Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022

Ο ΑΝΙΨΙΟΣ ΤΟΥ ΜΑΧΜΟΥΤ

 Δημοσιεύθηκε από fesastolan

Το βράδυ της Τετάρτης ο Μαχμούτ μας τηλεφώνησε. Η ετήσια άδειά του είχε τελειώσει, είχε γυρίσει από το Πακιστάν και μαζί του είχε φέρει και τον νεαρό ανιψιό του, τον Αμπντελά, ένα 20χρονο παλληκάρι. Ρώτησε τη Μαίρη αν μπορούσε να τον φέρει για το πρώτο του σεξ και ότι είχε καταφέρει να του μάθει κάποια λίγα Ελληνικά ώστε να καταλαβαίνει μερικές λέξεις. Η Μαίρη συμφώνησε, αλλά θα έπρεπε να κανονιστεί για την Παρασκευή το βραδάκι, για να είμαστε χαλαροί στο σπίτι.
Το βράδυ της Παρασκευής, οι δικοί μου κράτησαν τον μικρό, λέγοντάς τους πως είχαμε κανονίσει να πάμε επίσκεψη σε κάποιους κουμπάρους μας. Έτσι, κατά τις 9 επικοινώνησε η Μαίρη με το Μαχμούτ και πήγα να τους πάρω από το σπίτι του και να τους φέρω σε εμάς. Η Μαίρη δε φορούσε κάτι το ιδιαίτερο. Η περίσταση απαιτούσε όσο το δυνατό λιγότερα και αποκαλυπτικά ρούχα. Μία άσπρη πουκαμίσα χωρίς σουτιέν και ένα ελαφρύ παντελόνι-φόρμα χωρίς κιλότα... ήταν αρκετά. Ε... άντε και ένα πολύ ελαφρύ μακιγιάζ για να δείχνει πιο όμορφη και λίγο χτενισμένο μαλλί. Βαμμένο ξανθό και μακρύ ως την πλάτη.
Βέβαια όλα αυτά θα σας φαίνονται παράξενα και πιθανά να βγάλετε λάθος συμπεράσματα για την γυναίκα μου την Μαίρη, εμένα τον Μαχμούντ κλπ αλλά για να εξηγήσω θέλω σελίδες και συνέχεις για το τι έχει συμβεί μεταξύ μας. Στα γρήγορα εγώ με την Μαίρη είμαστε ένα ζευγάρι παντρεμένο μ’ ένα μικρό γιο που είχαμε καλές σεξουαλικές επαφές μέχρι που γνωρίσαμε τον Μαχμούτ. Η γυναίκα μου είναι δημόσιος υπάλληλος κι εγώ έχω μια μικρή επιχείρηση μεταφορών. Εκεί γνώρισα τον Μαχμούτ  σαν πακιστανό εργάτη που έκανε κάποια μεροκάματα part time. Στην αρχή δεν του είχα δώσει σημασία αλλά πολύ γρήγορα τον διέκρινα για την εργατικότητα και την φιλοτιμία του και τον προτιμούσα σ’ όσες δουλειές είχα. Έτσι είχαμε μια πολύ οικεία και φιλική σχέση, μου έκανε μάλιστα και θελήματα προς το σπίτι μιας και καθότανε προς την δική μου κατεύθυνση. Έτσι τον γνώρισε κι η Μαίρη αλλά τίποτα παραπάνω ώσπου μια φορά είχα μείνει μέχρι αργά στην επιχείρηση κι άκουσα κάποιο θόρυβο στην αποθήκη. Μπήκα κι έμεινα με το στόμα ανοιχτό ο Μαχμούτ είχε στριμώξει μια υπάλληλο πίσω από κάτι κιβώτια και την ξεμούνιαζε. Αυτή έσκουζε και χτυπιόταν από την ηδονή. Η πρώτη μου σκέψη ήταν να παρέμβω και να τους πετάξω έξω και τους δυο όμως κρύφτηκα και παρακολούθησα το θέαμα. Την γαμούσε για πολύ ώρα κι αυτή παραμιλούσε από την καύλα. Δεν περίμενα να δω τέτοιο θέαμα ούτε από την γυναίκα που ήταν παντρεμένη και σοβαρά ούτε κι από τον Μαχμούτ. Αυτή γαμιότανε σαν την τελευταία πουτάνα και τον παίνευε και τον παρακαλούσε να μη σταματήσει. Έμοιαζε σαν να την είχαν χτυπήσει 1000 watt σεξουαλικής ισχύος από το απίθανο γαμήσι του πακιστανού επιβήτορα. Όταν τελειώσανε αυτή έδειχνε σαν αλλοπαρμένη κι επαναλάμβανε ότι τέτοιο πράγμα δεν της είχε ξανασυμβεί τον αποκαλούσε χαϊδευτικά δε ‘Shane’. Πήγα σπίτι κι όρμησα στην Μαίρη και την ξέσκισα. Απορημένη από την ξαφνική και τεράστια επιθυμία μου ρωτούσε να μάθει τι είχε συμβεί και της τα είπα όλα. Ακολούθησε και δεύτερος γύρος αρκετά πιο έντονος. Εκεί έμαθα ότι το ‘Shane’ αφορούσε μάλλον τον ‘Shane Diesel’ έναν μαύρο πορνοστάρ ψωλαρά που είναι φαντασίωση πολλών γυναικών. Από τότε ο Μαχμούτ είχε μπει έντονα στις φαντασιώσεις μας και μας συντρόφευε σχεδόν σε κάθε μας συνεύρεση. Το σεξ μεταξύ μας είχε γίνει εντονότερο και συχνότερο. Πόθος και των δύο να τους ξαναπιάσω και να φωνάξω και την Μαίρη. Όσο και να προσπαθούσα όμως τίποτα. Πριν δυο χρόνια παραμονή της 28 Οκτωβρίου πήγα βράδυ στο μαγαζί για να πάρω έναν φάκελο που μου χρειαζόταν. Είδα ένα αμυδρό φως στην αποθήκη και πλησίασα προσεκτικά. Ήταν ο Μαχμούτ και η κυρία που την γαμούσε άγρια. Έστειλα μήνυμα στην Μαίρη που έφτασε ξεπαπούτσωτη. Με το που τους είδε έπαθε πλάκα. Ο Μαχμούτ ήταν ξαπλωμένος κάτω και την είχε από πάνω του με τον κώλο κα την ξεκώλιαζε ενώ αυτή νομίζοντας ότι είναι μόνη ούρλιαζε, τον προκαλούσε και τον παρακαλούσε να την ξεσκίσει ενώ τον κοσμούσε με επίθετα «παιδαρά μου», «παλικάρι μου», «ψωλαρά μου», «καύλα μου», «Shane μου», «γαμιά μου» αλλά και επιθετικές προτροπές «σκίσε ρε καργιόλη άντρα», «πέθανε με την πουτάνα», «στείλε με ξεπατωμένη στον άντρα μου το βράδυ», «άνοιξε μου την σούφρα που να μη μπορώ να κάτσω μια βδομάδα», «κάνε μου το μουνί στιφάδο την γαμιόλα και τον κώλο τζιγεροσαρμά να τα ταΐσω στον άντρα μου τον κερατά» κ.ά. Η καύλα μας είχε κτυπήσει κόκκινο. Τα ζουμιά της Μαίρης τρέχανε στα μπούτια της. 
-Πήδα με μου λέει η Μαίρη
Εγώ τα έχασα αλλά δεν μ’ άφησε περιθώριο να σκεφτώ. Όπως ήταν αυτή μπροστά κι εγώ από πίσω της, μου βουτάει τον πούτσο και τον χώνει στο μουνί της. Εμείς τους βλέπαμε και γαμιόμαστε σαν τα σκυλιά κι αυτοί εν αγνοία τους γαμιότανε νομίζοντας πως είναι μόνοι. Χύσανε αυτοί, χύσαμε κι εμείς. Αυτοί φύγανε γιατί τους περιμένανε οι συνβίοι τους στο σπίτι κι εμείς σχεδόν ξημερώσαμε με δεύτερο και τρίτο γύρο για μένα για η Μαίρη μπορεί και να ‘χυσε τις πολλαπλάσιες φορές. Από τότε ο κύβος εριφθει. Ο Μαχμούτ έπρεπε να πάρει πραγματική κι όχι φαντασιακή θέση στο κρεβάτι μας. Τα χείλη της δεν το είπαν αλλά τα μάτια της, το κορμί της, το σώμα της κι η ψυχή της το φώναξε «θες να το κάνω εν αγνοία ή εν γνώσει σου να με βλέπεις να το χαίρομαι και να το ευχαριστιέμαι μπροστά σου και μαζί σου;» Ασφαλώς κι επέλεξα το δεύτερο μόνο που η συντηρητικότητα μας δεν μας επέτρεπε να του το πούμε στα ίσια «σε θέλουμε στο κρεβάτι μας» κι έτσι έπρεπε να φτιάξουμε σκηνικό. Τον φωνάξαμε σπίτι να βγάλει τα πράγματα για να φτιάξουμε την αποθήκη. Η γυναίκα μου με ένα ριχτό αποκαλυπτικό φουστάνι τον προκαλούσε όλη μέρα. Το βράδυ που έπρεπε να τον γυρίσω σπίτι του προφασίστηκα πόνο στην μέση κι έτσι έπρεπε να γυρίζει με τα πόδια. Η γυναίκα μου τότε πρότεινε να μείνει στο σαλόνι για να ξεκινήσει πρωί την μεταφορά και να τελειώνει. Δέχτηκε με δισταγμό. Φάγαμε, ήπιαμε και τις μπύρες μας κι εγώ ξάπλωσα για την μέση μου στο δωμάτιο του παιδιού που ήτανε στους δικούς μου. Η Μαίρη στο δωμάτιο μας κι ο Μαχμούτ στο σαλόνι. Για να πάει στο μπάνιο έπρεπε να περάσει μπροστά από το δωμάτιο μας. Όταν πήγε η Μαίρη άρχισε να παίζει το μουνάκι της και να βογκάει. Ο Μαχμούτ βγαίνοντας καρφώθηκε. Διακριτικά έκανε πως προσπερνάει αλλά ξαναγύρισε. Μία-δυο στήθηκε στην πόρτα και τον έπαιζε. Η Μαίρη με νόημα τον προσκάλεσε. Την πλησίασε και τον έβαλε στο μουνί της να το γλύψει. «Ναι» ήταν η κραυγή της και το σύνθημα. Πήγα κι εγώ. Ο Μαχμούτ τρόμαξε αλλά γρήγορα κατάλαβε την ιστορία. Πέσαμε στο κρεβάτι και τον γαμήσαμε και μας γάμησε. Από τότε έγινε απαραίτητο μέρος της σεξουαλικής μας ζωής, ο φυσικός δονητής μας. Μας έμαθε πράγματα και μας απελευθέρωσε. Πολύ αργότερα μάθαμε ότι δεν ήταν πακιστανός αλλά πολυνήσιος από το νησί Σαμόα αλλά όταν νεαρός είχε φτάσει εδώ βρήκε στήριξη, προστασία και θαλπωρή από την πακιστανική κοινότητα, παντρεύτηκε και πακιστανή κι έτσι παρίστανε τον πακιστανό. Αυτό εξηγούσε πολλά για την σεξουαλική συμπεριφορά του όπως μας φανερώθηκε με τον καιρό.. 
Ο Μαχμούτ δεν έλεγε ποτέ όχι στην οποιαδήποτε δική μας πρόσκληση ότι ώρα και να ήταν και στις 3 τα ξημερώματα. Πότε όλοι μαζί και πότε μόνο με την Μαίρη την γαμούσαμε ή την γαμούσε όποτε το γούσταρε και το επιθυμούσε. Έχουν γίνει αυτό το διάστημα πολλές κι απίθανες φάσεις που θα σας τις διηγηθώ με τον καιρό αλλά τώρα θα ξεκινήσω από την τελευταία. 
Συστήθηκαν λοιπόν με τον Μαχμούτ και τον Αμπντελά και χωρίς πολλά-πολλά πιάσαμε λίγο την κουβέντα για να γνωριστούν καλύτερα. Ωστόσο, η Μαίρη φρόντιζε κατά στιγμές να κάθεται σε ελαφρώς αποκαλυπτική στάση, έχοντας ήδη ξεκουμπώσει 1-2 κουμπιά στο στήθος της, για να κάνει το μικρό να αρχίσει να καβλώνει. Είχε καθίσει στον απέναντι καναπέ, δίπλα στον Μαχμούτ και είχε σκύψει ελαφρώς μπροστά για να φαίνεται τουλάχιστον το ένα βυζί από το πλάι.
Πέρασε λίγη ώρα και αφού γνωριστήκαμε, η Μαίρη κι εγώ αλλάξαμε θέσεις και κάθισε δίπλα του. Ελευθέρωσε και τα υπόλοιπα κουμπιά του πουκαμίσου της, ώστε να φανεί το θεσπέσιο στήθος της και για να τον προκαλέσει να τη χαϊδέψει. Πέρασε το χέρι της πίσω από το κεφάλι του και τον άφησε να τη χουφτώνει. Ο Μαχμούτ είχε ήδη καβλώσει κι εκείνος. Είχε βγάλει το καβλί του και το χάιδευε απαλά. Όταν τον ρώτησα αν ο μικρός ενοχλείται από την παρουσία μας κι από αυτάπου κάνουμε, μου είπε πως δεν τον πείραζε. Του το είχε κουβεντιάσει για να είναι προετοιμασμένος.
Τα χάδια και από τους δύο άρχισαν να γίνονται πιο έντονα, όσο τα λεπτά κυλούσαν. Φιλιά και χάδια στα στήθια της Μαίρης και στο λαιμό της και εκείνη να του παίζει απαλή μαλακία στο καυλωμένο του εργαλείο, που δεν ήταν και ευκαταφρόνητο! Ένας 17ρης σίδερο. Η Μαίρη έσκυψε και τον πήρε στο στόμα της, κάνοντάς τον να λιγωθεί και να καβλώσει ακόμα περισσότερο. Το στόμα της ανεβοκατέβαινε γλυκά πάνω στο εργαλείο του, κάνοντάς του συνεχώς παιχνίδια με τη γλώσσα της. Τα σάλια άρχισαν να τρέχουν πάνω στο καβλί του και ο ίδιος άρχισε να χάνει τον κόσμο γύρω του. Κάποια στιγμή σηκώθηκε και ελευθέρωσε χώρο στον καναπέ, ενώ εγώ χαμήλωσα αρκετά τα φώτα για να κάνω λίγη ατμόσφαιρα. Ο καναπές είναι αρκετά μεγάλος και τους χωρούσε και τους δύο άνετα. Η Μαίρη, ολόγυμνη, άνοιξε τα πόδια της και με λίγη βοήθεια από το Μαχμούτ, εξήγησε στον Αμπντελά πως να της γλείψει λίγο την ξυρισμένη και καθαρή κλειτορίδα. Εκείνος έσκυψε πάνω στα μουνόχειλα της και άρχισε να τα γλείφει σιγά-σιγά, κάνοντάς τη να αναστενάζει. Τον άφησε να τη γλείψει για 2-3 λεπτά για να απολαύσει λίγο ακόμη.
Έχοντας ήδη υγράνει καλά τα χειλάκια της με τη γλώσσα του, τον τράβηξε πάνω της. Έπιασε απαλά το καβλί του και έπαιξε λίγο με το κεφαλάκι του στα υγρά της χειλάκια, μέχρι να γλιστρήσει σχεδόν μόνο του μέσα της. Δεν χρειάστηκε καθόλου προσπάθεια και κόπος. Γλίστρησε μέσα της και άφησε έναν βαθύ αναστεναγμό απόλαυσης, έχοντας τα μάτια του κλειστά. Άρχισε να το ζει. Άρχισε να ζει το θαυμαστό κόσμο του μουνιού.
Η Μαίρη σήκωσε λίγο ακόμη τα πόδια και τις λαγόνες της για να τον βοηθήσει να γλιστρήσει ολόκληρος μέσα της. Τον σήκωσε από το στήθος, βάζοντάς τον να στηριχτεί στα χέρια του, ώστε να την κοιτάζει κιόλας όσο κουνιέται μέσα της. Γύρισε και κοίταξε τον Μαχμούτ με ηδονικό βλέμμα, με απαλούς αναστεναγμούς και ένα ελαφρύ χαμόγελο στο στόμα της.
-Μου αρέσει ο μικρός. Γαμάει ωραία, μετά είναι η σειρά σου; Εντάξει;… ρώτησε. 
Ο Μαχμούτ της έγνεψε κι εκείνος με ένα χαμόγελο, ενώ εξακολουθούσε να χαϊδεύει τον πούτσο του χαζεύοντας το γαμήσι που της έκανε ο ανιψιός.
-Πεσ’ του ότι αν θέλει μπορεί να χύσει μέσα μου που είχε καυλώσει πολύ με την φάση.
Ο Μαχμούτ το είπε στο μικρό και ο μικρός έγνεψε καταφατικά με το κεφάλι του κοιτώντας τον. Ο μικρός, για την πρώτη του φορά, δεν άντεξε και πάρα πολύ. Σε πολύ λίγο ήταν έτοιμος να χύσει. Τα κουνήματά του έγιναν λίγο πιο έντονα. Η Μαίρη άρχισε να τον παροτρύνει.
-Έτσι αγόρι μου. Έλα μωρό μου. Χύσε μέσα μου... αχ...
Ο μικρός καταλάβαινε αρκετά καλά και σε λίγα δευτερόλεπτα έχυνε μέσα της. Έκλεισε ξαφνικά τα μάτια του, άνοιξε το στόμα του και έβγαλε δυνατούς αναστεναγμούς, καθώς τίναζε το σπέρμα του στον κόλπο της. Η Μαίρη τα ένιωσε να την καταβρέχουν. Έκλεισε και εκείνη τα μάτια της και γύρισε στο πλάι το κεφάλι της αφήνοντας απαλά βογγητά, όσο τα ένιωθε να την πλημμυρίζουν και να κυλάνε μέσα της. Ο μικρός σταμάτησε να κουνιέται. Ξάπλωσε λίγο πάνω της, βάζοντας το κεφάλι του πλάι στο δικό της.
Η Μαίρη μόλις είχε γευτεί την πρωτιά του κι ήταν ικανοποιημένη αλλά παρέμενε με ανοιχτά τα πόδια έτοιμη να πάρει τον Μαχμούτ. 
Ο Μαχμούτ όμως πήρε ένα τηλεφώνημα κι έφυγε μαζί με τον ανιψιό του αφήνοντας την Μαίρη στα κρύα του λουτρού.  
-Έλα μου λέει δεν αντέχω θέλω να γαμηθώ
Ξάπλωσα πάνω της κι άρχισα τα φιλιά τα χουφτώματα και της τον έχωσα στο φρεσκογαμημένο της μουνί. Πλησιάζοντας στο αυτί της, της είπα ψιθυριστά.
-Αν του ‘παιρνες και κανένα 20ευρώ θα ήσουν μια 100% ολοκληρωμένη πουτάνα…
Έβγαλε μια κραυγή. Με τις λαγόνες και τα πόδια της μ’ έδεσε σφιχτά σαν χταπόδι πάνω της. Τα χέρια ανάλογα με περιβάλουν σαν βόας και τα νύχια της μου ξεσκίζουν τις σάρκες της πλάτης μου ενώ η γλώσσα της ρουφά την δική μου σαν να θέλει να την ξεριζώσει και να την καταπιεί. Έτσι δεμένοι σαν σε γόρδιο δεσμό χύνει πατητά δυο φορές μέχρι που τ’ αρχίδια μου της αδειάζουν ότι έχουν στο μουνί της. Όταν βρήκαμε τις ανάσες μας και αγκάλιασμα χαλάρωσε είπε
-Καμία φορά μια λέξη είναι πιο διεγερτική από το καλύτερο καυλί είπε και κοιμήθηκε….
Είναι ξημερώματα Κυριακής, γύρω στις 4. Με τη Μαίρη, έχουμε φύγει από το κέντρο που διασκεδάζαμε στην παραλιακή. Είχαμε κερδίσει μια μέρα μόνοι μας αφού οι δικοί μου κράτησαν τον μικρό με την υπόσχεση να φάμε μαζί τους την Κυριακή το μεσημέρι. Όλη μερα χαμουρευόμαστε σε ανάμνηση της συνάντηση της με τον πρωτάρη πακιστανό και το βράδυ το ρίξαμε έξω. Έχει πιει αρκετά. Εγώ πολύ λιγότερο γιατί θα οδηγούσα. Το πολύ αλκοόλ την έχει φτιάξει και την έχει φέρει σε διάθεση για σεξ. Φοράει μαύρο μακρύ φόρεμα με σκίσιμο στο πλάι και αρκετά ανοιχτό V στο μπούστο. Βγαίνοντας από την παραλιακή και προχωρώντας μερικά ακόμη χιλιόμετρα, με χαλαρωμένη πλέον την κυκλοφορία, αναμμένο το καλοριφεράκι στη χαμηλή "σκάλα", τραβάω το φόρεμά της και της χαϊδεύω το μπούτι πάνω από το καλσόν. Ανταποκρίνεται ανοίγοντας λίγο τα πόδια της.
-Σου αρέσει μανάρα μου; Θέλεις να φας πούτσο;
-Θέλω, αλλά πρόσεχε και στο δρόμο.
-Θέλεις να φας και λίγο Πακιστανικό σε παρτουζίτσα; Ο Μαχμούτ είναι πάνω απόψε. Να τον πάρω τηλέφωνο;
-Παρ' τον λέει λιγομένα….
Καλώ τη γραμμή του φυλακίου και μετά από 5 χτυπήματα μου απαντά. Ο Μαχμούτ μια από τις πολλές δουλείες που κάνει είναι και τα ρεπό των νυχτοφυλάκων σε μεγάλη εταιρία. Είναι μαζί με τον ανιψιό του, τον Αμπντελά και ένα συμπατριώτη του που φεύγει το πρωί για το Πακιστάν. Του είπα ότι γυρίζουμε και χωρίς πολλά-πολλά συνεννοούμαστε να πάμε από 'κεί. Ταράχτηκα και καύλωσα, παρτούζα 4 δεν την έχουμε πάρει ποτέ, ευκαιρία να το απολαύσω το μωρό μου καρφωμένο από παντού. Φτάνουμε σε 20 λεπτά, περνάμε την πύλη και παρκάρουμε από πίσω. Η Μαίρη είναι αρκετά βαβουριασμένη και παραπατάει λίγο. Ο Μαχμούτ βάζει τα γέλια με το που τη βλέπει. Τη βοηθάμε να μπει μέσα, ενώ ο Μαχμούτ μας λέει ότι είναι αρκετά ζεστά. Καλησπερίζουμε και βλέπω με έκπληξη ότι στο φυλάκιο έχουν τοποθετήσει και ένα παλιό κρεβάτι από το ιατρείο, για τις νυχτερινές βάρδιες. Καθόμαστε μαζί τους κι ανάβουμε ‘τσιγάρο’ για να ηρεμήσουμε και να φτιαχτούμε λίγο, ενώ τα αυτιά μας ακόμη βουίζουν από τα ηχεία του κέντρου. Όχι όμως σε σημείο να μην ακούμε.
Η Μαίρη κάθεται και βάζει τα πόδια σταυρωτά, αποκαλύπτοντας το ένα της πόδι και οι υπόλοιποι έχουν χαζέψει. Ενώ τα λέμε λιγάκι μεταξύ μας, ο Μαχμούτ που κάθεται δίπλα της από την άλλη πλευρά, ακουμπά το χέρι του πάνω στο πόδι της, χαϊδεύοντας την απαλά στο εσωτερικό του μηρού της. Η Μαίρη κατεβάζει το πόδι της για να του αφήσει περισσότερη πρόσβαση. Της δίνει το ‘τσιγάρο’ τραβάει δυο γερές ρουφηξιές και το παράρει στον συμπατριώτη του ενώ της, ελευθερώνει κι το άλλο της πόδι, αυτή περνάει τα χέρια της ανάμεσα στα πόδια των δύο μας και αρχίζει να μας χαϊδεύει, ενώ γυρίζει το κεφάλι της για ένα τρυφερό γλωσσόφιλο με τον Μαχμούτ. Οι άλλοι δύο που συζητούσαν μεταξύ τους ενώ τα βλέμματά τους έχουν καρφωθεί στη μαύρη δαντελωτή κιλότα της, βγάζουν τα ήδη φουσκωμένα καβλιά τους και τα παίζουν. Περνάω το ένα μου χέρι ανάμεσα στα βυζιά της και τα πασπατεύω. Δεν αντέχει άλλο. Σηκώνεται, της κατεβάζω το φουστάνι στη μέση για να φανούν τα στήθη της και της ανεβάζω φουστάνι το υπόλοιπό για να φανούν τα υπέροχα πόδια της. Ξαπλώνει στο ιατρικό κρεβάτι, ακουμπώντας το κεφάλι της πάνω στο μαξιλαράκι. Σηκώνει τα πόδια και τα ανοίγει. Περνάει τα χέρια της πάνω από το κεφάλι, αφήνοντας τα στήθια της να κρέμονται ελεύθερα δεξιά και αριστερά.
-Παιδιά, ένας-ένας σας παρακαλώ. Όχι όλοι μαζί λέει λάγνα.
Γαμώτο σκέπτομαι πάει η παρτούζα αλλά τέλος πάντων θα την πάρουμε νουμεράδα όπως οι πουτάνες. Συμφωνούμε. Πρώτος μπαίνει μέσα της ο συμπατριώτης του Μαχμούτ. Στηρίζει τα πόδια στους ώμους του, χουφτώνει και τα βυζιά της κι αρχίζει να τη γαμάει με κανονικό ρυθμό. Η Μαίρη, απλώς έχει γύρει το κεφάλι της στο πλάι και με κλειστά μάτια απολαμβάνει το ζεστό καυλί μέσα της αφήνοντας αναστεναγμούς. Ο γαμιάς της δεν κρατιέται για πολύ ακόμη και μετά από 5 λεπτά τελειώνει μέσα της.
Έρχεται η σειρά του Αμπντελά. Πριν καλά-καλά προλάβει να βγει από τον κόλπο της ο πρώτος, χώνει το καβλί του και της κρατάει τα πόδια ανοιχτά από τα γόνατα. Κρατάει τον ίδιο ρυθμό, αλλά μπαίνει μέσα της λίγο πιο δυνατά, χτυπώντας τα αρχίδια του πάνω στον κώλο της. Μετά από λίγο της αφήνει τα γόνατα, χουφτώνει τα στήθια της και συνεχίζει για 1-2 λεπτά ακόμη, μέχρι να χύσει κι αυτός μέσα της.
-Μαχμούτ, θα μπεις ή θα μπω; ρωτάω
-Μπες πρώτος φίλε. Περιμένω λέει ο Μαχμούτ
Μπαίνω μέσα της, στηρίζοντας τα πόδια της στους ώμους μου και χουφτώνοντας κι εγώ τα στήθια της. Το μουνί της είναι η απόλαυση. Υγρό, ζεστό, χαλαρό και χυμένο.
-Σου αρέσει το αποψινό, μανάρα μου; Τι ρωτάω.
-Αχ… καύλα είναι, το ήθελα πολύ.
-Εσύ δεν θα χύσεις;
-Θα χύσω στο τέλος με τον Μαχμούτ. Αχ, τι κάβλα είναι αυτή γλυκέ μου...
Δεν αντέχω κι εγώ πολύ, από τη θέα του κορμιού της. Σε πολύ λίγο, χύνω και εγώ μέσα της και έτσι ξερά την παρατάω και την αφήνω στο έλεος του Μαχμούτ.
Μπαίνει μέσα της αυτός κρατώντας της τα πόδια ανοιγμένα και λίγο χαμηλά. Αναστενάζουν και οι δύο από ηδονή. Κοιτάζονται στα μάτια και η Μαίρη περνάει το χέρι στην κλειτορίδα της και την τρίβει. Κουνιέται μέσα της με αργό ρυθμό, αλλά από την πολλή απόλαυση δεν αντέχει και αυτός για πολύ. Αλλά ούτε και εκείνη. Σε λιγότερα από 2 λεπτά καρφώνει βαθιά το καβλί του και χύνει μέσα της, ακίνητος, αυτή έχει σπασμούς και φτάνουν σε οργασμό Όταν οι σπασμοί του ηρεμούν, σκύβει να της δώσει ένα φιλί και σηκώνεται για να ντυθεί.
-Ε!!! Που πάτε ρωτάει η Μαίρη, με το ορντέβρ θα μείνετε; Δεν θα με ταΐσετε όλοι μαζί;
Αυτό ήταν εγώ έπεσα πάνω της και την πλάκωσα στα γλωσσόφιλα. Με μια κίνηση γύρισα εγώ από κάτω κι αυτή από πάνω μου καβάλα. Αφού ο πούτσος μου βολεύτηκε άνετα μέσα της, τα βυζιά της τρίβονταν στο στήθος μου και τα γλωσσόφιλα συνέχισαν εντονότερα κάποιος πήγε πίσω της κι άρχισε να γλύφει και να παίζει με την σουφρίτσα της. Τα χνωτα και τα σάλια του μου φούσκωναν και μου ύγραιναν τ’ αρχίδια. Αυτό δεν κράτησε πολύ γιατί στήθηκε στην μπούκα της τρύπας της κι άρχισε να την παραβιάζει. Ο πούτσος ζοριζόταν στο μουνι της καθώς ο κώλος της γέμιζε με καυλωμένο κρέας. Βογκούσε αλλά προσπαθούσε να μας χωρέσει μέσα της. Σε λίγο είχαμε συντονιστεί και την γαμούσαμε ρυθμικά ενώ ένας άλλος θαρρώ ο Αμπντελά της τον έδινε τσιμπούκι λίγο πιο πάνω από το στόμα μου. Ο τέταρτος έμενε ρέστος οπότε αλλάξαμε θέσεις. Κάθισα κάθετα στο κρεβάτι. Έγειρα να ακουμπάω την πλάτη στον τοίχο και την πήρα από πάνω μου μπαίνοντας στον κώλο της. Έγειρε το σώμα της προς τα πίσω κι η πλάτη της ξάπλωσε στο στήθος μου. Σήκωσε τα πόδια της και πάτησε με τις πατούσες στους μηρούς μου. Το μουνί της σ’ αυτή την θέση ήτανε ανοιχτό και ‘φώναζε’ γαμήστε με. Μπήκε ο πρώτος όρθιος ανάμεσα στα μπούτια μας και της τον κάρφωσε στο μουνί. Οι δύο άλλοι ανέβηκαν πάνω στο κρεβάτι όρθιοι και της τον έδιναν εναλλάξ τσιμπούκι. Οι τύποι φτιαχνότανε από τα τσιμπούκια και της γαμούσανε το μουνί. Ο κώλος της είχε περάσει δαχτυλίδι στον πούτσο μου. Είκοσι πόντους ψωλή και δεν είχε αφήσει έξω ούτε χιλιοστό!!!! Την χύσαμε όλοι και πέσαμε ταύλα. Το γνωστό και σύνηθες ξενέρωμα μετά από γαμήσι, που είχε ωράριο μας έκανε να θελήσουμε ένα ακόμη τσιγάρο. Το κάναμε και τους αφήσουμε για να πάμε για ύπνο. Η ώρα είχε πάει πια 6:30 πμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου