Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΤΣΙΜΠΟΥΚΙ

Τρελλαινομαι να μου κανουν στοματικο ερωτα αλλα δυστυχως στους περισοτερους αντρες δεν αρεσει.  Και από αυτους οι πιο πολλοι το κανουν μονο από υποχρεωση μονο και μονο να ευχαριστησουν μια γυναικα, Εγω όμως ποτε δεν εχω βαλει πουτσο στο στομα μου. Και μονο στην ιδεα μου ερχεται να κανω εμετο. Ισως αυτος είναι ο λογος που ποτε δεν κρατησα μια σχεση παραπανω από ένα μηνα. Ολοι τους ηταν τοσο επιμονοι να τους κανω πιπα που οσοκι αν τους την επαιζα με το χεριή αναμεσα στα βυζια μου δεν εμεναν ικανοποιημενοι.
Μεχρι που συναντησα τον Αντωνη. Ειναι από τους λιγους αντρες που πραγματικα γουσταρουν να γλειφουν ένα μουνι και να πινουν μαλιστα τους χυμους.

Βεβαια και αυτος μου ζηταει να τον γλειψω και εγω με τη σειρα μου, η γλωσσα μου όμως σταματαει παντα στο στηθος του , και ευτυχως δεν επιμενει πολύ.
Ένα πρωι όμως αρνηθηκα για μια ακομη φορα να του παρω τσιμπουκι και εκεινος σταματησε τα χαδια στο μουνακι μου.Σηκωθηκε ντυθηκε και εφυγε για τη δουλεια του χωρις να ολοκληρωσει το καθιερωμενο πρωινο γαμησι μας.
Το απογευμα γυρνωντας από τη δουλεια φορεσα τοσεξουλιαρικο μπειμπι ντολκαι τις ζαρτιερες που μου ειχε κανει δωρο και που πολύ τον εφτιαχναν.
Όταν με ειδε ξαπλωμενη στο κρεβατι να τον περιμενω, ναζιαρα και γκαβλωμενη σα γατουλα, χαμογελασε ειρωνικα και πηγε στη κουζινα να φαει. Γυρισε μετα από λιγο γδυθηκε και ξαπλωσε διπλα μου.
Απλωσα το χερι να χαιδεψω το φουσκωμα «α όχι θα τον παρεις στο στομα» μου ειπε «αφου ξερεις δε μπορω να το κανω αγασπη μου»
«αν μ αγαπας όπως λες θα το κανεις» «μα σιχαινομαι και μονο η ιδεα» τολμησα να πω «με σιχαινεσαι λοιπον τοσο?» «όχι εσενα μωρο μου» «το ιδιο είναι» ειπε κοφτα και σηκωθηκε.
Εβαλα τα κλαματα και παρακαλουσα να μη με αφησει.τον ικετευα να κανει λιγη υπομονη. Μου ειπε ότι τρεις μηνες τωρα εχει κανει πολύ υπομονη. Ότι κι αν ελεγα δεν τον συγκινουσα.
Ξαφνικα χαμογελασε γλυκα με σηκωσε από κατω και με εβαλε να ξαπλωσω στο κρεβατι, βγηκε από το δωματιο και επεστρεψε με μια τσαντα. Την ανοιξε και τον ειδα να βγαζει από μεσα δυο ζευγαρια χειροπεδες, τις περασε στους καρπους μου και με εδεσε στα καγκελα του κρεβατιου. Υστερα πηρε δυο μεταξωτες καλτσες και εδεσε τα ποδια μου ορθανοιχτα στη βαση του κρεβατιου.
Όταν με ξανακοιταξε ειδα μια σατανικη εκφραση στο προσωπο του , φοβηθηκα ααλα δεν ειπα τιποτα.
Εβγαλε ένα ψαλιδι και εκοψε το κουμπι που κρατουσε το μπειμπι ντολ, με το ψαλιδι και χωρις να με αγγιξει εκοψε και το σουτιεν αναμεσα στα βυζια μου. Ταο ψυχρο μεταλο μου εφερε μια ευχαριστη αισθηση στο σωμα μου. Ο στηθοδεσμος πεταχτηκε δεξια και αριστερα ελευθερονοντας τα βυζια μου, οι ρωγες ορθωθηκαν από την προσμονη του αγγιγματος. Αυτος όμως απλα περιοριστηκε να περασει το ψαλιδι γυρω από τα βυζακια μου και συνεχισε να κατεβαζει προς την κοιλια μου. Εκοψε την κιλοτα και από τις δυο πλλευρες , κρατησε το ψαλιδι στο υψος του μουνιου μου και εμεινε ακινητος κοιτωντας την τρυπουλα μοπυ. Ημουν ηδη μουσκεμα από την γκαβλα μου και περιμενα την ωρα που θα με γαμουσε. Το γκαβλι του κοντευε να σκισει το σλιπακι, οποτε δεν θα αργουσε πολύ να μου τον χωσει. Απλωσε το χερι και αρπαξε τα μουνοχειλα μου. Τα εσφιξε και τα τραβηξε με δυναμη, πονεσα και ειδα μια λαμψη αγριας χαρας στο προσωπο του, όταν φυσηξε την τουφα από τις τριχουλες που ειχε αποσπασει από το μουνακι μου.
Αφησε ταο ψαλιδι και εβγαλε ένα χοντρο μαστιγιο , εφερε την ακρη του στην κωλοτρυπιδα μου και εκανε μικρς κυκλικες κινησεις. Χτυπησε τα κωλομαγουλα μου δυνατα και υστερα το εμπηξε στην κωλοτρυπιδα μου.
Ξεχασα προηγουμενως να πω ότι ποτε δεν αφησα κανενα να με γαμησει από τον κωλο, ουτε καν κωλοδαχτυλο δεν ηθελα να μου βαζουν.
Δεν μου εδωσε σημασια στην αρχη αλλα όταν αρχισα να θυμωνω στ αληθεια σταματησε.
«Τι θα γινει με σενα λοιπον» ουτε πιπα θελεις να κανεις ουτε το κωλαρακι σου να αγγιξει κανεις τος εγωιστρια γυναικα δεν εχω ξαναδει «τωρα θα σου δειξω εγω».
Αρχισε να με χτυπα στα πλευρα στην κοιλια παντου οπου εβρισκε, οσο κι αν εκλαιγα δεν σταματουσε, εβγαλε και εξω τον γκαβλωμενο πουτσο του και αρχισε να μαλακιζεται, αυτό με ερεθισε και αρχισα παλι να τον παρακαλω να με γαμησει, ακουμπησε το γκαβλι του στο μουνακι μου, αλλα και παλι δεν μπηκε μεσα απλα το ετριβε και όταν σιγουρευτηκε ότι γκαβλωσα σταματησε. Με ρωτησε αν θα του κανω τσιμπουκι, και εγω αρνηθηκα με πεισμα, ποσο θα αντεχε ο ιδιος χωρις να μου τον χωσει, τοσο γκαβλωμενος που ηταν.
Τον επαιξε λιγο και υστερα αφου τον σαλιωσε αρχισε να τον τριβει στα βυζακια μου, του ειπα να με γαμησει τωρα αλλα γελασε λεγωντας ότι δεν εχει καμια αναγκη το βρωμομουνο μου. Τα εχασα ακουγωντας τον να μιλαει ετσι για το μουνακι μου που καποτε λατρευε , και του ειπα ότι θα τον αφηνα μετα να με παρει από τον κωλο αφου το ηθελε τοσο πολύ. Ξαναγελασε και εφερε την ψωλη του στο στομα μου, εστριψα το κεφαλι μου από την άλλη πλευρα και εσφιξα τα δοντια μου. Τον επαιξε λιγο ακομη και εφυγε από το δωματιο, γυρισε αμεσως κρατωντας μια φουσκωτη κουκλα, την τοποθετησε σε μια καρεκλα διπλα μου , και μετα χαισεψε τα βυζια μου απαλα όπως παλια.
Με το άλλο χερι χαιδευε το μουνι μου και τελικα εχωσε δυο δαχτυλα μεσα, μουγγρισα από γκαβλα και του ειπα να με παρει « αν εισαι καλο κοριτσι, και αν μου παρεις τσιμπουκι » ειπε.
Κουνησα το κεφαλι αρνητικα και συνεχισε να μου το κανει με το χερι του, μετα από λιγο αρχισα να βογκαω οποτε σταματησε να με μαλακιζει , επιασε την πουτσα του και μου την εδειχνε επιδεικτικα «τη θελεις» με ρωτησε «ναι ναι πολύ» ειπα.
Θα την γλειψεις λιγακι μου λεει δυο τρεις φορες και μετα θα γινει το θελημα σου «μα θα ξερασω» ειπα κλαιγοντας «τοτε τι να σου κανω δεν γινεται τιποτα» «και συ τι θα κανεις με τη γκαβλα που εχεις?» τον ρωτησα «ο αντρας μωρο μου είναι πιο δυνατος και παντα βρισκει τη λυση» αρπαξε τη κουκλα και εχωσε το παπαρι του στη τρυπα που ειχε στο στομα της «όπως βλεπεις μπορω να ανακουφιστω μια χαρα» μου ειπε «ασε που δεν μου φερνει καμια αντιρηση»
Κουναγε τους γοφους μπρος πισω ενώ με κοιταξε στα ματια, βογκουσε και μουγκριζε σαν κτηνος κοιτωντας με να εχω τρελαθει από την γκαβλα. Δακρυα κοιλουσαν από τα ματια μου και αρχισα παλι να τον παρακαλω. Κοντευε να τελειωσει τον εβλεπα, εβγαλε την ψωλη από το στομα της κουκλας και την επαιξε πανω από τα βυζια μου, με ελουσε με το σπερμα του χωρις όμως να με κοιταει.Πεταξε την κουκλα στο πατωμα μου ελυσε τα ποδια και ξεκλειδωσε το ένα ζευγαρι χειροπεδες. Μου εδωσε το κλειδι για τις άλλες και ξαπλωσε ανασκελα στο κρεβατι. Απαλαχτηκα από τα δεσμα μου και τον κοιταξα , στην ακρη του πουτσου του υπηρχε ακομη σπερμα , εσκυψα και το εγλυψα, μου αρεσε η γευση του και ετσι συνεχισα, ανοιξα τα χειλη και πηρα ολο το πουτσοκεφαλο του στο στομα. Αρχισε να μεγαλωνει και να με μπουκωνει, αλλα ειχα παρει την αποφαση να μη σταματησω αν δεν επαιρνα όλα τα χυσια του μεσα στο στομα μου. Δε με αφησε όμως , με σηκωσε και με εβαλε να καθισω πανω στην σκληρη του πουτσα , τα τοιχωματα του μουνιου μου πηραν φωτια, ειχα τρεις απανωτους οργασμους, μα μολις εχυσε μεσα μου εσκυψε και μου εκανε ένα γλειφομουνι και με εκανε να χυσω ακομη μια φορα.
Από τοτε τρελαινομαι γα τσιμπουκι , βλεπετε δεν ηξερα τι εχανα τοσα χρονια και το αρνιομουν σαν ηλιθια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου