα της Μιράντας είχε ανοίξει υπερβολικά. 0 πούτσος του Άρη μπαινόβγαινε μέσα της σαν έμβολο. Η έκρηξη δεν άργησε να έρθει. Έχυσαν και οι δυο ταυτόχρονα.
Η Μιράντα μαλακίζοντας το μουνάκι της και ο Άρης γαμώντας της το κωλαράκι. "Χύνω καριόλα, τελειώνω. Πάρε το ψωλόχυμά μου. Δικό σου. Πάρτο". Ο Άρης με μια απότομη κίνηση τράβηξε το παλούκι του από το βάθος της κωλοτρυπίδας της και άρχισε να την ραντίζει με το πλούσιο αχνιστό του ψωλόχυμά. Τα βυζιά και το στομάχι της γέμισαν από χοντρές σταγόνες του γαλακτερού παχύρρευστου υγρού του.
Στη συνέχεια έκανε κάτι που σ' εμένα δεν το χει κάνει ποτέ. Άρχισε να γλείφει και να μαζεύει το ψωλόχυμά του και κατόπιν να κολλάει τα χείλη του στο σχόμα της. Έγλειφαν και κατάπιναν και οι δυο το ζεστό του σπέρμα. Ξαφνικά ο Άρης σηκώθηκε και άρχισε να ντύνεται. "Όπου να ’ναι θα έρθει η Ανέτα", είπε.
Απομακρύνθηκα με προσοχή και έτρεξα στο μπάνιο. Άνοιξα ένα ντουλαπάκι κι έβγαλα από μέσα έναν μακρόστενο δονητή. Μου τον είχε χαρίσει ο Άρης μήπως και αποφασίσω κάποτε να τον χρησιμοποιήσω για το σφιχτό παρθένο κωλαράκι μου. "Είναι καιρός", σκέφτηκα, "να του δώσω άλλη μια ευκαιρία. Αν του δώσω το κωλαράκι μου δεν θα 'χει καμιά δικαιολογία να πηγαίνει με τη μια και με την άλλη. Στο κάτω - κάτω μετά απ' όσα είδα θέλω να γαμηθώ από πίσω".
Άνοιξα με τα χέρια μου τα κωλομάγουλά μου και οδήγησα την άκρη του δονητή στην τρυπούλα μου. Τον πίεσα. Ένιωσα έναν οξύ πόνο αλλά δεν σταμάτησα.
"Άλλη μια ευκαιρία" σκέφτηκα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου