Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΔΥΟ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΣΕ ΕΞΩΤΙΚΟ ΝΗΣΙ

Με τη Μαρία, μετά την ιστορία στην «όργιο στο γραφείο της γυναίκας του», ψαχνόμασταν για περιπέτεια...
Της είχε μείνει η όλη φάση κολλημένη στο μυαλό, και σχεδόν κάθε βράδυ, στο κρεβάτι, μου ανέφερε την ώρα που πηδιόμασταν, «αποσπάσματα» απ αυτήν, περιγράφοντάς μου τι ένοιωσε, κάνοντάς με να χύνω πριν την ώρα μου...
Στα 30 της χρόνια, πρώτη φορά είχε ξεσηκωθεί έτσι... Ήθελε κι άλλο...Αυτά τα πράγματα όμως, δεν γίνονται κάθε μέρα, και δεν γίνονται πάντα με τους καθημερινούς γνωστούς, γιατί πάντα υπάρχει και η ντροπή , του πως θα τους ξαναδείς και πως αυτοί θα αντιδράσουν αύριο...
Εγώ πάλι, είχα ξετρελαθεί με το στη σκέψη της γυναικούλας μου, να την γλύφουν και να τη ξεσκίζουν...
Ποιο πολύ μ άρεσε που την είδα να γαμιέται, παρά που συμμετείχα...
Η «επόμενη φορά», είχε γίνει καθημερινό θέμα συζήτησης...
Έτσι, αποφασίσαμε το ταξίδι, πριν από ένα μήνα, σε κάποιο νησί του εξωτερικού, που, και παραλία γυμνιστών είχε, και δεν θα μας ήξερε κανείς...
Μετά από ταξίδι 9 ωρών, φτάσαμε, αφήσαμε τα πράγματά μας στο ξενοδοχείο, και πήγαμε για ένα καφέ στη πισίνα...
Κατεβήκαμε με τα μαγιό μας, (η Μαρία με ένα μαυρόασπρο μπικίνι, που τόνιζε καλά το σώμα της), και κάτσαμε σε κάποιο τραπέζι για καφέ...
Μικρός που είναι ο κόσμος... Δίπλα μας βρισκόταν ένα ζευγάρι, που μιλούσε Ελληνικά...
Ο Μίλτος, ένας γεροδεμένος 28χρονος, από τη Θεσσαλονίκη, με την αρραβωνιαστικιά του την Λίνα, μια 24χρονη μελαχρινή κοπελίτσα , με μαυροκόκκινα μαλλιά, μπουκιά και συχώριο...
Είχανε δυο μέρες παραπάνω από μας εκεί...
Χαρήκανε για τη γνωριμία και αποφασίσαμε να πάμε όλοι μαζί, σε μία ερημική και «άγρια» περιοχή του νησιού για μπάνιο...
Η περιοχή ήταν βραχώδης, ερημική κι έτσι σε 2 λεπτά είχαμε πετάξει όλα μας τα ρούχα, κάνοντας μπάνιο και ηλιοθεραπεία ολόγυμνοι...
Η Μαρία, ξάπλωσε στα βράχια, αποκαλύπτοντας το κορμί της και στους δύο , όσο μπορούσε περισσότερο...
«Σ αρέσουν μωρό μου ;» της ψιθύρισα στ αυτάκι...
«Πολύ...Αυτός είναι πολύ γεροδεμένος, αλλά και η Λίνα, έχει ωραίο σώμα και πολύ γλυκό και προκλητικό μουτράκι για φίλημα», μου απάντησε μισοκλείνοντας ερωτικά τα μάτια της...
Πήρα τη φωτογραφική μηχανή, και της έβγαλα 3-4 φωτογραφίες...
Τα μάτια του Μίλτου, αλλά και της Λίνας δεν ξεκολλούσαν από πάνω της, και τους έβλεπα μόλις γύριζα αλλού το βλέμμα μου, να σιγοψιθυρίζουν μεταξύ τους και να χαϊδεύονται...Ο ήλιος ήταν πολύ δυνατός, δεν τον άντεχες για πολύ ώρα κι έτσι αποφασίσαμε να γυρίσουμε...Φάγαμε και πήγε ο καθένας στο δωμάτιό του...Η Μαρία γδύθηκε και ξάπλωσε, κοιτώντας με, με νόημα...Το «θέμα» φυσικά, δεν ήταν άλλο, από τους δυο τους...
«Θέλω να τους καυλώσεις μωρό μου...Θέλω να τους κάνεις να σε σκέφτονται συνέχεια...Θέλω να σε δω να σε γαμάνε και οι δυο μαζί...» της είπα την ώρα που τη γαμούσα πισωκολλητά...
«Ναι...Ναι...Θέλω να τον πάρω μέσα μου και η Λίνα να με γλύφει κι εσύ να παίζεις μαλακία, χωρίς να μ’  αγγίζεις...» φώναξε, καθώς χτυπιότανε...
Έχυσε σε δευτερόλεπτα...Έκανε ένα γρήγορο ντουσάκι, και μου πε..
«Λες να τους αρέσουν τα ξυρισμένα μουνάκια ;»...
«Μάλλον θα αφήσω και λίγες τριχούλες, γιατί ο Μίλτος δείχνει άγριος και ίσως να του αρέσω περισσότερο έτσι...»
Και λέγοντας αυτό, πήρε ένα ψαλιδάκι κι άρχισε να τις κόβει...
«Θέλω να τους αρέσω, αν γίνει κάτι...Να μη με ξεχάσουν ποτέ !!»...
Έκανε σαν ερωτευμένη γυναίκα, με πολύ αγωνία και προσμονή...Ήταν κάτι τελείως δικό της...Ήξερα ότι αυτή τη φορά, θα μ άφηνε «απ έξω»...
Ήθελε να το ζήσει, σαν να τανε κάτι αποκλειστικά δικό της, κι αποφάσισα να βλέπω και να την αφήσω να το χαρεί...Το βράδυ, πήγαμε στο club του ξενοδοχείου...Διάβαζα και στα μάτια τους, ότι σκεφτόντουσαν τα ίδια πράγματα...
Πήρα τη Λίνα να χορέψουμε κι ο Μίλτος τη Μαρία...
«Ξέρεις...Συζητούσαμε με τη Μαρία, το πόσο ωραίο ζευγάρι είσαστε...Και σαν άτομα, αλλά και σαν εμφάνιση»...της είπα...
«Αυτό ακριβώς λέγαμε και εμείς...Μάλιστα ο Μίλτος μου είπε, ότι η γυναίκα σου, έχει εφηβικό κορμάκι...Και του αλήτη, του αρέσουν τα μικρά...Αλλά κι εγώ δεν πάω πίσω, πάντα θαυμάζω το ωραίο, είτε είναι αρσενικό, είτε θηλυκό», μου απάντησε γελώντας, και με κοίταξε έντονα, προσπαθώντας να δει την αντίδρασή μου...
«Το ωραίο, δεν είναι ιδιοκτησία κανενός, πρέπει να το μοιράζεσαι με όλους !», της «πέρασα» το μήνυμα...
Κόλλησε επάνω μου, ξεφυσώντας με ανακούφιση...
«Έχω την αίσθηση, ότι θα περάσουμε εξαιρετικά καλά οι τέσσερις μας» είπε...
Τα χέρια του Μίλτου, εν τω μεταξύ, ανεβοκατέβαιναν στη πλάτη της Μαρίας, που φορούσε ένα κοντό φόρεμα , τελείως ανοιχτό πίσω, που σταμάταγε εκεί που άρχιζε το κωλαράκι της...
Τα χέρια της, είχαν δεθεί σφιχτά πίσω από το γεροδεμένο του λαιμό, και το πρόσωπό της, που ίσα που του έφτανε στο στήθος, ακουμπούσε με το μάγουλο πάνω του, μέσα από το ανοιχτό πουκάμισό του...
Δεν έγινε τίποτα παραπάνω εκείνο το βράδυ...Συμφωνήσαμε να πάμε μαζί για μπάνιο, σε μια παραλία γυμνιστών την επομένη...
Η παραλία είχε μια υπέροχη αμμουδιά...
«Θα σε πείραζε να βγάλω μερικές φωτογραφίες της Λίνας ;» τον ρώτησα...
«Έτσι για να τη θυμόμαστε, τις κρύες νύχτες του χειμώνα» είπα με νόημα...
«Καθόλου...Αν συμφωνεί και η ίδια, δε βλέπω το λόγο γιατί όχι» μου απάντησε...Η Λίνα στήθηκε σαν επαγγελματίας μοντέλο, κι εγώ έκανα τη δουλειά μου...
«Είσαι υπέροχη...Θα μου ανοίξεις και λίγο τα πόδια σου σε παρακαλώ;», τη ρώτησα με αγωνία, περιμένοντας να μου το αρνηθεί...
Αντί γι αυτό όμως, η Λίνα γύρισε προς το μέρος μου, ακούμπησε πίσω και μου πρόσφερε την υπέροχη θέα απ το μουνάκι της...
Όλοι, φλερτάρανε όλους, για ώρες, με το Μίλτο, να βάζει και να ξαναβάζει αντηλιακό στη Μαρία, με τα χέρια του να της χαϊδεύουν κάθε τόσο τον κώλο, και μ εμένα να το παίζω αδιάφορος, έχοντας ρίξει στη γυμνή μου πούτσα μια πετσέτα, για να κρύψω το ότι είχε γίνει κοντάρι που ανεβάζεις σημαία !!!
Η Λίνα είχε ξαπλώσει δίπλα τους, με το αριστερό της μπουτάκι ν ακουμπάει στο πλάι τη Μαρία, της είχε πάρει το χέρι στο δικό της και της μίλαγε σαν ερωτευμένη...
Στην επιστροφή, η Μαρία κι εγώ , καθόμασταν στο πίσω κάθισμα του νοικιασμένου αυτοκινήτου...
Μου χε πιάσει τον πούτσο και δεν έλεγε να τον αφήσει!!
«Τους θέλω τώρα...Ακούς ; ΤΩΡΑ !!!», μου πε, με τη γλώσσα της να έχει χωθεί βαθιά μέσα στ αυτί μου...
Φτάσαμε, και πριν προλάβουμε να τους πούμε κάτι, η Λίνα μας κάλεσε για ένα ποτό στο δωμάτιό τους...Δεν θέλαμε δεύτερη κουβέντα...Η Μαρία μ έσερνε στο διάδρομο, λες κι είχε πιει νέφτι...
Ο Μίλτος έκλεισε τα παράθυρα...
«Κάτσε στον καναπέ...Δε σε θέλω τώρα μαζί μου...Θέλω να το απολαύσω...» με διέταξε η Μαρία...
Πετάξανε τα ρούχα τους στο πάτωμα και πέσανε στο κρεβάτι...
Η γυναικούλα μου άνοιξε διάπλατα τα πόδια της κι ο Μίλτος της τον ακούμπησε στο μουνί...
Η Λίνα ξάπλωσε πίσω της κι άρχισε να της ρουφάει τη γλώσσα...
Άρχισα να βγάζω φωτογραφίες, απολαμβάνοντας το υπέροχο θέαμα...
Ο Μίλτος της τον έχωσε όλο μέσα, έχοντας πάρει στο στόμα του τα δάχτυλα του δεξιού της ποδιού και της τα πιπίλαγε...
Η Λίνα, τη φίλαγε όπως δεν την είχα φιλήσει ποτέ εγώ, όπως δεν την είχε φιλήσει ποτέ κανείς...
Την τράβηξε έξω απ το κρεβάτι, στα όρθια και της τον έβαλε στο κώλο, απότομα, χωρίς προεργασία, τραβώντας την με δύναμη απ τη μέση...Βόγκησε και ούρλιαξε, αλλά δεν κουνήθηκε να ξεφύγει...
Η Λίνα δεν περίμενε δευτερόλεπτο...
Ξάπλωσε ανάσκελα, άνοιξε τα μπούτια της, κι έγειρε πίσω το κεφάλι...
Η Μαρία μου , της έχωσε όλη της τη γλώσσα μες το μουνί...
Έπιασα το πούτσο μου, κι άρχισα να παίζω μαλακία, αργά και βασανιστικά...
Δεν ήθελα να χύσω...Δεν ήθελα να τελειώσει...
Αλλά, άλλα ήθελε ο οργανισμός μου που δεν κρατιόταν...
Σηκώθηκα και ακούμπησα το πούτσο μου στα δάχτυλα της Λίνας...
Έχυσα πάνω τους ποτάμια, κρατώντας τη φωτογραφική μηχανή με το αριστερό μου χέρι και αποθανατίζοντας τη στιγμή...
Πρώτη έχυσε η Λίνα, ουρλιάζοντας απ τη καύλα, και μετά με διακεκομμένες κραυγές, που ακολουθούσαν τα χτυπήματα του πούτσου του Μίλτου μες το κώλο της, η Μαρία...
Τελευταίος ο Μίλτος, πάνω στη πλάτη και στα μαλλιά της γυναικούλας μου !
Δε βγήκαμε σχεδόν απ το δωμάτιο για τις επόμενες δύο μέρες, παρά μόνο για να φάμε και να επιστρέψουμε...Η Μαρία στο διάστημα αυτό, δεν με άφησε να της κάνω έρωτα, ούτε μία φορά...
«Εσύ, στο σπίτι μόνο...» μου είπε
«Αυτό είναι μόνο δικό μου...Κάτσε, βλέπε και απόλαυσέ το...»
Τώρα, στην Αθήνα, περιμένουμε με αγωνία το τηλεφώνημα τους, που δεν έρχεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου